Micad? Even googelen, dankje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef bpi het volgende:
[..]
Dan moet je MlCAD gebruiken. Veel beter dan die lego designer.
En is het gelukt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Micad? Even googelen, dankje!
edit: Ik kon al niks vinden. MLcad dus
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Derek010 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)el_shit_in_lego.html
Ik heb de groene nog steedsquote:
Ik heb mijn model af. 400 steentjes en 110x20x17cm groot. Ik ben nu aan het proberen om het in XML formaat over te zetten zodat ik het gelijk naar Brickstore kan uploaden en bestellen (in ieder geval de prijs bekijken...).quote:
Here you go: 5000+ stukjesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef Sinat het volgende:
Vooral Technisch Lego is en blijft helemaal te gek!!
Laatst deze voor mijzelfmijn neefje gekocht. Compleet met elektro motor.
[ afbeelding ]
Het valt me wel op dat je tegenwoordig veel kant-en-klaar lego hebt, dus heel weinig Lego blokjes, maar meer thema gericht met heel grote onderdelen. Ik vond het juist heerlijk als je honderden blokjes Lego had en dat je er uren zoet mee was om te bouwen.
Die staat ook in mijn kastquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:36 schreef Sinat het volgende:
Vooral Technisch Lego is en blijft helemaal te gek!!
Laatst deze voor mijzelfmijn neefje gekocht. Compleet met elektro motor.
[ afbeelding ]
Het valt me wel op dat je tegenwoordig veel kant-en-klaar lego hebt, dus heel weinig Lego blokjes, maar meer thema gericht met heel grote onderdelen. Ik vond het juist heerlijk als je honderden blokjes Lego had en dat je er uren zoet mee was om te bouwen.
Je moet kijken bij extras - reports - parts. Deze dan opslaan en afprinten. Dan kan je gaan kijken op www.bricklink.com voor steentjes. Veel goedkoper dan die brickstore van lego.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb mijn model af. 400 steentjes en 110x20x17cm groot. Ik ben nu aan het proberen om het in XML formaat over te zetten zodat ik het gelijk naar Brickstore kan uploaden en bestellen (in ieder geval de prijs bekijken...).
ik heb nu ook niet echt de ruimte om het model te maken...quote:Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
Heb ook nog hoop city lego, van 10 a 15 jaar terug. ALleen staat nu nog in plastic in kast. Krijg binnenkort meer ruimte, dan denk ik maar weer lego stad enzo ga bouwen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:20 schreef Derek010 het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)el_shit_in_lego.html
How dare you !!!quote:Op zondag 7 maart 2010 13:56 schreef Eva4Evah het volgende:
Lego...Ok ik was meer een barbietype, maar m'n broer had echt superveel lego en daar speelde ik uiteraard ook mee
vooral met de vrouwelijke poppetjes, de dieren (krokodillen, paarden enz), alles wat roze was, en ik had zelf ook een supertof eiland met allemaal spul erop
Dat waren nog eens tijden... maar ik ben bang dat alle lego nu weg is...
Haa, ik heb net aan m'n moeder gevraagd of ze al die shizzle nog heeft, en ze heeft t warempel nog bewaard ookquote:
Ik snap dat Bricklink nog niet helemaal. Ik heb nu 400 steentjes in mijn Wanted List. Die wil ik het liefst allemaal in 1x kopen. Nu is er geen enkele winkel die ik kan vinden die meer dan 30 of 40 juiste steentjes heeft. Moet ik werkelijk 15 verschillende bestellingen gaan plaatsen of mis ik wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:20 schreef bpi het volgende:
[..]
Je moet kijken bij extras - reports - parts. Deze dan opslaan en afprinten. Dan kan je gaan kijken op www.bricklink.com voor steentjes. Veel goedkoper dan die brickstore van lego.
ik snap uberhaupt niet dat lego niet ELK soort steentje dat ze ooit hebben gemaakt online hebben staan ter bestelling.. volgens mij is dat een goud mijn...quote:Op zondag 7 maart 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik snap dat Bricklink nog niet helemaal. Ik heb nu 400 steentjes in mijn Wanted List. Die wil ik het liefst allemaal in 1x kopen. Nu is er geen enkele winkel die ik kan vinden die meer dan 30 of 40 juiste steentjes heeft. Moet ik werkelijk 15 verschillende bestellingen gaan plaatsen of mis ik wat?
Ik heb allemaal redelijk simpel spul, niks aparts of zeldzaams.
Dat ook ja. De officiele Lego winkel heeft ook een aantal dingen niet. Simpele dingen als een plaat van 2x6 met gaatjes (Technic) staat er gewoon niet op.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet dat lego niet ELK soort steentje dat ze ooit hebben gemaakt online hebben staan ter bestelling.. volgens mij is dat een goud mijn...
Ziet er gaaf uitquote:Op maandag 8 maart 2010 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige Lego model dat ik op de kast heb staan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is meer omdat ik een Kever liefhebber ben dan een Lego liefhebber. Maar het is het wel waard om in elkaar te zetten en erg leuk om te doen.
Vetquote:Op maandag 8 maart 2010 09:38 schreef Anthraxx het volgende:
Het enige Lego model dat ik op de kast heb staan is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is meer omdat ik een Kever liefhebber ben dan een Lego liefhebber. Maar het is het wel waard om in elkaar te zetten en erg leuk om te doen.
Missie geslaagd lijkt mijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke man, of hij nou 3 of 83 is, vindt het leuk om Lego te krijgen of om met Lego te spelen.
/discuss
Ik wil kijken of ik gelijk heb, of dat er een groot gedeelte van de mannen het oneens met mij is
Die zijn wel gaafquote:Op maandag 8 maart 2010 10:27 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik vind deze beide zooo gaaf.Ze zijn alleen heel moeilijk te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een tijdelijke doos geweest. Je kon hem vorig jaar het hele jaar krijgen maar was redelijk snel uitverkocht. Het grappige is wel dat het allemaal standaard blokken zijn. Dus met de handleiding kun je alle blokken nabestellen en weer nabouwenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit
zelf gemaakt of uit doos ?
Het staat allemaal in de kelder bij mijn broer. Zo'n 6 curverkratten volquote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Kwam er gister achter dat m'n moeder alle legospullen nog heeft bewaard. ALLLLLLLLES!!Ik heb echt zin om ermee te gaan spelen
woeiquote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Eva4Evah het volgende:
Kwam er gister achter dat m'n moeder alle legospullen nog heeft bewaard. ALLLLLLLLES!!Ik heb echt zin om ermee te gaan spelen
Hehe, wel geinig gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
niemand is te oud voorquote:Op maandag 8 maart 2010 12:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ik kwam enige tijd geleden een winkel tegen met zeer veel Lego, heb er zeker een half uur rondgekeken en ben vervolgens met lege handen weggegaan. Ben er te oud voor en heb geen kinderen (vooralsnog), mijn oude Lego staat uiteraard nog thuis bij de ouders op zolder.
Ach, later als er kinderen rondlopen in deze familie dan zal ik ze wel leren wat Lego-en is.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niemand is te oud voor
wel leuke gezichten krijg je als je lego afrekent en je zegt: nee hoeft niet in te pakken, is voor mezelf
Heeft niemand hier antwoord op toevallig?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik snap dat Bricklink nog niet helemaal. Ik heb nu 400 steentjes in mijn Wanted List. Die wil ik het liefst allemaal in 1x kopen. Nu is er geen enkele winkel die ik kan vinden die meer dan 30 of 40 juiste steentjes heeft. Moet ik werkelijk 15 verschillende bestellingen gaan plaatsen of mis ik wat?
Ik heb allemaal redelijk simpel spul, niks aparts of zeldzaams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |