abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:21:51 #276
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81065767
Mijn gave?

Een superieur gevoel voor logica en een bullshit-detector die haarfijn is afgesteld.
You sunk my battleship! :o
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:45:32 #277
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81066934
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef FBreijer het volgende:
Mijn gave?

Een superieur gevoel voor logica en een bullshit-detector die haarfijn is afgesteld.
Nou, je bullshit-detector is duidelijk aan een upgrade toe .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:37:43 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_81076603
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:15 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Zie t veel hier en dat stemt me treurig, weinig respect nog maar voorelkaar tegenwoordig.

Ik had gisteren een apparte ervaring ik keek tv en uit mn ooghoek zag ik wat wits en keek ernaa, toen zag ik een volledige verschijning wel is waar helemaal wit maar kon duidelijk zien dat het een vrouw was.
Ze droeg een soort nonnen kap. En ineens was ze weg
Ik heb hiervoor nog nooit zo duidelijk een verschijning gezien.
Ik was niet bang en ben daarna gewoon weer tv gaan kijken.
Laatste tijd is het aardig actief hier in huis mn vriend heeft een soort licht gezien in de vorm van een worm
ook mn hondje zat gisteren weer rond te kijken. Ze kijkt naar t plafond of op de muur en volgt iets mt dr koppie
Mooie ervaring , het is verbazingwekkend hoe duidelijk sommige verschijningen kunnen zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_81107220
-

[ Bericht 100% gewijzigd door pasopikbijt op 06-05-2010 22:10:54 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:05:00 #280
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_81134488
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef FBreijer het volgende:
Mijn gave?

En dus kom je op fok?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:42:46 #281
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81136818
We hebben hier nu al een hoop meer gaven bij elkaar dan de X-men,
het zou bijna crimineel zijn als we daar niet iets goeds mee doen !
zzz
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:41:04 #282
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_81139670
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:42 schreef _Led_ het volgende:
We hebben hier nu al een hoop meer gaven bij elkaar dan de X-men,
het zou bijna crimineel zijn als we daar niet iets goeds mee doen !
Doe een voorstel zou ik zeggen?

Als ik maar niet in gaye pakjes hoef rond te lopen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_81168705
Ik kan bananen pellen.
pi_81197304
Ben hier nu een tijdje aan het lurken en met het risico om afgeslacht te worden :

Ik ben empatisch, kan als ik dat wil ook gevoelens van anderen overnemen, mensen kunnen tegen mij niet zeggen dat ze zich goed voelen als dat niet zo is. Weet ook feilloos wat te zeggen.

Daarbij voel en zie ik energieën, en kan ik pijn wegnemen.
Uiteraard ook het healen dmv van energie.
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  zondag 9 mei 2010 @ 23:36:58 #285
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_81235147
-

[ Bericht 60% gewijzigd door star_gazer op 09-05-2010 23:50:15 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_81346912
Ahh de afslachtplaats is hier dus?

gaves net zo'n rotwoord als paranormaal zijn haha
Ik zie en voel al entiteiten/overledenen sinds ik kind was.
Daarnaast ben ik ook HSP.hoppa weer een stempel op je voorhoofd haha

het is slechts een deel van mij dat ik na 31 jaar eindelijk gewoon accepteer,het is zoals het is.
pi_81357077
tja het klinkt stom maar mijn intuitie is ernorm belangrijk en heeft mij voor veel gewaarschuwd ooit ging ik naarde gouden handen en de paranormale daar zeiden dat ik overgevoelig ben voor het andere en dat ik dus ook paranormaal begaaft ben, alleen heb ik het nooit bij mezelf terug gevonden, alleen dat ik een keer een roze klein mannetje in ons huis heb gezien, ik ben daarna ook weken ziek geweest en niemand wist wat het was, ook trouwens toen mijn tante overleed aan de ander kant van de wereld werd er bij ons op de ramen geklopt terijl wij, ik en me moeder precies voor het raam stonden was namelijk het keuken raam,
drie keiharde bonken maar niemand te zien nog amper bekomen van de schrik ging de telefoon met de melding dat me tante was overleden.
pi_81368717
Ik heb laserogen
Ga weg
  donderdag 13 mei 2010 @ 00:58:06 #289
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_81368732
en ik heb psychometrische gaven.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_81369460
mijn echte gaven is me pik, vraag maar aan je sma
  donderdag 13 mei 2010 @ 02:00:19 #291
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_81370140
Ik voel bekenden van mij in mijn omgeving, meestal het sterkst binnen een straal van 75 meter.
Terwijl ik helemaal niet weet dat er bekende van mij aanwezig zijn.
Als ik een band heb met iemand, doormiddel van een simpel gesprekje zonder betekenis (denk aan bijv. zoiets als "alstublieft...dank u wel") of iemand is aan mij is gerelateerd, zoals vrienden of familie, vage kennissen, dan voel ik dat die persoon in mijn omgeving is.
Als ik deze persoon dan visueel wil lokaliseren dan kijk ik om me heen en spot ik deze binnen 5 tot 10 seconden, het maakt niet uit hoeveel mensen er omheen staan, honderden of duizenden op volle marktpleinen, festivals of gewoon de supermarkt, ik voel gewoon aan waar die persoon of personen zich bevinden en haal ze uit de massa.
Ook wel apart is dat als ik ze dan gelokaliseerd heb, en naar ze blijf kijken en ze visueel blijf volgen met de gedachte van "hier sta ik, kijk ff" dat ze dat ook daadwerkelijk doen.

Ik heb geen flauw idee of deze gave een naam heeft, dat hoeft wat mij betreft ook niet, ik voel me er wel gemakkelijk bij..

[ Bericht 0% gewijzigd door Tism op 13-05-2010 02:05:37 ]
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  donderdag 13 mei 2010 @ 02:11:44 #292
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_81370370
Ik heb een tijdlang foto's geread voor mensen, zat vaak erg goed dichtbij...
op een gegeven moment vond ik het te eng worden wist teveel..zomaar zonder het te weten of te kunnen begrijpen...
soms ineens weet ik iets en zeg dit ook...soms is het keihard soms gewoon.
Maar vreemd is...het klopt wel vaak.

Vaak weet ik dan zelf ook niet meer wat ik schreef oid.
Waarschijnlijk omdat het niet voor mijzelf bestemd was zeg maar...en ja noem dit kul oid...als
80% minimaal zegt wauw..dit klopt...
dan nog denk ik ja zal best...
eigenlijk wil ik er niets mee maar soms gaat het gewoon zomaar vanzelf..
en dat is wel als mensen serieus op zoek zijn naar een antwoord of ergens mee zitten
Snollebolt
  donderdag 13 mei 2010 @ 03:13:33 #293
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81371049
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 10:42 schreef Flammie het volgende:
Niet echt een gave maar ik kan dingen over mensen weten die niemand kan weten.
Vertel maar in een pm wat je over me m\weet oh mag ook wel openlijk hahaha
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:04:18 #294
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81377374
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef Tism het volgende:
Ik voel bekenden van mij in mijn omgeving, meestal het sterkst binnen een straal van 75 meter.
Terwijl ik helemaal niet weet dat er bekende van mij aanwezig zijn.
Als ik een band heb met iemand, doormiddel van een simpel gesprekje zonder betekenis (denk aan bijv. zoiets als "alstublieft...dank u wel") of iemand is aan mij is gerelateerd, zoals vrienden of familie, vage kennissen, dan voel ik dat die persoon in mijn omgeving is.
Als ik deze persoon dan visueel wil lokaliseren dan kijk ik om me heen en spot ik deze binnen 5 tot 10 seconden, het maakt niet uit hoeveel mensen er omheen staan, honderden of duizenden op volle marktpleinen, festivals of gewoon de supermarkt, ik voel gewoon aan waar die persoon of personen zich bevinden en haal ze uit de massa.
Ook wel apart is dat als ik ze dan gelokaliseerd heb, en naar ze blijf kijken en ze visueel blijf volgen met de gedachte van "hier sta ik, kijk ff" dat ze dat ook daadwerkelijk doen.

Ik heb geen flauw idee of deze gave een naam heeft, dat hoeft wat mij betreft ook niet, ik voel me er wel gemakkelijk bij..
Paranoia
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:45:12 #295
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_81378791
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 02:00 schreef Tism het volgende:
Vreemd genoeg 'voelt' iedereen het wel als ze worden aangestaard. Als je lang naar iemand kijk, dan is de kans groot dat die persoon dat merkt en om kijkt, daarvoor hoef je niet eens te denken "kijk ff".

Werkt overigens ook bij mijn kat, als ik naar d'r zit te staren draait ze zich ineens miauwend om
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_81414316
Totaal niet paranormaal, maar in zekere zin wel een gave;

Ik merk heel snel aan mensen wat ze ongeveer meegemaakt hebben in hun verleden (Bijv. verkracht geweest, mishandeld, dat iemand depressief is, suicidaal of heel angstig, een naaste heeft verloren waar hij/zij nog erg mee zit) zonder dat ze het hoeven te zeggen. Natuurlijk weet ik niet alle details, maar ik zie het aan trekjes van mensen, bepaalde handelingen die ze op bepaalde manieren doen en je 'voelt' ook iets aan ze.
Zeg maar, wanneer je het voelt dat wanneer iemand heel blij is, omdat deze heel vrolijk moet lachen de hele dag, dan slaat dat gevoel over naar jouzelf. Nou, zoiets dus.

Dit komt omdat ik al veel nare dingen zelf heb meegemaakt en ook bij veel anderen gezien heb en daardoor dingen zie die overeenkomen. En ik zie het als een gave omdat het mij erop attendeert dat ik wat meer rekening op sommige vlakken moet houden met die personen. En andere mensen die bijvoorbeeld gedrag zien wat niet helemaal normaal is, daar kan ik dan bij proberen om een beetje begrip bij op te wekken door te zeggen dat je nooit weet wat iemand al heeft meegemaakt.

Nou, oordeelt u zelf!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:13:00 #297
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81414718
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:02 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Totaal niet paranormaal, maar in zekere zin wel een gave;

Ik merk heel snel aan mensen wat ze ongeveer meegemaakt hebben in hun verleden (Bijv. verkracht geweest, mishandeld, dat iemand depressief is, suicidaal of heel angstig, een naaste heeft verloren waar hij/zij nog erg mee zit) zonder dat ze het hoeven te zeggen. Natuurlijk weet ik niet alle details, maar ik zie het aan trekjes van mensen, bepaalde handelingen die ze op bepaalde manieren doen en je 'voelt' ook iets aan ze.
Iedereen heeft wel vervelende dingen meegemaakt. Als iemand niet aan jou toont dat hij/zij ermee zit, wil nog niet zeggen dat hij/zij er niet mee zit. Sommige mensen houden die emoties liever voor zichzelf en/of echte naasten.
quote:
Dit komt omdat ik al veel nare dingen zelf heb meegemaakt en ook bij veel anderen gezien heb en daardoor dingen zie die overeenkomen. En ik zie het als een gave omdat het mij erop attendeert dat ik wat meer rekening op sommige vlakken moet houden met die personen. En andere mensen die bijvoorbeeld gedrag zien wat niet helemaal normaal is, daar kan ik dan bij proberen om een beetje begrip bij op te wekken door te zeggen dat je nooit weet wat iemand al heeft meegemaakt.
Maar die 'andere mensen' hebben misschien wel nog ergere dingen meegemaakt .
quote:
Nou, oordeelt u zelf!
Je zit er waarschijnlijk erg vaak naast met je gevoel . Want bij de mensen die het tonen dat er iets mis is, is het logisch dat je het kunt zien. Da's geen gave .
pi_81417955
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

Iedereen heeft wel vervelende dingen meegemaakt. Als iemand niet aan jou toont dat hij/zij ermee zit, wil nog niet zeggen dat hij/zij er niet mee zit. Sommige mensen houden die emoties liever voor zichzelf en/of echte naasten.
Het zijn ook vaker degene die het zoveel mogelijk proberen voor zichzelf te houden dan daadwerkelijk de mensen die, als (extreem) voorbeeld, huilend over straat zwalken. Het gaat erom dat ik het aan kleine dingetjes snel merk.
quote:
Maar die 'andere mensen' hebben misschien wel nog ergere dingen meegemaakt .
Hoe bepaal je of iets 'erger' is dan iets anders? Tuurlijk kan het wel dat ze ook iets hebben meegemaakt, ik zei ook absoluut niet dat ik het aan iedereen kon zien, ik zei alleen dat ik het vaak wel snel doorhad.
quote:
Je zit er waarschijnlijk erg vaak naast met je gevoel . Want bij de mensen die het tonen dat er iets mis is, is het logisch dat je het kunt zien. Da's geen gave .
Nogmaals, het gaat dus niet om de mensen die 'tonen' dat er iets mis is en inderdaad, ik zit er heus wel eens naast.
Ik weet overigens niet of het zo logisch is dat ik dat zie. Of althans, dat de mens in het algemeen dat ziet. Ik heb namelijk gemerkt dat heel veel mensen totaal geen inschattingsvermogen hebben en zich dus ook totaal niet kunnen voorstellen dat een ander iets heeft meegemaakt. De paar keer dat het voorkomt dat die persoon dan verteld dat er in het verleden iets gebeurd is, of dat hij/zij nog ergens mee zit staat bijna iedereen met open mond te kijken en is het van: ''Oh wat erg, dat wist ik helemaaaal niet! Ik had geen idee!! Jij bent altijd zo vrolijk!'' Vandaar dat ik het persoonlijk wel als een gave zie, aangezien ik uit ervaring weet dat veel mensen het dus totaal niet hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Miss_Blackberrylove op 14-05-2010 14:40:23 (Ik kan niet met quotes overweg..) ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 14:46:19 #299
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81418273
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 14:37 schreef Miss_Blackberrylove het volgende:
Het zijn ook vaker degene die het zoveel mogelijk proberen voor zichzelf te houden dan daadwerkelijk de mensen die, als (extreem) voorbeeld, huilend over straat zwalken. Het gaat erom dat ik het aan kleine dingetjes snel merk.
Ik zie empathie niet als een gave of als iets bijzonders.
quote:
Hoe bepaal je of iets 'erger' is dan iets anders? Tuurlijk kan het wel dat ze ook iets hebben meegemaakt, ik zei ook absoluut niet dat ik het aan iedereen kon zien, ik zei alleen dat ik het vaak wel snel doorhad.
Dat is nou juist het punt. Dat kun je bijna niet bepalen. Dus weet je ook niet wat voor erge dingen en in welke mate van 'ergheid', de mensen meegemaakt hebben die dat niet tonen.
quote:
Nogmaals, het gaat dus niet om de mensen die 'tonen' dat er iets mis is en inderdaad, ik zit er heus wel eens naast.
Ze tonen het dus blijkbaar wel (op wat voor manier dan ook), anders zou jij het niet doorhebben .
quote:
Ik weet overigens niet of het zo logisch is dat ik dat zie. Of althans, dat de mens in het algemeen dat ziet. Ik heb namelijk gemerkt dat heel veel mensen totaal geen inschattingsvermogen hebben en zich dus ook totaal niet kunnen voorstellen dat een ander iets heeft meegemaakt. De paar keer dat het voorkomt dat die persoon dan verteld dat er in het verleden iets gebeurd is, of dat hij/zij nog ergens mee zit staat bijna iedereen met open mond te kijken en is het van: ''Oh wat erg, dat wist ik helemaaaal niet! Ik had geen idee!! Jij bent altijd zo vrolijk!'' Vandaar dat ik het persoonlijk wel als een gave zie, aangezien ik uit ervaring weet dat veel mensen het dus totaal niet hebben.
Aangezien je blijkbaar niet wilt horen dat het doodnormaal is wat jij 'kan', gooi ik deze er maar even in:

Ik denk dat je een hooggevoelig nieuwetijdskind bent !
  vrijdag 14 mei 2010 @ 15:16:40 #300
8372 Bastard
Persona non grata
pi_81419330
Of gewoon hoog sensitief
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')