Geruchten... geruchten...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Alleen maar geruchten tot nu toe geloof ik.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Moet je India of Bravo wel mee vol krijgen lijkt mij.
hehe inderdaadquote:
Ja dat snap ik ook wel !quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:05 schreef Grobbel het volgende:
[..]
We zitten in de eerste week van maart.Wat verwacht je precies? Dat er in dit topic als een idioot wordt gepost betekent nog niet dat daardoor de namen sneller naar buiten zullen komen...
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Angel-A het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Bettie Serveert komt. Ze hebben pas een hele goeie cd uitgebracht.
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:47 schreef onderjas het volgende:
[..]
En met een beetje geluk zie je ze twee keer!
Ik ken ze niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
1 keer vond ik wel genoeg... Vond het niet zo heel bijzonder.
Daarom mogen ze ook nog wel op Lowlands komen... wordt Lowlands niet slechter doorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:46 schreef Grobbel het volgende:
Kun je net zo goed naar een normaal optreden van ze gaan... Ze touren momenteel door Nederland.
Zou zeker mooi zijn! 2 jaar geleden was Diplo echt te gek!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef fredjanssen het volgende:
Major Lazer zou wel cool zijn!! Diplo & Switch!!
Dood hierquote:
Morgen danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:41 schreef Mr.DD het volgende:
Dat dan weer wel ja. En we verwachten namen. Vanavond. Ofzo.
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachtenquote:
En waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk. Ze laten ons wel erg lang wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |