Banaanvraagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Pixie. het volgende:
Doodsverwensing ik zeg 2 jaar ban voor Seann
Anuskanker bestaat echt. Beter nog die Charlie's Angels actrice (Fossett) is eraan overleden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
Anuskanker?Noem dan wel een ziekte die bestaat.
Een gezwel op je poepertje. Je wil wel schijten, maar het wordt gewoon helemaal geblokkeerd. Uiteindelijk klap je dan van binnen uit elkaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)eranuscarcinoom.htmlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:28 schreef McKillem het volgende:
Lach er maar om, ik zou het je haast eens gunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een gezwel op je poepertje. Je wil wel schijten, maar het wordt gewoon helemaal geblokkeerd. Uiteindelijk klap je dan van binnen uit elkaar
Zie je mij erom lachen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Lach er maar om, ik zou het je haast eens gunnen.
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zie je mij erom lachen dan?Leer een post interpreteren man.
je vergeet de pi. niet zo janken slappe vlerk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eensmiiley?
maak ik zelf wel uit. Ik zit midden in de kanker ellende gast....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je vergeet de pi. niet zo janken slappe vlerk.
oh, in dat geval mijn medeleven. misschien beter voor jou dat je dit soort topics dan niet opzoekt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
maak ik zelf wel uit. Ik zit midden in de kanker ellende gast....
als je alles zo persoonlijk aantrekt, wens ik je veel sterkte toe in de rest van je levenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Aan mijn familie moet ik het met beleid uitleggen, daar kan ik het niet aan uitleggen zoals het écht werkt, als je het hebt en niet behandeld wordt. Daar is dan sowieso geen sprake van, want in tegenstelling tot wat Sean Penn toewenst, zal ik wel behandeld worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ah je legt deze ziekte zo uit aan je familie als het zover is, met deze bewoordingen plus eensmiiley?
Dat geeft je niet het recht zomaar van alles te insinueren, gewoon omdat jij vertikt verder te denken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord kanker te pas en te onpas gebruiken. that's all.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Aan mijn familie moet ik het met beleid uitleggen, daar kan ik het niet aan uitleggen zoals het écht werkt, als je het hebt en niet behandeld wordt. Daar is dan sowieso geen sprake van, want in tegenstelling tot wat Sean Penn toewenst, zal ik wel behandeld worden.
Ik beschrijf het proces zonder het te verzachten, zodat de FOK!ker die er niets van wist een goede beschrijving krijgt van hoe verschrikkelijk het is wat hier toegewenst wordt. Zonder het te verzachten.
Als je liever hebt dat ik de ziekte minder erg ga beschrijven dan dat het is, heb je dikke pech. En nu nokken met mij woorden in de mond te leggen en bedoelingen op te dringen.
En dat heeft hij niet eens gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan het woord kanker te pas en te onpas gebruiken. that's all.
Stak hem waarschijnlijk dat zij in een film speelde waar de hoofdrolspeler niet full retard ging en daarom hoger scoorde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:05 schreef Lyrebird het volgende:
Hij is toch wel een beetje knetter. Beetje scheiden van Robin Wright. t'is dat ik er niet meer woon, anders was ik effe bij er langs gegaan.
nu ja zeiken is nu juist het probleem nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Ruud het volgende:
Hehe, gelijk heeft ie. Natuurlijk krijgt hij hier een goede naam door, maar de slachtoffers worden ook geholpen dus moet men niet zeiken.
En dat is altijd zo geweest..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:22 schreef sp3c het volgende:
ja in jouw subforum misschien ... hier is iedereen lief en aardig
Het heeft idd wel iets ironisch dat iemand uitgerekend op deze manier zijn medemenselijkheid wenst te verdedigen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:22 schreef Repeat het volgende:
Kansloze actie. Wat laat hij zich kennen zeg
wat maakt het uit? dit is het era van de ongezouten meningen. hij is een early believer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:22 schreef Repeat het volgende:
Kansloze actie. Wat laat hij zich kennen zeg
Geforceerde, scheve vergelijking + iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Zometeen kom je hier nog lopen piepen dat hij zinnige taal bezigt. Grow up groupie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat maakt het uit? dit is het era van de ongezouten meningen. hij is een early believer.
en voor een andere user: hem b-acteur noemen is hetzelfde als jouw eigen moeder een hoer noemen. ga je mond spoelen en hersens kweken.
ja! ik ben een sean penn groupie!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Geforceerde, scheve vergelijking + iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Zometeen kom je hier nog lopen piepen dat hij zinnige taal bezigt. Grow up groupie.
en dat is ie nog steeds. hij wenst gewoon domme mensen die verhaaltjes mogen publiceren een ziekte toe. lekker impulsief. past wel bij zijn rebelse stylo. je weet toch dat hij het niet meent en dat hij lekker in een nieuwe film moet gaan spelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:39 schreef sp3c het volgende:
ja ik vond hem vroeger ook tof!
hij is een held. jij bent slechts een linkse schim.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
Anuskanker?Wat een faalfiguur die Penn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |