Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nou als je daar dan in de natte keuken staat met natte sokken en een kind met natte panty is het wat minder leuk. Denk je dat je even tijd hebt om iets in het huishouden te doen, maak je alles nog erger. Nog goed, dat het me zo snel opviel anders was zijn broek ook nog nat geweest. Hij probeert nu echt ons te imiteren. S'ochtends geeft papa hem zijn koffie kopje als die leeg is en de lepel en dan gaat die in het kopje roeren en doet alsof die drinkt. Maar het teiltje heb ik nog nooit zo omgekieperd, dus dat heeft hij echt niet van mij/ons afgekeken.
Lolquote:Op zondag 7 maart 2010 18:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde het belangrijkste is dat jij tevreden bent, niet het cb.quote:
Ah, nog een klimgeitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ja elin gaat op alles zitten en doet dan BROEMMMMMMMMMMMMMMMM
maakt niet uit waarop. Mijn schuld, elke keer als ze op de wheelybug zat dan deed ik dus BROEMBROEM
ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knapen eng
ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
kletst koen al trouwens? Of wijst ie nog steeds met verontwaardigde blik
Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knapen eng
ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
nou iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
o en als ze gaan rennen, hilarisch
Ze komt niet harder vooruit, ze zet gewoon veel meer stapjes op dezelfde plaats
Seb is thuis met mijn moeder. Er leek weinig aan de hand, hoewel hij niet helemaal fris uit zijn ogen keek. Hij had om 23:30 gisteren een temp van 40.0. Vanmorgen heb ik hem niet getempt maar het leek me sowieso beter om hem thuis te houden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een lekkere babbels heeft Leanderklinkt erg goed
Fijn dat Elin weer is goedgekeurd KD
Estrys hoe is het nu met Seb?
Dat hoop ik ook want hij moet zaterdag mee op vakantiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Doe je goed, thuis is lekker vertrouwd en vinden kindjes toch fijner als ze ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel een beetje op
Goede hoop houdenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:27 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook want hij moet zaterdag mee op vakantie
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Het is soms zo gezellig
Vanmorgen hoor ik uit de babyfoon: hmmm, peen! (speen) *sabbelsabbel*
Dus ik haal hem er na een tijdje kletsen uit, aankleden , naar beneden voor broodje.
En intussen maar vrolijk zijn en kletsen.
Dus ik: 'zo, ik pak even een doekje'
Hij: Boekie?
Ik, nee niet boekje, Doekje..
Hij: Koekie?
Ik, nee, ook geen koekje, Doekje!
Hij: Doekje?
Ik: *houd vaatdoekje omhoog*: deze! Doekje!
Hij: Die! Doekje! Nee boekje!![]()
En nu zit hij zelf lekker te spelen
Serieus, dat is goed voor mijn humeur 's morgens
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DJMO het volgende:
Jan LOOPT! als een gek .. aan twee wijsvingers, achter zijn loopkarretje (die lennon ook heeft, dat ding) er is geen houden meer aan
hij heeft ook lange benenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ah dat is idd een goed begin, wat heeft ie trouwens lange benen en grote voeten in vergelijking met mijn maisje
Ow oeps, Lennon ja... Twan is maat 19 inmiddels wel ontgroeid... die zit al in 32..quote:
elin heeft maat 20quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft ook lange benenen grote voeten .. hij zal nu in sokmaat 23/35 (?) zitten ofzo? maar papa en opa hebben allebei grote voeten. Ik geloof dat ik voor een vrouw met 39/40 (sportschoenen) ook niet echt kleine voeten heb ..
Ik heb trouwens het idee dat Jan hiermee gewacht heeft tot hij zeker wist dat hij het kon, want het kwam vrijwel vanuit het niets opzetten dit lopen
leander lekker aan t kletsenik kan niet wachten tot Jan ook gaat kletsen (zal het ook weer een stuk makkelijker maken ipv alleen gehuil als er wat aan de hand is)
Fee goedgekeurd
Jair ziekjes .. Jan heeft hetzelfde, vaak hoesten 's avonds in bed en vooral veel snot! ik gaf hem vanmiddag xylometazoline voor kids, en t snot droop er gewoonweg uit .. t hielp wel, want eten ging gelijk een stuk beter. beterschap voor Jair!
Heb je er geen foto's van KD ? lijkt me zo leuk om daar ook een foto van in t babyalbum te plakken (ik moet nog steeds beginnen)
Elodie .. kijk je wel uit meisje, straks krijg je het eten van je ouders over je heen
oeh! dat is zeker vooruitgang, elin begon te lopen (los) met 2 speeltjes in haar hand, alsof ze dacht dat ze zo iets vasthield en het daardoor veilig was om te lopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat fijn dat alles goed was met FeeHoe gaat het nu met haar ivm de prikjes?
Jan, wat goed joh....zo hoor je de loopkar te gebruiken
En hij heeft echt grote voetjes
Twan Lennon zit nog in maatje 19. Maar die heeft ook korte en smalle voeten.
Ik was vanmorgen even in de keuken brood maken, kom ik in de kamer staat Lennon los voor de tafel uit zn beker te drinken... had ik hem nog niet eerder zien doen.
Goed idee!! Ga ik morgen proberenquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oeh! dat is zeker vooruitgang, elin begon te lopen (los) met 2 speeltjes in haar hand, alsof ze dacht dat ze zo iets vasthield en het daardoor veilig was om te lopenmisschien moet je dat eens proberen/ 2 dingetjes in beide handen en m dan in t midden van de kamer zetten (waar je bij bent uiteraard
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |