en je wordt getwitterd, facebooked en dergelijke.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 05:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, weinig echt nieuws, dus ik ga zo eens douchen. En dan weer de ramen krabben...
Oh nee, eerst omkleden, anders krijg je buurtroddels
Ja, beetje gevallen vannacht, maar niet overal...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:38 schreef indahnesia.com het volgende:
nog steeds sneeuw in Nederland ja?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Klonk het volgende:
alweer, het is al lente geweest en nu weer winter
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef Bengeltje het volgende:
Geef mij maar lente.Heb genoeg van de kou.
Inderdaad, ik ben er klaar meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
Nog geen sneeuw gezien. Maar dat zal wel veranderen als ik het zo hoor. Wel krabben
Kan Koning Winter niet eens snel optieven naar de Noordpool?
Dat komt omdat dan de remweg 1452 keer zo lang wordt! Heb je dat niet bij je theorie-examen gehad vroeger?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:57 schreef OA het volgende:
En jahoor, een sneeuwvlokje hier, een hagelsteentje daar... en meteen massaal op de rem
tuurlijk, dat is hartstikke eng!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:57 schreef OA het volgende:
En jahoor, een sneeuwvlokje hier, een hagelsteentje daar... en meteen massaal op de rem
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]overdrijven is ook een vak... schijnt twee dagen de zon, is het meteen lente
Oja? Heb ik die dag gemist, kan nu niet echt zeggen dat er een "warme" dag is geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoel
O ja, das waarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat komt omdat dan de remweg 1452 keer zo lang wordt! Heb je dat niet bij je theorie-examen gehad vroeger?
ja, dat gevoel had ik ook, maar ik ben ook al een tijdje niet in limburg geweest...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja? Heb ik die dag gemist, kan nu niet echt zeggen dat er een "warme" dat is geweest.
Behalve vol in de zon gaan staan, dan is het wel lekker warm. Zodra je weer in de schaduw stond brrrr.
Als je frikandellen kan halen, kan de koffie ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:31 schreef Dr_Flash het volgende:![]()
"Oh ik ben de koffie vergeten die is in de aanbieding. Haal jij ff 6 pakken vanmiddag. En als het te zwaar is loop je morgen nog maar een keer! Doeg hoor!"
Krijg de hik maar met je koffie, morgen heb ik andere plannen
Als ik met 3 kilo koffie moet slepen kan ik dus verder niks meer halen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je frikandellen kan halen, kan de koffie ook
Geeft kuukske mentale steun!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ok mensen. Help me door 6 werkuren heen svp.
gewoon niet werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb er maar 4 vandaag!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Dan loop je dus een paar keer, goed voor je.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik met 3 kilo koffie moet slepen kan ik dus verder niks meer halen.
Dat ja.quote:
Haal even 6 pakken koffie bij Super de Boer wil jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik blijf aan de gangquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan loop je dus een paar keer, goed voor je.
Neuj, maar als je het lopend kan doen, zal het niet zo ver zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, ik blijf aan de gangWeet je hoe ver dat is
Ik heb er gewoon 9 denk ik...quote:
Boeiend, je bent er dan toch even uit!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel met de rollator. Dan maar voor lul, laat t dorp het er maar over hebben
gf ga jij weer eens slapen, je bent veel te vroegquote:
hier ookquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Limburg is het al dik 14 graden geweest, is voor mij voldoende om te beginnen met het lente gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |