abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zaterdag 6 maart 2010 @ 13:48:49 #251
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78812590
Niet praten over 'die' site, en voetbalshirts niet gekocht bij de clubshops of goedgekeurde vertegenwoordigers daarvan zijn net zo illegaal.
lolwut
pi_78812927
Potver, volgens mij heb ik iets gemist
pi_78813632
Doen ze het weer bij DX. Deze ochtend ga ik kijken, staat mijn laatste bestelling eindelijk als shipped. Ga ik daarnet weer kijken is de status veranderd naar "Waiting for Supplier via Tracked Air Mail RB...HK".
Partial shipment dus
Vervelende aan partial shipment is dat je voor het tweede deel geen tracking nummer krijgt.
Het item dat dus niet is meegestuurd staat wel degelijk als "In Stock: ships in 2 to 4 days". Stock indicatie klopt dus langs geen kanten.
jaja, en azo...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:01:24 #254
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_78814992
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Potver, volgens mij heb ik iets gemist
Alleen dat je het niet over het illegale gedoe mag hebben....
pi_78815336
Jammer dat het zo opgelost is, ik weet niet wat er mee bereikt moet worden, maar zo krijg je de sfeer van de 'oude' dx topics zeker niet terug.
De oplossing is aan de ene kant begrijpelijk, maar omdat het topic zelf al niet zo heel veel meer was kwam ik hier voornamelijk voor de nieuwe/leuke taobao links, dat is nu ook niet meer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:13:08 #256
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78815404
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:11 schreef Grav1ty het volgende:
Jammer dat het zo opgelost is, ik weet niet wat er mee bereikt moet worden, maar zo krijg je de sfeer van de 'oude' dx topics zeker niet terug.
De oplossing is aan de ene kant begrijpelijk, maar omdat het topic zelf al niet zo heel veel meer was kwam ik hier voornamelijk voor de nieuwe/leuke taobao links, dat is nu ook niet meer
het is nu wat het nu is, terug naar vroeger kan niet meer, doen we niet meer, dus tja, leer er mee leven, heb nog wel een telefoonnummer van een goeie psych voor je
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78815469
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:10 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, maar de spijkerbroek die je in China voor 5 euro koopt heeft alleen de productiekosten. Als je een spijkerbroek in NL wilt kopen dan spelen er heel wat meer dingen mee in het bepalen van de prijs. Daarnaast is er wel degelijk kwaliteitsverschil etc.

Duidelijk geen verstand van zaken.

Wat komt er nog meer bij kijken bij die prijs? Ik ken bedrijven die onderdeel maken van het traject van fabriek naar winkel en die kunnen hun lol niet op hoor. Transportkosten stellen natuurlijk niets voor wanneer je naar zeecontainershipments kijkt, al het geld blijft hangen bij distributiekanalen en bij de grote merken natuurlijk.
Besides waarom zie je steeds vaker een nieuwe collectie snel in de 'uitverkoop' gegooit worden? Zelfs met 30% korting maken die bedrijven nog dikke winst.

Mocht je de juiste mensen kennen in China dan komt de kleding uit precies dezelfde fabriek als dat de echte kleding komt. Dat jij nou op taobao een paar schoenen koopt voor 2 euro
Er is alleen kwaliteitsverschil als je de namaak troep koopt, daarnaast is het grappig dat je er bij zekere personen nog te veel voor betaald ook. Kan je beter voor iets meer het echte merkje kopen..
pi_78815655
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:48 schreef BrandX het volgende:
Niet praten over 'die' site, en voetbalshirts niet gekocht bij de clubshops of goedgekeurde vertegenwoordigers daarvan zijn net zo illegaal.
Toevallig krijg je 30 tot 40% korting in de echte webshop van Ajax.
Niemand koopt die troep natuurlijk aangezien ze er 70 euro (nu dan 42 euro) voor vragen.

Wel grappig dat voetbalclubs net zo werken als de overheid:
Ze proberen de portemonnaie van hun eigen mensen (fans) helemaal leeg te trekken en dan nog klopt er geen hol van hun boekhouding. Ajax liep miljoenen in de rode cijfers.. hoe kan dat?

FAAL BELEID
  Boks-Chick zaterdag 6 maart 2010 @ 15:27:47 #259
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78815880
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:20 schreef _Mr.Who het volgende:

[..]

Toevallig krijg je 30 tot 40% korting in de echte webshop van Ajax.
Niemand koopt die troep natuurlijk aangezien ze er 70 euro (nu dan 42 euro) voor vragen.

Wel grappig dat voetbalclubs net zo werken als de overheid:
Ze proberen de portemonnaie van hun eigen mensen (fans) helemaal leeg te trekken en dan nog klopt er geen hol van hun boekhouding. Ajax liep miljoenen in de rode cijfers.. hoe kan dat?

FAAL BELEID
Faal beleid of niet, dit is wat het is. Ga maar klagen bij de instanties die dit soort dingen bij wet vast (laten) leggen. En weet ik veel waarom Ajax in de rode cijfers loopt, lijkt me ook totaal niet relevant in dit topic .
lolwut
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:33:47 #260
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_78816062
Ok, dus vanaf nu praten we alleen nog maar over legale dingen. Saai..
Hoi
pi_78816256
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:27 schreef BrandX het volgende:

[..]

Faal beleid of niet, dit is wat het is. Ga maar klagen bij de instanties die dit soort dingen bij wet vast (laten) leggen. En weet ik veel waarom Ajax in de rode cijfers loopt, lijkt me ook totaal niet relevant in dit topic .
Kan ook best relevant zijn voor dit topic
- optie 1: misschien is Ajax in de rode cijfers gekomen doordat teveel mensen bestellen via 'Chinese webshops' met name die "waar alle prijzen bekend zijn".
- optie 2: misschien zijn er mensen die zojuist een illegaal shirt wilde bestellen uit een Chinese webshop en door mijn post tot inkeer komen om hun club te steunen.
- optie 3: het lokale afhaalchinees restaurant 'ni hao' leest (uiteraard) het Chinese webshoptopic en besluit een sponsorloop te organiseren om Ajax te redden waarbij mensen geld kunnen bieden via zijn Chinese webshop.

....
  Boks-Chick zaterdag 6 maart 2010 @ 15:42:40 #262
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78816287
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:41 schreef _Mr.Who het volgende:

[..]

Kan ook best relevant zijn voor dit topic
- optie 1: misschien is Ajax in de rode cijfers gekomen doordat teveel mensen bestellen via 'Chinese webshops' met name die "waar alle prijzen bekend zijn".
- optie 2: misschien zijn er mensen die zojuist een illegaal shirt wilde bestellen uit een Chinese webshop en door mijn post tot inkeer komen om hun club te steunen.
- optie 3: het lokale afhaalchinees restaurant 'ni hao' leest (uiteraard) het Chinese webshoptopic en besluit een sponsorloop te organiseren om Ajax te redden waarbij mensen geld kunnen bieden via zijn Chinese webshop.

....
Daar is dit topic niet voor bedoeld. Het heeft verder niets met het bespreken van legale gadgets van webshops te maken. Graag gewoon ontopic verder. Dank je /
lolwut
pi_78816903
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:27 schreef BrandX het volgende:

[..]

Als je een topic wilt laten doodbloeden moet je vooral zo reageren. Ik denk persoonlijk dat meer mensen zich hier aan ergeren dan een comment over het feit dat Ajax shirts (LEGAAL!) in de aanbieding zijn.
Maargoed, zal wel een generatiekloof liggen tussen mods en gebruikers (beiden uit 1971.. als dat naar waarheid is tenminste).

On-topic (om de boel levendig en in goede sfeer te houden):
Wellicht de meest nutteloze gadget van 2010, uiteraard uit Japan.... de eindeloze banaan!

... met geluid nog wel.
pi_78817085
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:39 schreef Klonk het volgende:
geen, plug and play, maar ik zit nu te twijfelen tussen Oplay en eentje Western Digital
Doe maar gewoon die popcornhour A-200 of wacht even op de YUIXX
http://www.yuixx.com/site/desktopdefault.aspx?tabindex=3&tabid=5

Anders ga je spijt krijgen..
pi_78817137
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef thecuriousone het volgende:
Doen ze het weer bij DX. Deze ochtend ga ik kijken, staat mijn laatste bestelling eindelijk als shipped. Ga ik daarnet weer kijken is de status veranderd naar "Waiting for Supplier via Tracked Air Mail RB...HK".
Partial shipment dus
Vervelende aan partial shipment is dat je voor het tweede deel geen tracking nummer krijgt.
Het item dat dus niet is meegestuurd staat wel degelijk als "In Stock: ships in 2 to 4 days". Stock indicatie klopt dus langs geen kanten.
Ik heb eigenlijk alleen bij FP GEEN problemen... Dealextreme spant de kroon bij mij. Pakjes gewoon NIET versturen (zeker als je meer stuks van hetzelfde artikel koopt.)
pi_78817229
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:39 schreef Klonk het volgende:
geen, plug and play, maar ik zit nu te twijfelen tussen Oplay en eentje Western Digital
Verschil tussen de O!Play en de WD Tv -> wel of geen netwerkaansluiting
Verschil tussen de O!play en de WD TV Live -> prijs
To Wii or not to Wii....that's the question.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 16:27:45 #267
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_78817594
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:33 schreef Unreal88 het volgende:
Ok, dus vanaf nu praten we alleen nog maar over legale dingen. Saai..
en daar kom je nu bijna 24 uur later al achter

maar dat is inderdaad de juiste conclusie
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_78817876
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef Klonk het volgende:

[..]

en daar kom je nu bijna 24 uur later al achter

maar dat is inderdaad de juiste conclusie
Om even BrandX zijn/haar woorden te gebruiken:
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:42 schreef BrandX het volgende:

Daar (lees als: denigrerende opmerkingen) is dit topic niet voor bedoeld. Het heeft verder niets met het bespreken van legale gadgets van webshops te maken. Graag gewoon ontopic verder. Dank je /
pi_78818019
BrandX en Klonk , helemaal gelijk, al snap ik dan niet waarom sommige mensen het dan toch moeten proberen

-_-
pi_78818139
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort maar een uniqlo shirtje bestellen
en hoe doen we dat ? ( zie wel leuk spul in die winkel namelijk )
pi_78818406
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:48 schreef shadowflash het volgende:

[..]

en hoe doen we dat ? ( zie wel leuk spul in die winkel namelijk )
dat mogen we je helaas niet vertellen moraalridder!!
pi_78818591
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:57 schreef BertusG het volgende:

[..]

dat mogen we je helaas niet vertellen moraalridder!!
maar dat is geen illegaal spul ? dus geen namaak enzo.
pi_78820000
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:03 schreef shadowflash het volgende:

[..]

maar dat is geen illegaal spul ? dus geen namaak enzo.
Jou vertel ik lekker helemaal NIKS HAHAHAHA
pi_78820147
Einde topicreeks dus, zo simpel is het.
pi_78820248
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef Scorpie het volgende:
Einde topicreeks dus, zo simpel is het.
Precies, ik hoop dat de "geheime site" even een forum aanmaakt, kunnen we daar verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')