abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79095414
Leander
(dit was dus op de gieteractie)

Fijn dat Fee weer opgeknapt is!

Het is echt een fase Fruppel..
Net zoals de continue mama-mama-mama-mama roepen vast ook een fase zal zijn

Lotte drinkt ook heel goed uit een bekertje, wel handig
Toch drinkt ze meestal gewoon nog uit een tuitbeker achtig iets
  zaterdag 13 maart 2010 @ 15:57:29 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79098648
ze slaapt eindelijk, 10uur wakker geweest en uiteindelijk ingestort bij haar oma op schoot.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:23:01 #178
108648 cattie
lieve moeder
pi_79099378
Fee kan prima uit een open beker drinken. Ze kan ook prima met bekers gooien, dat is dan wel weer jammer.
pi_79099554
idem voor elin, ze kan het drinken ook prima uit haar mond laten lopen
pi_79100046
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 08:50 schreef freecell het volgende:
Leander is wel blij hoor momenteel , kijk maar: Leander en Jaina en de bank droogt wel weer op!
[..]

Zet eens terug, ikke zien!
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:55:27 #181
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79100208
Annicka vindt het leuk als ik of papa haar in de armen neem om dan rondjes om de as te draaien. Dan hangt zij half achterover om te kijken hoe alles in het rond draait. Ook leuk is dan stoppen en kijken hoe haar hoofdje dan niet zo stevig meer op de schouders zit...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:22:58 #182
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79102813
Heeft Danique nog lekker geslapen Fruppel?

Annicka lekker tollen!

Free, keert hij zijn beker niet om? Dat is het eerste wat Isis probeert als ze een gewone beker krijgt en dna lekker met je handen erin

Mevrouw was weer errug gezellig vandaag en zijn weer vaak langs gekomen.
Het is een faaaaaaaase en hopelijk is ie snel voorbij
pi_79102952
Grasjes: tot nu toe niet Hij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:52:21 #184
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_79103616
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef freecell het volgende:
Grasjes: tot nu toe niet Hij heeft wel zijn brood gesopt in karnemelk En dan eet hij ineens zijn korsten wel op
mmmm lekker Dat is ook een goede optie
noteert karnemelk om eens te proberen ipv gewone melk die ze ineens niet meer zo lekker vindt
pi_79105606
nou, selene is gister een hele dag bij het KDV geweest en vindt het leuk, gedraagt zich *en* trekt het goed blijkbaar, want thuis is ze dan ook helemaal ok heeft er netjes gegeten (wat eet ze veel!), gedronken, geslapen en geeft ook daar netjes aan dat ze een schone luier wenst en wel *NU!!!* (doorgaans helemaal terecht).

ze kan nu opeens ook "jakkie!" zeggen........ tis er eentje van mij he.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 13 maart 2010 @ 20:12:39 #186
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_79106439
grasjes, danique heeft heerlijk geslapen. Hebben haar na een uurtje wakker gemaakt zodat ze vanavond gewoon normale tijd naar bed kon! Ze slaapt inmiddels ook weer lekker!
pi_79106761
Merel krijgt sinds een weekje toch weer een flesje melk voor het slapen gaan. Slapen is anders dramatisch, ze is nogal een veelvraat en wordt gewoon wakker om 3 uur anders
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_79107035
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
pi_79108354
Fruppel sterkte voor deze fase. Gaat vast snel over.

Gillen kennen wij hier eigenlijk niet. Als hij niet lekker is dan is die eerder aan het zeuren of als hij iets niet mag, dan is het eerder huilen of zeuren dan gillen. Soms bezwijken wij er dan ook voor als het iets is waarbij het niet zo erg is: onze mobiele telefoon, afstandsbediening e.d.

Leander voor de gietactie. Wat kun jij leuk uit een beker drinken.

Fijn dat Fee weer opgeknapt is.

Het eerste wat onze zoon vanochtend om 7 uur van zich gaf was kwa kwa. Hij is echt gek op eenden. Dat gaat de hele dag zo door kwa kwa kwa. Hij kan ook nog wat andere geluidjes zoals brumm brumm voor de auto of tractor. En als wij geluiden van andere dieren voor zeggen zegt die het na, heel

Bij ons is het eerder het omgekeerde wat slaapjes betreft. Hij heeft gisterochtend 2,5 uur geslapen en lag nog lekker te snurken toen ik besloot, dat het nu eens tijd was om wakker te worden. Maf kind. Hij maakt zijn ochtendslaapjes soms nog langer dan zijn middagslaapjes. Was het niet rond deze leeftijd, dat kindjes een slaapje afbouwden? Zie ik bij hem niet zo snel gebeuren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_79108681
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 11:19 schreef Kleurdoos het volgende:
elin gilt JAJAJJAJAJAJ terug als ik nee zeg

en gaat dan boos stampen. Gillen doet ze wel uit boosheid maar dan alleen als het om slapen gaat.. ik mag rustig dingen van haar afpakken, ze weet niet beter ik pak namelijk alles van r af althans alles wat ze leuk vindt bestaat uit mijn electronische inboedel
Als ik NEE tegen Koen zeg, gaan 2 handjes voor zijn ogen, hoofd naar beneden en dan *huilpruillip*
pi_79109084
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler heeft goed geslapen, tot 11.00 zelfs! Wel pas laat in slaap gevallen ook. Verder nog hetzelfde. De koorts blijft, heb niet het idee dat hij maar iets opknapt.
Dus de hapost gebeld. En Djeez is nu met hem heen.
Jeetje Ingrid... Nog steeds koorts ondanks de AB? (Vanaf maandag al non-stop begrijp ik?) Goed dat je er even mee heen gaat dan. Hij krijgt het wel voor zijn kiezen zeg, eerst waterpokken en ook nog keelontsteking... Ben benieuwd wat de hap zegt...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:50:26 #192
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79109707
Hier mocht Annicka altijd mijn telefoon hebben, maar nu weet ze hoe hij open moet en kan ze dus willekeurige toetsen in gaan drukken. Dat is dus geen goed idee, dus nu mag ze hem niet meer. En ze heeft haar eigen afstandsbediening: eentje die bij een apparaat hoort dat kapot is.

Beterschap voor Tyler, ik hoop dat het meevalt.

Hier krijgt Annicka altijd de borst voor het slapen gaan, meestal valt ze dan in slaap, waarna ik zo weg kan sluipen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_79109738
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
pi_79110309
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf maandag non stop idd. 20.30 afspraak en nu nog niet aan de beurt smste Djeez net. Tyler is in slaap gevallen daar.
Jemig wat sneu dat het zo lang duurt! Hopelijk zijn ze nu snel aan de beurt. Beterschap igg!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_79110326
Agoss.... Belachelijk ook dat ie nog niet aan de beurt is! Dat er een spoedgevalletje tussendoor kan komen is logisch op een HAP, maar verder mogen ze toch echt wel een beetje voorrang geven aan die kleintjes, vind ik...
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:11:49 #196
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79110488
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)

Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_79110784
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 22:11 schreef Marie79 het volgende:
Idd wat Geppie zegt, wat rot dat ze zo lang moeten wachten. Wat is eigenlijk de reden dat jullie pas vanavond zijn gegaan? En niet bijv. vanmiddag? (is toch makkelijker voor zo'n kleintje als Tyler)

Maarten had vandaag een 'bunker' dagje: bordje pap, paar happen krentenbol, peer, half krentenbolletje, 1 broodje pindakaas (wel zonder (harde) korst), paar hapjes broodje chocopasta, schuimpje, plakje cake, paar kroepoekjes, bordje warm eten, paar happen van ons warme eten (rijst met kouseband), 2 plakjes komkommer en 1 bakje kwark... Als jullie plof horen,dan was dat Maarten!
Zo hee wat kan die bunkeren
  zaterdag 13 maart 2010 @ 22:23:22 #198
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_79110892
Het is dan wel gezien over de hele dag, maar ik zit al vol als ik dit lijstje lees
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_79111337
Ze zijn er weer. Hij heeft nu nog sterkere antibiotica gekregen, als hij maandag nog steeds niet beter is moet ik weer naar de ha toe.
pi_79111458
Nou, maar hopen dat het deze keer wel aanslaat dan, Ingrid.
Kan ie eindelijk lekker naar bed! Beterschap voor de kleine man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')