quote:
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
how romantic!Maar dan geen speciaal hoor
Die stinken
heb je wel wat om te likkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooi
Dat is waar! Wat ben jij toch praktischquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooi
quote:
Ehmm nee natuurlijk niet, dat zie je gewoon aankomen als man met ruimtelijk inzichtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is waar! Wat ben jij toch praktisch![]()
![]()
Of heb je het gewoon een keer geprobeerd met een andere vrouw en weet je het daardoor!![]()
Ja precies, leek me ook. Zonder mayo en curry kan ik tenminste meteen aan jou beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker hoor, curry en uitjes
Neh, doe mij dan maar iets anders
![]()
mij??quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor, curry en uitjes
![]()
Wat danquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor, curry en uitjes
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee natuurlijk niet, dat zie je gewoon aankomen als man met ruimtelijk inzicht![]()
[..]
Ja precies, leek me ook. Zonder mayo en curry kan ik tenminste meteen aan jou beginnen
Ik voel me gewildquote:
De kersen massage olie die likbaar isquote:
dan wel hier postenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gewildFles, aangezien jij niet zulke prachtborsten hebt als Knuffel denk ik dat ik eruit ben
Tenzij je even wat fotootjes PM'd, dan wil ik m'n mening wel herzien!
![]()
![]()
Klinkt goed, kom maar deze kant opquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kersen massage olie die likbaar is![]()
Of iets anders zoets, slagroom? Zoiets
lekker koude chocolade saus over je buik heen en dan aflikkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kersen massage olie die likbaar is![]()
Of iets anders zoets, slagroom? Zoiets
quote:
Dan krijg ik een banquote:
quote:
quote:
Pm is ook goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan krijg ik een banOf nog erger, m'n eerste negatieve note!
Ja... en dan zo zo zo... naar benedenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lekker koude chocolade saus over je buik heen en dan aflikken
Misschien moet ik dat dan ook maar een keer doen :")quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt ik had mijn tetten veel eerder online moeten zetten... nog nooit zo veel aandacht gehad van vrouwen
Ben alweer wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ah nee kut nou hebben we heel de ONZ kliek hier hangen
neeeeeenquote:
Welterusten Knuffelmeisjequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja * Knuffelzacht gaat slapen! 4:40 eerste keeer BEEP BEEP BEEP in me oren en dan 3x doordrukken en om 5uur me nest uit
Oh, wacht, you already did that!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan ook maar een keer doen :")
Nee joh dat was een bh en een rat. Niet zo sensueel als de foto van KZquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, wacht, you already did that!Herposten zou kunnen helpen
![]()
Ow? Vertel, wat denk je te missen?quote:
Ja he! Hoi trouwensquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Vertel, wat denk je te missen?Behalve dan mijn PM met daarin alle details voor onze date
![]()
[..]
Ja he! Hoi trouwensHoe is het met Loki?
Hihihihi, kjoet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hi thar!
Primahij zat te loeren naar ons
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi, kjoet!Ik vinnum ondanks de allergische reactie nog steeds lief
He, Alex en ik zijn de 27e weer in de buurtZin om een bakkie te doen?
quote:
Leuk!quote:
DIe PM sowieso, mijn PMbus is nog akelig leegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Vertel, wat denk je te missen?Behalve dan mijn PM met daarin alle details voor onze date
![]()
Hé, nog meer crew in de voor-de-schermen-crew-SCquote:
je zou verwachten dat ze wel met iets beters zouden komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ah nee kut nou hebben we heel de ONZ kliek hier hangen
Oh nee he daar heb je die crypto communist ook weer met zijn Nivaquote:
crypto?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee he daar heb je die crypto communist ook weer met zijn Niva
Wat bedoeld u meneertje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ze wel met iets beters zouden komen
Is lang geleden dat jij er wasquote:
ONZ SC die zich verplaatst naar KSC, ik had ze ergens anders verwacht.quote:
Oeh, waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ONZ SC die zich verplaatst naar KSC, ik had ze ergens anders verwacht.
Wel twee dagen geleden!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is lang geleden dat jij er wasAlles goed?
dat is nou eens romantisch flesquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan we op het station samen een frikkedel etenzo helemaal naar het midden toe
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een date!?![]()
En testen?
Wanneer jij zoiets zegt kan dat nooit goed zijn!
![]()
*proestquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is waar! Wat ben jij toch praktisch![]()
![]()
Of heb je het gewoon een keer geprobeerd met een andere vrouw en weet je het daardoor!![]()
ze willen ook gewoon kunnen chattenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ONZ SC die zich verplaatst naar KSC, ik had ze ergens anders verwacht.
waarom?quote:
goed om te horenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ja hoor, ben volgens mij weer aardig van de bronchitis af.
marcquote:
gfquote:
Ja, dat is lang hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel twee dagen geleden!
En ja hoor, ben volgens mij weer aardig van de bronchitis af.
Dat was een grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nou eens romantisch fles![]()
[..]
![]()
wat denk jij nou allemaal van mij
Het lijkt PUB wel!quote:
Ikke, ik ben geslaagd!quote:
Hoe oud ben jij dan wel niet!?quote:
Al decennia.quote:
Volgens mij bestond die nog niet toen ik naar school gingquote:
ik laat me wel door de thuiszorg uit bed bellen om 9:30quote:
Ah, ik zal ze vragen of ze dat bij mij ook willen doen, dat klinkt beter. Nou ja, ik ben het gewend om zo vroeg op te staan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik laat me wel door de thuiszorg uit bed bellen om 9:30
welterusten pingu!quote:
Lieffie!quote:
Daar post ik al lang meequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
MPG
Je hebt een naamtopic
Die Marc op de FP met z'n suggestieve titel
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 088 goldfinger1963
02. 074 friemelaar
03. 053 Knuffelzacht
04. 051 Giertje
05. 050 Marijkezwolle
06. 048 Dr_Flash
07. 038 Ladylike
08. 034 wel.o.k
09. 028 Pheno
10. 025 MaleDuck
11. 019 Aarti
12. 018 MPG
13. 016 OA
14. 016 indahnesia.com
15. 015 GooseFM
16. 013 suikertaartje
17. 010 marcb1974
18. 007 Frutsel
19. 005 FFSletop
20. 004 Huppelmuts
quote:Top 100 van donderdag 4 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
016. 196 Marijkezwolle
038. 116 suikertaartje
049. 107 Knuffelzacht
058. 099 goldfinger1963
086. 074 friemelaar
ikkequote:
whehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie mag er al breezers kopen?![]()
en wie mag ze opdrinken?![]()
En wie mag ze van zijn moeder opdrinken?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij bestond die nog niet toen ik naar school ging
slaap ze flesquote:
jij ook pinguinquote:
trustenquote:
friemelquote:
Huh ?quote:
en je wordt getwitterd, facebooked en dergelijke.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, weinig echt nieuws, dus ik ga zo eens douchen. En dan weer de ramen krabben...
Oh nee, eerst omkleden, anders krijg je buurtroddels
Ja, beetje gevallen vannacht, maar niet overal...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:
nog steeds sneeuw in Nederland ja?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Klonk het volgende:
alweer, het is al lente geweest en nu weer winter
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef Bengeltje het volgende:
Geef mij maar lente.Heb genoeg van de kou.
Inderdaad, ik ben er klaar meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
Nog geen sneeuw gezien. Maar dat zal wel veranderen als ik het zo hoor. Wel krabben
Kan Koning Winter niet eens snel optieven naar de Noordpool?
Dat komt omdat dan de remweg 1452 keer zo lang wordt! Heb je dat niet bij je theorie-examen gehad vroeger?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:57 schreef OA het volgende:
En jahoor, een sneeuwvlokje hier, een hagelsteentje daar... en meteen massaal op de rem
tuurlijk, dat is hartstikke eng!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:57 schreef OA het volgende:
En jahoor, een sneeuwvlokje hier, een hagelsteentje daar... en meteen massaal op de rem
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak... schijnt twee dagen de zon, is het meteen lente
Oja? Heb ik die dag gemist, kan nu niet echt zeggen dat er een "warme" dag is geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoel
O ja, das waarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat komt omdat dan de remweg 1452 keer zo lang wordt! Heb je dat niet bij je theorie-examen gehad vroeger?
ja, dat gevoel had ik ook, maar ik ben ook al een tijdje niet in limburg geweest...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Heb ik die dag gemist, kan nu niet echt zeggen dat er een "warme" dat is geweest.
Behalve vol in de zon gaan staan, dan is het wel lekker warm. Zodra je weer in de schaduw stond brrrr.
Als je frikandellen kan halen, kan de koffie ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
"Oh ik ben de koffie vergeten die is in de aanbieding. Haal jij ff 6 pakken vanmiddag. En als het te zwaar is loop je morgen nog maar een keer! Doeg hoor!"
Krijg de hik maar met je koffie, morgen heb ik andere plannen
Als ik met 3 kilo koffie moet slepen kan ik dus verder niks meer halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je frikandellen kan halen, kan de koffie ook
Geeft kuukske mentale steun!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ok mensen. Help me door 6 werkuren heen svp.
gewoon niet werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er maar 4 vandaag!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Dan loop je dus een paar keer, goed voor je.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik met 3 kilo koffie moet slepen kan ik dus verder niks meer halen.
Dat ja.quote:
Haal even 6 pakken koffie bij Super de Boer wil jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik blijf aan de gangquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan loop je dus een paar keer, goed voor je.
Neuj, maar als je het lopend kan doen, zal het niet zo ver zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik blijf aan de gangWeet je hoe ver dat is
Ik heb er gewoon 9 denk ik...quote:
Boeiend, je bent er dan toch even uit!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel met de rollator. Dan maar voor lul, laat t dorp het er maar over hebben
gf ga jij weer eens slapen, je bent veel te vroegquote:
hier ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |