Eeeh hequote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef MrsTeese het volgende:
Helderwetend <-- (voornamelijk deze)
psychometrie
Magnetiseren
Foto lezen
was tekeningen lezen
Ga elke week naar mensen die me helpen om me spiritueel te ontwikkelen, maar ben totaal niet zweverig. Ook om het even simpel uit te leggen.
wie zegt dat het zweeftevenclubje bestaat uit zweefteven?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh he
Je claimt van alles te kunnen op paranormaal gebied, je gaat elke week naar een zweeftevenclubje om je paranormale gaves verder te ontwikkelen, maar je bent totaal niet zweverig
Dat snap ik niet.
Dank je wel Flammie, dat je de zon voor mij tevoorschijn getoverd hebtquote:Op donderdag 15 april 2010 19:10 schreef Flammie het volgende:
Ik kan de zon laten schijnen, ik kan het laten regenen etc... ik kan het ook bewolkt maken.
Als bewijs voor mijn gaven hoeven jullie maar naar buiten te kijken.. het effect is namelijk DUIDELIJK zichtbaar!
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:38 schreef MrsTeese het volgende:
Helderwetend <-- (voornamelijk deze)
psychometrie
Magnetiseren
Foto lezen
was tekeningen lezen
Ga elke week naar mensen die me helpen om me spiritueel te ontwikkelen, maar ben totaal niet zweverig. Ook om het even simpel uit te leggen.
Voor iedereen andere bepaalde grens tot zweverigheid wellicht?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:54 schreef _Led_ het volgende:
Als mensen zoiets zeggen vraag ik me echt af - "Wat moet iemand dan in bobsnaam doen om door jou zweverig gevonden te worden ??????"
Inderdaad Bastard, zo is het, goed zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 14:12 schreef _Led_ het volgende:
-ok nou kappen met trollen lolbroek-
[ Bericht 76% gewijzigd door Bastard op 16-04-2010 14:17 ]
Jij hebt mij helemaal niet. Mocht je willen. Sorry, maar ik hanteer wel een bepaalde vorm van kwaliteit.quote:Op zondag 18 april 2010 16:56 schreef gtalikker het volgende:
ik heb darkwolff
Houdt je opa er niet van om buiten te zijn dan?quote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef Snowlie het volgende:
En als ik buiten ben vooral in de zomer dan voel ik dat mijn opa binnen staat en ons bekijkt. Het leuke is dat mijn vriendin ze soms kan zien als zij zich openstelt hiervoor. Dan krijg je gesprekken van eh mijn opa staat ons te bekijken ja zegt ze daarna ik voel het ook hij is energie van mij aan ontrekken.
Alles gebeurt wel pas tegen de avond en 's avonds.
Mijn opa is geen ouwe viezerikquote:Op maandag 19 april 2010 15:26 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Houdt je opa er niet van om buiten te zijn dan?
Staat die ouwe viezerik trouwens ook naar jullie te kijken als jullie elkaars lichaam met fantastische mogelijkheden aan het ontdekken zijn?
Zie t veel hier en dat stemt me treurig, weinig respect nog maar voorelkaar tegenwoordig.quote:Op zondag 25 april 2010 11:27 schreef Summers het volgende:
Ja dat begrijp ik ook nietiemand heeft het over zijn of haar overleden opa en dan
word daar zo respectloos over gepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |