Whaha, Lego is inderdaad wel erg mooi spul.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op mijn 17de speelde ik er nog regelmatig mee
De laatste keer was op mijn 28ste, toen ik een B-Wing voor mijn verjaardag kreeg.
Ik moet een showmodel hebben van een vrachtwagen voor mijn werk. Daar zitten ontzettend veel lageringen, draaiplateau's, tandwielen etc. in die niet in de design tool zitten. En als ze er in zitten kan ik ze nog niet bestellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef JarnoF het volgende:
Download je toch even de Lego Design tool?
Doe ik ook momenteelBen echt onwijs druk met het ontwerpen van diverse auto's, huizen, kerken, winkelcentra e.d. Alleen al die losse blokjes bestellen, holy crap dat is duur.
Maarja, heb boven op zolder een kast van 1m60 hoog, 1 meter breed, 1 meter diep en daar liggen alle kleuren lego gesorteerd. Later kunnen m'n kinderen hun geluk niet op
Ha Ha, ik moet sassen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
http://www.fokkido.com/Fokkido-Store-Zwolle/nl/page/95/
Sassenstraat
Dan moet je MlCAD gebruiken. Veel beter dan die lego designer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moet een showmodel hebben van een vrachtwagen voor mijn werk. Daar zitten ontzettend veel lageringen, draaiplateau's, tandwielen etc. in die niet in de design tool zitten. En als ze er in zitten kan ik ze nog niet bestellen.
Bestellen kan wel via een andere website, dat is nog niet zo zeer het probleem. Het ontwerp is lastig uit mijn hoofd ivm. lengtes en dergelijke.
Ik had de oranje Knexkofferquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef n0ir het volgende:
Ik was vroeger altijd een K'nex-fan, nooit lego.
Ohja ik vind het meer iets voor kids van de basisschool, maar als iemand het op z'n 17e of 28e nog leuk vindt vind ik het prima. Leuk dat je een hobby hebt.
Micad? Even googelen, dankje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef bpi het volgende:
[..]
Dan moet je MlCAD gebruiken. Veel beter dan die lego designer.
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Micad? Even googelen, dankje!
edit: Ik kon al niks vinden. MLcad dus
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Derek010 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)el_shit_in_lego.html
Ik heb de groene nog steedsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |