quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
vol
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef El_Matador het volgende:
sja
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:57 schreef El_Matador het volgende:
vol
Zoals ik al eerder heb gezegd, hij is nou eenmaal erg vol van zichzelfquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
tmiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Moet schijten, maar de plee is hier zo koud
neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet schijten, maar er is een reden om dat nu niet hier te doen
Beter?
Ik vraag me af wie een grotere kneus is. Ik die een postje plaats, of jij die allerlei topics gaat terughalen om je punt tegen "een kneus" te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:42 schreef Kreator het volgende:
He kneus, kap nou es met dat 'vol'. Het is nogal irritant als je wel wat te melden hebt in een topic.
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?quote:Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Ik niet. Kneus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik vraag me af wie een grotere kneus is.
Er liep gelukkig niemand anders in de gangquote:
Ach, zolang je nog niet met je broek en onderbroek op je enkels wagelt (wachelt?)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vind ik ook een van de meest irritante mannengewoontes. Ik heb mijn broek toch ook niet nog half op de enkels hangen als ik de plee uit kom?
2 minuten? 1 minuut strak, incl. goed uitschudden!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Nee hoor. 2 minuten. INCLUSIEF de check in de spiegel.quote:Dat is wel een van de redenen waarom een mannenplasje zo'n 2 minuten duurt en vrouwen onderhand een half uur weg zijn
Da's nog nix, ik had weleens een homo op het werk die naar de WC ging en de deur gewoon niet dichtdeedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:46 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
quote:
Leuke baan dus?quote:
Zaten er ook gloryholes in?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef STING het volgende:
[..]
Da's nog nix, ik had weleens een homo op het werk die naar de WC ging en de deur gewoon niet dichtdeed
Goed uitschudden? Meer dan 6x schudden heet masturberen he!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 minuten? 1 minuut strak, incl. goed uitschudden!
Oh dat zeker.quote:
Betaald FOK'ken is nog beter. Maar als ik zie hoe sommige ransapen die WC's hier achterlaten..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
He, schijten EN geld verdienen. Hoe goed is die combi!
Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.quote:
Het is not done.quote:He, schijten EN geld verdienen. Hoe goed is die combi!
So? I don't mindquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Goed uitschudden? Meer dan 6x schudden heet masturberen he!
Wat is dit toch eenquote:Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.
Jij bent een vrouw, ik ben opgevoed met het feit dat jij niet schijtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is not done.
Ik ben dan ook opgevoed met de regel dat je alleen thuis schijt.
Dat dus. Bij ons in het gebouw is maar 1 toilet (klein bijgebouw) en daar gaan ook elke dag 2 of 3 collega's even heerlijk een half uur schijten zonder courtesy flush. Dan stinkt het daar dus de godganze dag in het toilet en op de gang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook opgevoed met de regel dat je alleen thuis schijt.
quote:Jij bent een vrouw, ik ben opgevoed met het feit dat jij niet schijt
Ik kan het echt werkelijk overal. Als je moet, moet je.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Moet iets doen, maar de plee hier is zo koud?
Ik geil er niet op. Ben gewoon vaak online. Maar denk maar wat je wil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Elke dag geilen op die lapo zodat je een nieuw topic kan openen is inderdaad een stuk beter dan 1x even in je postgeschiedenis kijken om een aantal kneuzenposts te quoten. Jij wint, kneus.
Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,als je moet, moet je. Maar ik vind het ronduit asociaal om in de baas zijn tijd even lekker ongegeneerd van je af te gaan zitten schijten voor een half uur, waarna je collega's in de stank zitten.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:59 schreef Kreator het volgende:
Het ergste is nog wel dat we ondertussen weten wie er heeft zitten schijten door de soort stank..
Dat laatste ben ik met je eens. De rest, ach, ik zit er niet een half uur, maar ik ga niet de hele dag met de billen samen zitten omdat het anders niet eerlijk is tegenover mijn baas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja,als je moet, moet je. Maar ik vind het ronduit asociaal om in de baas zijn tijd even lekker ongegeneerd van je af te gaan zitten schijten voor een half uur, waarna je collega's in de stank zitten.
Je neemt je foon mee en speelt Peggle?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant mee
In tegenstelling tot de gemiddelde vent ja.quote:Ik schijt rozeblaadjes, en ik doe er geen half uur over. Ik neem geen krant mee
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een broertje dat als hij blijft eten, ook een half uur, 3 kwartier gaat zitten schijten. Kwam hij laatst na 3 kwartier terug van de plee met zijn telefoon in zijn hand:
"Ik heb me toch een goeie drol gelegd, moet je kijken! Ik heb er een foto van gemaakt!"![]()
Bazen actiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:10 schreef Kluts het volgende:
Mijn huisgenootje heeft een broertje dat als hij blijft eten, ook een half uur, 3 kwartier gaat zitten schijten. Kwam hij laatst na 3 kwartier terug van de plee met zijn telefoon in zijn hand:
"Ik heb me toch een goeie drol gelegd, moet je kijken! Ik heb er een foto van gemaakt!"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |