Nou ja, gay vind ik hem niet hoor. Gewoon irritant kinderachtig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:07 schreef NoNickOne het volgende:
+2 Dion: Verdiend het niet om massaal de min in gestemd te worden vanwege zijn gayish attitude. Heeft voor zijn leeftijd een bijzonder goed stem geluid!
Gewoon zo laten, lekker makkelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:43 schreef ClearGreen het volgende:
Wat doen we met het kersverse jongensgroepje? Nu toevoegen en de afzonderlijke jongens eruit?
True, ook wel leuk om straks te zien wie er het minst en meest populair is van hun.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, lekker makkelijk
Wat???!!???quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
-2 Romy, geweldige zangeres, met een mooie stem. Maar zo arrogant[/b][/i][/u]
vorige week vrijdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Wat???!!???
Geef mij 1 moment waarop ze arrogant overkomt..
Ze staan nu toch nog allemaal op 20, dus het is nu nog makkelijk te veranderen toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon zo laten, lekker makkelijk
Wat zijn hun namen? Geen idee wie het zijn?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:19 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Ze staan nu toch nog allemaal op 20, dus het is nu nog makkelijk te veranderen toch?
Leon, Milo, Berndt en Tom.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zijn hun namen? Geen idee wie het zijn?
Ga je nog stemmen? Dan ga ik daarna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
My turn!
O, na de vorige maar. Wat een timing.
Ten eerste, ben ik niet jaloersquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef ClearGreen het volgende:
Romy +2, als ze zelfverzekerd overkomt is dat terecht, want ze is nou eenmaal steengoed. Dit hoeft zeker niet verward te worden met arrogantie.
Badboyz -2, alleen leuk voor breezermeisjes en labiele oudere vrouwen die jaloers zijn op echte talenten zoals Romy.
Kees -2, niet boeiend genoeg.
"Ben blij dat ze eruit is!" is wel een motivatie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ten vijfde, zie regelement: Geef een motivatie bij je keuzes! (niet boeiend genoeg is geen motivatie)
Dat is waar, motivatie aangepastquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"Ben blij dat ze eruit is!" is wel een motivatie?
Goede motivatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef ranja het volgende:
veel te veel die al lang niet meer meedoen. maar vooruit.
Mart -2 allang weg
Kelvin -2 wie?
Sarina +2![]()
Ik blijf het toch wel opvallend vinden hoe mensen een mening over een karakter kunnen vormen, zelfs over de wijziging van het karakter naarmate ze verder komt, terwijl ze in totaal nog geen 2 minuten pratend in beeld is geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef jora23 het volgende:
-2 Romy, Vond haar eerst een leuke spontane meid, maar karakter verminderd na mate ze verder komt, wel goede stem
Dus als jij naar de kroeg gaat vorm jij je geen mening bij hoe mensen praten en zich gedragen in die paar minuten dat je ze ziet? Dat is heel menselijk. En ik noem haar niet arrogant. Ik vind haar iets minder symphatiek. Ik vind bv bij badboys ook dat het twee overdreven puberjongetjes zijn... En ja die komen ook steeds maar paar minuten in beeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:21 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik blijf het toch wel opvallend vinden hoe mensen een mening over een karakter kunnen vormen, zelfs over de wijziging van het karakter naarmate ze verder komt, terwijl ze in totaal nog geen 2 minuten pratend in beeld is geweest.
Ik denk dat ze niet arrogant is, maar misschien zit ik er wel naast, je kan het nu nog niet weten. Alles wat ik weet is dat ze prachtige looks + stem heeft.
Ok, sorry dat ik het moet zeggen, maar jouw mensenkennis lijkt me gewoon niet zo best.quote:Op zondag 14 maart 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
- 2 Sumera nog arroganter dan Romy, en zo goed vond ik haar niet vrijdag
Damnquote:Op zondag 14 maart 2010 10:48 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ok, sorry dat ik het moet zeggen, maar jouw mensenkennis lijkt me gewoon niet zo best.
Dat stukje waar jij het overhebt was duidelijk een kwestie van zichzelf moed inpraten. Niet meer zo onzeker werd er heel de tijd tegen haar gezegd, dus ging ze even zo zitten praten.
Het kwam zelfs zo nep over dat ik denk dat het op aanvraag van de programmaleiding was om dat even voor de camera te doen.
Oh ja goedzo! Nu was het bij mij fout gegaan zag ik...quote:Ik heb de score van Sergio even gecorrigeerd, hij hoort op 18 te staan.
Wil je de namen die je punten heb gegeven even vetgedrukt maken in de lijst.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:56 schreef Deceit het volgende:
*Knip*
Sumera +2 omdat ze zo mooi is en 1 van de 2 beste stemmen heeft
Maaike +2 the climb van haar was zooooooo goed gezongen
Merel -2 omdat ik haar niet mag en ze een kutstem heeft
volgens mij kent niemand zequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Damez -2, iedereen vergeet ze minpunten te geven
sorry als het niet zonis, maar denk dat jij een kloon ben, kan een modje dat even natrekken?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:46 schreef singingbee het volgende:
-2 Sumera : moet niet zo zeuren.
+2 Romy : ze is gewoon leuk
+2 Ivan: die youtube filmpjes van hem zijn tof
Jammer dat dat maar sporadisch gebeurd...quote:Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!
Hahaha...quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat je het niet hoort oke, maar dat je het niet ziet?
Daar kan je toch niet omheen?
Top!quote:
Wanneer beginnen de liveshows? Ik dacht dan we vanaf dat moment wel wat met de punten kunnen gaan doen?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:20 schreef Rauzer het volgende:
Zeg c_a, zolang mensen ook nog twee keer pluspunten mogen geven gaat het spel nooit stoppen natuurlijk he
Heb ik toch gedaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1Regel is:
Als je iemand uit de lijst stemt, schrijf voor deze persoon een leuk exit!
Ze zitten nog in de poule wedstrijden hoor, dan helpt zo'n doelgemiddelde wel als je de rest van de wedstrijden gelijk speeltquote:Op maandag 22 maart 2010 11:12 schreef UltraR het volgende:
-2 Janna: puur op basis van haar auditie naar de juryvisit.
Het is alsof je direct een garantie op de Champions League finale krijgt omdat je in de 1e kwalificatieronde met 10-0 hebt gewonnen. Dat je in de verdere wedstrijden geen seconde zelfs maar in de buurt van het vijandelijke doel komt doet er niet toe.![]()
Welke lijst heb jij gebruikt??? Niet de laatste van Rauzer toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Kirsk het volgende:
Maaike - 38
Kelvin - 34
Jaap - 34
Sarina - 32
Sumera - 32
Satcha - 30
Dony - 30
Romy - 28
Angela Groothuizen - 28
Kim - 26
BadBoyz - 24
Martijn Krabbe - 22
Carliene - 22
Janice - 22
Ivan-22
Intence - 20
Femke - 20
Danielle - 20
Valerie - 18
Ups & Downs - 18
Marley & Marcia - 18
Eyelar - 18
The Vogelsisters - 18
Eric van Tijn - 18
Mathijs - 18
Eva - 18
Saskia - 18
Sisters - 18
Selwyn & Stefani - 18
Fierce - 18
3 Times A Lady - 18
Marieke - 18
Robin - 18
Janna - 16
Fernando - 16
Sergio - 16
Wendy van Dijk - 16
Damez - 16
Bennie - 16
Gordon - 16
Madeleine - 14
Dwayne - 14
Catali - 12
Dean - 12
Thirza - 12
The Singhs - 12
Tamara - 10
Chy-Kyria - 12
Merel - 10
Maaike +2, Geweldige stem, Hou er wel van dat er eens een mooie nuchtere meid meedoet.
Romy-2, Te arrogant, haar stem is oké meer niet.
Intence-2 Snap niet dat die door zijn naar de juryvisits![]()
Ehhm als je even onderaan die post van mij had gelezen, was dat een foutherstelling van mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:00 schreef mercu het volgende:
iets duidelijker bij borisz heeft ze 26 punten en bij marisaatje nog maar 24 zonder dat ze punten aftrek krijgt.
En ik snap überhaupt niet waarom je zo ver terug zitten te kijken om fouten te zoeken, nergens voor nodig, want het klopte gewoon op dit moment.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:02 schreef Marissaatje het volgende:
....LIJSTJE....
Ik heb ook 2 punten bij Maaike eraf gehaald, want er was dus iets fout gegaan (bij post 102) en ze hoort dus op 2 punten minder te staan. Dan klopt het nu weer![]()
Heb zo'n gevoel dat me lijst niet klopt, ik moet het ook niet op me werk doen!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ALLE stemmen nagelopen. Ik ben hier anderhalf uur mee bezig geweest!
Mensen LET alsjeblieft op, zo moeilijk is dat toch niet? Het zijn steeds dezelfde die de fout maken! Ik noem geen namen! Maarhet is vreselijk irritant!
JUISTE LIJST
KNIP
ER MAG WEER GESTEMD WORDEN!
Vanavond ga ik nog 1maal een check doen, extra controle
heb net een poging gewaagd weer, weet je wat grappig is, dat het bij jou post verkeerd gaatquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb net een poging gewaagd weer, weet je wat grappig is, dat het bij jou post verkeerd gaatMet Dion
![]()
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
En ik zie vervolgens die fout niet
Iemand anders had dan die minpunten kunnen krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, dat scheelt dan 1x teveel minpunten voor Dion. Dion staat nu dus eigenlijk op -2. Maar voor het verdere spelverloop maakt het niet heel veel uit toch?
en je zou geen namen noemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand anders had dan die minpunten kunnen krijgen
Maar er zijn nog veeeeel meer fouten gemaakt hoor.... Deceit kan er wat vanminpunten geven, maar ze er niet vanaf halen
Lol, ik post hier nooit, maar vind het wel grappig om te volgen wie d'r uitgaan enzo. Nu ik die fouten-discussie zie, vond ik het wel grappig dit op te merken:quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |