Nu nog de vraag of iemand het gemerkt heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef greavy het volgende:
Door een tekort aan treinen hebben er tussen Rotterdam en Hoek van Holland minder treinen gereden.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:53 schreef ReisT het volgende:
Die sliert blauwigheid wordt zeker (met wisselende hoeveelheid inhoud) de hele tijd heen en weer gesleept tussen Amsterdam en Duitsland door die twee G2000's? Ik kwam diezelfde vanmiddag (17:50) tegen in Utrecht, richting Amsterdam.
Ik houd mijn hart vast voor reizigers die donderdagochtend weer via Den Haag HS en Rotterdam Centraal moeten reizen...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:47 schreef greavy het volgende:
Werkzaamheden bij Delft lopen uit..
[..]
Idiote mensen daar bij de NS. Je mag met FYRA, als je toeslag koopt. Doe gewoon zonder toeslag tot einde werkzaamheden, zit de FYRA ook een keer vol
Dit ziet er wel serieus tof uit!quote:Op maandag 8 maart 2010 14:33 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]
Is het Duitsland? Nee, het is Delft
foto van spoorforum
Zal wel eoa tijdelijk nood-iets wezen denk?quote:
Hoewel ik zoiets er weleens minder professioneel heb zien uitzienquote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel eoa tijdelijk nood-iets wezen denk?
Zou me niks verbazen als dat gewoon een paar jaar zo blijft tot de tunnel af is. Net als de tijdelijke voetgangersbrug die meteen ook even gebouwd is. Ding is zonder vergunning gebouwd maar hebben ze toch nu maar vast neegezet omdat de volgende geplande buitendienstelling pas in 2011 is.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal wel eoa tijdelijk nood-iets wezen denk?
Vervanging komt er aan! 305 stellen: 915 bakken in totaalquote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef James1988 het volgende:
Die klassiekjes mogen echt wel eens met pensioen zeg... hier is men al jaren bezig met het uitfaseren van alle Mat '64 (nu de SLT er toch echt aankomt gaat dat eindelijk eens goed opschieten) en in België worden die dingen zelfs nog gemoderniseerd. Die dingen zijn echt stokoud
Ik zie pas volgend jaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:01 schreef busfoto.nl het volgende:
[..]
Vervanging komt er aan! 305 stellen: 915 bakken in totaal
[ afbeelding ]
De oudste treinstellen zien binnenkort Sarah/Abraham (doorstrepen op eigen initiatief).quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef James1988 het volgende:
Die klassiekjes mogen echt wel eens met pensioen zeg... hier is men al jaren bezig met het uitfaseren van alle Mat '64 (nu de SLT er toch echt aankomt gaat dat eindelijk eens goed opschieten) en in België worden die dingen zelfs nog gemoderniseerd. Die dingen zijn echt stokoud
Of je daar zo blij mee moet zijn..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:54 schreef bakellendeisweg het volgende:
Er staat een slt in heerlen, het verre zuiden.![]()
Ja, dat weet ik nog wel idd. Dat was een mooie foto!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoewel ik zoiets er weleens minder professioneel heb zien uitzien![]()
Daar hing het met postbode-elastiek aan elkaar
Ik zal hem eens opduiken, momentjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog wel idd. Dat was een mooie foto!
In strijd met elke norm en elk voorschrift.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het een camping in Frankrijk? Nee, het is Arnhem.
[ afbeelding ]
jij hebt er helemaal geen meer....?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:37 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik moet wennen aan de nieuwe ava van Duvel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |