Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
nee, toen ik het uitlegde moesten ze ook wel lachenquote:
altijd lekkerquote:
aah okeequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee, toen ik het uitlegde moesten ze ook wel lachen
3 keer hoe flikt ie dat danquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
mn pa krijgt al zn emails 3 keer binnen. Of ik het ff kan oplossen
quote:
hij moet er nog maar 6quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef OA het volgende:
Ik moest wel een laponinjapost maken, want Pheno heeft al bijna meer tpoics geopend dan ik
daar is die zo aan voorbijquote:
quote:
Weet ik het. De provider is er alvast van overtuigd dat het niet aan hem ligt, dus wie mag het gaan oplossen? moiquote:
en dat kan jij ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik het. De provider is er alvast van overtuigd dat het niet aan hem ligt, dus wie mag het gaan oplossen? moi
prettig weekendquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik stop ermee
koffer ophalen, etenen gaan
![]()
prettigweekend vast allen
Aartiquote:
Ik zal van t weekend eens Outlook opnieuw gaan installeren. s kijken of dat wat helpt.quote:
jij ook kerelquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef wel.o.k het volgende:
ik stop ermee
koffer ophalen, etenen gaan
![]()
prettigweekend vast allen
ik heb daar dus geen verstand van ken gelukkig 3 icters die alles voor me kunnen oplossenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal van t weekend eens Outlook opnieuw gaan installeren. s kijken of dat wat helpt.
wat ga je daar doen dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil ook naar duitsland, moet nog 2 wkn wachten
en dan ga je naar berlijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je heel snel bent kan je meerijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
mooie stad ben er vorig jaar geweestquote:
ik iets van 25 jaar geleden toen het nog oost en west berlijn wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooie stad ben er vorig jaar geweest
beide gaan richting mijn huisquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je heel snel bent kan je meerijden![]()
moet ik a12 pakken of kan ik a44 doen?
Ik heb een date in Berlijnquote:
dat wilde ik zeggenquote:
Het is wel een beetje raar eigenlijk, maar heel Nederland denkt gewoon zo. Zodra iemand een IT'er kent kan ie opeens niks meer zelf. Het is alsof je langs een rivier woont, en je leert iemand met een bootje kennen, drie dorpen verderop, of twaalf, maakt niet uit. En ineens kun je niet meer zwemmen, daardoor. Want als je in de plomp dondert moet die figuur met die boot je maar komen redden, want die kan dat beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
ik heb daar dus geen verstand van ken gelukkig 3 icters die alles voor me kunnen oplossen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal van t weekend eens Outlook opnieuw gaan installeren. s kijken of dat wat helpt.
woow dat is wel vet je ziet er weinig meer van terugquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik iets van 25 jaar geleden toen het nog oost en west berlijn was
heb het zelf wel eens geprobeerd maar dat was geen succesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar eigenlijk, maar heel Nederland denkt gewoon zo. Zodra iemand een IT'er kent kan ie opeens niks meer zelf. Het is alsof je langs een rivier woont, en je leert iemand met een bootje kennen, drie dorpen verderop, of twaalf, maakt niet uit. En ineens kun je niet meer zwemmen, daardoor. Want als je in de plomp dondert moet die figuur met die boot je maar komen redden, want die kan dat beter![]()
Waanzin natuurlijk, maar zodra het ruikt naar iets met knopjes en draadjes wordt dat volstrekt normaal gevonden
hmm, is het proberen waard op zichquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inloggen via webmail en alle spam berichten verwijderen wil wel eens helpen.
Blijft er een mailtje op de server hangen die het verwijderen van de andere berichten tegenhoud.
whuut een date daar helemaal das wel verquote:
Misschien heeft ie een filter ingesteld dat van alle mail een kopie binnenkomt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je maar sneller reagerenquote:
Ja ik weet..... of ik ben gewoon stoer dat ik dat doe of gewoon fucking wanhopigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut een date daar helemaal das wel ver
veel succes ermee in ieder geval
ja maar goed, ik moest hier ook Windows komen installeren. Ik zeg nog: joh dat is gemaakt voor mongolen. Douw die DVD erin en volg de instructies op het scherm. Het is drie keer klikken en dan 4 uur niks doen en wachten. Aan het eind is het klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb het zelf wel eens geprobeerd maar dat was geen succes![]()
mijn pa zei daarna van blijf jij er maar vanaf
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar sneller reageren
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow dat is wel vet je ziet er weinig meer van terug
Nee hij heeft één van zn 2 POPaccounts verwijderd en toen begon het gezeikquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een filter ingesteld dat van alle mail een kopie binnenkomt?
Heeft een collega ook wel eens voor elkaar gekregen
ik vind het stoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ik weet..... of ik ben gewoon stoer dat ik dat doe of gewoon fucking wanhopig
whehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, ik moest hier ook Windows komen installeren. Ik zeg nog: joh dat is gemaakt voor mongolen. Douw die DVD erin en volg de instructies op het scherm. Het is drie keer klikken en dan 4 uur niks doen en wachten. Aan het eind is het klaar."Nee ik heb toch liever dat jij dat doet want je weet nooit waar je tegenaan loopt"
Nou, tegen vier uur wachten dus, DUH.
"Jeeee dat was een eitje! Dat had ik net zo goed zelf ook wel gekund!"![]()
![]()
windows xp installeren zekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, ik moest hier ook Windows komen installeren. Ik zeg nog: joh dat is gemaakt voor mongolen. Douw die DVD erin en volg de instructies op het scherm. Het is drie keer klikken en dan 4 uur niks doen en wachten. Aan het eind is het klaar."Nee ik heb toch liever dat jij dat doet want je weet nooit waar je tegenaan loopt"
Nou, tegen vier uur wachten dus, DUH.
"Jeeee dat was een eitje! Dat had ik net zo goed zelf ook wel gekund!"![]()
![]()
je ziet soms nog wel wat oosblokgebouwen staan maar tegenwoordig is het wel een vrij moderne stad gewordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten![]()
ben er sindsdien niet meer geweest
of je bent stiekem verliefdquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ik weet..... of ik ben gewoon stoer dat ik dat doe of gewoon fucking wanhopig
Nee 7quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
windows xp installeren zeker
jaa dat kan ik dan weer wel maar beetje de simpele dingen die kan ik wel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)astreerd-worden.html
De bemoeizucht slaat weer toe bij de dierenrechtencriminelen
Dank jequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
btw net ksc youtube filmpje gekeken.... LEUK!!
is dat alweer zo oudquote:
dat weet ik pas als ik daar benquote:
quote:
we willen dan wel verslag hoe het is gegaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat weet ik pas als ik daar benvind haar iig wel leuk
Wie weet kan ik tussendoor stiekum ff fokkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we willen dan wel verslag hoe het is gegaan
Ik zou toch zorgen dat ik daar ook wat anders te doen had, voor het geval dat het tegenvalt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat weet ik pas als ik daar benvind haar iig wel leuk
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Wie weet kan ik tussendoor stiekum ff fokken
het is berlijn, daar vermaak ik me vast wel 4 dagenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou toch zorgen dat ik daar ook wat anders te doen had, voor het geval dat het tegenvalt.
ik vroeg me al af waar dat "tussendoor" over zou gaanquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar dat "tussendoor" over zou gaan
makkiequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het is berlijn, daar vermaak ik me vast wel 4 dagen
ofquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
neen eerder ....... edit...... hoe ging die sla voor me kop emo ook al weer?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar dat "tussendoor" over zou gaan
gewoon in slaap beffen (slapen dus na meerdere orgasmesquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat is dus een van die dingen die je niet kunt maken....
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
beide niet, die nieuwe op fok! was met : en W
jij net eerderquote:
yup.quote:
Ooh die, waarom staat die trouwens niet gewoon in 't rijtjequote:
ask a mod... dunnow want hij is wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ooh die, waarom staat die trouwens niet gewoon in 't rijtje
Die staan er altijd alquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ooh die, waarom staat die trouwens niet gewoon in 't rijtje
edit : dan kunnen die kerstversieringen onderhand wel weg![]()
quote:
Wel youtube filmpje!!! Vertel het mij!quote:
5uur me nest uit.... dan is je dag alles behalve leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wel youtube filmpje!!! Vertel het mij!![]()
En hoi lieffies!
Ik ben vanmiddag wezen winkelen en heb autogereden en heb voor het eerst boodschapjes gedaan met de auto!![]()
En ben nog even bij paps en mams langs geweest, was gezellig
Hoe was het hier? Iedereen een leuke dag?
moest werken was klotequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi lieffies!
Ik ben vanmiddag wezen winkelen en heb autogereden en heb voor het eerst boodschapjes gedaan met de auto!![]()
Die in de OPquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi lieffies!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
5uur me nest uit.... dan is je dag alles behalve leukmorgen weer
Blegh... Jij had ook al zo'n dag dus..quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
moest werken was klote
morgen weer een dag en dan weekend
zo te zien heb jij wel een leuke dag gehad
handig he zon autotje
Ah okeequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die in de OP
Een leuke dag? Nee, best saai, maar wel lekker zo bij het raam met het zonnetje. De auto gaan ze over twee weken maken, het is wat druk geloof ik met schadegevallen
jupsquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeh, dat zuigt... Vanwege werk?
[..]
je roept et op je afquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Blegh... Jij had ook al zo'n dag dus..
Ja, best wel, ondanks dat ik bloed moest laten prikken
Ja, zeker handig! En ik word steeds beter in rijdenOeh, en ik heb m'n eerste verkeerscontrole gehad
Alleen er reden echt 20 auto's voor en achter me en juist mij pikten ze eruit, dus dat was vast vanwege mijn Lada
![]()
![]()
de wereldbeker was toch in afrika ergens, begreep ik?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeh 12 maart mag ik naar world cup in thialfkaartje gewonnen (mijn bedrijf is 1 van de sponsors)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |