Ik niet..quote:
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringquote:
nix van te merkenquote:
Groetjes veldmuisquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringop de middelbare school leek me dat wel handig dus had ik die test expres slecht gemaakt met fouten
Ik heb nog nooit zon test hoeven doen..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik niet, maar heb wel een dyslexie verklaringop de middelbare school leek me dat wel handig dus had ik die test expres slecht gemaakt met fouten
uit 2003 ofzo, gebruik die verklaring tegenwoordig ook niet meerquote:
Je eerste gastslotje in ONZquote:
ik heb em volgens mij ook gehad maar ben net verder als vmbo 2gekomen dus heb em niet gebruiktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
uit 2003 ofzo, gebruik die verklaring tegenwoordig ook niet meernu is het niet meer zo handig, op de middelbare had het voordelen.
Bij Nederlands werd je dan niet beoordeeld op grammaticale fouten![]()
![]()
(of minder i.i.g.)
Dubbele nachtbagger is niet leukquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef donthate het volgende:
[..]
held de meeste modjes durven et niet ofzo
Jaajaaquote:
quote:
JAaaa EN NU DIT HE?!quote:
Maar maar maarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nog een keer mijn naam in een titel![]()
Dat hoeft voor mij niet zo hoor![]()
Haha nee i know dan krijg je er 2door elkaarquote:
Niet te merken, ik stel voor modwisseling!quote:
Mee eens maar hoezo dat wat heeft die nu weer gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:43 schreef TwyLight het volgende:
Wat is Lange Frans een mongoloïde klapjostiwat een kneus
Ruilen we em met zquing?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Niet te merken, ik stel voor modwisseling!
De laatste 2 mods die er nieuw bij zijn gekomen vallen tegen dus laten we het maar op safe spelen en nijnja op pub houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha nee i know dan krijg je er 2door elkaar![]()
Begin van nachtbagger was leuker gingen we willekeurig topics kapen in allerleij forums en daar nachtbagger van maken maar ben lief geworden
Kom nooit in PUB, maar Nijntje is nu al een versterking voor de nachtbaggerploegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
De laatste 2 mods die er nieuw bij zijn gekomen vallen tegen dus laten we het maar op safe spelen en nijnja op pub houden
Sjaak vind ik wel baasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:45 schreef donthate het volgende:
[..]
Mee eens maar hoezo dat wat heeft die nu weer gedaanhet kan altijd erger
Sjaak,kempi,ninowtf is dat
Eigenlijk ben ik ook heulemaal geen tiener meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:44 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hij is weer open door die KLB MOD met de rare naamquote:
Dat bedoel ik, komen jullie niet naar PUB, kom ik hier wel heen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Kom nooit in PUB, maar Nijntje is nu al een versterking voor de nachtbaggerploeg
Weetje wie ik echt zon vieze smeerlap vind die GIOquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Sjaak vind ik wel baasdan eerder dio ofzo die kneus, die vind zichzelf ook heel wat
Sjaak die heeft ook echt gewoon schijt en ouwehoert gewoonMag ik alsjubulieft een dubbulu wodkaa lala lalalaaa
Hij is inderdaad een vreemd, maar voor een nederlander doet hij 't best wel goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik moet er wel om lachen maar helemaal 100 is die niet
Bijna alle vaste pub users ook niet meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik ook heulemaal geen tiener meer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, komen jullie niet naar PUB, kom ik hier wel heen!
In PUB ookalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna alle vaste pub users ook niet meeren de users die nog wel puber zijn heeft iedereen een hekel aan, zoals Zeroku
![]()
hahaha ja hij is ook echt zo'n faggot metro boyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Weetje wie ik echt zon vieze smeerlap vind die GIOgadverdamme heb die gozer een paar gezien en is de hele tijd met zn lippen bezig spul erop smeren eroverheen likken gadverdamme
![]()
Ja hij is al super triest en dat hij 16 is maakt het nog 100 keer triesterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef zquing het volgende:
[..]
In PUB ookalKwam 'm vandaag tegen in KLB en daar was hij ook triest
Zit kempie daar niet in?quote:
Haha maar heb sowieso moeite met nederlandse muziek serieus te nemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahaha ja hij is ook echt zo'n faggot metro boy
[ afbeelding ]kijk dat hoofd
zou best kunnen je denk toch niet dat ik echt dat liedje afluister he kwam et ooit ergens tegen maar vond et een beetje raarquote:
Was jij geen mod ooit?quote:
Ik dacht jij zit wel in die scenequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef donthate het volgende:
[..]
zou best kunnen je denk toch niet dat ik echt dat liedje afluister he kwam et ooit ergens tegen maar vond et een beetje raar
Nouja dat valt ook nog wel mee, maar voornameljik de SC is allemaal ouder. De topics (worden er steeds meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna alle vaste pub users ook niet meeren de users die nog wel puber zijn heeft iedereen een hekel aan, zoals Zeroku
![]()
Jaajaaquote:
Mwoah ik niet, ik vind the opposites echt relaxt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha maar heb sowieso moeite met nederlandse muziek serieus te nemen
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenquote:
Haha ja zoals ik al zei, vaste users zijn wat ouderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja dat valt ook nog wel mee, maar voornameljik de SC is allemaal ouder. De topics (worden er steeds meer) zijn nog wel typisch tiener
Nooit denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef donthate het volgende:
wnr word ik eigenlijk mod
Ik herriner me ooit dat ik een naamtopic speciaal voor je gemaakt hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, sinds januari heb ik dat aan de wilgen gehangen.
Wat een kutmuziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:49 schreef zquing het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=diplo&x=0&y=0
ik moet de 5daysoff mix gewoon met jullie delen
dit is wel een baas:pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah ik niet, ik vind the opposites echt relaxt bijvoorbeelden b.v. winne, typhoon en feis vind ik ook wel lekker
aan je inschattings vermogen kan ik niet twijfelen je gevoel zit goed ben al blij als ik voor juni geen perm ban hebquote:
Diplo is vetquote:
Klopt, en die kmoen vanzelf wel naar de SCquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha ja zoals ik al zei, vaste users zijn wat ouderdie tiener topics zijn bijna altijd van newbies
Duploquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Diplo is vetZijn albums zijn wel beter, muziektechnisch gezien
ook chll ja, ik luister best veel verschillende muziek, enige wat ik niet relaxt vind is rock en indi/britpop alto muziek enzoquote:
http://www.thuisserver.net/foksearch/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:55 schreef 3keernix het volgende:
Waar is de search dat ik ook op TT's kon zoeken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef nijnja het volgende:
http://www.thuisserver.net/foksearch/
en dan geavanceerd gebeuren
Heldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef nijnja het volgende:
http://www.thuisserver.net/foksearch/
en dan geavanceerd gebeuren
ik luister eigenlijk van alles wat zwart isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ook chll ja, ik luister best veel verschillende muziek, enige wat ik niet relaxt vind is rock en indi/britpop alto muziek enzoof metal
maar luister veel hiphop (nederlands, engels en soms italiaans) house/drum&bass club electronic pop reggae
GMTA enzoquote:
Jij bent devver, wanneer komt er een echte zoekfunctie?quote:
Hapjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:57 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh lekker continue koekje ipv cracker
Ze zijn al een eind, maar T_T heeft het op dit moment een beetje druk maar gaat volgende maand dacht ik weer verder (zit midden in een verhuizing e.d. dacht ik)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij bent devver, wanneer komt er een echte zoekfunctie?
Slaap welquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze zijn al een eind, maar T_T heeft het op dit moment een beetje druk maar gaat volgende maand dacht ik weer verder (zit midden in een verhuizing e.d. dacht ik)
wordt iig een goede search (fokwide)
Nahjaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:02 schreef 3keernix het volgende:
Kan me naamtopic niet vinden
moet je eens donthate intypenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:03 schreef 3keernix het volgende:
Heb er zoveel op me naam staan, vanavond ook weer
dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:04 schreef donthate het volgende:
ik kreeg naamtopics van users diek niet eens kende
Tas, wat wil je zeggenquote:
Soms, maar kunnen ook sfeerverhogend zijnquote:
Je gaat me niet laten blozen hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:06 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik lig iig officieel in een deuk hierdus jullie zijn lieverds!
![]()
Dat is mooi tochquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:06 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Mijn nacht is geslaagd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:06 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
HIJ GAATquote:
NEE NIJNTJE WAT DOE JE?quote:
Moe zijnquote:
We hebben nog een ex modquote:
't is verdomme 3:11 zelfs de meeste niet normale mensen slapen nuquote:
Bolkesteijnquote:
Daarom ga ik ook maar eensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:11 schreef zquing het volgende:
[..]
't is verdomme 3:11 zelfs de meeste niet normale mensen slapen nu
Ik heb opeens trek in vruchtenhagelslagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:12 schreef Tassiepassie het volgende:
slaap lekker voor de lieffies die gaan![]()
ik heb johny cakes opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:13 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb opeens trek in vruchtenhagelslag
Nee, Tassie kan niet gaan...quote:
ook een leuke 6 mei grapquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:14 schreef donthate het volgende:
[..]
dat zou wel een leuke 1april grap zijn
denk morgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:14 schreef donthate het volgende:
maar ga ik de 15duizend vanacht nog halen
Pasenquote:
niksquote:
Haha ik eet wat je volgend jaar voor je verjaardag krijg maken ze me roodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niksbedoelde er mee dat het op elke dag van het jaar een leuke grap zou zijn
behalve op 17 januari want dan ben ik jarig
ik de 7dequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
niksbedoelde er mee dat het op elke dag van het jaar een leuke grap zou zijn
behalve op 17 januari want dan ben ik jarig
altijd vet zo'n dagquote:
grote doelen heb je in je leven danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:16 schreef donthate het volgende:
[..]
heb nog 2uur en 150per uur haal ik met mn ogen dicht nog
we'll seequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:16 schreef donthate het volgende:
[..]
heb nog 2uur en 150per uur haal ik met mn ogen dicht nog
ik heb grote doelenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
grote doelen heb je in je leven dan
Wat is jouw doel in het leven Tassie, behalve met mij trouwen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
grote doelen heb je in je leven dan
Hihi wijfiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:18 schreef donthate het volgende:
[..]
ik heb grote doelenzo vaak mogelijk op vakantie gaan en SHOPPEN
niet trouwen is iig 1 doelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wat is jouw doel in het leven Tassie, behalve met mij trouwen?
Maar je wilt toch stabiliteit in het leven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet trouwen is iig 1 doel![]()
Voor de rest zoveel mogelijk geluk eruit halen en zo goed mogelijk met tegenslag omgaan![]()
Hahahahah veeg me op hahahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergik heb een kamer wat vroeger een kamer was maar mijn kast van gemaakt
ik heb wel een schoenentikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja dat is echt ergik heb een kamer wat vroeger een kamer was maar mijn kast van gemaakt
Mooie levensdoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
niet trouwen is iig 1 doel![]()
Voor de rest zoveel mogelijk geluk eruit halen en zo goed mogelijk met tegenslag omgaan![]()
Dat is geen doel, dat is wat er van je verwacht wordquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef TwyLight het volgende:
mijn doel in het leven is money maken, huisje auto vrouw en kinderen![]()
dat kan ook alleenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar je wilt toch stabiliteit in het leven?
kan je een handje geven danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef donthate het volgende:
[..]
Mooie levensdoelmaar tegenslagen heb ik al genoeg gehad en allemaal nog goed uitgekomen
oh en nog vergeten mijn grootste doel:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat is geen doel, dat is wat er van je verwacht word
Oh laten we daar maar niet over pratenquote:
Maar...Maar...quote:
Dat doel heb ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh en nog vergeten mijn grootste doel:
weg uit nederland en naar amerika verhuizen
zolang nu alles goed is is het belangrijkste he wat gebeurd is is gebeurd ik kan er wel zielig over doen maar dan verpest ik mn toekomst erbijquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Oh laten we daar maar niet over praten![]()
![]()
maarja bij vrouwen is het toch wat anders als bij mannen
why?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oh en nog vergeten mijn grootste doel:
weg uit nederland en naar amerika verhuizen
u2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:21 schreef donthate het volgende:
[..]
zolang nu alles goed is is het belangrijkste he wat gebeurd is is gebeurd ik kan er wel zielig over doen maar dan verpest ik mn toekomst erbij
Maar toh nog sterktte
Dat vind ik zo sexy bij vrouwenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
uhm ja ik heb iig maar 1 paar gympen/sneakers of hoe je het ook noemt
Geen hond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:19 schreef TwyLight het volgende:
mijn doel in het leven is money maken, huisje auto vrouw en kinderen![]()
DH Kunnen we helaas niet meenemen aangezien hij overal ter wereld staat genoteerd door Interpolquote:
en dan ga je na amerika? als je echt wilt relaxen dan moet je niet daarheen gaanquote:
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:22 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat vind ik zo sexy bij vrouwenik heb bijna alleen maar sneakers en natuurlijk nette schoenen
waar ik me voor schaam
minirokjes dacht ik meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?
Haha haha dan moet je na antillen gaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef TwyLight het volgende:
Nja nee nederland heeft alles goed geregeld voor de mensen, goede zorg, toeslagen voor mensen die het minder hebben en geen armoede maar ik word fucked up depressief door de kou en de 5 tot 9 mentaliteit van dit land
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks. Maar dat wat mij tegen houd om naar de VS te gaan zijn de polders, de weilanden met koeien, de meren en vaarten, het afwisselende weer.quote:
Soms dan he dan moet ze wel normaal gekleed zijn:p niet zon vrouw in der trainingspak en dan nikiesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
wat is sexy? sneakers bij vrouwen?
k heb familie daar en amerika is the center of the world zegmaar, dat land doet er tenminste toequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:23 schreef donthate het volgende:
[..]
en dan ga je na amerika? als je echt wilt relaxen dan moet je niet daarheen gaan
IK wil liefst stockholm gaan wonen
geen tijd te relaxen iedereen heeft maar haastquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks.
Het gaat erom dat je na je 65 in een verzorgingshuis kan plaatsnemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met Nederland? Ik vind het echt een ontzettend mooi land, alleen sommige inwoners zijn kut en politieke gezien is het ook helemaal niks.
oh bah vreselijk jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Soms dan he dan moet ze wel normaal gekleed zijn:p niet zon vrouw in der trainingspak en dan nikies
Jij draagt het natuurlijk met stijl hequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als het met stijl gedragen wordt wel maar anders niet
o oke:p maar gewoon hier is et beter geregeld als daarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
k heb familie daar en amerika is the center of the world zegmaar, dat land doet er tenminste toe
al mijn kleding is mini.... ik ben dan ook maar 1.57mquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jij draagt het natuurlijk met stijl he
Hakken dan welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh bah vreselijk ja![]()
Mjah ik ben gewoon geen sneaker typetje
Precies de goede hoogte!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
al mijn kleding is mini.... ik ben dan ook maar 1.57m
ukkiequote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
mja in nederland is het voor iédereen goed geregeld, in amerika kan je het ook heel goed hebben het is alleen niet zo vanzelfsprekend als hier in nederland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef donthate het volgende:
[..]
o oke:p maar gewoon hier is et beter geregeld als daarmja des ondanks heb je echt hele mooie stukken daar
Ligt dat niet aan jezelf? Ik ga later lekker in het buitengebied wonen. Grote tuin, niet al te duur huis, zonnetje er bij, en verder vogels en een zachte zomerbries, als je dan nog haast hebt weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:24 schreef donthate het volgende:
geen tijd te relaxen iedereen heeft maar haast
om een minirok te dragen natuurlijk!, aan welke vieze gedachte dacht jij dan eh!quote:
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je na je 65 in een verzorgingshuis kan plaatsnemen
Toch niet Centerparcs he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan jezelf? Ik ga later lekker in het buitengebied wonen. Grote tuin, niet al te duur huis, zonnetje er bij, en verder vogels en een zachte zomerbries, als je dan nog haast hebt weet ik het ook niet meer.
hele dag slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef donthate het volgende:
[..]
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenen het levensonderhoud kost er geen flikker
Ik draag bijna niks andersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:26 schreef donthate het volgende:
[..]
Hakken dan weldat is stiekem nog sexier mits de vrouw et kan hebben
Antillen, Aruba zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef donthate het volgende:
[..]
hahha alsk straks 40ben ofzo gaak na antillen gek hele dag slapenen het levensonderhoud kost er geen flikker
je bent er wel trots op he? je hebt het vanavond al minstens twee keer gemeldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Mijn ouders waar ik nu woon hebben huge huis lekker rustig hier heel end verder opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ligt dat niet aan jezelf? Ik ga later lekker in het buitengebied wonen. Grote tuin, niet al te duur huis, zonnetje er bij, en verder vogels en een zachte zomerbries, als je dan nog haast hebt weet ik het ook niet meer.
Mag ze trots op zijn niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je bent er wel trots op he? je hebt het vanavond al minstens twee keer gemeld
oh gut ja ben er trots op als ik het 2x zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je bent er wel trots op he? je hebt het vanavond al minstens twee keer gemeld
Doei Doeiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:29 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh heren, bedankt voor een leuke avond/halve nachtmaar dit oudje gaat haar nestje opzoeken
![]()
![]()
![]()
![]()
tot een volgende keer
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh gut ja ben er trots op als ik het 2x zeg![]()
![]()
net zo trots dat jij bent dat je uit dit land weg wilt
Hahah ik raak van et woordje shoppen afgeleidquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik draag bijna niks andersvoel ik me toch een stukje groter he!
Alleen als ik dagje ga shoppen in een stad met van die rotkeien of als ik ga wandelen met de hond, dan plattere schoenen
zoals? welke muziek?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:30 schreef Braddie het volgende:
FFFFUUUUUUUUU
Moet morgen werken tot 6, En wil graag werken(Technics kn-6000 ftw) maar ik ben niet echt heel moe, En ben lekker muziek aan het downen...
kunnen er mee doorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:32 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
zulke (niet deze) broeken zijn echt
![]()
![]()
maar dan helemaal strak, ook bij benen
Changes is wel goed nummerquote:
of minirok met nix eronderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:33 schreef donthate het volgende:
[..]
kunnen er mee door![]()
maar ik ga toch voor rokjeof jurkje met blote benen
mja rokje is wel leuk ofzo maar als een meisje 's avonds of 's ochtends zo'n broek aantrekt ben ik altijd wel ff blijquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:33 schreef donthate het volgende:
[..]
kunnen er mee door![]()
maar ik ga toch voor rokjeof jurkje met blote benen
Greatest hits of wa?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:34 schreef Braddie het volgende:
Ik heb op dit moment te downloaden:
Barry Manilow
Barry White
Blues Brothers
Culture Club
Django Reinhardt
John Denver
Otis Redding
Top 500 Nederlandse hits(Voor Apres Ski feest van mijn pa zaterdag).
Usher
Heb nog zo`n 150 discografièn op de pc staan nu, En still counting.
Haha sowiesoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:34 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja rokje is wel leuk ofzo maar als een meisje 's avonds of 's ochtends zo'n broek aantrekt ben ik altijd wel ff blijvooral als ze een mooie ass heeft
nou niet overdrijven mien jongquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
letter to my unborn child!
Ik lig weer in bed dus out nu!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:36 schreef donthate het volgende:
[..]
Troublesome 96![]()
Hit em up
Life goes on![]()
Maar slaap lekkerals je nog pijn aan je rug heb fabian masseerd als de beste
Niet al zijn nummers zijn baasquote:
hou niet van rapquote:
Barry Manilow is volledige discografiequote:
Slaap lekkerquote:
Waar haal je die box set vandaan van CC?quote:
Red ik nooitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:39 schreef Braddie het volgende:
Nee, van de 154 artiesten zijn er maar 8 of 9 greatest hits meuk, de rest is volledig..
valt niet veel te masseren ik ben maar klein.... (moest het nog een keer zeggen speciaal voor twylight hahaha)quote:
ben jij er ook nogquote:
Ik heb 1,9 TB in RAID 5.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:41 schreef Braddie het volgende:
Ach ja... Ik heb in totaal 1500gb in de computer...
Althans vorige week 1 terabyte gekocht, Is nu al voor 1/4e vol.
En 2x 250gb in de pc zelf waarvan 1 250gb al half vol zit voor back up.
Krijgen we nu revenge of the nerds?quote:
Hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:42 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
valt niet veel te masseren ik ben maar klein.... (moest het nog een keer zeggen speciaal voor twylight hahaha)
byebye
ga zo bad in moet om 6uur werkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ben jij er ook nog, dacht dat je je nest in zou gaan
effe dit topic volstampenquote:
Open jij die maar danquote:
Geef ik nix omquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:46 schreef donthate het volgende:
voor e et weet gaat mn post gemiddelde omlaag
najaquote:
hahahquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:47 schreef 3keernix het volgende:
Jonge tupac is groot geworden na zijn dood
Heb ik nooit gezien(Misschien maar beter)quote:
Jamie fox toch> speelt toch ray charles erinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezien(Misschien maar beter)
In mijn opinie is er maar 1 echt goede film over een artiest en dat is:
RAY!
je hebt een puntquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik nooit gezien(Misschien maar beter)
In mijn opinie is er maar 1 echt goede film over een artiest en dat is:
RAY!
Specs patsen.quote:
Trance, hard trance, techno, schranz, tekno, drum 'n base, (acid) jazz, klassiek en nog wat metal.quote:Wat voor muziek luister je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |