quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, komen jullie niet naar PUB, kom ik hier wel heen!
In PUB ookalquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna alle vaste pub users ook niet meeren de users die nog wel puber zijn heeft iedereen een hekel aan, zoals Zeroku
![]()
hahaha ja hij is ook echt zo'n faggot metro boyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef donthate het volgende:
[..]
Weetje wie ik echt zon vieze smeerlap vind die GIOgadverdamme heb die gozer een paar gezien en is de hele tijd met zn lippen bezig spul erop smeren eroverheen likken gadverdamme
![]()
Ja hij is al super triest en dat hij 16 is maakt het nog 100 keer triesterquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef zquing het volgende:
[..]
In PUB ookalKwam 'm vandaag tegen in KLB en daar was hij ook triest
Zit kempie daar niet in?quote:
Haha maar heb sowieso moeite met nederlandse muziek serieus te nemenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahaha ja hij is ook echt zo'n faggot metro boy
[ afbeelding ]kijk dat hoofd
zou best kunnen je denk toch niet dat ik echt dat liedje afluister he kwam et ooit ergens tegen maar vond et een beetje raarquote:
Was jij geen mod ooit?quote:
Ik dacht jij zit wel in die scenequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef donthate het volgende:
[..]
zou best kunnen je denk toch niet dat ik echt dat liedje afluister he kwam et ooit ergens tegen maar vond et een beetje raar
Nouja dat valt ook nog wel mee, maar voornameljik de SC is allemaal ouder. De topics (worden er steeds meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijna alle vaste pub users ook niet meeren de users die nog wel puber zijn heeft iedereen een hekel aan, zoals Zeroku
![]()
Jaajaaquote:
Mwoah ik niet, ik vind the opposites echt relaxt bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:50 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha maar heb sowieso moeite met nederlandse muziek serieus te nemen
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallenquote:
Haha ja zoals ik al zei, vaste users zijn wat ouderquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nouja dat valt ook nog wel mee, maar voornameljik de SC is allemaal ouder. De topics (worden er steeds meer) zijn nog wel typisch tiener
Nooit denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:51 schreef donthate het volgende:
wnr word ik eigenlijk mod
Ik herriner me ooit dat ik een naamtopic speciaal voor je gemaakt hadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, sinds januari heb ik dat aan de wilgen gehangen.
Wat een kutmuziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:49 schreef zquing het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/zoeken/?q=diplo&x=0&y=0
ik moet de 5daysoff mix gewoon met jullie delen
dit is wel een baas:pquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:52 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mwoah ik niet, ik vind the opposites echt relaxt bijvoorbeelden b.v. winne, typhoon en feis vind ik ook wel lekker
aan je inschattings vermogen kan ik niet twijfelen je gevoel zit goed ben al blij als ik voor juni geen perm ban hebquote:
Diplo is vetquote:
Klopt, en die kmoen vanzelf wel naar de SCquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Haha ja zoals ik al zei, vaste users zijn wat ouderdie tiener topics zijn bijna altijd van newbies
Duploquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:54 schreef zquing het volgende:
[..]
Diplo is vetZijn albums zijn wel beter, muziektechnisch gezien
ook chll ja, ik luister best veel verschillende muziek, enige wat ik niet relaxt vind is rock en indi/britpop alto muziek enzoquote:
http://www.thuisserver.net/foksearch/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:55 schreef 3keernix het volgende:
Waar is de search dat ik ook op TT's kon zoeken?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef nijnja het volgende:
http://www.thuisserver.net/foksearch/
en dan geavanceerd gebeuren
Heldquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef nijnja het volgende:
http://www.thuisserver.net/foksearch/
en dan geavanceerd gebeuren
ik luister eigenlijk van alles wat zwart isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ook chll ja, ik luister best veel verschillende muziek, enige wat ik niet relaxt vind is rock en indi/britpop alto muziek enzoof metal
maar luister veel hiphop (nederlands, engels en soms italiaans) house/drum&bass club electronic pop reggae
GMTA enzoquote:
Jij bent devver, wanneer komt er een echte zoekfunctie?quote:
Hapjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:57 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh lekker continue koekje ipv cracker
Ze zijn al een eind, maar T_T heeft het op dit moment een beetje druk maar gaat volgende maand dacht ik weer verder (zit midden in een verhuizing e.d. dacht ik)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:57 schreef zquing het volgende:
[..]
Jij bent devver, wanneer komt er een echte zoekfunctie?
Slaap welquote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze zijn al een eind, maar T_T heeft het op dit moment een beetje druk maar gaat volgende maand dacht ik weer verder (zit midden in een verhuizing e.d. dacht ik)
wordt iig een goede search (fokwide)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |