ik heb daar dus geen verstand van ken gelukkig 3 icters die alles voor me kunnen oplossenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal van t weekend eens Outlook opnieuw gaan installeren. s kijken of dat wat helpt.
wat ga je daar doen dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wil ook naar duitsland, moet nog 2 wkn wachten
en dan ga je naar berlijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
als je heel snel bent kan je meerijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
mooie stad ben er vorig jaar geweestquote:
ik iets van 25 jaar geleden toen het nog oost en west berlijn wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mooie stad ben er vorig jaar geweest
beide gaan richting mijn huisquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je heel snel bent kan je meerijden![]()
moet ik a12 pakken of kan ik a44 doen?
Ik heb een date in Berlijnquote:
dat wilde ik zeggenquote:
Het is wel een beetje raar eigenlijk, maar heel Nederland denkt gewoon zo. Zodra iemand een IT'er kent kan ie opeens niks meer zelf. Het is alsof je langs een rivier woont, en je leert iemand met een bootje kennen, drie dorpen verderop, of twaalf, maakt niet uit. En ineens kun je niet meer zwemmen, daardoor. Want als je in de plomp dondert moet die figuur met die boot je maar komen redden, want die kan dat beterquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:53 schreef Giertje het volgende:
ik heb daar dus geen verstand van ken gelukkig 3 icters die alles voor me kunnen oplossen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal van t weekend eens Outlook opnieuw gaan installeren. s kijken of dat wat helpt.
woow dat is wel vet je ziet er weinig meer van terugquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik iets van 25 jaar geleden toen het nog oost en west berlijn was
heb het zelf wel eens geprobeerd maar dat was geen succesquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel een beetje raar eigenlijk, maar heel Nederland denkt gewoon zo. Zodra iemand een IT'er kent kan ie opeens niks meer zelf. Het is alsof je langs een rivier woont, en je leert iemand met een bootje kennen, drie dorpen verderop, of twaalf, maakt niet uit. En ineens kun je niet meer zwemmen, daardoor. Want als je in de plomp dondert moet die figuur met die boot je maar komen redden, want die kan dat beter![]()
Waanzin natuurlijk, maar zodra het ruikt naar iets met knopjes en draadjes wordt dat volstrekt normaal gevonden
hmm, is het proberen waard op zichquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
inloggen via webmail en alle spam berichten verwijderen wil wel eens helpen.
Blijft er een mailtje op de server hangen die het verwijderen van de andere berichten tegenhoud.
whuut een date daar helemaal das wel verquote:
Misschien heeft ie een filter ingesteld dat van alle mail een kopie binnenkomt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je maar sneller reagerenquote:
Ja ik weet..... of ik ben gewoon stoer dat ik dat doe of gewoon fucking wanhopigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
whuut een date daar helemaal das wel ver
veel succes ermee in ieder geval
ja maar goed, ik moest hier ook Windows komen installeren. Ik zeg nog: joh dat is gemaakt voor mongolen. Douw die DVD erin en volg de instructies op het scherm. Het is drie keer klikken en dan 4 uur niks doen en wachten. Aan het eind is het klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb het zelf wel eens geprobeerd maar dat was geen succes![]()
mijn pa zei daarna van blijf jij er maar vanaf
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je maar sneller reageren
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow dat is wel vet je ziet er weinig meer van terug
Nee hij heeft één van zn 2 POPaccounts verwijderd en toen begon het gezeikquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien heeft ie een filter ingesteld dat van alle mail een kopie binnenkomt?
Heeft een collega ook wel eens voor elkaar gekregen
ik vind het stoerquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ja ik weet..... of ik ben gewoon stoer dat ik dat doe of gewoon fucking wanhopig
whehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, ik moest hier ook Windows komen installeren. Ik zeg nog: joh dat is gemaakt voor mongolen. Douw die DVD erin en volg de instructies op het scherm. Het is drie keer klikken en dan 4 uur niks doen en wachten. Aan het eind is het klaar."Nee ik heb toch liever dat jij dat doet want je weet nooit waar je tegenaan loopt"
Nou, tegen vier uur wachten dus, DUH.
"Jeeee dat was een eitje! Dat had ik net zo goed zelf ook wel gekund!"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |