Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.quote:
Mensen die hun natuurlijke werking onderdrukkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef waternet het volgende:
[..]
Hedendaags zijn er tal van alternatieven voor vlees. Je kan in de typische supermarkt hele rijen en schappen vinden met exclusief vegatarische producten. Als je de optie hebt waarom kies je toch om dieren te doden?![]()
Beul.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef waternet het volgende:
[..]
Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.
Volgens mij is homo sapiens (we zijn echt van de apen afgestamd) niet eens geschikt om vlees te verwerken in zijn maag. Daarom zijn mensapen ook van nature vegetariërs (tenzij ze geconfronteerd zijn met honger, pas dan eten ze insecten en zo).quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die hun natuurlijke werking onderdrukken.
Als vlees niet goed was voor je, of nuttig, dan had je de enzymen niet om ze te verteren. Dus niet zeiken en gewoon eten die hap!
QFT!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef zillah666 het volgende:
Lekker hypocriet inderdaad.
Alsof het zo goed gaat met de visstand. Maar nee, voor koeien en zo is het Zielig, en de bioindustrie en zo oh oh oh.
Ik vraag me altijd af of die mensen wel eens hebben gezien hoe vissen worden gevangen.
Wat een stomme vergelijking. De boom krijgt daar geen hindernis van, en voelt ook geen pijn. Hij gaat gewoon normaal door.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je jouw arm eraf haalt zou jij waarschijnlijk ook nog kunnen leven, maar vind je dat prettig?
Hoe weet je dat een plant geen pijn voelt? of is dat gewoon een aanname?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef waternet het volgende:
[..]
Wat een stomme vergelijking. De boom krijgt daar geen hindernis van, en voelt ook geen pijn. Hij gaat gewoon normaal door.
Een dier is een ademhalende, denkende wezen. Je maakt hem koud voor je eigen plezier.
Als we de mensheid verraden dan betekent dat dat de mensheid foutief en onrechtvaardig mee bezig is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Speedwave het volgende:
Vegetariërs zijn de verraders van de mensheid.
Onderzoek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet je dat een plant geen pijn voelt? of is dat gewoon een aanname?
We stammen niet van apen af, maar van een gemeenschappelijke voorouder.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef waternet het volgende:
[..]
Volgens mij is homo sapiens (we zijn echt van de apen afgestamd) niet eens geschikt om vlees te verwerken in zijn maag. Daarom zijn mensapen ook van nature vegetariërs (tenzij ze geconfronteerd zijn met honger, pas dan eten ze insecten en zo).
Daarom hebben vleeseters o.h.a. een kortere levensverwachting.
Omdat vlees lekker isquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:27 schreef waternet het volgende:
[..]
Hedendaags zijn er tal van alternatieven voor vlees. Je kan in de typische supermarkt hele rijen en schappen vinden met exclusief vegatarische producten. Als je de optie hebt waarom kies je toch om dieren te doden?![]()
Beul.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker? Wanneer gaan we mee beginnen?quote:
Ach gus,quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef waternet het volgende:
[..]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker? Wanneer gaan we mee beginnen?
Waar slaat dat op? Smoesje zoeken waar je overigens geen fout met mijn beargumentering kan vinden? Hahah je geeft je ongelijk toe dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus,
Ik zou het eens met antidepressiva proberen als ik jou was.
Welk argument? Je absurdistische stelling van kannibalisme?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef waternet het volgende:
[..]
Waar slaat dat op? Smoesje zoeken waar je overigens geen fout met mijn beargumentering kan vinden? Hahah je geeft je ongelijk toe dan.
Het principe is hetzelfde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welk argument? Je absurdistische stelling van kannibalisme?
Smaakt een beetje naar kip, heb dat ooit geproeft toen ik iets te heftig mn vingers aflikte na het eten van een kippenpootquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef waternet het volgende:
[..]
Hmmm we hebben elkaar nog niet gesmaakt. Misschien is mensenvlees ook weleens lekker?
Dus jij denkt echt dat elke plant, groente, fruit jij eet, blijft leven als deze geoogst wordt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef waternet het volgende:
[..]
Die gaan er niet dood aan wanneer je ze oogst. Want de wortel blijft intact. Denk maar aan appels en zo, als je ze eenmaal plukt, blijft de boom nog overleven.
En mensen zijn natuurlijk gelijk aan varkens....quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef waternet het volgende:
[..]
Het principe is hetzelfde.![]()
Kannibalisme en vlees eten houden in dat je een levend wezen ombrengt zodat je de binnenste inhoud kan benuttigen.
de fruiit zelf had nooit een eigen leven. Het is maar een eetbare gedeelte dat bedoeld is om weg te vallen uit de boom na een bepaalde tijdsperiode. Denk maar aan vingernagels van mensen etc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef jesuisirrésistible het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat elke plant, groente, fruit jij eet, blijft leven als deze geoogst wordt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |