Ik zeg geen nee...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:46 schreef dennistd het volgende:
Misschien liggen er in Drenthe ook nog wel kansen voor FairytaleRail:
Sorry hoor maar dan liggen prioriteiten echt wel ergens anders, ik heb een alternatief: Trekschuitquote:
Dan ben je de eerste die voor zo'n oplossing gaat...quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:07 schreef Socios het volgende:
Ik ben sowieso voorstander bij ieder spooraanleginitiatief.
Mag serieus door m´n achtertuin.
Ik zat gisteren ook in de Intercity naar Tilburg, Breda, Schiphol met als eindbestemming Köln HBFquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:10 schreef Fixers het volgende:
Geen afgevoerde luidruchtigen hier. Wel een Intercitynaar Almere die vanaf Utrecht een ommetje maakt via Roosendaal en Bruxelles-Midi. Althans dat zegt de CTA.
dat lijkt me alleen handig voor alles wat er tussen peking en londen nog aan stops gemaakt word, want anders ga je toch echt vliegen ..quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
http://treinreiziger.nl/a(...)nden_-_peking-142368
Dat zou nog eens een vette reis zijn om te maken
Op die afstand maakt het natuurlijk nauwelijks uit, maar Berlijn-Parijs-London is wel een beetje om.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:23 schreef Ascendancy het volgende:
http://treinreiziger.nl/a(...)nden_-_peking-142368
Dat zou nog eens een vette reis zijn om te maken
Ach, vergeleken metquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Op die afstand maakt het natuurlijk nauwelijks uit, maar Berlijn-Parijs-London is wel een beetje om.
is dat nog vrij directquote:Moskou, Sint-Petersburg, Kiev, Warschau
Kan nu al hoor. Als ik zo'n reis maak doe ik dat liever per transsiberie expres dan per hogesnelheidstrein. Ik heb nooit haast als ik op reis benquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, ik wil ook!!
Ik vermoed dat die hogesnelheidslijn de ene factoor omlaag haalt en de andere omhoog gooit, dus netto houd je hetzelfde over.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik weet het, maar tijd/geld en zo he
Wij doen 20 jaar over 147 km, China doet 13.000 km in 10 jaar...quote:De Chinese consultant Wang Mengshu acht het mogelijk om de drie lijnen binnen de tien jaar te bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |