abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:03:03 #126
279841 Avey
Blossom!
pi_78758027
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dat is wel het model voor ontwikkeling en ervaring op doen. Het zou naief zijn van mij om te zeggen dat ik dit allemaal totaal zelf heb opgenomen, bovendien had mijn moeder altijd zo'n overdreven over-the-top homo als vriend, ik zag em liever gaan dan komen. Misschien heeft dat een rol gespeeld.
Nu komen we ergens. Eigenlijk heb je gewoon een jeugdtrauma
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:03:26 #127
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78758034
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:54 schreef Avey het volgende:

[..]

Het is totaal niet hetzelfde. Bovendien gaat het hier niet over pedofilie.

Waar ik het wel mee eens ben is het overmatig criminaliseren van pedofielen.
Oké. Ik ben in elk geval blij met je laatste zin.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_78758052
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:03 schreef Avey het volgende:

[..]

Nu komen we ergens. Eigenlijk heb je gewoon een jeugdtrauma
Nouja die zelfde homo zei ooit dat hij me zou verkrachten als ik 14 jaar zou worden, dat raakte me wel. Ondertussen ben ik al een volwassen vent aan het worden (het is nooit gebeurd gelukkig) maar als ik hem zie stomp ik hem helemaal verrot. (dat spreekt hopelijk voor zich)
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:04:52 #129
236046 NotYou
tigerblood
pi_78758066
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Loveparade...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat is het verschil?
Ook dat zou van mij niet hoeven, al helemaal als ik toevallig langs de route zou wonen en jonge kinderen zou hebben.

Maar wat het verschil voor mij persoonlijk betreft: tot het vrouwelijk lichaam voel ik mij aangetrokken. Bij halfnaakte mannen in seksgear voel ik me ietwat ongemakkelijk.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:05:58 #130
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78758087
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dat is wel het model voor ontwikkeling en ervaring op doen. Het zou naief zijn van mij om te zeggen dat ik dit allemaal totaal zelf heb opgenomen, bovendien had mijn moeder altijd zo'n overdreven over-the-top homo als vriend, ik zag em liever gaan dan komen. Misschien heeft dat een rol gespeeld.
Hoe ben je opgevoed met gedachten over mannen en vrouwen? Zomaar nieuwsgierig.

Edit: ik bedoel dus, rolpatronen enzo. Wat is in jouw ogen een echte man en een echte vrouw, dat soort dingen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_78758100
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:05 schreef wonderer het volgende:

[..]

Hoe ben je opgevoed met gedachten over mannen en vrouwen? Zomaar nieuwsgierig.
hoe bedoel je dat precies?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:06:51 #132
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78758104
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Nouja die zelfde homo zei ooit dat hij me zou verkrachten als ik 14 jaar zou worden, dat raakte me wel. Ondertussen ben ik al een volwassen vent aan het worden (het is nooit gebeurd gelukkig) maar als ik hem zie stomp ik hem helemaal verrot. (dat spreekt hopelijk voor zich)
Dus die ene persoon heeft het eigenlijk voor de rest verpest. Want ik kan niet zeggen dat het onlogisch is dat je dan een bepaald beeld krijgt van homo's (al is het natuurlijk maar één persoon die dat zegt, die staat niet symbool voor "de" homo, maar als 14jarig joch of jonger is die nuancering natuurlijk niet makkelijk te zien).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:07:07 #133
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78758111
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Loveparade...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat is het verschil?
Goeie! Dat snap ik namelijk ook nooit. Mensen mannen die de gayparade keihard veroordelen vanwege halfnaakte mannen. Maar je hoort nooit iemand mannen 1 woord reppen over die honderden andere parades, waar met name vrouwen naakt rondlopen. Dat kan dus blijkbaar wel ??
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:07:15 #134
279841 Avey
Blossom!
pi_78758113
quote:

[..]

Nouja die zelfde homo zei ooit dat hij me zou verkrachten als ik 14 jaar zou worden, dat raakte me wel. Ondertussen ben ik al een volwassen vent aan het worden (het is nooit gebeurd gelukkig) maar als ik hem zie stom ik hem helemaal verrot. (dat spreekt hopelijk voor zich)
En dat zou ik je niet kwalijk nemen, wat een afschuwelijk iets om te zeggen!

Maar nog steeds, zoiets zou er niet toe moeten leiden dat je een hele hoop mensen over dezelfde kam scheert. Ik heb ik mijn jeugd problemen gehad met een Marokkaanse familie, maar dat laat ik mijn mening over andere Marokkanen niet beinvloeden.
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:08:01 #135
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_78758131
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

hoe bedoel je dat precies?
Zie edit, sorry Na het teruglezen zag het er ook nogal wazig uit.

Rolpatronen dus.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_78758138
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik kan het uiterlijk van vrouwen prima op waarde schatten. Ik kan sommige vrouwen ook heel mooi vinden, ik kan ook de vorm van een vrouwenlichaam mooi vinden. Ik word er alleen niet opgewonden van. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die dat wel aantrekkelijk vinden.
dat heb ik ook !

nou jah, walging is een beetje overdreven

dus eigenlijk voelen we dan och allemaal hetzelfde, homo of hetro of eh zeg ik nu iets heel doms

ik zie dit topic trouwens voor het eerst is het in 2010 nog steeds een discussie of je homo of hetro
bent hier in nederland dan?

ook stom
pi_78758149
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dus die ene persoon heeft het eigenlijk voor de rest verpest. Want ik kan niet zeggen dat het onlogisch is dat je dan een bepaald beeld krijgt van homo's (al is het natuurlijk maar één persoon die dat zegt, die staat niet symbool voor "de" homo, maar als 14jarig joch of jonger is die nuancering natuurlijk niet makkelijk te zien).
Dat is alleszins vanzelfsprekend, maar als je door een herdershond wordt gebeten op je 10e mijn je voor de rest van je leven honden, dat is ingesleten. Misschien heb ik daardoor zo'n groot stigma wat betreft homo's. Daarom vind ik het ook allemaal niet zo makkelijk
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:09:11 #138
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78758152
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Avey het volgende:

[..]

Dus omdat er mensen zijn die het slechter hebben mogen homo's niet meer klagen? Sorry dat gaat er niet in, in dat geval zou jij ook niet mogen klagen aangezien het grootste gedeelte van de wereld het slechter heeft dan jij. Met andere woorden, geen argument.
Dat vraag ik me serieus af eigenlijk.
Een pedofiel is nergens ter wereld welkom.

Moslims hebben elkaar, er zijn landen waar ze welkom zijn, homo's hebben een goed bestaan over het algemeen in het westen, zelfs als je dakloos bent en zonder geld zit heb je vaak nog respect of kansen op een beter leven.

Ik kan doen wat ik wil, een superbaan nemen (ik kan zo solliciteren en ben dan waarschijnlijk volgende week al aan het werk), veel belasting betalen dus zodat de staat uitkeringen kan verstrekken aan mensen die mij haten, ik heb al geen seks, ik kan leven zonder partner de rest van mijn leven, whatever. Ik zal uiteindelijk altijd gehaat worden.
Ik geloof niet dat er enig andere bevolkingsgroep is ter wereld voor wie hetzelfde geldt.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:09:28 #139
279841 Avey
Blossom!
pi_78758155
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Maar wat het verschil voor mij persoonlijk betreft: tot het vrouwelijk lichaam voel ik mij aangetrokken. Bij halfnaakte mannen in seksgear voel ik me ietwat ongemakkelijk.
Ik kijk daar liever ook niet naar, net zoals ik liever niet naar voetbal kijk
And I never will
pi_78758159
Homofilie:
Is bespreekbaar, maar wordt niet geaccepteerd.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:10:29 #141
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78758174
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:04 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ook dat zou van mij niet hoeven, al helemaal als ik toevallig langs de route zou wonen en jonge kinderen zou hebben.

Das logisch, je bent hetero. Wsl voelen homo's zich exact zo bij het zien van naakte vrouwen. Overigens moet je je kinderen dan ook ernstig behoeden voor de tv, want een naakte vrouw is zo gespot!

Andere discussie is dat... On topic blijven maar, anders zit ik hier morgen nog
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:11:10 #142
279841 Avey
Blossom!
pi_78758187
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:09 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Moslims hebben elkaar, er zijn landen waar ze welkom zijn, homo's hebben een goed bestaan over het algemeen in het westen, zelfs als je dakloos bent en zonder geld zit heb je vaak nog respect of kansen op een beter leven.

Ik kan doen wat ik wil, een superbaan nemen (ik kan zo solliciteren en ben dan waarschijnlijk volgende week al aan het werk), veel belasting betalen dus zodat de staat uitkeringen kan verstrekken aan mensen die mij haten, ik heb al geen seks, ik kan leven zonder partner de rest van mijn leven, whatever. Ik zal uiteindelijk altijd gehaat worden.
Ik geloof niet dat er enig andere bevolkingsgroep is ter wereld voor wie hetzelfde geldt.
Ik zeg ook niet dat je het makkelijk hebt Maar alleen omdat jij het moeilijker hebt is geen reden voor andere mensen om niet voor zichzelf op te mogen komen.
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:11:15 #143
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78758189
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:08 schreef FANN het volgende:

[..]

dat heb ik ook !

nou jah, walging is een beetje overdreven

dus eigenlijk voelen we dan och allemaal hetzelfde, homo of hetro of eh zeg ik nu iets heel doms
Zoals ik eerder al zei (en wat ik eigenlijk van iemand anders op FOK! heb gelezen), er zijn veel meer overeenkomsten dan verschillen tussen homo's en hetero's.
quote:
ik zie dit topic trouwens voor het eerst is het in 2010 nog steeds een discussie of je homo of hetro
bent hier in nederland dan?

ook stom
Mja, hoe verachtelijk een standpunt is, beter dat iemand het gewoon zegt, dan dat ie het alleen denkt en schijnheilig mooi weer speelt. Ik heb liever dat men gewoon zegt waar ie voor staat, mits respectvol.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:11:22 #144
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78758190
quote:

[..]

Dat is wel heel erg kwalijk. Wat een teringkutlul.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:11:53 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78758197
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:09 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Haten doe ik je niet, maar ik zal je niet op mijn kinderen laten passen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78758201
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:08 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zie edit, sorry Na het teruglezen zag het er ook nogal wazig uit.

Rolpatronen dus.
Nouja, eigenlijk de vrachtwagen/bouwhoek opvoeding. Bier is stoer, vrouwen zijn mooi en andere gasten wilden net als jij stoer bij de politie/brandweer. En later ging je gewoon lekker trouwen. (christelijke opvoeding heb ik totaal niet gehad.)
pi_78758206
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Bij elke bevolkingsgroep zijn er extremen. Het probleem is alleen dat er bij homo's (en andere minderheden) de extreme uitzonderingen als regel voor het geheel worden gezien. En de media doet daar ook vrolijk aan mee (want het is veel sensationeler om een boot met schaars geklede mannen te laten zien, dan om een van de boten (de meerderheid trouwens) met mensen die in een shirt en een korte broek staan te feesten te laten zien.

moet je maar eens rondsurfen op internet wat die vieze hetrostelletjes allemaal uitvreten

met zweepjes enzulks
pi_78758249
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:12 schreef FANN het volgende:

[..]

moet je maar eens rondsurfen op internet wat die vieze hetrostelletjes allemaal uitvreten

met zweepjes enzulks
Achja, dat is eigenlijk het risico van een vrije natie
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:16:44 #149
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78758264
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:11 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je het makkelijk hebt Maar alleen omdat jij het moeilijker hebt is geen reden voor andere mensen om niet voor zichzelf op te mogen komen.
Natuurlijk, alleen misschien begrijp je dat het op mij nogal overkomt als huilie-huilie, omdat homo's eigenlijk nauwelijks problemen ondervinden in Nederland (tenzij je moslim bent dan, of in Urk woont).

Volgend leven word ik toch maar óf gewoon hetero, óf homo/lesbo (maar dan liever niet in Teheran). Hopelijk kan ik het op een akkoordje gooien met de Here der Heerscharen of zo.

Dit is echt geen leven. Kutgeintjes altijd van die God.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:17:24 #150
236046 NotYou
tigerblood
pi_78758276
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 01:10 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Das logisch, je bent hetero. Wsl voelen homo's zich exact zo bij het zien van naakte vrouwen. Overigens moet je je kinderen dan ook ernstig behoeden voor de tv, want een naakte vrouw is zo gespot!

Andere discussie is dat... On topic blijven maar, anders zit ik hier morgen nog
Ach en kijk waar het ons gebracht heeft: meisjes van 13 die zwanger zijn, blowjobs als een vriendendienst, kinderstrings en kindercondooms. Jochies die opgroeien met het beeld dat vrouwen niet alleen lustobjecten maar zelfs gebruiksvoorwerpen zijn en alle gevolgen van dien. Deze maatschappij- of iig een deel ervan - is echt doorgeslagen.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')