Zet eens terug, ikke zien!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Leander is wel blij hoor momenteel, kijk maar: Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
[..]
mmmm lekkerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Grasjes: tot nu toe nietHij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk
En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
Als ik NEE tegen Koen zeg, gaan 2 handjes voor zijn ogen, hoofd naar beneden en dan *huilpruillip*quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
elin gilt JAJAJJAJAJAJ terug als ik nee zeg
en gaat dan boos stampen. Gillen doet ze wel uit boosheid maar dan alleen als het om slapen gaat.. ik mag rustig dingen van haar afpakken, ze weet niet beterik pak namelijk alles van r af
althans alles wat ze leuk vindt bestaat uit mijn electronische inboedel
Jeetje Ingrid... Nog steeds koorts ondanks de AB? (Vanaf maandag al non-stop begrijp ik?) Goed dat je er even mee heen gaat dan. Hij krijgt het wel voor zijn kiezen zeg, eerst waterpokken en ook nog keelontsteking... Ben benieuwd wat de hap zegt...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
Jemig wat sneu dat het zo lang duurt! Hopelijk zijn ze nu snel aan de beurt. Beterschap igg!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
Zo hee wat kan die bunkerenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Marie79 het volgende:
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)
Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |