ik zie alleen een link naar een archief voor prijzenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:42 schreef mug89 het volgende:
[..]
kijk maar een paar Posts boven je, staat al een dingetje..
Anders is t einde zoek zometeen
Ik had een eaget X6 besteld van taobao, speelt alles af ook bluray iso's etc. kostte me 150 dollar omdat tifanny dacht dat die doos 3kg woog.... niet dus, dus betaalde harstikke veel verzendkosten voor niiks, maar verder goed apparaatquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens een ontopicje doen, iemand ervaringen met cheap ass media players voor aan te sluiten op de televisie van DX of FP ?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:00 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Ik had een eaget X6 besteld van taobao, speelt alles af ook bluray iso's etc. kostte me 150 dollar omdat tifanny dacht dat die doos 3kg woog.... niet dus, dus betaalde harstikke veel verzendkosten voor niiks, maar verder goed apparaat
Woordgrap: ... met die $75 die je te veel betaald heb kan Tiffany weer langs Tiffany'squote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:00 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Ik had een eaget X6 besteld van taobao, speelt alles af ook bluray iso's etc. kostte me 150 dollar omdat tifanny dacht dat die doos 3kg woog.... niet dus, dus betaalde harstikke veel verzendkosten voor niiks, maar verder goed apparaat
Volgende keer bestel ik het gewoon bij jou hahaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:08 schreef _Mr.Who het volgende:
[..]
Woordgrap: ... met die $75 die je te veel betaald heb kan Tiffany weer langs Tiffany's![]()
(spoiler voor hen die onder een steen hebben geleefd: Tiffany is een dure juwelier in Amerika)
Er is geen goedkopere bron. Tenzij je een koopje kan scoren bij de mediamarkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:11 schreef Lizzle360 het volgende:
[..]
Volgende keer bestel ik het gewoon bij jou hahamaar ben er tevreden over . Ik zei al tegen tifanny volgende keer gewoon goede gewicht aangeven anders raak je alleen maar klanten kwijt. En vooral nu er een goedkopere bron is.....
je snapt het helemaalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:46 schreef _Mr.Who het volgende:
[..]
Er is geen goedkopere bron. Tenzij je een koopje kan scoren bij de mediamarkt.![]()
Daarnaast mocht er niet meer over 'deals' gepraat worden maar alleen over gevonden gadgets in internetwinkels.
Dat is illegaal swa! Neppe lego!!111!1!1!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:59 schreef jopiede het volgende:
Ok het was misschien een beetje kinderachtig hierbij de taobao link:
http://item.taobao.com/au(...)d1861.jhtml?cm_cat=0
Want ik vind em wel echt tof, alleen weetje de geluidskwaliteit niet
Tuurlijk verdiend hij nog wel wat. Als wij het er hier niet meer over mogen hebben betekent niet dat wij niet meer mogen bestellen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dat is illegaal swa! Neppe lego!!111!1!1!!
Ik weet niet meer waar de grenzen liggen tbh... En ik ben ook benieuwd wat Jack nu gaat doen, die zal wel stukken minder verdienen.
Ik zeg ook niet dat hij niks verdiend, alleen dat ie minder zal gaan verdienenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Tuurlijk verdiend hij nog wel wat. Als wij het er hier niet meer over mogen hebben betekent niet dat wij niet meer mogen bestellen.
faalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Dat is illegaal swa! Neppe lego!!111!1!1!!
Ik weet niet meer waar de grenzen liggen tbh... En ik ben ook benieuwd wat Jack nu gaat doen, die zal wel stukken minder verdienen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 08:01 schreef _Mr.Who het volgende:
Eigenlijk snap ik ook niet helemaal wat de EU tegen China wil gaan doen. Het is toch ook iets van deze tijd? Door het internet is de wereld kleiner geworden dan ooit en daarmee zijn veranderingen van bepaalde markten een logisch gevolg.
Nog niet zo lang geleden werd duidelijk dan mensen geen 25 euro meer willen betalen voor een CD met 20 muziekliedjes erop. De muziekindustrie heeft zich inmiddels aangepast door bijvoorbeeld voor een schappelijkere prijs dezelfde muziek via Itunes aan te bieden.
Een spijkerbroek kost misschien 5 euro om te maken, waarom moet dat ding dan voor 100+ euro in de Nederlandse winkels liggen?![]()
Natuurlijk is het produceren of het kopen van illegale kleding niet goed te praten maar ik denk dat de oorzaak bij de merken zelf liggen. Het is iets van deze tijd waaraan de industrie zich moet aanpassen.
Eigenlijk is het ook dweilen met de kraan open zolang China dit toestaat. Aangezien daar honderdduizenden dan niet miljoenen mensen door deze handel in hun levensonderhoud worden voorzien zal hier geen einde aan komen ook. De Chinese overheid kijkt alleen naar 'wat is het beste voor mijn bevolking' en 'hoe verdienen we het meeste geld' dat is alles.
Dan kan je als Balkenende of Herman van Rompuy wel om gaan huilen en dit diplomatiek proberen op te lossen maar dan heb je een bord voor je kop.
Garppige dingen hebben ze wel..!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:14 schreef gers het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort maar een uniqlo shirtje bestellen
Ik steeds aan next door nikki.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:45 schreef gers het volgende:
en dionysiou als jij post moet ik steeds denken aan een griek in nijmegen die bijna net zo heet
Protipje, kijk eens voor een Ac Ryan Playon HD of het eminent equivalent hiervan. Om en nabij de honderd euro te scoren, en hele goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:16 schreef Klonk het volgende:
zal ik eens een ontopicje doen, iemand ervaringen met cheap ass media players voor aan te sluiten op de televisie van DX of FP ?
Aantal topics geleden ook al eens wat over geroepen, tipje van mijn kant:quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:15 schreef neo2000 het volgende:
Protipje, kijk eens voor een Ac Ryan Playon HD of het eminent equivalent hiervan. Om en nabij de honderd euro te scoren, en hele goede kwaliteit.Ik bewijfel of je zulk spul in Azië voor minder kan kopen.
Ohyeah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |