Wacht maar jij. Ik weet nu dat jij dinsdag naar Utrecht gaat dus ik wacht je op daar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
DUURT LANG!
Je weet niet waar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef jna het volgende:
[..]
Wacht maar jij. Ik weet nu dat jij dinsdag naar Utrecht gaat dus ik wacht je op daar!
Vrouwmenschquote:
quote:
Ik vind van nietquote:
Patatneger!quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef jna het volgende:
[..]
Niet fucken met Milou hè! Anders krijg je met mij te maken! Vuile frietzegger
Volgens mij hebben we niet gezegd dat er niemand anders bij mag hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef jna het volgende:
Sowieso leuk dat andere mensen ook worden meegevraagd door jullie...
Verdwaald?quote:
quote:
Het zit in dat ondertoontje. Wie wil er hier dinsdag met mij meeten?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we niet gezegd dat er niemand anders bij mag hoorAnders hadden we het wel op msn geregeld
Idd. En als onze lieve heer het wil vinden we elkaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Ja, gewoon rond etenstijd in utrecht. Dus op gevoel
Nah, geen zin in.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:35 schreef jna het volgende:
[..]
Het zit in dat ondertoontje. Wie wil er hier dinsdag met mij meeten?
Ja jij hangt toch weer bezopen aan de bar in gvdb dus jou heb ik zo gevondenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef Milou__ het volgende:
Ja, gewoon rond etenstijd in utrecht. Dus op gevoel
Dat is vrijdag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij hangt toch weer bezopen aan de bar in gvdb dus jou heb ik zo gevonden
quote:
Nee nu hoeft het niet meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]Maaruh, kom (hihi) maar hoor, ik moet toch langs The Hague.
Je volgt gewoon allequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef Milou__ het volgende:
jaaaa dan zijn jullie met zijn 2e, en ik heel utreg afzoeken.![]()
Dan niet Janquote:
Nee ik ga gewoon zelf naar utreg. Met mobiele foto's laat ik wel hints achter hier waar ik zit.quote:
Doe maar jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:49 schreef jna het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon zelf naar utreg. Met mobiele foto's laat ik wel hints achter hier waar ik zit.
Zodra je mijn buurman bent, kan ook nog geen gifts van je accepterenquote:
JAAA SSSSTTTTquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Milou__ het volgende:
STIL NOU STILHOUDEN OVER MORGEN. ANDERS KOMT BOOTJE OOK NOG.
Ja, ik heb inmiddels 2 buren maar jij mag er blijkbaar niet bij..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zodra je mijn buurman bent, kan ook nog geen gifts van je accepteren
Die tupperwareparty?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:54 schreef Milou__ het volgende:
STIL NOU STILHOUDEN OVER MORGEN. ANDERS KOMT BOOTJE OOK NOG.
Nee hoorquote:
Het duurt hier allemaal wat langerquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb inmiddels 2 buren maar jij mag er blijkbaar niet bij..
Is het omdat je Fries bent toevallig..?
Heb ik toch niets mee..quote:
Ja, daar kwam ik dus ook achterquote:
Geen idee waar.quote:
Dean mag wel komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee waar.
Maar ik lig er niet wakker van iig.
Die shit is net drugs man. Verslavend en sommige mensen willen steeds meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ik dus ook achterIk had steeds meer nodig na een tijdje
quote:
*boksquote:
Okquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef L.no het volgende:
Oh en Dean, volgens mij krijg je uiteindelijk toch gele tanden, maakt niet uit hoe vaak je je tanden poetst.
Ik begon mijn stage met 1 kopje de dag. We zijn nu 9 weken verder en ik zit aan de 5. WTF!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Die shit is net drugs man. Verslavend en sommige mensen willen steeds meer.
Zegt iemand die een vibrerend massagestaaf gewonnen heeftquote:
Ach, ik dronk op mn top 1 kop per dag en meestal niet eens 1 per week, dus ik val nog meequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Die shit is net drugs man. Verslavend en sommige mensen willen steeds meer.
Dat deed een vriendin van mij vroeger.. toen was ze 14 ofzo en verslaafd aan koffie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik begon mijn stage met 1 kopje de dag. We zijn nu 9 weken verder en ik zit aan de 5. WTF!
Ach, dat is met roken ook zo. Genoeg mensen die een pakje per week/maand kunnen, anderen 5 pakjes per dag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, ik dronk op mn top 1 kop per dag en meestal niet eens 1 per week, dus ik val nog mee
Nee dankjequote:
Ik kan helemaal niet rokenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, dat is met roken ook zo. Genoeg mensen die een pakje per week/maand kunnen, anderen 5 pakjes per dag.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef L.no het volgende:
Wheheh, mijn nicht belt speciaal om mij te vertellen dat bij my super sweet sixteen een japans thema feest komt, omdat ze weet dat ik een verkapte wapanese ben.
Wat lief van haar.
Dan krijg ik een astmaaanval als ik je zoen.quote:
Heb je daar echt nog zo veel last van?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan krijg ik een astmaaanval als ik je zoen.
Nah, ik overdrijf gewoon.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je daar echt nog zo veel last van?
Ik wou zeggenquote:
Die autoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef L.no het volgende:
Tering die jurk bij dat programma van de jarige job.![]()
![]()
Met dat zoenen? Tof.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggenIk gebruik het ook nog steeds als excuus hoor, als het me uitkomt
Oh niet alleen danquote:
Dat ook idd.quote:
True.. ik ben echt blij met de rookverbod. Kan ik normaal een café binnen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh niet alleen danOok als ik geen zin heb ergens te gaan zitten, hoewel dat nu met het rookverbod een beetje spaak loopt
Och, ik heb er tegenwoordig amper meer last van gelukkigquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef L.no het volgende:
[..]
True.. ik ben echt blij met de rookverbod. Kan ik normaal een café binnen.
Ik toch wel.. dan snak ik naar frisse lucht en dan ben ik alleen buiten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Och, ik heb er tegenwoordig amper meer last van gelukkigAlleen je kleren stinken niet meer, dat is wel heel relaxt
Wat kutquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik toch wel.. dan snak ik naar frisse lucht en dan ben ik alleen buiten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kutIk ben er volgens mij overheen gegroeid
Heb als ultieme test 3 pakjes in 2 dagen weg gepaft en dat ging prima
quote:
Nah, ik wil de mogelijkheid om nóg gevoeliger te worden liever vermijden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat kutIk ben er volgens mij overheen gegroeid
Heb als ultieme test 3 pakjes in 2 dagen weg gepaft en dat ging prima
MTVquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:52 schreef L.no het volgende:
16-jarige meiden hebben écht geen smaak tegenwoordig met jurken.
Idd, de goede oude tijd.. waar ze muziek uitzonden.quote:
Ja, en toen The Boxx nog bestond en voor ze negermuziek draaiden. Elke woensdagavond OnTheRoxx, hele avond en nacht rock en metalquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Idd, de goede oude tijd.. waar ze muziek uitzonden.
Klinkt als een van de beste metalprogramma's everquote:
Jeugdsentiment!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en toen The Boxx nog bestond en voor ze negermuziek draaiden. Elke woensdagavond OnTheRoxx, hele avond en nacht rock en metal
Juistquote:
Daarom ken ik het niet. Vroeger totaal geen interesse daarin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt als een van de beste metalprogramma's ever
De Boxx was echt tof. Ook nog weinig reclame en bullshit programma's zoals TMF.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en toen The Boxx nog bestond en voor ze negermuziek draaiden. Elke woensdagavond OnTheRoxx, hele avond en nacht rock en metal
Maar nu gelukkig welquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom ken ik het niet. Vroeger totaal geen interesse daarin.
Om de twee clips commercial... als ze al clips draaien... voor muziekzenders draaien TMF en MTV bijzonder weinig muziek meer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:23 schreef L.no het volgende:
[..]
De Boxx was echt tof. Ook nog weinig reclame en bullshit programma's zoals TMF.
Het was een weddenschap om een krat bier en aangezien ik zo makkelijk te manipuleren ben moest ik welquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, ik wil de mogelijkheid om nóg gevoeliger te worden liever vermijden.
Bedoel je reclame bij the box?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Om de twee clips commercial... als ze al clips draaien... voor muziekzenders draaien TMF en MTV bijzonder weinig muziek meer.
Ik doe het zelfs niet als het geld was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het was een weddenschap om een krat bier en aangezien ik zo makkelijk te manipuleren ben moest ik wel
Ach, soms moet je eens gek doen hèquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe het zelfs niet als het geld was.
Bartje de gekstuhhhquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, soms moet je eens gek doen hè
OMGquote:Studenten sturen deur op reis
Uitgegeven: 2 maart 2010 14:43
Een losse voordeur in een trein heeft maandagnacht aardig wat vragen opgeroepen bij de spoorwegagenten die hem vonden.
De deur was rond 01.30 uur op weg van Delft naar Den Haag. De politiemensen zetten de deur op de eerste trein terug naar Delft.
Tegelijk gingen agenten in Delft kijken bij een pand aan de Buitenwatersloot. Daar was een studentenfeestje aan de gang en de studenten misten hun voordeur.
De agenten vogelden al snel uit dat leden van een andere studentensociëteit hun collega's een loer hadden gedraaid. Ze hadden de deur meegenomen en op de trein gezet.
Haha jaquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, soms moet je eens gek doen hè
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan.Ik doe het op een andere manier.
Kloptquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:02 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan.Ik doe het op een andere manier.
Jaquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef Bootje84 het volgende:
Zo piet, ik heb ff op je plantjes gescheten..
Ik heb ze ook al bemestquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:31 schreef Bootje84 het volgende:
Zo piet, ik heb ff op je plantjes gescheten..
Lucciequote:
's ochtend een bespreking op locatie. En dan 's middags nog even dossier van collega doorgenomen.quote:
Chill.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's ochtend een bespreking op locatie. En dan 's middags nog even dossier van collega doorgenomen.
Dus echt hard niet hoor. Gewoon lekker.
Nou, de slingers hangen uit hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
Over 5 minuten ga ik weekend vieren.
We negeren het bewust.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, de slingers hangen uit hoor.
Hmja, een gewone saaie schooldag, like always.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe zag jouw dag eruit?
Dan ben je bij de goede sc. Veel fans hier.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MIDNR MOET TERUG!!!! Zonder Rianne maar met EJ.
en op 538...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MIDNR MOET TERUG!!!! Zonder Rianne maar met EJ.
Dat vind ik herrie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en op 538...
De 53n8club is het net niet... Hoewel woensdagnacht was er zelfs DJ korsakoff op de radio
het is ook herrie.. Het verhaal van Rosendahl was altijd erg fout...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat vind ik herrie.Dat gewouwehoer met EJ was machtig.
Nu nog?quote:
Geen flauw idee??quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:EJ
MIDNR
![]()
Is EJ nog ergens op de radio tegenwoordig?
In de ochtend op Veronica met Rick. Maar dat is saai.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:04 schreef The_Dean het volgende:
EJ
MIDNR
![]()
Is EJ nog ergens op de radio tegenwoordig?
quote:
Zou mijn ex om die reden vreemd zijn gegaan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef PieterBas het volgende:
Zoen nooit een vrouw die langer is dan jij!![]()
?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Zou mijn ex om die reden vreemd zijn gegaan?
Jij bent niet de enige vriendje die ik ooit heb gehad hoor.quote:
Playert.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige vriendje die ik ooit heb gehad hoor.![]()
![]()
Sletquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Ze is gewoon in haar experimenterende fasequote:
Welke heb je?quote:
Je kan ook overdrijven eh.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze is gewoon in haar experimenterende fase
Chiquequote:
Dat is de skate versiequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Chique
Ik ben momenteel verslaafd aan mijne
[ afbeelding ]
Skateschoenenquote:
20:15 uur beginnen.quote:
Laat manquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20:15 uur beginnen.![]()
Nu weer terug trouwens.
Grammar failquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je ook alweer?quote:
Mogguh in NH's dialectquote:
Nee gek, West-Fries!quote:
HIHI HOEHOE!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:04 schreef jna het volgende:
Even doorposten want dat vans logo fucked m'n layout op
Hehe!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef jna het volgende:
Voorspelbaar Bart. Niet van een baas zoals jij verwacht
Ik zat net in de trein naar Den Haagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef jna het volgende:
Zet jij eens iets in de trein richting den haag
Ik kom morgen wel ff langsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:32 schreef The_Dean het volgende:
Nee, ik lig al
Maar neem gerust, je weet waar het staat.
wtf, dat is snel gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:03 schreef The_Dean het volgende:
Ik weet waar ik op moet letten
[ afbeelding ]
Aww, nét niet.quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 04-03-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 063 The_Dean
02. 052 L.no
03. 046 Bravebart
04. 038 jna
05. 035 Broekpaling
06. 034 Isdatzo
07. 031 Bootje84
08. 025 PieterBas
09. 022 Milou__
10. 020 DjRex89
11. 017 Etcetera
12. 012 Luctor.et.Emergo
13. 002 Goover
14. 001 Dzjenn.
Reeks-statistieken!
Goedemorgenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:10 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemorgen volk!
Oja Piet, je moet oogsten!
een lege tas, met een wekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:13 schreef jna het volgende:
Zet jij eens iets in de trein richting den haag
Moet ik het ff voor je doen? Moet je je gegevens ff sturenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
FB werkt hier niet op kantoor![]()
Volgens mij heb ik je al als buur.. Ik heb gisteren nog je tuin zitten te bemestenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:33 schreef Bootje84 het volgende:
Als je mij als buur wilt hebben..
http://www.facebook.com/profile.php?id=715981611
[..]
Moet ik het ff voor je doen? Moet je je gegevens ff sturen
Was jij het die op zn hurken boven mijn aardbeien hing?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik je al als buur.. Ik heb gisteren nog je tuin zitten te bemesten
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb jullie velden ook even onder gescheten
Ik vind het juist fijn om alleen te werken met muziek op de achtergrond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:45 schreef Etcetera het volgende:Eenzaam en alleen zit ik hier, begeleider komt later pas
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:46 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om alleen te werken met muziek op de achtergrond.
Mjah heb verder nog niet zo veel te doen, ik heb wel lekker 3fm op staan maar verder is het saaiquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:46 schreef Skrull het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn om alleen te werken met muziek op de achtergrond.
Kun je niet verder met opdrachten of projecten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah heb verder nog niet zo veel te doen, ik heb wel lekker 3fm op staan maar verder is het saai
Whutquote:# Beperk u tot 7 plus of min 2 hyperlinks in uw primaire navigatiestructuur.
Ow die!quote:
5-9quote:
quote:
Nee. 7 als ideaal en dan verschil van twee.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
DuidelijkWtf is 7 plus of min 2
Bedoelen ze plusminus![]()
Nee, hebben we op school ook veel mee gewerkt hoor... zie je vaak in torelaranties enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]Dat had ik nooit bedacht
![]()
Misschien zijn het Belgen
3FMquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah heb verder nog niet zo veel te doen, ik heb wel lekker 3fm op staan maar verder is het saai
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef Skrull het volgende:
[..]
Dank u.
Ik heb trouwens vandaag een verlofdag. Bevalt mij goed.
Ik niet. Is dat wiskunde? Ik heb geen kaas gegeten van wiskundequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, hebben we op school ook veel mee gewerkt hoor... zie je vaak in torelaranties enzo
Nee, wiskunde niet, dat is veel exacter. Ik heb MTS Electronica gestudeerd, en dan veel toleranties in weerstandswaardes, spanningen en voltages enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik niet. Is dat wiskunde? Ik heb geen kaas gegeten van wiskunde
Haha, okquote:
Blond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik niet. Is dat wiskunde? Ik heb geen kaas gegeten van wiskunde
quote:
Dzjenn! Hoe is het nou?quote:
Ik ben met de 2e bezigquote:
Doe eens niet zo viesquote:
Ik lust geen koffiequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet hoeveel sites zijn op de een of andere manier gelinkt met google, maar wil ik me aanmelden bij Flickr heb ik een Yahoo! account nodig
Jij zag de zon schijnen en dacht meteen, laat ik eens een zomerjas kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:34 schreef Skrull het volgende:
Ik kan vanaf 3 uur mijn nieuwe zomerjas ophalen.
Even regelen dat ik de auto van mijn vader of moeder kan lenen.
Dat is ook een gemis in je leven..quote:
Nee hoor. Kan uitstekende koffie zettenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee hoor. Kan uitstekende koffie zetten
Wel goed! Maar bewegen is nog een ramp en m'n zielige hoofdje blijft maar bloeden. Verder lijk ik momenteel meer op een smurf dan op mezelf, maar komt wel goed.quote:
Foto?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Wel goed! Maar bewegen is nog een ramp en m'n zielige hoofdje blijft maar bloeden. Verder lijk ik momenteel meer op een smurf dan op mezelf, maar komt wel goed.![]()
En hoe maakt u het?
Het is al wel een stuk minder.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto?Dat bloeden lijkt me niet echt normaal?
Hier alles goed, vertrekken over 5min met de familie richting Ameland. Voor mn pa's verjaardag een weekendje weg. Dus hierbij zeg ik ook alvast gedag want ik neem mn laptop niet mee..
Dus tot zondagavond!
Veel plezier dude!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Foto?Dat bloeden lijkt me niet echt normaal?
Hier alles goed, vertrekken over 5min met de familie richting Ameland. Voor mn pa's verjaardag een weekendje weg. Dus hierbij zeg ik ook alvast gedag want ik neem mn laptop niet mee..
Dus tot zondagavond!
Beterschapquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:52 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Het is al wel een stuk minder.en nee, geen foto
Veel plezier dit weekend!
Ja, irritant is datquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moet dat dikke mens, altijd naast mij in de bus zitten..![]()
... Er is verdomme plek zat in de bus.
Ik heb niets tegen dikke mensen, maar zij belemmert mij in het lezen van de krant, of andere vormen van literatuur...
Kutleven PB!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef PieterBas het volgende:
Waarom moet dat dikke mens, altijd naast mij in de bus zitten..![]()
... Er is verdomme plek zat in de bus.
Ik heb niets tegen dikke mensen, maar zij belemmert mij in het lezen van de krant, of andere vormen van literatuur...
quote:
Zoentjes van leuke damesquote:
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zittenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Of gewoon een verbod om naast anderen te gaan zitten
Is het al 3u![]()
Ik doelde op dikke mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zitten![]()
Ja, voor die wel...quote:
Wat 'n charmeur.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, want ik vind het leuk, als leuke meisjes naast mij komen zitten![]()
En bedankt weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:26 schreef PieterBas het volgende:
Na het vliegtuig moeten ook mensen in het ov.. een extra stoel toelage betalen!!! of een compensatie voor (vol)slanke mensen...
Ik heb jou natuurlijk in de categorie (vol)slank gezetquote:
Dan maak ik netjes het plekje vrij en lach lief... en dan is eigenlijk het charmante wel voorbijquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb jou natuurlijk in de categorie (vol)slank gezet. Deze vrouw is zeg maar de buitencategorie
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |