Ik heb 'm gezien hoor, rustig maar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef Dynd het volgende:
ZIET NIEMAND DIE TYPO IN DE TT NOU OF BEN IK GEK!?
Met een hengel natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef zillah666 het volgende:
Ik vraag me altijd af of die mensen wel eens hebben gezien hoe vissen worden gevangen.
Volgens mij moet het ook vegetarier zijn, -s dus !quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef Dynd het volgende:
ZIET NIEMAND DIE TYPO IN DE TT NOU OF BEN IK GEK!?
Ik ook, tof zijn wij hè.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:21 schreef waternet het volgende:
Hé waar heb je het over?
Ik ben vegetarier.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:21 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Volgens mij moet het ook vegetarier zijn, -s dus !
Het gaat erom dat jij niet zelf de oorzaak bent van de dood van dieren. Of ze nou wel of niet vanzelf in de natuur sterven, daar maak je je handen niet vuil aan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
En eet dan ook geen groente meer want om dat te verbouwen gaan 1000en onschuldige insecten dood.![]()
Jij bent geen reactie waard met je intelligentie niveau. Sorry to say.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Eet gewoon helemaal niks meer want daar krijg je ook weer afval van (verpakkingen) en als dat weer wordt verneukt krijg je weer gare gassen en daar kunnen dieren ook dood van gaan.![]()
![]()
Hedendaags zijn er tal van alternatieven voor vlees. Je kan in de typische supermarkt hele rijen en schappen vinden met exclusief vegatarische producten. Als je de optie hebt waarom kies je toch om dieren te doden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef zillah666 het volgende:
Lekker hypocriet inderdaad.
Alsof het zo goed gaat met de visstand. Maar nee, voor koeien en zo is het Zielig, en de bioindustrie en zo oh oh oh.
Ik vraag me altijd af of die mensen wel eens hebben gezien hoe vissen worden gevangen.
Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.quote:
Mensen die hun natuurlijke werking onderdrukkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef waternet het volgende:
[..]
Hedendaags zijn er tal van alternatieven voor vlees. Je kan in de typische supermarkt hele rijen en schappen vinden met exclusief vegatarische producten. Als je de optie hebt waarom kies je toch om dieren te doden?![]()
Beul.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef waternet het volgende:
[..]
Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.
Volgens mij is homo sapiens (we zijn echt van de apen afgestamd) niet eens geschikt om vlees te verwerken in zijn maag. Daarom zijn mensapen ook van nature vegetariërs (tenzij ze geconfronteerd zijn met honger, pas dan eten ze insecten en zo).quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die hun natuurlijke werking onderdrukken.
Als vlees niet goed was voor je, of nuttig, dan had je de enzymen niet om ze te verteren. Dus niet zeiken en gewoon eten die hap!
QFT!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef zillah666 het volgende:
Lekker hypocriet inderdaad.
Alsof het zo goed gaat met de visstand. Maar nee, voor koeien en zo is het Zielig, en de bioindustrie en zo oh oh oh.
Wat een stomme vergelijking. De boom krijgt daar geen hindernis van, en voelt ook geen pijn. Hij gaat gewoon normaal door.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je jouw arm eraf haalt zou jij waarschijnlijk ook nog kunnen leven, maar vind je dat prettig?
Hoe weet je dat een plant geen pijn voelt? of is dat gewoon een aanname?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef waternet het volgende:
[..]
Wat een stomme vergelijking. De boom krijgt daar geen hindernis van, en voelt ook geen pijn. Hij gaat gewoon normaal door.
Een dier is een ademhalende, denkende wezen. Je maakt hem koud voor je eigen plezier.
Als we de mensheid verraden dan betekent dat dat de mensheid foutief en onrechtvaardig mee bezig is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Speedwave het volgende:
Vegetariërs zijn de verraders van de mensheid.
Onderzoek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een plant geen pijn voelt? of is dat gewoon een aanname?
We stammen niet van apen af, maar van een gemeenschappelijke voorouder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef waternet het volgende:
[..]
Volgens mij is homo sapiens (we zijn echt van de apen afgestamd) niet eens geschikt om vlees te verwerken in zijn maag. Daarom zijn mensapen ook van nature vegetariërs (tenzij ze geconfronteerd zijn met honger, pas dan eten ze insecten en zo).
Daarom hebben vleeseters o.h.a. een kortere levensverwachting.
Omdat vlees lekker isquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef waternet het volgende:
[..]
Hedendaags zijn er tal van alternatieven voor vlees. Je kan in de typische supermarkt hele rijen en schappen vinden met exclusief vegatarische producten. Als je de optie hebt waarom kies je toch om dieren te doden?![]()
Beul.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker? Wanneer gaan we mee beginnen?quote:
Ach gus,quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef waternet het volgende:
[..]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker? Wanneer gaan we mee beginnen?
Waar slaat dat op? Smoesje zoeken waar je overigens geen fout met mijn beargumentering kan vinden? Hahah je geeft je ongelijk toe dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus,
Ik zou het eens met antidepressiva proberen als ik jou was.
Welk argument? Je absurdistische stelling van kannibalisme?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef waternet het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Smoesje zoeken waar je overigens geen fout met mijn beargumentering kan vinden? Hahah je geeft je ongelijk toe dan.
Het principe is hetzelfde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk argument? Je absurdistische stelling van kannibalisme?
Smaakt een beetje naar kip, heb dat ooit geproeft toen ik iets te heftig mn vingers aflikte na het eten van een kippenpootquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef waternet het volgende:
[..]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker?
Dus jij denkt echt dat elke plant, groente, fruit jij eet, blijft leven als deze geoogst wordt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef waternet het volgende:
[..]
Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.
En mensen zijn natuurlijk gelijk aan varkens....quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef waternet het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde.![]()
Kannibalisme en vlees eten houden in dat je een levend wezen ombrengt zodat je de binnenste inhoud kan benuttigen.
de fruiit zelf had nooit een eigen leven. Het is maar een eetbare gedeelte dat bedoeld is om weg te vallen uit de boom na een bepaalde tijdsperiode. Denk maar aan vingernagels van mensen etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef jesuisirrésistible het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat elke plant, groente, fruit jij eet, blijft leven als deze geoogst wordt?
Geen aardappels, wortels, radijsjes, gember, knolselderij, uien etc meer van jou dus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef waternet het volgende:
[..]
De fruit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef waternet het volgende:
[..]
de fruiit zelf had nooit een eigen leven. Het is maar een eetbare gedeelte dat bedoeld is om weg te vallen uit de boom na een bepaalde tijdsperiode. Denk maar aan vingernagels van mensen etc.
Hippie, je moet ook aan je zelf denken en van profiteren dat jij sterker bent dan een koe.. als dat niet zo was at de koe jou opquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef waternet het volgende:
[..]
Wat een stomme vergelijking. De boom krijgt daar geen hindernis van, en voelt ook geen pijn. Hij gaat gewoon normaal door.
Een dier is een ademhalende, denkende wezen. Je maakt hem koud voor je eigen plezier.
Maar niet in de mate dat wij vlees eten hier in deze maatschappij, ook grapig dat vegatariers maar verdomd zeldzaam darmkanker krijgen, in tegenstelling tot mensen die wel vlees eten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die hun natuurlijke werking onderdrukken.
Als vlees niet goed was voor je, of nuttig, dan had je de enzymen niet om ze te verteren. Dus niet zeiken en gewoon eten die hap!
Heel grapig ja, dan krijgen we maar darmkanker, Ik geniet tenminste wel van vleesquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar niet in de mate dat wij vlees eten hier in deze maatschappij, ook grapig dat vegatariers maar verdomd zeldzaam darmkanker krijgen, in tegenstelling tot mensen die wel vlees eten.
En tja, fructanen kunnen we ook verwerken, toch ga je niet je avondeten bij de jamin halen, is niet echt goed voor je.
Je krijgt toch overal kanker vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel grappig ja, dan krijgen we maar darmkanker, Ik geniet tenminste wel van vlees
nou heb ik daar zo'n zin inquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:17 schreef Fortitude het volgende:
BBQ PIT BOYS TOPIC!
Man that looks good.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm good.
Ik ook, heel erg veel zelfs.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heel grapig ja, dan krijgen we maar darmkanker, Ik geniet tenminste wel van vlees
Er is niks mis met vlees.Een gevarieerde en goed bereide alleen vlees dieet is gezonder dan een dieet met alleen groentes. Eskimo's overleven al eeuwen op alleen vlees en vis in de meest onleefbare gebieden op aarde. Een mens kan al z'n voedingstoffen uit een dier halen. In dierlijk vet zitten alle aminozuren die we nodig hebben. Organen zitten bomvol vitaminen. In lever van ijsberen en walrussen zit zelfs zoveel vitamine A dat het giftig is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar niet in de mate dat wij vlees eten hier in deze maatschappij, ook grapig dat vegatariers maar verdomd zeldzaam darmkanker krijgen, in tegenstelling tot mensen die wel vlees eten.
En tja, fructanen kunnen we ook verwerken, toch ga je niet je avondeten bij de jamin halen, is niet echt goed voor je.
?????????????????WTF??????????????????????quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Er is niks mis met vlees.Een gevarieerde en goed bereide alleen vlees dieet is gezonder dan een dieet met alleen groentes. Eskimo's overleven al eeuwen op alleen vlees en vis in de meest onleefbare gebieden op aarde. Een mens kan al z'n voedingstoffen uit een dier halen. In dierlijk vet zitten alle aminozuren die we nodig hebben. Organen zitten bomvol vitaminen. In lever van ijsberen en walrussen zit zelfs zoveel vitamine A dat het giftig is.
Het probleem van huidige maatschappij is de levensstijl van mensen. Mensen die letterlijk nooit iets aan beweging doen en alleen maar patat en frikandellen naar binnen werken. Vegetariërs geven over het algemeen meer aandacht aan hun gezondheid, waardoor ze in de statistieken gezonder zijn.
Wereldgezondheidsraadquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef erodome het volgende:
[..]
?????????????????WTF??????????????????????
Nog nooit van het all meat syndroom gehoord zeker of niet soms?
Eskimo's eten VIS vooral, maar ook zeewier en andere zaken, ook zijn ze niet vies van wat pens eten waardoor ze nog meer plantaardige shit naar binnen krijgen(heerlijk voorbewerkt al, blllgghhh).
Er zijn vele hindoe's en boeddhisten die al wat eeuwtjes op alleen plantaardig voedsel leven, sterker nog, ze worden ouder dan die eskimo's van jou en zien er vooral veel langer nog goed uit.
Alles wat je uit vlees kan halen kan je ook uit planten halen, vlees is bewezen niet noodzakelijk.
Wel makkelijk, het is een makkelijke manier om snel een aantal belangerijke voedingsstoffen tot je te nemen, maar niets van dat kan niet vervangen worden door planten.
Dat is de waarheid, kan ik niets aan veranderen, alhoewel vlees heerlijk is en een beperkte hoeveelheid absoluut niet kwalijk is is het niet noodzakelijk in ons dieet.
Niet gevarieerd eten, of je dat nu met planten of vlees doet is niet goed voor je, meer da 250 gram vlees per dag eten is ronduit, keihard bewezen ongezond, de wereldgezondheidsraad onderstreept dat niet voor niets.
Ja precies, want alles wat je eet wordt niet gefokt voor consumptie, maar jagers gaan de natuur in! En ik snap niet dat mensen denken dat je vega's op kunt fokken door te zeggen dat je lekker een kippetje eet. Ja boeiend, ik vind vlees eten prima. Maar dat het tegenwoordig normaal is om te ontbijten, lunchen EN dineren met vlees.. waarom? Je hebt het niet zo vaak nodig, het is slecht voor je en ja, het is zielig voor de diertjes. Maar het is ook nog eens slecht voor het milieu. En ik ben geen hippie nee, ik denk dat hippies juist oogkleppen opzetten, net als de vleeseter. Ik vind ook dat je geen hart hebt als je een film als Earthlings kan kijken zonder te denken aan je eigen consumptiegewoontes.. En ik denk ook dat er weinig mensen zo zijn. Of zijn hier mensen die het durven toe te geven, dat ze Earthlings hebben gezien maar nog elke dag vlees eten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef JarnoF het volgende:
En wat nou als de mens geen vlees zou eten? Dan zou onze aardkloot zo verdomde vol zitten met allerlei dieren, dat zij gaan regeren over onze planeet .![]()
Het is altijd al zo geweest; eten, of gegeten worden.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn vingernagels vallen er nooit vanzelf uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef waternet het volgende:
[..]
de fruiit zelf had nooit een eigen leven. Het is maar een eetbare gedeelte dat bedoeld is om weg te vallen uit de boom na een bepaalde tijdsperiode. Denk maar aan vingernagels van mensen etc.
Nee je vingernagels blijven er oneindig lang vastkleven. Wie maak je dit soort onzin wijs?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn vingernagels vallen er nooit vanzelf uit.
Het gros van de planten in de landbouw blijft overigens niet staan, dus ik vermoed dat je een heel smal dieet hebt.
Jammer hoor, maar dat is dus in geheel niet de waarheid. Als je alleen planten uit de natuur zou eten, dan krijg je binnen twee tot vijf jaar een gevaarlijk tekort aan vitamine B12. Dat leidt tot ernstige afwijkingen in de hersenen en hart- en vaatziekten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef erodome het volgende:
vlees is bewezen niet noodzakelijk.
Wel makkelijk, het is een makkelijke manier om snel een aantal belangerijke voedingsstoffen tot je te nemen, maar niets van dat kan niet vervangen worden door planten.
Dat is de waarheid, kan ik niets aan veranderen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:13 schreef waternet het volgende:
[..]
Nee je vingernagels blijven er oneindig lang vastkleven. Wie maak je dit soort onzin wijs?
Koeien gaan ook vanzelf dood. Natuurlijke dood dus, niks verkeerd mee, en niemand schuldig aan.quote:Dan gaan ze vanzelf dood. Natuurlijke dood dus. Niks verkeerd mee, en niemand schuldig aan. Laat de natuur z'n gang gaan zonder verpestende interventie van stomme mensen zoals jij.
Die paar plantjes per jaar die eskimo's kunnen vinden en eten zijn echt te verwaarlozen hoor. Eskimo's leven in de moeilijkste te overleven gebied op aarde, niet gek dat ze een kortere levensverwachting hebben dan hindu's die in een agrarisch cultuur leven. En nee, eskimo's eten niet voornamelijk vis. Ze halen hun energie voornamelijk uit dierlijk vet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:14 schreef erodome het volgende:
[..]
?????????????????WTF??????????????????????
Nog nooit van het all meat syndroom gehoord zeker of niet soms?
Eskimo's eten VIS vooral, maar ook zeewier en andere zaken, ook zijn ze niet vies van wat pens eten waardoor ze nog meer plantaardige shit naar binnen krijgen(heerlijk voorbewerkt al, blllgghhh).
Er zijn vele hindoe's en boeddhisten die al wat eeuwtjes op alleen plantaardig voedsel leven, sterker nog, ze worden ouder dan die eskimo's van jou en zien er vooral veel langer nog goed uit.
Alles wat je uit vlees kan halen kan je ook uit planten halen, vlees is bewezen niet noodzakelijk.
Dat is de waarheid, kan ik niets aan veranderen, alhoewel vlees heerlijk is en een beperkte hoeveelheid absoluut niet kwalijk is is het niet noodzakelijk in ons dieet.
Niet gevarieerd eten, of je dat nu met planten of vlees doet is niet goed voor je, meer da 250 gram vlees per dag eten is ronduit, keihard bewezen ongezond, de wereldgezondheidsraad onderstreept dat niet voor niets.
Zelfs het meest strenge cholesterol verlagende dieet verlaagt je cholesterol nauwelijks. Dit is niet verbazingwekkend, daar je lichaam cholesterol aanmaakt, het cholesterol in je voeding komt niet in je bloed terecht maar wordt verteerd. Het verhaal van dat je geen eieren moet eten ivm cholesterol is volledige onzin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef Floreandes het volgende:
Daar is toch niks mis mee? Als iemand bijvoorbeeld een cholesterol verlagend dieet volgt is dat toch juist goed?
Wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef ecktebaas het volgende:
En voor de vega's
Ik at gister in een restaurant een heerlijk sappige biefstuk, ik heb nog nooit zoveel van vlees genoten![]()
Dat is dus niet waar, is al heel lang en breed achterhaald.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jammer hoor, maar dat is dus in geheel niet de waarheid. Als je alleen planten uit de natuur zou eten, dan krijg je binnen twee tot vijf jaar een gevaarlijk tekort aan vitamine B12. Dat leidt tot ernstige afwijkingen in de hersenen en hart- en vaatziekten.
Tja je zegt het zelf al, hun levensverwachting is een stuk lager door wat ze eten, die mensen in azie met hun agrarische cultuur, vegetarisch dus, worden stokoud en lopen ook nog eens lekker lang gezond door.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:42 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Die paar plantjes per jaar die eskimo's kunnen vinden en eten zijn echt te verwaarlozen hoor. Eskimo's leven in de moeilijkste te overleven gebied op aarde, niet gek dat ze een kortere levensverwachting hebben dan hindu's die in een agrarisch cultuur leven. En nee, eskimo's eten niet voornamelijk vis. Ze halen hun energie voornamelijk uit dierlijk vet.
sorry, ik kon het niet latenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je krijgt toch overal kanker van
En voor de vega's
Ik at gister in een restaurant een heerlijk sappige biefstuk, ik heb nog nooit van zoveel vlees genoten![]()
Wat een onzin. Vegetariers eten niet geen vlees omdat ze het niet lekker vinden hoor. Het is ook geen lust, maar het is gewoon handig bij een snelle, ongeinspireerde maaltijd. Het zit er in NL ingebakken dat je maaltijd uit aardappelen, groente en vlees bestaat namelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook een hekel aan vegetariërs die nepvlees etendat is gewoon toegeven aan je lusten. EET DAN GEWOON VLEES, kut.
Nou kom maar met een betrouwbare bron danquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, is al heel lang en breed achterhaald.
Alleen als je voedingssupplementen neemt of kunstmatig verrijkt voedsel eet.quote:Als je veganistisch wil leven(dus niets dierlijks, ook geen melk en eieren) moet je wel heel goed op je dieet letten, maar het is nogsteeds prima mogelijk.
Maar dat is dus wat anders dan dat je alleen van planten kunt leven.quote:Vegetarisch(dus gewoon alleen geen vlees, waarvoor een dier dood moet dus) is al helemaal geen enkel probleem, als je melk drinkt, kaas eet en heel af en toe een eitje hoef je niet eens heel erg op je dieet te letten..
En die eten dus niet alleen planten.quote:Nog 1 keer dan, in azie zijn er al eeuwenlang best wel heel erg veel mensen die nooit en te nimmer vlees eten, die mensen worden gezond oud
quote:je moet niet zo achter de vleeslobby aanlopen.
Je begrijpt er niet veel van of wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb ook een hekel aan vegetariërs die nepvlees etendat is gewoon toegeven aan je lusten. EET DAN GEWOON VLEES, kut.
We krijgen voldoende B12 uit zuivel en eieren. Daarnaast kunnen we van supplementen zoals tabletten e.d. genieten in deze technologische moderne tijd. Niet meer moeilijk dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:30 schreef Zelva het volgende:
[..]
Jammer hoor, maar dat is dus in geheel niet de waarheid. Als je alleen planten uit de natuur zou eten, dan krijg je binnen twee tot vijf jaar een gevaarlijk tekort aan vitamine B12. Dat leidt tot ernstige afwijkingen in de hersenen en hart- en vaatziekten.
Dan zit daar dus ook allemaal hormonen in als je je fabeltjes moet geloven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:29 schreef waternet het volgende:
[..]
We krijgen voldoende B12 uit zuivel en eieren. Daarnaast kunnen we van supplementen zoals tabletten e.d. genieten in deze technologische moderne tijd. Niet meer moeilijk dus.
Lijkt me niet meer dan logisch dat er in eieren en melk, boter, vlees, hormonen zitten. Enig idee wat dat zijn, hormonen? Zit ook in groenten en fruit trouwens, wijsneus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan zit daar dus ook allemaal hormonen in als je je fabeltjes moet geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |