Laat me raden...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja en ik ben poezenfluisteraarIk kan heel goed communiceren met katten.
HA HA HAquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Laat me raden...
Vaak krijg je van hen de boodschap dat ze iets te eten willen?
Hoi,quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:05 schreef tenequa het volgende:
hoi allemaal...
mijn gave(s)
- Ik kan geesten voelen...
- ik kan pijn van anderen voelen, en ook bv depressiviteit,blij, verdrietig enz..
- Ik "voel" het wanneer iemand zwanger is (vaak al voordat ze zelf op de hoogte zijn, dus niet altijd handig)
- Ik kan met mn handen voelen waar in het verleden pijn heeft gezeten (lichamelijk), en hoe het er kwam bv
- ik kan voelen waar iemand op dit moment pijn heeft (als ze bij me zijn, of ik daar)
En ik kan pijn verzachten... dus gedeeltelijk weghalen...
Liefs Ramona
En de heer zei ook "geef niet te snel op"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:18 schreef Topspin het volgende:
Ik weet wanneer mensen de moeite waard zijn om verder iets uit te leggen........ik weet ook wanneer mensen totaal de moeite niet waard zijn om woorden vuil aan te maken.
Dan gaat het om de woorden die vuil gemaakt worden.
En bij deze zijn het zinloze woorden
Omdat de toeschouwer totaal geen respect toont.
En daarom zegt de here des Woordes...
Zeg maar niets meer
Gatver, dan wil je toch niet meer in dat huis wonen slangetjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ruik vaak een lijkenlucht. Een paar keer gehad dat ik de hoek omliep en er een lijkwagen met kist stond, of dat ik bij een begraafplaats liep, zonder dat toen te weten, en die lucht rook.
Ik ruik 'm ook in huis maar hier ligt echt geen lijk dus dat snap ik niet zo.
Verder voel ik dingen vaak goed aan maar dat hebben heel veel mensen. Intuitie dus.
Oja en ik ben poezenfluisteraarIk kan heel goed communiceren met katten.
Dat heb ik ook, al wijt ik dat eerder aan een goede biologische klok of onbewust toch iets gezien te hebben.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan nogal vaak op de minuut nauwkeurig de tijd in schatten... soms vind ik dat ook best eng van mezelf.
of aan een confirmation bias. Of aan een echte gave natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al wijt ik dat eerder aan een goede biologische klok of onbewust toch iets gezien te hebben.
Biologische klok. IK heb dat ook telkensquote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, al wijt ik dat eerder aan een goede biologische klok of onbewust toch iets gezien te hebben.
Confirmation bias zou betekenen dat ik het weleens mis heb, maar dat is in principe nooit. Wellicht 1 of 2 keer maar dat was dan in beschonken toestand (ergo, lichaam niet 100% op de rails ;') )quote:Op maandag 8 maart 2010 14:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
of aan een confirmation bias. Of aan een echte gave natuurlijk
Het 'hing' in de atmosfeer? Want iedereen in Nederland was toen behoorlijk aangeslagen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Ladylike het volgende:
dit is serieus
ik en mijn partner waren de liefde aan het bedrijven (een activiteit waarbij je niet aan politiek denkt meestal) maar ineens zegt mijn vriend: wacht eens...er is iets gebeurd
hij zet de tv aan en op dat moment is pim fortuyn neergeschoten.
tot op heden vind ik dit een vreemd toeval, vooral omdat je normaal gesproken niet stopt met sexen om het nieuws te kijken (en het was een extra ingelaste uitzending, dus we wisten nergens van)
Da's nou tenminste een gave waar je iets aan hebt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:50 schreef ShiroYasha het volgende:
Ik kan vrouwen laten klaarkomen door een speciale subtiele aanraking op de pols.
Niet als je ineens homo-erotische gevoelens blijkt te hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Da's nou tenminste een gave waar je iets aan hebt.
toen was het net bekend... meeste media wisten nog niet eens of het echt was (was rtl 4 uitzending)quote:Op maandag 8 maart 2010 14:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het 'hing' in de atmosfeer? Want iedereen in Nederland was toen behoorlijk aangeslagen.
ik stalk jequote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
btw LadyLike, Ik kom jou ook overal tegen. Het begint gewoon eng te worden.
ja iddquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Da's nou tenminste een gave waar je iets aan hebt.
Die is wel leuk!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Ladylike het volgende:
dit is serieus
ik en mijn partner waren de liefde aan het bedrijven (een activiteit waarbij je niet aan politiek denkt meestal) maar ineens zegt mijn vriend: wacht eens...er is iets gebeurd
hij zet de tv aan en op dat moment is pim fortuyn neergeschoten.
tot op heden vind ik dit een vreemd toeval, vooral omdat je normaal gesproken niet stopt met sexen om het nieuws te kijken (en het was een extra ingelaste uitzending, dus we wisten nergens van)
of het met elkaar in verband stond weten we natuurlijk nog steeds niet, maar het blijft grappig als je eraan denktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |