abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78853743
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Nou als je daar dan in de natte keuken staat met natte sokken en een kind met natte panty is het wat minder leuk. Denk je dat je even tijd hebt om iets in het huishouden te doen, maak je alles nog erger. Nog goed, dat het me zo snel opviel anders was zijn broek ook nog nat geweest. Hij probeert nu echt ons te imiteren. S'ochtends geeft papa hem zijn koffie kopje als die leeg is en de lepel en dan gaat die in het kopje roeren en doet alsof die drinkt. Maar het teiltje heb ik nog nooit zo omgekieperd, dus dat heeft hij echt niet van mij/ons afgekeken.
Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?
  zondag 7 maart 2010 @ 19:54:20 #52
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78857922
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:03 schreef freecell het volgende:

[..]

Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?
Lol

Maarten had vrijdag ook zoiets stunt (terwijl ik in de keuken bezig was), hij had de tuitbeker wat losser gekregen en hij zat dus in een flinke plas limonade lief tv te kijken
Dus toen pappa thuiskwam van zijn werk was Maarten helemaal gedoucht en zat al in zijn pyjamaatje in de kinderstoel tv te kijken, terwijl mamma aan het koken was.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_78858224
Haha Tinuviel

Lotte is gelukkig weer opgeknapt, was een eendagsziekte ofzo
Was dus een ochtendje met oma ipv de creche want ze was duidelijk niet lekker.

Ze zat vandaag een puzzel te maken waarvan ik dacht dat ze die echt nog niet kon (kon ze ook nog niet, vandaag geleerd), maar die vond ik echt wel heel lastig voor haar. Zonder pinnetjes, zonder houten tussenstukjes, alleen een plaatje op de puzzel waar het stukje moest komen.

Ook heeft ze ontdekt hoe ze de laptop kan uitzetten , de tv kan ze al aan/uit zetten, ze kan opeens op de eetkamerstoelen klimmen, op de stoel in de woonkamer, trap klimmen als mama een etage hoger is om even snel wat te doen, kan heel goed de trap weer af (mag gelukkig alleen onder begeleiding), snapt dat wasknijpers leuk speelgoed zijn en is zich gewoon lekker aan het ontwikkelen

Ow..en ik hoor de hele dag door mama-mama-mama-mama-mama..
pi_78866985
Zucht, seb is weer ziek. Temp 39,9 en hij lag te zingen en dat doet hij dus nooit. Ik denk dat hij aan het ijlen was of zo. En manlief kan nauwelijks lopen door zijn eerste Vierdaagse trainingsessie. Op de babykamer nu dus een vrolijk verhit jongetje wat ik niet vertrouw en naast me in bed de stervende zwaan met pijnlijke benen. Bah, gelukkig ben ik van mijn hoofdpijn af, de hele dag last gehad.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 7 maart 2010 @ 22:26:11 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78867198
sterkte Estrys .... en als je het met Seb niet vertrouwt even de hap bellen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 8 maart 2010 @ 07:47:58 #56
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78876913
Alsnog sterkte Estrys, hoe is het met Seb en je stervende zwaan gegaan vannacht?
pi_78877143
De stervende zwaan is ook een paar keer zijn bed uit gegaan, gelukkig. Om half twee seb wat water gegeven maar hij bleef om het kwartier wakker worden. Toen om halfvier een fles en toen sliep hij tot half acht. Hij heeft nog steeds koorts denk ik, voelt warm aan in ieder geval. Speelt nu wel en eet en drinkt normaal. En ligt de hele tijd in een deuk om niks, gek kind
pi_78895534
zo, elin is weer door de keuring

met alles precies op t lijntje nu
pi_78897864
Beterschap met Seb Estrys.

Fijn dat Elin weer goedgekeurd is Aan de andere kant het belangrijkste is, dat jij vind dat het goed gaat kleurdoos.

Hier was de laatste nacht ook niet zo'n succes. Onze jonge man was ondanks een paracetamol s'avonds om drie uur weer wakker. Het duurde ook even voordat wij konden gaan slapen. Hij had koorts 38,8. Waarschijnlijk had die ook last van de doorkomende tand en bovendien misschien een virus opgevangen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_78898096
hoor je me ooit klagen?
pi_78899200
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:55 schreef Kleurdoos het volgende:
hoor je me ooit klagen?
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde het belangrijkste is dat jij tevreden bent, niet het cb. Wat ik van jouw posts hoor ben jij heel tevreden met haar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_78919234
Het is soms zo gezellig

Vanmorgen hoor ik uit de babyfoon: hmmm, peen! (speen) *sabbelsabbel*
Dus ik haal hem er na een tijdje kletsen uit, aankleden , naar beneden voor broodje.
En intussen maar vrolijk zijn en kletsen.
Dus ik: 'zo, ik pak even een doekje'
Hij: Boekie?
Ik, nee niet boekje, Doekje..
Hij: Koekie?
Ik, nee, ook geen koekje, Doekje!
Hij: Doekje?
Ik: *houd vaatdoekje omhoog*: deze! Doekje!
Hij: Die! Doekje! Nee boekje!

En nu zit hij zelf lekker te spelen

Serieus, dat is goed voor mijn humeur 's morgens
pi_78919987
Wat een lekkere babbels heeft Leander klinkt erg goed
Fijn dat Elin weer is goedgekeurd KD
Estrys hoe is het nu met Seb?
pi_78920006
kletst koen al trouwens? Of wijst ie nog steeds met verontwaardigde blik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 09:37:59 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78920496
niet op schoot, maar wel boekje lezen. ik hoor regelmatig iets wat lijkt op papa en/of mama .. en diediedie die .. maar meer komt er nog niet echt uit .. hij doet overigens wel het geluid van de stofzuiger na!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_78920815
ja elin gaat op alles zitten en doet dan BROEMMMMMMMMMMMMMMMM
maakt niet uit waarop. Mijn schuld, elke keer als ze op de wheelybug zat dan deed ik dus BROEMBROEM

ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knap en eng ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
pi_78920818
Kletsen is heerlijk Hij zegt nu echt dingen, niet alleen losse woordjes. Erg gezellig.
pi_78920841
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ja elin gaat op alles zitten en doet dan BROEMMMMMMMMMMMMMMMM
maakt niet uit waarop. Mijn schuld, elke keer als ze op de wheelybug zat dan deed ik dus BROEMBROEM

ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knap en eng ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
Ah, nog een klimgeit Ik wens je succes
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:52:17 #69
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_78920930
Wat fijn dat het zo goed gaat met Elin... ze is echt op ontdekkingstocht..

Leander aan het kletsen zo lief is dat...

Beterschap voor Seb en Jair.

Met Lennon gaat het eigenlijk gewoon goed wel wat verkouden of hoesten, maar daar heeft hij op zich geen last van hij kan het nu ook volhouden met 1 slaapje per dag wel dan ong. 3,5 uur en begint op zijn manier ook gezellig te kletsen. HIj loopt nu ook aan de hand mee, vooral met Twan vindt hij geweldig. Af en toe staat hij ook zelf los...
Make love, not war ☮
pi_78921017
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
kletst koen al trouwens? Of wijst ie nog steeds met verontwaardigde blik
niet echt. Hij heeft 2 woordjes erbij, alle poezen en katten heten dikkie en ijs (dikkie en gijs)
Verder is het handen en voeten werk
pi_78921018
Hallo,
Ben al een tijdje hier niet meer geweest
Maar wil toch even komen melden dat Guus met 1 jaar en 3 weken toch een tandje heeft gekregen!
Rechts boven dus.
pi_78921045
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:

Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.
pi_78921232
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.
nou idd

ik heb het onderstel van het poppenhuis staan (de rest moet nog) maar dat is haar favo plekje nu, daar eet ze haar broodje op enzo wel eng in de eerste instantie, maar volgens mij is ze aardig stabiel nu. ze valt ook niet meer zo vaak met lopen enzo. Alleen als ze overenthousiast een emmer vast heeft (haar favo speeltje)
pi_78921351
Hier waren we vorige week bij de chinees gaan eten. Ze hebben daar een soort binnenhuisvijver met een brugje over. En Elodie daar maar telkens op en af crossen. Bergaf ging in het begin nog niet zo goed, ze eindigde de eerste keer tussen de benen van een opdienster...
pi_78921439
hahah

elin heeft ook iets nieuws, benen spreiden, bukken en dan tussen haar benen doorkijken

aan 1 stuk door.. kleine wigwam
pi_78921459
o en als ze gaan rennen, hilarisch

Ze komt niet harder vooruit, ze zet gewoon veel meer stapjes op dezelfde plaats
pi_78921955
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
o en als ze gaan rennen, hilarisch

Ze komt niet harder vooruit, ze zet gewoon veel meer stapjes op dezelfde plaats
pi_78922625
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een lekkere babbels heeft Leander klinkt erg goed
Fijn dat Elin weer is goedgekeurd KD
Estrys hoe is het nu met Seb?
Seb is thuis met mijn moeder. Er leek weinig aan de hand, hoewel hij niet helemaal fris uit zijn ogen keek. Hij had om 23:30 gisteren een temp van 40.0. Vanmorgen heb ik hem niet getempt maar het leek me sowieso beter om hem thuis te houden.
pi_78923771
Doe je goed, thuis is lekker vertrouwd en vinden kindjes toch fijner als ze ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel een beetje op
pi_78923837
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
Doe je goed, thuis is lekker vertrouwd en vinden kindjes toch fijner als ze ziek zijn. Hopelijk knapt hij snel een beetje op
Dat hoop ik ook want hij moet zaterdag mee op vakantie
pi_78923895
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:27 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook want hij moet zaterdag mee op vakantie
Goede hoop houden het is pas dinsdag, en kindjes kunnen van de 1 op andere dag koorts hebben maar ook heel snel weer beter zijn
pi_78929757
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:30 schreef freecell het volgende:
Het is soms zo gezellig

Vanmorgen hoor ik uit de babyfoon: hmmm, peen! (speen) *sabbelsabbel*
Dus ik haal hem er na een tijdje kletsen uit, aankleden , naar beneden voor broodje.
En intussen maar vrolijk zijn en kletsen.
Dus ik: 'zo, ik pak even een doekje'
Hij: Boekie?
Ik, nee niet boekje, Doekje..
Hij: Koekie?
Ik, nee, ook geen koekje, Doekje!
Hij: Doekje?
Ik: *houd vaatdoekje omhoog*: deze! Doekje!
Hij: Die! Doekje! Nee boekje!

En nu zit hij zelf lekker te spelen

Serieus, dat is goed voor mijn humeur 's morgens
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 19:28:37 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78941472
Jan LOOPT! als een gek .. aan twee wijsvingers, achter zijn loopkarretje (die lennon ook heeft, dat ding) er is geen houden meer aan

pi_78942250
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DJMO het volgende:
Jan LOOPT! als een gek .. aan twee wijsvingers, achter zijn loopkarretje (die lennon ook heeft, dat ding) er is geen houden meer aan
voor Jan
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:15:57 #85
108648 cattie
lieve moeder
pi_78943904
Voor Jan!

Fee is gisteren ook goedgekeurd bij het cb. 10,1 kg en 77 cm. En twee prikjes, dat was wat minder. Ze heeft er wel een beetje last van vandaag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 21:34:44 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78948012
Met natuurlijk bewijs:
Bekijk deze YouTube-video

pi_78948162
ah dat is idd een goed begin, wat heeft ie trouwens lange benen en grote voeten in vergelijking met mijn maisje
pi_78948419
Wat voor leuke praatjes Free.

Guus een tand.

Jan loopt

Elin en Elodie lekker bezig met ontdekken.

Beterschap voor Seb.

Fee ook goedgekeurd

Jair heeft gisteren zijn eerste blauwe plek opgedaan. Hij probeerde aan de muur op te klimmen en viel ertegenaan. Maar het valt mee. Verder krijgt hij nu ook de geluidjes van hond en varken onder de knie, naast die van eend en voertuigen (brumm brumm). Hij is nog steeds verkouden en aan het hoesten. Dan lijkt hij soms heel zielig, maar hij heeft geen koorts.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 9 maart 2010 @ 22:00:14 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78949388
Allemaal klimgeitjes (Maarten nog niet echt, al gebruikte hij het fototoestel wel als opstapje om hoger bij de vensterbank te kunnen staan )

Jan loopt Lennon staat los

Beterschap voor Seb en een blauwe plek voor Jair

en de rest die ik allemaal ben vergeten te noemen, ik bedenk me ineens Fee die naar het CB is geweest, en een kletsende Leander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 22:01:35 #90
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78949444
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
ah dat is idd een goed begin, wat heeft ie trouwens lange benen en grote voeten in vergelijking met mijn maisje
hij heeft ook lange benen en grote voeten .. hij zal nu in sokmaat 23/35 (?) zitten ofzo? maar papa en opa hebben allebei grote voeten. Ik geloof dat ik voor een vrouw met 39/40 (sportschoenen) ook niet echt kleine voeten heb ..

Ik heb trouwens het idee dat Jan hiermee gewacht heeft tot hij zeker wist dat hij het kon, want het kwam vrijwel vanuit het niets opzetten dit lopen

leander lekker aan t kletsen ik kan niet wachten tot Jan ook gaat kletsen (zal het ook weer een stuk makkelijker maken ipv alleen gehuil als er wat aan de hand is)

Fee goedgekeurd

Jair ziekjes .. Jan heeft hetzelfde, vaak hoesten 's avonds in bed en vooral veel snot! ik gaf hem vanmiddag xylometazoline voor kids, en t snot droop er gewoonweg uit .. t hielp wel, want eten ging gelijk een stuk beter. beterschap voor Jair!

Heb je er geen foto's van KD ? lijkt me zo leuk om daar ook een foto van in t babyalbum te plakken (ik moet nog steeds beginnen)

Elodie .. kijk je wel uit meisje, straks krijg je het eten van je ouders over je heen

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 22:02:47 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78949501
ik vergeet de helft, maar ik zit nog steeds te hyperen dat jan loopt

dinsdag 9 maart 2010 @ 22:03:51 #92
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_78949563
Blijf maar lekker hyperen hoor DJMO!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 9 maart 2010 @ 22:08:15 #93
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78949808
och, weet je wat het is Marie, als Jan (los) loopt én praat, ben ik van de controle's in het ziekenhuis af. Dus liever vandaag dan morgen.. vandaar

woensdag 10 maart 2010 @ 08:48:22 #94
114177 Diaan73
pi_78959060
Wat fijn dat alles goed was met Fee Hoe gaat het nu met haar ivm de prikjes?

Jan, wat goed joh.... zo hoor je de loopkar te gebruiken En hij heeft echt grote voetjes Twan Lennon zit nog in maatje 19. Maar die heeft ook korte en smalle voeten.

Ik was vanmorgen even in de keuken brood maken, kom ik in de kamer staat Lennon los voor de tafel uit zn beker te drinken... had ik hem nog niet eerder zien doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 10-03-2010 09:02:01 ]
Make love, not war ☮
pi_78959105
Idd grote voeten, Jan. Elodie draagt schoentjes maat 19.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 10 maart 2010 @ 08:58:20 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_78959237
Twan of Lennon Diaan??

woensdag 10 maart 2010 @ 09:01:42 #97
114177 Diaan73
pi_78959310
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:58 schreef DJMO het volgende:
Twan of Lennon Diaan??
Ow oeps, Lennon ja... Twan is maat 19 inmiddels wel ontgroeid... die zit al in 32..
Make love, not war ☮
pi_78959398
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij heeft ook lange benen en grote voeten .. hij zal nu in sokmaat 23/35 (?) zitten ofzo? maar papa en opa hebben allebei grote voeten. Ik geloof dat ik voor een vrouw met 39/40 (sportschoenen) ook niet echt kleine voeten heb ..

Ik heb trouwens het idee dat Jan hiermee gewacht heeft tot hij zeker wist dat hij het kon, want het kwam vrijwel vanuit het niets opzetten dit lopen

leander lekker aan t kletsen ik kan niet wachten tot Jan ook gaat kletsen (zal het ook weer een stuk makkelijker maken ipv alleen gehuil als er wat aan de hand is)

Fee goedgekeurd

Jair ziekjes .. Jan heeft hetzelfde, vaak hoesten 's avonds in bed en vooral veel snot! ik gaf hem vanmiddag xylometazoline voor kids, en t snot droop er gewoonweg uit .. t hielp wel, want eten ging gelijk een stuk beter. beterschap voor Jair!

Heb je er geen foto's van KD ? lijkt me zo leuk om daar ook een foto van in t babyalbum te plakken (ik moet nog steeds beginnen)

Elodie .. kijk je wel uit meisje, straks krijg je het eten van je ouders over je heen
elin heeft maat 20

en een foto van wat? het maffe rennen? want daar had ik al een filmpje van gepost laatst..en van r poepbroeksillywalk

op het CB hadden we nog wel iets leuks, ik vroeg aan de cb-arts wat het volgende was waar ze (elin) zich op zou gaan focussen en toen zei ze, een dingetje pakken uit hurkstand en dan weer gaan staan zonder hulp. Ik rolde toen een bal naar haar toe en hoppa, ze deed t precies was leuk, voor t eerst ook

en nu is ze woordjes aan het nazeggen. Ik vind deze leeftijd zooo leuk

'kom elin, we gaan naar huis!'

'HUI HUI HUIIIIIIIIIIIIIIIIII'
pi_78959443
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Wat fijn dat alles goed was met Fee Hoe gaat het nu met haar ivm de prikjes?

Jan, wat goed joh.... zo hoor je de loopkar te gebruiken En hij heeft echt grote voetjes Twan Lennon zit nog in maatje 19. Maar die heeft ook korte en smalle voeten.

Ik was vanmorgen even in de keuken brood maken, kom ik in de kamer staat Lennon los voor de tafel uit zn beker te drinken... had ik hem nog niet eerder zien doen.
oeh! dat is zeker vooruitgang, elin begon te lopen (los) met 2 speeltjes in haar hand, alsof ze dacht dat ze zo iets vasthield en het daardoor veilig was om te lopen misschien moet je dat eens proberen/ 2 dingetjes in beide handen en m dan in t midden van de kamer zetten (waar je bij bent uiteraard )
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:23:05 #100
114177 Diaan73
pi_78959863
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 09:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

oeh! dat is zeker vooruitgang, elin begon te lopen (los) met 2 speeltjes in haar hand, alsof ze dacht dat ze zo iets vasthield en het daardoor veilig was om te lopen misschien moet je dat eens proberen/ 2 dingetjes in beide handen en m dan in t midden van de kamer zetten (waar je bij bent uiteraard )
Goed idee!! Ga ik morgen proberen Ik hoop eigenlijk dat hij loopt voordat het echt mooi weer is, zodat hij buiten kan lopen ipv kruipen.

Lennon was trouwens vandeweek uit zichzelf ook een toren aan het bouwen, zo leuk om te zien. Hij had wel een toren van 4 blokken van verschillende vormen hoog.

Elin, wat doet ze dat goed zeg!!
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')