quote:Hoeveel parkeervergunningen kan ik als bewoner aanvragen?
Om in aanmerking te komen voor een parkeervergunning moet u aan verschillende voorwaarden voldoen. O.a. moet het kenteken op naam van de vergunninghouder staan.
Als u aan alle voorwaarden voldoet en er is ruimte in de sector dan kunt u meerdere vergunningen aanvragen.
hej ah-terrorist!quote:Op zondag 14 maart 2010 14:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
't zonnetje in huis is ook weer aanwezig
Ja dat had ik ook gevonden, beide auto's staan ook op mijn naam.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
http://www.rotterdam.nl/eCache/TER/10/20/014.html
(eerste hit google)
En dan onderaan. Ze moeten dan beide op jouw naam staan.
[..]
Is dat niet hetzelfde als een eerste vergunning? Of betaal je dan meer of minder voor een 2e?quote:Op zondag 14 maart 2010 14:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gevonden, beide auto's staan ook op mijn naam.
Maar er staat niet bij wat het kost.
Het lijkt mij dat ze een ontmoedigingsbeleid hebben en de tweede vergunning duurder maken.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een eerste vergunning? Of betaal je dan meer of minder voor een 2e?
Daarbij aangetekend dat als je nu na pak hem beet 20.00 thuis komt, je moet zoeken naar een plaats.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:48 schreef SingleCoil het volgende:
Precies. In de wijken rondom ons wordt wél betaald parkeren ingevoerd, dus verwacht ik dat onze wijk als overloopgebied gebruikt gaat worden.
quote:Vondeling aangetroffen in West
Rotterdam-West - Een buurtbewoonster die afval weggooide vond naast de vuilcontainer een meisje. Het net geboren babytje had nog een navelstreng, heeft een getinte huidskleur en was gewikkeld in een geel-witte handdoek. De politie zoekt getuigen die in de directe omgeving van de vuilcontainer personen hebben gezien die met bovenstaande in verband kunnen worden gebracht.
Er ligt nu ergens een vuilniszak in een wiegjequote:
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:25 schreef thomasss het volgende:
[..]
Er ligt nu ergens een vuilniszak in een wiegje
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En maar denken dat die baby zo stinkt.
BNN een eigen lijst en Toek is kandidaat.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:27 schreef Isegrim het volgende:
Is er breaking news??? Dat ze overbeladen zijn ofzo.
Dat BNN een jongerenpartij gaat beginnen vind ik wel tof.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
BNN een eigen lijst en Toek is kandidaat.
en waarom reageer je niet op het 2de deel van mijn post?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat BNN een jongerenpartij gaat beginnen vind ik wel tof.Hoog tijd voor wat hippe, jonge mensen in de Kamer.
Omdat jij niet hip en jong bent.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
en waarom reageer je niet op het 2de deel van mijn post?
Bel die van acht uur op, dat ze eerder mogen komenquote:Op maandag 15 maart 2010 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Andere sites doen het wel gewoon...
Onvoldoende stemmen voor mijn vergadering van 18u. Voor mijn vergadering van 19u hebben alle drie de eigenaars een volmacht ingestuurd. Voor die van 20u komen zeker weten wel voldoende mensen. Met andere woorden, ik kan hier een beetje gaan zitten wachten tot 20u.
Heb van de meeste bewoners geen telefoonnummer.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bel die van acht uur op, dat ze eerder mogen komen
Bestaat omgekeerd-zoeken niet meer?quote:Op maandag 15 maart 2010 18:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Heb van de meeste bewoners geen telefoonnummer.
Dat komt omdat het IP-nummer nog niet is aangepast.quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik krijg geen verbinding met je VPN, dus ik kan je probleem niet naspelen hier.
Jawel, maar veel buitenlanders, die hebben i.h.a. geen vermelding...quote:Op maandag 15 maart 2010 18:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bestaat omgekeerd-zoeken niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |