Trollquote:
Zit je nou over jezelf te zeggen dat je een troll bent? Verkeerde kloon ingelogd?quote:
Ja en neequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zit je nou over jezelf te zeggen dat je een troll bent? Verkeerde kloon ingelogd?
Kzie niksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.lowlands.nl/cms/ltst_news.php?m=3&d=6
Zeg dat. Waar zijn onze vaste gastne vandaag geweest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:52 schreef fredjanssen het volgende:
Het tempo is er een beetje uit, maar het blijven leuke topics!!
Slaapze!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:54 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zeg dat. Waar zijn onze vaste gastne vandaag geweest?
Maarja, moeten ze ook maar met nieuwe namen komen
Ik ben slapen
Die waren er vorig jaar toch al? Noisia en Martyn? Breng dit jaar de Lifted Crew (Spor ed.) deze kant maar op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:21 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Deze is ook erg lekker, wat minder (geen) DnB. Denk dat Martyn ook wel zal aantreden als NL dubstep trotssss
Ik vraag me alleen af in hoeverre zij op Lowlands staan, of dat zij zelf naar Lowlands gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef swentibold het volgende:
deze mensen http://www.myspace.com/teddycare hebben lowlands ook in hun agenda staan..
Zou leuk zijn, heb ze nog nooit live gezien. Moet je India of Bravo wel mee vol krijgen lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
Pet Shop Boys gaat volgende week festivaldata bekendmaken.
dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af in hoeverre zij op Lowlands staan, of dat zij zelf naar Lowlands gaan
We zitten in de eerste week van maart.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:55 schreef fredjanssen het volgende:
Paar nieuwe namen zou wel leuk zijn ja
Die stonden al vermeld hierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef swentibold het volgende:
deze mensen http://www.myspace.com/teddycare hebben lowlands ook in hun agenda staan..
Geruchten... geruchten...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Alleen maar geruchten tot nu toe geloof ik.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Moet je India of Bravo wel mee vol krijgen lijkt mij.
hehe inderdaadquote:
Ja dat snap ik ook wel !quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
We zitten in de eerste week van maart.Wat verwacht je precies? Dat er in dit topic als een idioot wordt gepost betekent nog niet dat daardoor de namen sneller naar buiten zullen komen...
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Angel-A het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Bettie Serveert komt. Ze hebben pas een hele goeie cd uitgebracht.
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!
Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.
Daarom mogen ze ook nog wel op Lowlands komen... wordt Lowlands niet slechter doorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
Zou zeker mooi zijn! 2 jaar geleden was Diplo echt te gek!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef fredjanssen het volgende:
Major Lazer zou wel cool zijn!! Diplo & Switch!!
Dood hierquote:
Morgen danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
Dat dan weer wel ja. En we verwachten namen. Vanavond. Ofzo.
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachtenquote:
En waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |