Heb zo'n gevoel dat me lijst niet klopt, ik moet het ook niet op me werk doen!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ALLE stemmen nagelopen. Ik ben hier anderhalf uur mee bezig geweest!
Mensen LET alsjeblieft op, zo moeilijk is dat toch niet? Het zijn steeds dezelfde die de fout maken! Ik noem geen namen! Maarhet is vreselijk irritant!
JUISTE LIJST
KNIP
ER MAG WEER GESTEMD WORDEN!
Vanavond ga ik nog 1maal een check doen, extra controle
heb net een poging gewaagd weer, weet je wat grappig is, dat het bij jou post verkeerd gaatquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb net een poging gewaagd weer, weet je wat grappig is, dat het bij jou post verkeerd gaatMet Dion
![]()
!- XFA Survival Game (kandidaten-ronde) #1 -!
En ik zie vervolgens die fout niet
Iemand anders had dan die minpunten kunnen krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef UltraR het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, dat scheelt dan 1x teveel minpunten voor Dion. Dion staat nu dus eigenlijk op -2. Maar voor het verdere spelverloop maakt het niet heel veel uit toch?
en je zou geen namen noemen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iemand anders had dan die minpunten kunnen krijgen
Maar er zijn nog veeeeel meer fouten gemaakt hoor.... Deceit kan er wat vanminpunten geven, maar ze er niet vanaf halen
Lol, ik post hier nooit, maar vind het wel grappig om te volgen wie d'r uitgaan enzo. Nu ik die fouten-discussie zie, vond ik het wel grappig dit op te merken:quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |