Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar dan zet je Cissé beter gewoon op rechts. Ik denk dat Castaignos en Makaay met zoveel speelminuten als Cissé heeft, het dubbele scoorden van hem.
Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 3,5 miljoen aankoop, zo iemand moet spelen, anders kun je een volgende investering van de investeerders wel vergeten. Makaay gaat toch weg aan het einde van het seizoen, en die 4e plek verlies je niet meer.
Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij niet moet spelen, maar zet hem dan op de flank neer.
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar met Makaay in de spits is het spel te traag en te statisch. En Been ziet liever een bewegelijke voorhoede. Dus dan is Cissé in de spits de beste optie. Met Biseswar/Wijnaldum ernaast
Maar je bereikt het er eerder mee, en het is ook met het oog op de toekomst.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
www.feyenoord.nlquote:Adil Auassar wordt Feyenoorder
Adil Auassar wordt met ingang van komend seizoen Feyenoorder. De 23-jarige linkermiddenvelder komt op transfervrije basis over van VVV Venlo en zal een contract tekenen voor twee seizoenen, met een optie voor nog eens twee jaar. Trainer Mario Been is ingenomen met de versterking. ‘Wij wilden er graag een goede linksbenige speler bij hebben’, aldus Been. ‘Adil is fysiek sterk, technisch goed, heeft een goed schot en heeft bovendien de absolute wens en wil om te slagen bij Feyenoord.’ Auassar is inmiddels medisch goedgekeurd.
Adil Auassar is afkomstig uit Zwijndrecht en speelde in de jeugd van Groote Lindt en Sparta. Zijn eerste schreden in het profvoetbal zette hij namens FC Dordrecht. Na twee seizoenen aan de Krommedijk vertrok hij naar VVV Venlo, waarmee hij in zijn tweede seizoen het kampioenschap van de Jupiler League veroverde. Tijdens het huidige seizoen speelde de linkspoot inmiddels 25 duels bij het verrassend goed presterende VVV, waarin hij vier keer scoorde.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
www.feyenoord.nl
'De keuringsfiets schijnt kapot te zijn, zo hard heeft-ie erop zitten trappen' Mario Been over de fysieke conditie van Auassar (Sportweek)![]()
Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb nou ook nog niet echt snel, bewegelijk en flitsend spel gezien met Biseswar, Wijnaldum en Cissé.
Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:05 schreef Toilutpaper het volgende:
Hij heeft in wedstrijden nog niet veel potten kunnen breken.....
Inderdaad, De Baab heeft nog geen serieuze kans gekregen. En als je 3 wedstrijden geen minuten krijgt en dan weer eens mag invallen kun je binnen 15 minuten ook niet heel veel laten zien. Zonde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:29 schreef Ruud het volgende:
[..]
Welke wedstrijden? Heeft amper gespeeld.
Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt mede door het falende middenveld, die het spel moet stroomlijnen. Wordt daar de snelheid uit het spel gehaald, dan is er ook weinig snel- en beweeglijkheid voorin. Al ben ik het me je eens dat de drie genoemde spelers meer moeten bewegen voorin.
Ja, die centraal willen spelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is toch vreemd, aangezien we toch genoeg aanvallende middenvelders in de selectie hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |