quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
vol
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef El_Matador het volgende:
sja
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef El_Matador het volgende:
vol
Zoals ik al eerder heb gezegd, hij is nou eenmaal erg vol van zichzelfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
tmiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Moet schijten, maar de plee is hier zo koud
neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet schijten, maar er is een reden om dat nu niet hier te doen
Beter?
Ik vraag me af wie een grotere kneus is. Ik die een postje plaats, of jij die allerlei topics gaat terughalen om je punt tegen "een kneus" te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?quote:Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Ik niet. Kneus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me af wie een grotere kneus is.
Er liep gelukkig niemand anders in de gangquote:
Ach, zolang je nog niet met je broek en onderbroek op je enkels wagelt (wachelt?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?
2 minuten? 1 minuut strak, incl. goed uitschudden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Nee hoor. 2 minuten. INCLUSIEF de check in de spiegel.quote:Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Da's nog nix, ik had weleens een homo op het werk die naar de WC ging en de deur gewoon niet dichtdeedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
quote:
Leuke baan dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |