Alleen DIE! Mama en papa of bwapapa, daaa(r) dagdag en dan zwaaien en hij probeert wel woorden na te zeggen. Maar hij snapt wel goed wat je bedoelt. Bv pak je speen maar, ga je bal maar zoeken, kun je muziek maken.
 Alleen DIE! Mama en papa of bwapapa, daaa(r) dagdag en dan zwaaien en hij probeert wel woorden na te zeggen. Maar hij snapt wel goed wat je bedoelt. Bv pak je speen maar, ga je bal maar zoeken, kun je muziek maken. 

Ze heeft hem volgestopt met fruit geloof ik
  Ze heeft hem volgestopt met fruit geloof ik   En ze is met hem naar de winkel geweest en heeft voor hem een kuntstof handvegertje en blik gekocht
  En ze is met hem naar de winkel geweest en heeft voor hem een kuntstof handvegertje en blik gekocht   Seb is nogal van het poetsen geloof ik, hij liep de hele avond over de muren en de vloer te vegen met zijn handveger
  Seb is nogal van het poetsen geloof ik, hij liep de hele avond over de muren en de vloer te vegen met zijn handveger   

ha tof is dat als dan net wat nieuws doen ja! Jan flikte het vanmorgen bij de fysio.. ik heel trots, hij loopt hoor! aan twee vingers .. en ik wil het laten zien, laat hem met een hand los, en hij loopt gewoon door aan één vingerquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elin heeft maat 20
en een foto van wat? het maffe rennen? want daar had ik al een filmpje van gepost laatst..en van r poepbroeksillywalk
op het CB hadden we nog wel iets leuks, ik vroeg aan de cb-arts wat het volgende was waar ze (elin) zich op zou gaan focussen en toen zei ze, een dingetje pakken uit hurkstand en dan weer gaan staan zonder hulp. Ik rolde toen een bal naar haar toe en hoppa, ze deed t precieswas leuk, voor t eerst ook
en nu is ze woordjes aan het nazeggen. Ik vind deze leeftijd zooo leuk
'kom elin, we gaan naar huis!'
'HUI HUI HUIIIIIIIIIIIIIIIIII'

.. Het kitten is ziek dus slaapt de hele dag.
 .. Het kitten is ziek dus slaapt de hele dag. 

Pvoesss, dat klinkt inderdaad als een mooie actie
 Pvoesss, dat klinkt inderdaad als een mooie actie 
 dat wordt een hele zware avond
 dat wordt een hele zware avond  

prachtig verhaal Pvoess. Had zij dan nog kleding aan over de luier? Dat heeft zij allemaal zelf uitgetrokken? En het ook nog voor mekaar gekregen niet te plassen daarna.
 prachtig verhaal Pvoess. Had zij dan nog kleding aan over de luier? Dat heeft zij allemaal zelf uitgetrokken? En het ook nog voor mekaar gekregen niet te plassen daarna. 

wat goed van haar zeg....
 wat goed van haar zeg.... 

Ik denk dat het eerder een rare dag was dan een vreselijke avond. Jair ging wel wat later naar bed dan normaal, zo kwart voor 9 pas en normaal is het rond 8 uur. Daarna heeft die heerlijk geslapen. De nacht zowat doorgeslapen en het was heel rustig en vredig in huize Tinuviel/ IARL.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:14 schreef Diaan73 het volgende:
Die kittenwat goed van haar zeg....
Beterschap voor Tyler, ben je al naar de huisarts geweest?
Tinuviel/IARL, hoe is de avond verlopen?

voor books's dochter omdat ze loopt, en voor jair omdattie lekker geslapen heeft!
 voor books's dochter omdat ze loopt, en voor jair omdattie lekker geslapen heeft! maar sinds hij die puffer heeft lijkt wel alsof het eten ook weer beter gaat (minder benauwd natuurlijk)
 maar sinds hij die puffer heeft lijkt wel alsof het eten ook weer beter gaat (minder benauwd natuurlijk)

voor Books dochter die loopt
 voor Books dochter die loopt  

Hopelijk werkt de ab snel!
  Hopelijk werkt de ab snel! 

Wel dus!
 Wel dus! 

Nee dat was ik niet. Maar ga ik wel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:17 schreef Grasjes het volgende:
Pvoesss, ben je al bezig met zindelijkheidstraining?

Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:07 schreef Pvoesss het volgende:
Tinuviel ik vind de eerste echte loopschoentjes en leren loopschoentjes heel belangrijk.
Ik koop dan ook wel redelijk dure schoenen. Met echt goede pasvorm goede afrol etc.
Ik ga naar de duurdere winkels met veel meet dingen. Dan meten ze de voet, de binnenkant van de schoen.
En zo kijken ze of het goed bij elkaar past.. Voeten zijn heel kwetsbaar zeker die van kleintjes imho.
Ze leren nu de juiste houding, ook met de voeten

Ik ga ook naar de speciaalzaak altijd gewoon omdat die net iets meer weten..quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:15 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dank je wel Pvoess goed om te weten waarop je naast de goed zool en de goede pasvorm nog op moet letten. Niet heel ver van ons vandaan is er een (kinder)schoenenwinkel, die heel goed te zijn schijnt. Een vriendin van mij koopt daar altijd de schoenen van haar zoontje. Ik denk dat wij nog wel even hebben voordat hij gaat lopen. Vanaf welke maakt schoenen kun je in zo'n winkel dan kopen. Hij heeft behoorlijk kleine voeten. De laatste schoentjes, die wij hadden gekocht was dacht maat 19.

Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen
 Wel handig dat ze het zo zelf aangeeft door haar luier af te doen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |