Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Angel-A het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Bettie Serveert komt. Ze hebben pas een hele goeie cd uitgebracht.
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!
Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.
Daarom mogen ze ook nog wel op Lowlands komen... wordt Lowlands niet slechter doorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
Zou zeker mooi zijn! 2 jaar geleden was Diplo echt te gek!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef fredjanssen het volgende:
Major Lazer zou wel cool zijn!! Diplo & Switch!!
Dood hierquote:
Morgen danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
Dat dan weer wel ja. En we verwachten namen. Vanavond. Ofzo.
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachtenquote:
En waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |