Ga je nog stemmen? Dan ga ik daarna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
My turn!
O, na de vorige maar. Wat een timing.
Ten eerste, ben ik niet jaloersquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef ClearGreen het volgende:
Romy +2, als ze zelfverzekerd overkomt is dat terecht, want ze is nou eenmaal steengoed. Dit hoeft zeker niet verward te worden met arrogantie.
Badboyz -2, alleen leuk voor breezermeisjes en labiele oudere vrouwen die jaloers zijn op echte talenten zoals Romy.
Kees -2, niet boeiend genoeg.
"Ben blij dat ze eruit is!" is wel een motivatie?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ten vijfde, zie regelement: Geef een motivatie bij je keuzes! (niet boeiend genoeg is geen motivatie)
Dat is waar, motivatie aangepastquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
"Ben blij dat ze eruit is!" is wel een motivatie?
Goede motivatie.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:17 schreef ranja het volgende:
veel te veel die al lang niet meer meedoen. maar vooruit.
Mart -2 allang weg
Kelvin -2 wie?
Sarina +2![]()
Ik blijf het toch wel opvallend vinden hoe mensen een mening over een karakter kunnen vormen, zelfs over de wijziging van het karakter naarmate ze verder komt, terwijl ze in totaal nog geen 2 minuten pratend in beeld is geweest.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:13 schreef jora23 het volgende:
-2 Romy, Vond haar eerst een leuke spontane meid, maar karakter verminderd na mate ze verder komt, wel goede stem
Dus als jij naar de kroeg gaat vorm jij je geen mening bij hoe mensen praten en zich gedragen in die paar minuten dat je ze ziet? Dat is heel menselijk. En ik noem haar niet arrogant. Ik vind haar iets minder symphatiek. Ik vind bv bij badboys ook dat het twee overdreven puberjongetjes zijn... En ja die komen ook steeds maar paar minuten in beeld.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:21 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik blijf het toch wel opvallend vinden hoe mensen een mening over een karakter kunnen vormen, zelfs over de wijziging van het karakter naarmate ze verder komt, terwijl ze in totaal nog geen 2 minuten pratend in beeld is geweest.
Ik denk dat ze niet arrogant is, maar misschien zit ik er wel naast, je kan het nu nog niet weten. Alles wat ik weet is dat ze prachtige looks + stem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |