Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:46 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Nou als je daar dan in de natte keuken staat met natte sokken en een kind met natte panty is het wat minder leuk. Denk je dat je even tijd hebt om iets in het huishouden te doen, maak je alles nog erger. Nog goed, dat het me zo snel opviel anders was zijn broek ook nog nat geweest. Hij probeert nu echt ons te imiteren. S'ochtends geeft papa hem zijn koffie kopje als die leeg is en de lepel en dan gaat die in het kopje roeren en doet alsof die drinkt. Maar het teiltje heb ik nog nooit zo omgekieperd, dus dat heeft hij echt niet van mij/ons afgekeken.
Lolquote:Op zondag 7 maart 2010 18:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij lepelt het teiltje leeg als je klaar bent?
Nee zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde het belangrijkste is dat jij tevreden bent, niet het cb.quote:
Ah, nog een klimgeitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ja elin gaat op alles zitten en doet dan BROEMMMMMMMMMMMMMMMM
maakt niet uit waarop. Mijn schuld, elke keer als ze op de wheelybug zat dan deed ik dus BROEMBROEM
ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knapen eng
ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:17 schreef Kleurdoos het volgende:
kletst koen al trouwens? Of wijst ie nog steeds met verontwaardigde blik
Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Kleurdoos het volgende:
ze klimt trouwens als een bezetene, ik vind t zo knapen eng
ze zat net opeens naast me op de bank , steenbokje o+
nou iddquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:56 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Hier ook, het begon met een loopfietsje en nu moet ik al opletten of ze zit boven op de glijbaan in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |