THIALFF das SCHAATSEN niet voetbalquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
de wereldbeker was toch in afrika ergens, begreep ik?
Oh, vrouw is klaar, even ophalen.
Hai LIEVquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel youtube filmpje!!! Vertel het mij!![]()
En hoi lieffies!
Ik ben vanmiddag wezen winkelen en heb autogereden en heb voor het eerst boodschapjes gedaan met de auto!![]()
En ben nog even bij paps en mams langs geweest, was gezellig
Hoe was het hier? Iedereen een leuke dag?
Wat doetie nu eigenlijk, lachen of neussnuitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
THIALFF das SCHAATSEN niet voetbal<< erg toepasselijk nu
zichzelf voor de kopslaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wat doetie nu eigenlijk, lachen of neussnuiten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:21 schreef friemelaar het volgende:
schoonheidsslaapje en dan werken ..... laterssss
latersquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:21 schreef friemelaar het volgende:
schoonheidsslaapje en dan werken ..... laterssss
Ik kijk nooit naar sport. Dus hoe kan ik dat weten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
THIALFF das SCHAATSEN niet voetbal<< erg toepasselijk nu
Geprobeerd, er stond nog wel wat op de server, alles weggemikt, maar probleem blijft. Gare kutzooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inloggen via webmail en alle spam berichten verwijderen wil wel eens helpen.
Blijft er een mailtje op de server hangen die het verwijderen van de andere berichten tegenhoud.
Zit er geen virus dat een extra mailserver nabootst? Kijk eens bij de processen of je vreemde dingen ziet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geprobeerd, er stond nog wel wat op de server, alles weggemikt, maar probleem blijft. Gare kutzooiToch maar eens opnieuw installeren, al betwijfel ik of dat gaat helpen
beter zo dan dat er niks in zit en je alles zelf moet halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zegPa en ma gaan het weekend weg, maar ze plempen de koelkast zo achterlijk vol dat ik er niet eens aan toe kom om eens een keer naar de friettent te lopen
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
je roept et op je af
vraag me af wanneer jij je eerste boete krijgt en waarvoor
Beter dan dat je geen geld hebt en dus een lege koelkast hebt... Je kunt je ook druk maken om niets natuurlijk, want er zou maar voor je gezorgd worden...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme zegPa en ma gaan het weekend weg, maar ze plempen de koelkast zo achterlijk vol dat ik er niet eens aan toe kom om eens een keer naar de friettent te lopen
![]()
komt nog wel iedereen overkomt het wel een keerquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik krijg geen boetes
![]()
Dus nergens voor
Ik wil gewoon een keer een frikkedel etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beter dan dat je geen geld hebt en dus een lege koelkast hebt... Je kunt je ook druk maken om niets natuurlijk, want er zou maar voor je gezorgd worden...
die kan je toch ook thuis makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een keer een frikkedel eten
En dat voedsel moet de koelkast uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarmee? En waarom was je humeur nog minder geworden? Allemaal vragen, maar nooit antwoordenquote:
Mij niet, ik ben uberbraaf!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt nog wel iedereen overkomt het wel een keer
Je hebt het maar zwaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja de schandequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar![]()
Dan eet je een keer een frikandel voor de lunch... Huil toch niet zo om iets waar je juist blij om zou moeten zijn... Komt een beetje ondankbaar en als klein kindjes gedrag over....Je ouders nemen je liefdevol in huis, hoe durven ze ook nog eens voor een volle koelkast te zorgen!
Preciesquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het maar zwaar![]()
Dan eet je een keer een frikandel voor de lunch... Huil toch niet zo om iets waar je juist blij om zou moeten zijn... Komt een beetje ondankbaar en als klein kindjes gedrag over....Je ouders nemen je liefdevol in huis, hoe durven ze ook nog eens voor een volle koelkast te zorgen!
* Marijkezwolle geeft Fles een enorme knuffel en hoopt dat hij snel over het grote leed heen isquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies![]()
En daarom kom ik hier ff stoom afblazen![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle geeft Fles een enorme knuffel en hoopt dat hij snel over het grote leed heen is
speciaal heb ik net opquote:
hoi marijkequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel youtube filmpje!!! Vertel het mij!![]()
En hoi lieffies!
Ik ben vanmiddag wezen winkelen en heb autogereden en heb voor het eerst boodschapjes gedaan met de auto!![]()
En ben nog even bij paps en mams langs geweest, was gezellig
Hoe was het hier? Iedereen een leuke dag?
OAquote:
Ik knuffel je net zo lang tot het weer wat beter met je gaat!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het gaat nog een harde dobber worden
Hai GF!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi marijke![]()
![]()
een redelijke leuke dag
Dreksbak volplempen, en naar de vetbak gaan is geen optie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai GF!![]()
![]()
Mooi!Heb je nog iets speciaals gedaan?
jullie hebben zaterdag toch een date ofzo iets?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, het gaat nog een harde dobber worden
niet te hard knuffelen anders gaat zijn rug weer kapotquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik knuffel je net zo lang tot het weer wat beter met je gaat!
Dat kon je weleens tegen vallen met die bracequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waar moet ik op getest worden??quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben zaterdag toch een date ofzo iets?
kan ze je meteen testen
Ik weet het niet, heb nog geen frikkedel gezien vandaag. Maar ik heb inmiddels wel aardig zin in frikkedelle gekregen door da geouwehoer hier....quote:
En dan gaan we op het station samen een frikkedel etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
whehehe wat let je ik heb er een gehad voor vandaag was goed te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nog geen frikkedel gezien vandaag. Maar ik heb inmiddels wel aardig zin in frikkedelle gekregen door da geouwehoer hier....
Een date!?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben zaterdag toch een date ofzo iets?
kan ze je meteen testen
[..]
niet te hard knuffelen anders gaat zijn rug weer kapot
how romantic!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan gaan we op het station samen een frikkedel etenzo helemaal naar het midden toe
![]()
Bij de Jan Linders zijn ze deze week in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb nog geen frikkedel gezien vandaag. Maar ik heb inmiddels wel aardig zin in frikkedelle gekregen door da geouwehoer hier....
quote:
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
how romantic!Maar dan geen speciaal hoor
Die stinken
heb je wel wat om te likkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooi
Dat is waar! Wat ben jij toch praktischquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook fucking onhandig want dan zit alles onder de mayo en de curry en zooi
quote:
Ehmm nee natuurlijk niet, dat zie je gewoon aankomen als man met ruimtelijk inzichtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is waar! Wat ben jij toch praktisch![]()
![]()
Of heb je het gewoon een keer geprobeerd met een andere vrouw en weet je het daardoor!![]()
Ja precies, leek me ook. Zonder mayo en curry kan ik tenminste meteen aan jou beginnenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lekker hoor, curry en uitjes
Neh, doe mij dan maar iets anders
![]()
mij??quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor, curry en uitjes
![]()
Wat danquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker hoor, curry en uitjes
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee natuurlijk niet, dat zie je gewoon aankomen als man met ruimtelijk inzicht![]()
[..]
Ja precies, leek me ook. Zonder mayo en curry kan ik tenminste meteen aan jou beginnen
Ik voel me gewildquote:
De kersen massage olie die likbaar isquote:
dan wel hier postenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me gewildFles, aangezien jij niet zulke prachtborsten hebt als Knuffel denk ik dat ik eruit ben
Tenzij je even wat fotootjes PM'd, dan wil ik m'n mening wel herzien!
![]()
![]()
Klinkt goed, kom maar deze kant opquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kersen massage olie die likbaar is![]()
Of iets anders zoets, slagroom? Zoiets
lekker koude chocolade saus over je buik heen en dan aflikkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De kersen massage olie die likbaar is![]()
Of iets anders zoets, slagroom? Zoiets
quote:
Dan krijg ik een banquote:
quote:
quote:
Pm is ook goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan krijg ik een banOf nog erger, m'n eerste negatieve note!
Ja... en dan zo zo zo... naar benedenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lekker koude chocolade saus over je buik heen en dan aflikken
Misschien moet ik dat dan ook maar een keer doen :")quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt ik had mijn tetten veel eerder online moeten zetten... nog nooit zo veel aandacht gehad van vrouwen
Ben alweer wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ah nee kut nou hebben we heel de ONZ kliek hier hangen
neeeeeenquote:
Welterusten Knuffelmeisjequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja * Knuffelzacht gaat slapen! 4:40 eerste keeer BEEP BEEP BEEP in me oren en dan 3x doordrukken en om 5uur me nest uit
Oh, wacht, you already did that!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat dan ook maar een keer doen :")
Nee joh dat was een bh en een rat. Niet zo sensueel als de foto van KZquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, wacht, you already did that!Herposten zou kunnen helpen
![]()
Ow? Vertel, wat denk je te missen?quote:
Ja he! Hoi trouwensquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Vertel, wat denk je te missen?Behalve dan mijn PM met daarin alle details voor onze date
![]()
[..]
Ja he! Hoi trouwensHoe is het met Loki?
Hihihihi, kjoet!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef GooseFM het volgende:
[..]
Hi thar!
Primahij zat te loeren naar ons
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihi, kjoet!Ik vinnum ondanks de allergische reactie nog steeds lief
He, Alex en ik zijn de 27e weer in de buurtZin om een bakkie te doen?
quote:
Leuk!quote:
DIe PM sowieso, mijn PMbus is nog akelig leegquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ow? Vertel, wat denk je te missen?Behalve dan mijn PM met daarin alle details voor onze date
![]()
Hé, nog meer crew in de voor-de-schermen-crew-SCquote:
je zou verwachten dat ze wel met iets beters zouden komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
ah nee kut nou hebben we heel de ONZ kliek hier hangen
Oh nee he daar heb je die crypto communist ook weer met zijn Nivaquote:
crypto?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee he daar heb je die crypto communist ook weer met zijn Niva
Wat bedoeld u meneertje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ze wel met iets beters zouden komen
Is lang geleden dat jij er wasquote:
ONZ SC die zich verplaatst naar KSC, ik had ze ergens anders verwacht.quote:
Oeh, waar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
ONZ SC die zich verplaatst naar KSC, ik had ze ergens anders verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |