quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
vol
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef El_Matador het volgende:
sja
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef El_Matador het volgende:
vol
Zoals ik al eerder heb gezegd, hij is nou eenmaal erg vol van zichzelfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
tmiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Moet schijten, maar de plee is hier zo koud
neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet schijten, maar er is een reden om dat nu niet hier te doen
Beter?
Ik vraag me af wie een grotere kneus is. Ik die een postje plaats, of jij die allerlei topics gaat terughalen om je punt tegen "een kneus" te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?quote:Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Ik niet. Kneus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me af wie een grotere kneus is.
Er liep gelukkig niemand anders in de gangquote:
Ach, zolang je nog niet met je broek en onderbroek op je enkels wagelt (wachelt?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?
2 minuten? 1 minuut strak, incl. goed uitschudden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Nee hoor. 2 minuten. INCLUSIEF de check in de spiegel.quote:Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Da's nog nix, ik had weleens een homo op het werk die naar de WC ging en de deur gewoon niet dichtdeedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
quote:
Leuke baan dus?quote:
Zaten er ook gloryholes in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Da's nog nix, ik had weleens een homo op het werk die naar de WC ging en de deur gewoon niet dichtdeed
Goed uitschudden? Meer dan 6x schudden heet masturberen he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 minuten? 1 minuut strak, incl. goed uitschudden!
Oh dat zeker.quote:
Betaald FOK'ken is nog beter. Maar als ik zie hoe sommige ransapen die WC's hier achterlaten..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
He, schijten EN geld verdienen. Hoe goed is die combi!
Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.quote:
Het is not done.quote:He, schijten EN geld verdienen. Hoe goed is die combi!
So? I don't mindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed uitschudden? Meer dan 6x schudden heet masturberen he!
Wat is dit toch eenquote:Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.
Jij bent een vrouw, ik ben opgevoed met het feit dat jij niet schijtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is not done.
Ik ben dan ook opgevoed met de regel dat je alleen thuis schijt.
Dat dus. Bij ons in het gebouw is maar 1 toilet (klein bijgebouw) en daar gaan ook elke dag 2 of 3 collega's even heerlijk een half uur schijten zonder courtesy flush. Dan stinkt het daar dus de godganze dag in het toilet en op de gang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook opgevoed met de regel dat je alleen thuis schijt.
quote:Jij bent een vrouw, ik ben opgevoed met het feit dat jij niet schijt
Ik kan het echt werkelijk overal. Als je moet, moet je.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet iets doen, maar de plee hier is zo koud?
Ik geil er niet op. Ben gewoon vaak online. Maar denk maar wat je wil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.
Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,als je moet, moet je. Maar ik vind het ronduit asociaal om in de baas zijn tijd even lekker ongegeneerd van je af te gaan zitten schijten voor een half uur, waarna je collega's in de stank zitten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Kreator het volgende:
Het ergste is nog wel dat we ondertussen weten wie er heeft zitten schijten door de soort stank..
Dat laatste ben ik met je eens. De rest, ach, ik zit er niet een half uur, maar ik ga niet de hele dag met de billen samen zitten omdat het anders niet eerlijk is tegenover mijn baas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,als je moet, moet je. Maar ik vind het ronduit asociaal om in de baas zijn tijd even lekker ongegeneerd van je af te gaan zitten schijten voor een half uur, waarna je collega's in de stank zitten.
Je neemt je foon mee en speelt Peggle?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant mee
In tegenstelling tot de gemiddelde vent ja.quote:Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant mee
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een broertje dat als hij blijft eten, ook een half uur, 3 kwartier gaat zitten schijten. Kwam hij laatst na 3 kwartier terug van de plee met zijn telefoon in zijn hand:
"Ik heb me toch een goeie drol gelegd, moet je kijken! Ik heb er een foto van gemaakt!"![]()
Bazen actiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een broertje dat als hij blijft eten, ook een half uur, 3 kwartier gaat zitten schijten. Kwam hij laatst na 3 kwartier terug van de plee met zijn telefoon in zijn hand:
"Ik heb me toch een goeie drol gelegd, moet je kijken! Ik heb er een foto van gemaakt!"![]()
Nee. 22.quote:Ik neem aan dat ie 4 was of zo?
Voor een kerel van 22, die bij zijn grote zus op bezoek is in een studentenhuis (of zoiets), is dat best baas. Vind ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:17 schreef Techno het volgende:
Mja, het is maar wat je een bazenactie noemt. Ik ben die puberale poep- en pieshumor toch wel een beetje ontgroeit.
Zijn zus is iemand die termen bezigd als "even uit mijn kut kletteren" als ze gaat pissen, en op vragen als "hoe was je weekend" reageert met: "ja goed, geen been dichtgedaan".quote:Voor een kerel van 22, die bij zijn grote zus op bezoek is in een studentenhuis (of zoiets), is dat best baas. Vind ik.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn zus is iemand die termen bezigd als "even uit mijn kut kletteren" als ze gaat pissen, en op vragen als "hoe was je weekend" reageert met: "ja goed, geen been dichtgedaan".
Dus it runs in the family.
De Tokkie family?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zijn zus is iemand die termen bezigd als "even uit mijn kut kletteren" als ze gaat pissen, en op vragen als "hoe was je weekend" reageert met: "ja goed, geen been dichtgedaan".
Is het ook. Ken de hele familie inmiddels al 10 jaar, het is ook een beetje mijn surrogaatfamilie.quote:ja idd! Klinkt als een topwijf tbh
Dan pas jij er ook wel tussenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het ook. Ken de hele familie inmiddels al 10 jaar, het is ook een beetje mijn surrogaatfamilie.Allemaal echt knettergek.
Ja onwijs verlegen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn allemaal verlegen geworden, nu dat jij hier bent
Kan je nog meer onzin uitkramenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:38 schreef STING het volgende:
[..]
We zijn allemaal verlegen geworden, nu dat jij hier bent
Ik ben onwijs verlegen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Haha!
Jij vooral!
*koetsjiekoetsjiekoetsjie*
En dan is het alweer bijna tijd voor weekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:41 schreef STING het volgende:
[..]
En daarna iedereen een lunchdip, dus pas rond 15:00 begint het hier weer te leven
Da Boy Tommyquote:
Attention all ladiesquote:
Wat heb je allemaal te koop?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Da Boy Tommy![]()
Candyman......candyman...........candyman.
Nee, maak je maar geen zorgen.
Ik heb wel een candy store
Zuurstokkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:45 schreef STING het volgende:
[..]
Da Boy Tommy![]()
Candyman......candyman...........candyman.
Nee, maak je maar geen zorgen.
Ik heb wel een candy store
quote:
Babyquote:
Grrrquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
My name is Ding, Lekker Ding
Goed......
Toen je nog in Dune speelde, ok, maar nu.. nehquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:01 schreef STING het volgende:
[..]
My name is Ding, Lekker Ding
Goed......
wie of wat is een McDreamy?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
Wat is mijn voornemen om McDreamy zoveel mogelijk te negeren toch een geweldig idee.
Hehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen je nog in Dune speelde, ok, maar nu.. neh
Ik zeg altijd: Ik ga pissen zoals ik jank op de ontrouw der wijven!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Disapointing you, nee, sting mag er helemaal niet wezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben geen fan van mannen, maar Sting mag er gezien zijn leeftijd wel wezen toch?
Ahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is een codenaam voor Kluts haar Krush.
ZEG DAAT NOU NIEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Daarmel stel je me niet teleur hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dissapointing you, nee, sting mag er helemaal niet wezen![]()
is er ook nooit geweest ook niet![]()
Nou ik vind STING een stuk geiler dan Sting.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe
Ik ben geen fan van mannen, maar Sting mag er gezien zijn leeftijd wel wezen toch?
en doordat jij hem quote heb ik nu dat rotnummer in mijn hoofdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG DAAT NOU NIEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben al thuisquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG DAAT NOU NIEEEEEEEEEEEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind STING een stuk geiler dan Sting.
"iiiiii'd be.... wrapped around your fiiiingeeeeeeer"
quote:
Maar dat broekje is het leukste aan die hele fotoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
(let niet op het belachelijke broekje, het was een jaren 80 SF)
[ afbeelding ]
Ik word dik betaald om weinig te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al thuis
Oh, nee wacht,.. NOG steeds
Ik heb de film op dvdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:08 schreef STING het volgende:
[..]
Agossie, kun je nu vanavond niet slapen?
* stbabylon schaft direct zo'n broekje aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Maar dat broekje is het leukste aan die hele foto
Ik vind een paar nr's mooi.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad werelden van verschil
Die zal vast goed staan bij je horeca spoilerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
* stbabylon schaft direct zo'n broekje aan
Bij mij is vrijdag ook echt VRIJdagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik word dik betaald om weinig te doen
Ik haat Dune.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
wil jij niet lachen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat Dune.
Wil je het uitdoen als ik bij je ben?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind een paar nr's mooi.
Waaronder Wrapped around your finger.
Maar da's The Polie he? Toch?
quote:En Russians, en... dinges jeweetweldieene... da's dan weer Sting.
..........................................quote:
Ik heb al zoveel vrij gehad dat ik geen trek heb in vrije dagen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij is vrijdag ook echt VRIJdag![]()
en wordt zeker niet slecht betaald voor leuk werk
Moet ik dan ook mijn 15 boeken, 5 computerspellen, het bordspel, de miniserie en de dvd opruimen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat Dune.
Wil je het uitdoen als ik bij je ben?
Hij wil iets anders. Zijn harde snikkel in den bleke aarsch.......quote:
doe je dat nu al wel dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
..........................................
Even denken ..................
.............................
Maar dan kan ik hem daarna toch nooit meers erieus nemen, letterlijk noch figuurlijk?
Ik heb altijd trek in vrije dagenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel vrij gehad dat ik geen trek heb in vrije dagen.
Mijn faav artieste heeft live eens een hele mooie (vind ik dan) cover gedaan van Wrapped around your finger.quote:
Ja. Het was een foutje van Lynchquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet ik dan ook mijn 15 boeken, 5 computerspellen, het bordspel, de miniserie en de dvd opruimen?
Ik ben niet zo van de buttsex hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Hij wil iets anders. Zijn harde snikkel in den bleke aarsch.......
Ik kan fluiten als geen anderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:18 schreef STING het volgende:
[..]
Jij speelt liever de blokfluit andersom?
En nee, die heb ik zelf niet verzonnen
kloptquote:
Ach, based on the story by Lynch is genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dune 2 is niet gebasseerd op de film. Dune 1 wel, maar alleen lichtjes.
quote:
*geeft slabbertjequote:
Oh ja, jij was naar het slachthuis geweest, hè?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:14 schreef Samzz het volgende:
Zo. Klaar in Nijkerk. Was erg indrukwekkend.
Oh ja, tvp
Heb hier nog wel wat oefenmateriaal voor je.quote:
quote:
Ik hoef niet meer te oefenenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat oefenmateriaal voor je.
Absoluut doen! Zo mogelijk toffer dan de eerste.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Feitosa het volgende:
Heeft iemand al Boondocksaints 2 : All saints day gezien? Ga de film dit weekend kijken namelijk.
Zeggen zoveel vrouwen terwijl ik maar 1 ken die het echt beheerst.quote:
quote:
Ja. Geloof het of niet, maar we hebben een lol gehad... En aan het eind de zelfde morbide humor als die slachters. Best slecht. Maar het gebeurt daar zo ontzettend netjes! De paarden worden gerust gesteld, gekroeld. Echt goed behandeld. En alle paarden die er komen zijn sowieso afgekeurd en/of ziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, jij was naar het slachthuis geweest, hè?
Viel het mee?
Mannen daarentegen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeggen zoveel vrouwen terwijl ik maar 1 ken die het echt beheerst.
sorryquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Damn, woman!
Make us but again jealous!
Beter dan dit?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Absoluut doen! Zo mogelijk toffer dan de eerste.
ik zeg het niet, ik weet het...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zeggen zoveel vrouwen terwijl ik maar 1 ken die het echt beheerst.
Wanneer was de bruiloft nou?quote:
Weet ikveelquote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Geloof het of niet, maar we hebben een lol gehad... En aan het eind de zelfde morbide humor als die slachters. Best slecht. Maar het gebeurt daar zo ontzettend netjes! De paarden worden gerust gesteld, gekroeld. Echt goed behandeld. En alle paarden die er komen zijn sowieso afgekeurd en/of ziek.
Daar komt toch iemand voor morgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
sorry
Maar ik moet nog boodschappen doen en gaan poetsen, afwassen, wasje doen...
En wil het liefste in mn bed liggen
volgens mij na 24 aprilquote:
Die arme jongen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb al een To Do lijstje voor hem gemaakt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:38 schreef STING het volgende:
[..]
Die arme jongen.
Eerst 54 dingen doen en dan pas ie komt aan z'n trekken
Mja, wordt lastig. Maar er zitten echt briljante stukken inquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar leuke lijstjes
Holaquote:
Nou da's duidelijk, dan gaan we op Queensday trouwenquote:
Noem eens een voorbeeld?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar leuke lijstjes
Je hebt alweer een slaaf?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:35 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb al een To Do lijstje voor hem gemaakt
Hebben we ook een thema?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou da's duidelijk, dan gaan we op Queensday trouwen
Geweldige beesten die katten.quote:
Evil Disney.quote:
quote:
heyquote:
zo voelt het welquote:
Als je maar niet als Malificent (Malafide) gaat,quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maarruhm... ik weet niet wat ik aan moet dan
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef Kluts het volgende:
Ik moest gister zo lachen om onze kat. Die kat lust bijna niks, alleen haar brokjes en hondenkoekjes (). Ik had die hond 2 koekjes gegeven, en die kat ook. Die hond at ze gelijk op natuurlijk, maar die kat zat op tafel en had die koekjes nog voor zich liggen en ging zich even zitten wassen.
Gaat de hond op de stoel bij de tafel zitten en die pikt een van haar koekjes. Die kat kijkt op, kijkt naar de koekjes waar er 1 van mist, vervolgens naar die hond, en geeft die hond een hengst met haar poot. Het was echt priceless om te zien dat die hond dacht ermee weg te komen, maar katten zijn zoveel slimmer.
Niet alleen vergeet je onze afspraak, niet alleen ga je trouwen, maar ook nog eens in een disney themaquote:
Waarom een klootzakquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ooh, zo'n lijstje..... wat een klootzak
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, probeer ik een beetje jaloers over te komen.
Komt het niet over
want zo ga jij al?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet als Malificent (Malafide) gaat,
Je komt niet tussen het huwelijk van engeltje en mijn neefje he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen vergeet je onze afspraak, niet alleen ga je trouwen, maar ook nog eens in een disney thema
Nee... ik ben niet boos... ik ben teleurgesteld...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want zo ga jij al?
Maar nee, ik wil een lief onschuldig disneyfiguurtje, met vette kleren natuurlijk, omtoveren tot evil character![]()
[..]
Ik moet je iets bekennen.....quote:Je komt niet tussen het huwelijk van engeltje en mijn neefje he?
show mequote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Daar heeft een kunstenaar ooit iest mee gedaan.
ZO vet! Zal eens zoeken
vertel...quote:[..]
Ik moet je iets bekennen.....
Hey, ik ben nog steeds niet vergeten wat mijn naam met mensen doetquote:
Je bent gekomen op de huwelijkstaart?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
ZO vet! Zal eens zoeken
[..]
Ik moet je iets bekennen.....
kun je ook niks aan doen. behalve ermee leren leven dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey, ik ben nog steeds niet vergeten wat mijn naam met mensen doet![]()
Kevin en Mandy zijn kansloze namen
en je raad nooit hoe ik had geheten als ik een jongetje was geweest.. ik was al kansloos voor mijn geboorte
http://jeftoonportfolio.b(...)wisted-princess.htmlquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:58 schreef Ang3l het volgende:
dat doe ik al mijn hele levenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je ook niks aan doen. behalve ermee leren leven dan.
vertel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://jeftoonportfolio.b(...)wisted-princess.html
Twisted Princesses
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hey, ik ben nog steeds niet vergeten wat mijn naam met mensen doet![]()
Kevin en Mandy zijn kansloze namen
en je raad nooit hoe ik had geheten als ik een jongetje was geweest.. ik was al kansloos voor mijn geboorte
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://jeftoonportfolio.b(...)wisted-princess.html
Twisted Princesses
quote:
Ik heb semi sort of beloofd dat ik stbabylon schraal zou neukenquote:
Whoh, die is vet hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat wordt m denk ik
dan doe je dat maar voor het huwelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb semi sort of beloofd dat ik stbabylon schraal zou neuken
Nee, dat heb je helemaal niet beloofd. We zouden een relatie hebben zodat we niet als we 33 worden vrijgezel zouden zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb semi sort of beloofd dat ik stbabylon schraal zou neuken
witte lenzen heb ik alquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helemaal niet beloofd. We zouden een relatie hebben zodat we niet als we 33 worden vrijgezel zouden zijn.
Dus jij bent mijn partner!
O ja dat was 'tquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat heb je helemaal niet beloofd. We zouden een relatie hebben zodat we niet als we 33 worden vrijgezel zouden zijn.
Dus jij bent mijn partner!
quote:edit: maar bij deze
Ang3lquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is dan toch zeker geen vrijgezel meer
dus niks jouw partner
Vechten jullie het ff samen uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is dan toch zeker geen vrijgezel meer
dus niks jouw partner
we zijn al bijna een half jaar ermee bezig om een datum te prikken.. dus tel maar uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ang3l
*tapt een voet*
Wist jij dit toen je mij beloftes maakte?
Oh no you don't! You fucked up!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vechten jullie het ff samen uit
Kijk ik toe
je weet dat ik winquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vechten jullie het ff samen uit
Kijk ik toe
ANG3L!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
we zijn al bijna een half jaar ermee bezig om een datum te prikken.. dus tel maar uit
quote:
Ik voorzie een hoop geouwehoer op Fok! en verder niets.quote:
Hoe noem ik hem nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo noem je mijn aanstaande schoonneef niet
Ik zeg alleen: het is vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop geouwehoer op Fok! en verder niets.
who fucking cares?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
sorry, tikfout.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe noem ik hem niet
Ik zeg alleen dat hij er nu niet kan uitpiepen nadat hij de boel heeft verneukt!
Ga je nou hem verdedigen?!? Hij beloofd eeuwige trouw aan jouw neef, en zit ondertussen hier een backup partner te regelen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sorry, tikfout.
zo praat je niet tegen hem
Voorzie? Is het hier ooit anders dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I don'tquote:
Heb al weekendquote:
Haaaiiiiquote:Hai Nouk
Voor hij eeuwige trouw beloofd mag hij alles doen.. daarna sluit ik hem opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou hem verdedigen?!? Hij beloofd eeuwige trouw aan jouw neef, en zit ondertussen hier een backup partner te regelen!
*trekt Ang3l er aan zijn mooie haartjes bijquote:
Thank god for scroll-wieltjesquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis dat GvsE je verdedigt!
We spreken elkaar nog wel eens!
de 30e van april wil ik je strak in je evil disney kostuum zien, anders voorzie ik troublequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
O ja, jongeeens... volghende week vrijdag heb ik een date.
Met iemand die ik al 7 jaar leuk vind. Maar hij had al die tijd een relatie.
Dus uuuh... ja..... uhm... ik voorzie trouble
ben je zo bang voor mij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis dat GvsE je verdedigt!
We spreken elkaar nog wel eens!
Lekker hoorquote:
Oeh, presents!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, zeg dat dan direct!
* stbabylon whips it out
Notedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef dawg het volgende:
noukie, morgen niet voor 18.00u he. moet nog even wat doen, weet niet tot hoe laat maar 18.00u ben ik zeker thuis.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de 30e van april wil ik je strak in je evil disney kostuum zien, anders voorzie ik trouble
braafquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ALLES!!!!!!!!!quote:
ga jij maar met StBaby dan hebben we helemaal geen probleem meerquote:
eN DAVID DAN?!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga jij maar met StBaby dan hebben we helemaal geen probleem meer
wat is daarmee dan?quote:
De date.quote:
die zoekt maar een andere Goliathquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De date.
David.
Ik wil zijn Goliathje zijn!
Yeah but. And but. But.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die zoekt maar een andere Goliath
Goliath? Dat moet ik zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De date.
David.
Ik wil zijn Goliathje zijn!
Heul wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ga jij maar met StBaby dan hebben we helemaal geen probleem meer
Hij is slecht voor je. Je kent hem al 7 jaar, en nog steeds is er niks uit voortgekomen, behalve een kleine crush. Weg daar, je bent al aan een ander beloofd, klein slette-engeltje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah but. And but. But.
Ik ken hem al 7 jaar.
En ik vind hem al 7 jaar leuk.
Ondanks dat ie slecht voor me is.
En hij echt qua karakter een kopie is van mijn eerste hetero-crush.
En.
Nou.
Ok.
ik?quote:
als het hier tot een uur of 6 maar wegblijft, daarna vind ik het prima om ingesneeuwd te rakenquote:
maar ik deed niet eens wat, ik ben onschuldig...quote:
http://www.buienradar.nl klein wolkjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het hier tot een uur of 6 maar wegblijft, daarna vind ik het prima om ingesneeuwd te raken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar ben je nu pas achter, dat wist ik al wel van haar.
Oh, but you didquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik deed niet eens wat, ik ben onschuldig...![]()
ik eis een hertelling van de stemmen![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl klein wolkje
alleen bij schattig en liefquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, but you did
Iemand zegt dat je schattig bent, of lief, of geil, of mooi, en je wordt pissig.
Iemand zegt dat hij/zij bang voor je is, en je begint te kwijlen
quote:
Johquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, but you did
Iemand zegt dat je schattig bent, of lief, of geil, of mooi, en je wordt pissig.
Iemand zegt dat hij/zij bang voor je is, en je begint te kwijlen
Dudesnudequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, de bruiloft gaat niet door![]()
nooit meer
Weet ik.quote:
Hij was bezet!quote:Je kent hem al 7 jaar, en nog steeds is er niks uit voortgekomen
Kinda.quote:, behalve een kleine crush.
quote:Weg daar, je bent al aan een ander beloofd, klein slette-engeltje!
wil ik dat zien?quote:
Hell noquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Dan niet.![]()
Maar geneukt wordt er wel.
![]()
*boter, mes en stroomstootwapen paktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* Tie-wraps en spanbanden pakt.
Echt wel.
![]()
Moet ik de sleutel van mijn kerker alvast opzoeken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Hij was bezet!
[..]
Kinda.
[..]
Je zou bijna denken dat GvsE graag verkracht wil wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*boter, mes en stroomstootwapen pakt
Hell no![]()
Jij bent geil en mooi?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen bij schattig en lief![]()
bewijs de rest maar![]()
* verdovingsgeweer pakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*boter, mes en stroomstootwapen pakt
Hell no![]()
Dat zou me niks verbazen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat GvsE graag verkracht wil worden
Maar niet door die nepgodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:51 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat GvsE graag verkracht wil worden
1 ja, 2 niet aan mij om te zeggenquote:
* menselijk schild paktquote:
jointjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij is het effectiever als je haar een beetje stoned voert met een paar joints.
probeer hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |