Alsof jij lief bent tegen mij...............quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:31 schreef Isegrim het volgende:
Gedraag je een beetje tegen een oudere dame.
Oudere dames behoor je respect voor te hebben, ook wanneer ze niet lief zijn..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof jij lief bent tegen mij...............
Veel te lief.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alsof jij lief bent tegen mij...............
Ise en ik drinken geen koffie, maar je mag best op de thee komen hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sinds wanneer? Heb nog geen koffie gezien van je
Ik drink geen thee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ise en ik drinken geen koffie, maar je mag best op de thee komen hoor.
mijn website wil je niet maken, denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 09:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als iemand hier trouwens iemand kent die nog een website (evt. incl tekst en fotografie) nodig heeft, dan horen wij het graag
Dat wel. Mijn honorarium kan jij niet betalen denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mijn website wil je niet maken, denk ik.
Ik kan je trouwens Drupal als CMS aanraden, die levert net wat netter op (W3C enzulks)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
LHO als jij nog hosting en een domeinnaam zoekt
.nl. 6 ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wat voor een extensie is het?
Hoeveel domeinen gaat het om?
PM anders even
Oh dat voetbalkroniek is al in schoonheid gestorvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik kan je trouwens Drupal als CMS aanraden, die levert net wat netter op (W3C enzulks)Joomla gebruikt her en der bold, font ed. in de HTML.
toch welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Oh dat voetbalkroniek is al in schoonheid gestorven
Het gaat in mijn geval om oa. http://www.we-sign.nl, boeroendoek.nl, www.vanwisse.nl, pestforum.nl, en nog een paar andere..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Oh dat voetbalkroniek is al in schoonheid gestorven
Wat wil je hebben?quote:
ohja en jij denkt dat ik daar geld voor heb.......quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?Als je door Isegrim de teksten laat schrijven, door mij de fotografie laat doen (en foto's laat maken naar eigen inzicht, dus geen foto's die ik al heb), en een complete layout naar smaak laat maken en "vullen" en SEO (google-optimalisatie) dan moet je denken aan ~1200 euro voor een 9 pagina's tellende website.
Wil je minder, dan valt het lager uit, wil je meer, dan valt het hoger uit(Moet alleen nog even langs de KvK
).
Allang mee bezig hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:26 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO ga jij een snel dealtje met JJ sluiten
Zeker nooit Indiers je IT zaken op laten lossen?quote:
ze bellen ons steeds vakerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit Indiers je IT zaken op laten lossen?Met hun google-translate engels
volgens mij heeftie die geregistreerd bij de KPN de ratquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar heb je toek.nl al geregistreerd?
nee die is bezet volgens mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar heb je toek.nl al geregistreerd?
nee daar heb ik toekonline.nl en toek.bizquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
volgens mij heeftie die geregistreerd bij de KPN de rat
Dat geldt dus alleen maar voor het centrum en (drukke) winkelstraten.quote:Op zondag 14 maart 2010 16:37 schreef junkiexp het volgende:
Als er betaald parkeren in je wijk komt kun je over het algemeen je auto beter kwijt.
Dus tijd om actief het autorijden te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:55 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dat geldt dus alleen maar voor het centrum en (drukke) winkelstraten.
In normale woonwijken geldt dat echt niet. Bij ons is er nu sinds 1,5-2 jaar betaald parkeren en er is echt geen verschil. Ook niet gek, want de mensen die eerst hier parkeerden woonden ook gewoon in deze straat.
Alsof mensen ineens hun auto weg gaan doen als ze moeten betalen om te parkeren in hun eigen straat.
Na 18:00 uur is het hier nog steeds lastig om een parkeerplek te vinden.
Zodat alle werkenden echt allemaal uit Rotterdam wegtrekken en Rotterdam echt een pauperstad vol met uitkeringstrekkers word.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus tijd om actief het autorijden te ontmoedigen.
amenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodat het fijnmazige OV netwerk in Rotterdam met zn P+R punten optimaler gebruikt gaat worden, zodat forensen niet meer met de auto maar met de Metro of trein naar hun werk kunnen
Yeah right.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zodat het fijnmazige OV netwerk in Rotterdam met zn P+R punten optimaler gebruikt gaat worden, zodat forensen niet meer met de auto maar met de Metro of trein naar hun werk kunnen
Voor mensen die lepra hebben en tevens schyzofreen en paranoide zijn, en daarnaast blind, is dat idd geen ideaal. Aan de andere kant, die kunnen nu ook niet autorijden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:18 schreef Asgard het volgende:
[..]
Yeah right.
Er zijn tal van voorbeelden waarbij dat gewoon niet gaat, die ik hier niet allemaal WEER zal noemen.
Klopt allemaal, daarom gebruik ikook vrijweluitsluitend de trein en overig ov.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor mensen die lepra hebben en tevens schyzofreen en paranoide zijn, en daarnaast blind, is dat idd geen ideaal. Aan de andere kant, die kunnen nu ook niet autorijden.
Iedereen die fysiek in staat is in zijn/haar auto te stappen, kan deze ook achterlaten bij Slinge of Kralingse Zoom (Beide gratis) om vervolgens in 5 a 10 minuten met de metro naar het centrum te rijden.
Bij Schiphol kan iedereen ook de auto achterlaten, dan rijden ze ook niet met de auto het vliegtuig in.
Sure dude.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Voor mensen die lepra hebben en tevens schyzofreen en paranoide zijn, en daarnaast blind, is dat idd geen ideaal. Aan de andere kant, die kunnen nu ook niet autorijden.
Iedereen die fysiek in staat is in zijn/haar auto te stappen, kan deze ook achterlaten bij Slinge of Kralingse Zoom (Beide gratis) om vervolgens in 5 a 10 minuten met de metro naar het centrum te rijden.
Bij Schiphol kan iedereen ook de auto achterlaten, dan rijden ze ook niet met de auto het vliegtuig in.
dan mag je met de autoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:54 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Klopt allemaal, daarom gebruik ikook vrijweluitsluitend de trein en overig ov.
Maar als ik een dagje naar mijn ouders in Kleve wil, denk je dat dat zonder auto kan? Of als ik met mijn gitaar en versterker naar de repetitieruimte in Weesp moet? Geef es een redelijk alternatief?
en aangezien ik een klein vermogen aan BTW, BVB en wegenbelastingheb betaald, mag ik dan ook een parkeerplaats ergens binnen 1 kilometer van mijn huis? Of een redelijk alternatief, bijv. een bewaakte parkeerplaats ergens buiten de stad met een 7x24 railverbinding oid?quote:
uhm denk dat dat hem niet worden zal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:00 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
en aangezien ik een klein vermogen aan BTW, BVB en wegenbelastingheb betaald, mag ik dan ook een parkeerplaats ergens binnen 1 kilometer van mijn huis? Of een redelijk alternatief, bijv. een bewaakte parkeerplaats ergens buiten de stad met een 7x24 railverbinding oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |