Ik help mee duimenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Zal dit dan het topic zijn waar de nieuwe MBP's komen?
Mjah dat geldt voor elk stukje hardware...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
Ik ben benieuwd naar de specs en de prijsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
En dan zie je weer iets anders om op te wachtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
+100quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef DancePlaza het volgende:
wachtend op een MBP 2010
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
Nerdvraagje; vanwege een juridische kwestie ben ik op zoek naar een tooltje waarmee je kunt zien wanneer er voor het laatst is gerommeld aan een file. In de eigenschappen staat natuurlijk wel een datum, maar we vermoeden dat die niet klopt. Het gaat om een screenshot van een website. Iemand een idee? Mag ook Windows zijn.
Thanks. Ja, ik ben ook aan het zoeken geslagen en kom eindeloos veel programmaatjes tegen waarmee zelfs een kind allerlei attributes van een file kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Swets het volgende:
[..]
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.
Euh, mwa. Ik heb bij SL een paar keer gehad dat de boel even bevriest. Nu doe ik wel veel tegelijk met m'n Mac, maar niet meer dan onder Leopard.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarschijnlijk komt er ook eerder een nieuwe iPhone uit dan OSX 10.6.3
Wat op zich wel aangeeft dat SL een prima stabiel OS is.
Geen melding over Nederland dus. Apple SC meet in Duitsland in april?quote:Apple today announced that its magical and revolutionary iPad will be available in the US on Saturday, April 3, for Wi-Fi models and in late April for Wi-Fi + 3G models. In addition, all models of iPad will be available in Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland and the UK in late April.
Beginning a week from today, on March 12, US customers can pre-order both Wi-Fi and Wi-Fi + 3G models from Apple's online store (www.apple.com) or reserve a Wi-Fi model to pick up on Saturday, April 3, at an Apple retail store.
Hmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
iPad komt op 3 april, in de US: http://www.macrumors.com/(...)-fi-ipad-in-the-u-s/
[..]
Geen melding over Nederland dus. Apple SC meet in Duitsland in april?
Ik stel voor in London: daar betalen ze niet met euro's!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
iPad komt op 3 april, in de US: http://www.macrumors.com/(...)-fi-ipad-in-the-u-s/
[..]
Ik moet bekennen dat mijn voorstel mede was ingegeven doordat ik zo'n 3 kilometer van de grens woonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik stel voor in London: daar betalen ze niet met euro's!
Tweakers moet je niet komen voor informatie. Daar zitten (V)MBO-ers met een MSCE-certificaat die menen dat een OS pas een OS is als het 2 keer per dag vastloopt, je vier extra programma's moet draaien om geen malware binnen te krijgen, en het aanpassen van een register sleutel 'tweaken' noemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die eerste reactie @ http://tweakers.net/nieuw(...)et-naar-benelux.html ook
Dat is hier idd bekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Zeroku het volgende:
De releasedatum van de iPad is bekend!
http://www.cultofmac.com/apple-announces-ipad-release-date-april-3rd-pre-orders-march-12th/32549?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+cultofmac%2FbFow+%28Cult+of+Mac%29&utm_content=Twitter
Oh nee hoor. Tweakers kun je best komen voor informatie. Je moet alleen de tweakers.mobi versie gebruiken of de comments negeren. Het nieuws is meestal prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tweakers moet je niet komen voor informatie.
Ik leef in Google Reader. Beter geeft 't niet, vooral met share-mogelijkheden en mogelijkheden om nieuwe relevante feeds te ontdekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand een RSS-reader? Ik gebruik nu Times en vind het op zich wel overzichtelijk, ik heb nogal veel feeds, maar het loopt af en toe vast en haalt niet alle artikels goed op. Iemand een goed alternatief?
Ik vind het wel vermakelijk. Zo lees ik soms ook eens wat op de FP, gewoon even kijken hoe dramatisch laag het niveau is. Telegraaf is ook een aanradertje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Tweakers kun je best komen voor informatie. Je moet alleen de tweakers.mobi versie gebruiken of de comments negeren. Het nieuws is meestal prima.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tweakers moet je niet komen voor informatie. Daar zitten (V)MBO-ers met een MSCE-certificaat die menen dat een OS pas een OS is als het 2 keer per dag vastloopt, je vier extra programma's moet draaien om geen malware binnen te krijgen, en het aanpassen van een register sleutel 'tweaken' noemen.
Ik ben daar volgens mij voor het leven geband.
Telegraaf is idd het ultiemequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Zo lees ik soms ook eens wat op de FP, gewoon even kijken hoe dramatisch laag het niveau is. Telegraaf is ook een aanradertje.
Ik gebruik zelf ook Times. Voorheen had ik de problemen die jij noemt ook, maar nu al een aantal maanden (sinds een update) geheel probleemloos. De eerste RSS-reader die ik tegen ben gekomen die ik lekker vind werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand een RSS-reader? Ik gebruik nu Times en vind het op zich wel overzichtelijk, ik heb nogal veel feeds, maar het loopt af en toe vast en haalt niet alle artikels goed op. Iemand een goed alternatief?
Dat is inderdaad zo vaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Telegraaf is idd het ultieme![]()
. Vooral om te kijken waar ze suggestief de reactiemogelijkheid wél of juist niet aanzetten....
Gebruik je ook feeds van Nederlandse sites? Zo ja, welke? Mijn versie is geloof ik ook up to date..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook Times. Voorheen had ik de problemen die jij noemt ook, maar nu al een aantal maanden (sinds een update) geheel probleemloos. De eerste RSS-reader die ik tegen ben gekomen die ik lekker vind werken.
Ik heb nu.nl (algemeen en economie) en fd.nl. Verder geen Nederlandse sites volgens mij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gebruik je ook feeds van Nederlandse sites? Zo ja, welke? Mijn versie is geloof ik ook up to date..
Online RSS readers zijn ook handig. Overal kunnen inloggen op je feeds is echt handig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Slecht dat wij niet mee doen en bijv. Zwitserland wel. Nuja, dat worden weer import rituelen just like de eerste iPhone.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, true. Vooral bij Command+T in Safari. Die webpreviewfetcher (of hoe het ook heet) ramt soms een 8Gb quadcore helemaal stil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, mwa. Ik heb bij SL een paar keer gehad dat de boel even bevriest. Nu doe ik wel veel tegelijk met m'n Mac, maar niet meer dan onder Leopard.
En als je op nu.nl een artikel aanklikt, wordt dat dan gewoon geopend of krijg je alleen titel en header?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb nu.nl (algemeen en economie) en fd.nl. Verder geen Nederlandse sites volgens mij.
Die wordt gewoon geopend. Wel al eens gemerkt dat het bij RTL soms wel zo is dat je alleen de header krijgt, maar die gebruik ik niet meer, dus weet niet of dat nog steeds het geval is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je op nu.nl een artikel aanklikt, wordt dat dan gewoon geopend of krijg je alleen titel en header?
Grieks?quote:
Vreemd, nu.nl werkt bij mij vrijwel nooit. Zal er nog eens naar kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die wordt gewoon geopend. Wel al eens gemerkt dat het bij RTL soms wel zo is dat je alleen de header krijgt, maar die gebruik ik niet meer, dus weet niet of dat nog steeds het geval is.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef fyah het volgende:
Ik heb ook net een mac maar hoe doe je nou webcam chatten op msn?
Russisch.quote:
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, maar er zijn inmiddels wel drie Apps bijgekomen: Tracks, Airburst Extreme en Monkey Solitaire
Tracks is een fijne app vind ik! Andere twee nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?
Geen idee, ik twijfel nog steeds over die hele bundelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:01 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft's Courier 'digital journal': exclusive pictures and details (update: video!)
Wow, dit ziet er toch best tof uit.
Niet hatenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.
Als je als Microsoft hier je clientele tevreden mee moet houden, ben je wel erg triest.
www.meebo.comquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef fyah het volgende:
Ik heb ook net een mac maar hoe doe je nou webcam chatten op msn?
amsn werkt het wel in, op zich.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
NietVolgens mij wilt microsoft niet zoveel in de msn voor osx investeren.
Er zijn wel van die andere gare programma's om die videochatten, google maar eens.
Quanta costa?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Maanden was ik op zoek naar headphones die qua looks bij mijn Macbook passen en ook nog eens killersound voortbrengen.
Maar nu heb ik ze gevonden!Zeer fijn geluid
[ afbeelding ]
Ooit kreeg je tot 20% korting op hardware, maar die deal is er uit gegaan met deze prijsverlaging. Als je niet daadwerkelijk wil gaan programmeren zit er dus geen voordeel meer aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw: wat waren ook alweer de voordelen van een developer-account? Die schijnen nu niet zo duur meer te zijn: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=873789
Zijn de Monster Beats Solo van Dr. Drequote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Quanta costa?
Zien er idd gruwelijk mooi uit
Wat is de nieuwswaarde daarvan?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Geen tethering mogelijk tussen iPhone en iPad
http://www.macrumors.com/(...)ery-life-reaffirmed/
T lijkt mij in ieder geval een product met meer potentie dan de iPad, en ja, ik heb Apple producten en ben geen microsoft fanboy.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.
Als je als Microsoft hier je clientele tevreden mee moet houden, ben je wel erg triest.
Dat is het dus niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef Vultures het volgende:
[..]
T lijkt mij in ieder geval een product
Misschien krijg je wel een refurbished-model, in ieder geval geen 3rd gen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:10 schreef Vultures het volgende:
Heb mn 2G touch naar de garantie gebracht voor reperatie, en nu heb ik gehoord dat ze nog wel eens een compleet nieuw toestel willen geven als het niet te repareren is / het de tijd niet waar is.
Weet iemand wat er gebeurd wanneer ik een nieuwe touch zou krijgen?
Aangezien het een 2G 16gb was.. en die zijn er tegenwoordig niet meer. Hebben ze nog een voorraad van die dingen liggen voor dit soort gevallen, of krijg ik dan een 32GB 3rd gen?
iSync zorgt er toch gewoon voor dat je gegevens in de telefoon en in iCal gelijk zijn? Kwestie van pairen via bluetooth. Maar volgens mij kun je niet 2 aparte agenda's hebben met in de ene wel agenda-items en in de andere niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe kun je ook weer via iSync zorgen dat je agenda-items zowel in je telefoon als in iCal blijven staan?
Misschien moet je Microsoft vragen of ze eenhoorns voor je renderen. Wie weet vind je dat dan ook wel echt.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef Vultures het volgende:
[..]
T lijkt mij in ieder geval een product met meer potentie dan de iPad, en ja, ik heb Apple producten en ben geen microsoft fanboy.
Ik had op de nieuwe iMac van mijn vriendin haar Nokia agenda gesynct, en nu zijn de items uit haar telefoon verdwenen. Is er niet een optie om er voor te zorgen dat de items weer in de telefoon komen te staan dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iSync zorgt er toch gewoon voor dat je gegevens in de telefoon en in iCal gelijk zijn? Kwestie van pairen via bluetooth. Maar volgens mij kun je niet 2 aparte agenda's hebben met in de ene wel agenda-items en in de andere niet.
Als de volgende versies van OS X weer gewoon 120 euro kosten en ongeveer ieder jaar uitkomen zou je dus iets goedkoper aan OS X komen, maar meestal was het iedere anderhalf jaar ongeveer dus dat schiet niet zo opquote:Included in the new and improved Mac Developer Program is access to prerelease builds of Mac OS X, member-only developer forums, a series of instructional videos from Apple engineers, and two direct technical support incidents per year. The TSIs give developers direct access to an Apple engineer for assistance with code problems or other troubleshooting, and developers have the option of buying additional TSIs as needed.
Ja, ze staan wel in iCal. vreemd. Ik zal morgen eens kijken hoe het zit. Met mijn oude Nokia werkte het vroeger wel gewoon namelijk. Misschien dat het 'Merge' niet aanstaat, maar alleen dat de gegevens Telefoon -->iCal gaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is apart, staan ze dan wel in iCal? Bij mij worden ze altijd Telefoon<->Macbook gesynced.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk staat het bij jou anders ingesteld de eerste keer. Maar als het goed is kun je met een hersync alles weer terug kopiëren naar de telefoon. De volgende keer syncen zouden beiden gegevens gelijk moeten zijn.
ik gok op een paar maandjes. als ie er in de lente niet komt eet ik mijn hoed op.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Hoelang moet ik nu nog wachten op de nieuwe macbook pro?
Ik wil een macbook, maar ik durf het nu niet aan, daardelijk komt de nieuwe pro uit, en dan is die veel beter ofzo
Die quoten we even, voor het geval dat.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik gok op een paar maandjes. als ie er in de lente niet komt eet ik mijn hoed op.
Als ze er een nieuwe introduceren, dan voor de zomervakantie.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Ik wil een macbook, maar ik durf het nu niet aan, daardelijk komt de nieuwe pro uit, en dan is die veel beter ofzo
Als je een macbook wilt, koop hem dan gewoon. Ik ken mensen die al sinds oktober wachten op een Macbook Pro, en ze zijn er niet gelukkiger op geworden. De witte Macbook is een goed product, dus als je niet kan wachten, sla je slag!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Okay dan. Overtuigd. Ik ga een macbook halen, en geen Pro.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je een macbook wilt, koop hem dan gewoon. Ik ken mensen die al sinds oktober wachten op een Macbook Pro, en ze zijn er niet gelukkiger op geworden. De witte Macbook is een goed product, dus als je niet kan wachten, sla je slag!
Uitbreiden kan ik aanraden. Zeker als je denkt het in de toekomst nodig te hebben. Die 90 euro is namelijk een enorm voordelige prijs. Heeft wel effect op de levertijd (zijn niet standaard leverbaar, komen uit China)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Okay dan. Overtuigd. Ik ga een macbook halen, en geen Pro.
Nu nog de keuze of ik de hardware ga upgraden, is de 4 GB intern geheugen wenselijk (90,-)?
De harde schrijf bereid ik niet uit, als ik echt geheugen nodig heb koop ik wel een externe schijf.
Mwa, 2GB ddr3 kost tegenwoordig nog maar 50 euro. Wil je het dubbele uitgeven voor hetzelfde, alleen dan van apple?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Uitbreiden kan ik aanraden. Zeker als je denkt het in de toekomst nodig te hebben. Die 90 euro is namelijk een enorm voordelige prijs. Heeft wel effect op de levertijd (zijn niet standaard leverbaar, komen uit China)
Veel plezier met je Macbook, ik ben al enkele maanden zeer tevreden met de mijne.
Reken eens uit voor jezelf dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Mwa, 2GB ddr3 kost tegenwoordig nog maar 50 euro. Wil je het dubbele uitgeven voor hetzelfde, alleen dan van apple?
je betaalt een meerprijs van 90 euro voor uitbereiding van 2gbquote:Op maandag 8 maart 2010 00:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Reken eens uit voor jezelf dan?
4 GB = 2GB ddr3= 2x 50 euro.
Als je de 2GB neemt en hem zelf uitbreidt kost het geheugen alleen al rond de 100 euro (er zit dan namelijk 2x1GB in de laptop en je hebt 2x2 nodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
je betaalt een meerprijs van 90 euro voor uitbereiding van 2gbvia de apple store is veel te duur en het vertraagd je levertijd.
Dat verandert het, maar is nog te duur. Je zet er 2GB bij, en betaalt voor 4.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je de 2GB neemt en hem zelf uitbreidt kost het geheugen alleen al rond de 100 euro (er zit dan namelijk 2x1GB in de laptop en je hebt 2x2 nodig.)
Want er zijn nu nog geen MacBook Pro's uit?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef deepart het volgende:
Ik wilde niet wachten op de macbook pro dus heb een dell studio besteld.Totaal niet te vergelijken maar goed.
Is het goed dat ik mee blijf lezen?
Ik wilde geen dual-core, dan heb ik het gevoel of ik niet vooruit ga omdat ik in mijn 3 jaar oude laptop ook al een dual-core heb zittenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Want er zijn nu nog geen MacBook Pro's uit?
't Is niet zo dat je die 2 x 1 GB reepjes geheugen er nog bij krijgt ofzo..quote:Op maandag 8 maart 2010 10:47 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat verandert het, maar is nog te duur. Je zet er 2GB bij, en betaalt voor 4.
En Windows. En een Dell.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik wilde geen dual-core, dan heb ik het gevoel of ik niet vooruit ga omdat ik in mijn 3 jaar oude laptop ook al een dual-core heb zittenNu krijg ik een i5
Windows vs Snow Leopard zou toch al voldoende moeten zeggen...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik wilde geen dual-core, dan heb ik het gevoel of ik niet vooruit ga omdat ik in mijn 3 jaar oude laptop ook al een dual-core heb zittenNu krijg ik een i5
Je snijdt en slaat jezelf ook veelquote:Op maandag 8 maart 2010 10:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom zou voor Flash een apart icoontje moeten zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
http://thenextweb.com/sha(...)/steve_and_flash.jpg
Steve Jobs heeft Flash op zijn iPad
Icoontjes zijn stoer.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou voor Flash een apart icoontje moeten zijn
Hehehehe geniaalquote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Intrepidity het volgende:
http://thenextweb.com/sha(...)/steve_and_flash.jpg
Steve Jobs heeft Flash op zijn iPad
Ja oké, moet ik hem eens per zoveel tijd een keer opnieuw installerenquote:
Ik vind het alle twee fijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Windows vs Snow Leopard zou toch al voldoende moeten zeggen...
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je snijdt en slaat jezelf ook veel![]()
Ooit wil ik nog een 27'' imacquote:Op maandag 8 maart 2010 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, doe jij eensch even een Dell-topic openen zodat je hier weg bent
Het is meer dat we je niet begrijpen. Je wilt vooruit en je koopt een Dell. Dat is moeilijk met elkaar te rijmen. Als je begrip zoekt kun je beter naar Tweakers gaan denk ik.quote:
Maar zo slecht is dat toch niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is meer dat we je niet begrijpen. Je wilt vooruit en je koopt een Dell. Dat is moeilijk met elkaar te rijmen. Als je begrip zoekt kun je beter naar Tweakers gaan denk ik.
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is meer dat we je niet begrijpen. Je wilt vooruit en je koopt een Dell. Dat is moeilijk met elkaar te rijmen. Als je begrip zoekt kun je beter naar Tweakers gaan denk ik.
De vraag is, mag jij jezelf welquote:Op maandag 8 maart 2010 15:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog een 27'' imac![]()
Dus jullie mogen mij niet meer nu ?
Een Ferrari en een Lada zijn ook allebei auto's maar ik rijd toch liever in een Ferrariquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef deepart het volgende:
Valt mij wel tegen van jullie hoor ditEn maar roepen dat je geen fanboy bent
![]()
Dat eeuwige gejammer over windows vs mac, het zijn beide computers.. Een pot nat
Misschien miste je mijn smiley, maar het was dus niet serieus bedoeld. Maar ja, zeggen dat je een Dell koopt hier is een beetje hetzelfde als in een Ajax-topic zeggen dat je een Feijenoord-seizoenskaart hebt gekocht. Dus eigenlijk gaan we er nog heel volwassen mee omquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef deepart het volgende:
![]()
Dat eeuwige gejammer over windows vs mac, het zijn beide computers.. Een pot nat
Ik protesteer tegen de implicatie dat een Lada te vergelijken zou zijn met Windows. Mijn Lada heeft me verder gebracht dan Windows ooit zou kunnen, is een stuk voordeliger en zo makkelijk om aan te sleutelen dat je het bijna open-souce zou kunnen noemen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een Ferrari en een Lada zijn ook allebei auto's maar ik rijd toch liever in een Ferrari![]()
Zat backup alternatieven, mobile me is toch overpriced, lightroom ipv aperture, winamp in plaats van iTunes. Prima spul allemaal, begrijp me niet verkeerd, maar stellen dat je niet zonder Mac OS zou kunnen is zinloos.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:15 schreef Jarno het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je OSX kunt inwisselen voor iets als Windows. Ik zou niet meer zonder kunnen / willen. Geen Time Machine, geen MobileMe, geen Aperture, geen fatsoenlijk werkende iTunes... Ga je dat echt allemaal goed maken met die 10% snelheid"winst" die zo'n i357 je oplevert?
Windows is een OSquote:Op maandag 8 maart 2010 16:14 schreef deepart het volgende:
![]()
Wat is een alternatief voor Time Machine dan? En MobileMe koop ik altijd op eBay, paar tientjes kan ik weer een jaar vooruit en worden bookmarks, contacts, mail en instellingen gesynced tussen mijn 3 Mac's en iPhone, WinAmp snapt weinig van mijn iPhone, en Aperture vind ik vele malen toffer dan LR, etc, etc.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zat backup alternatieven, mobile me is toch overpriced, lightroom ipv aperture, winamp in plaats van iTunes. Prima spul allemaal, begrijp me niet verkeerd, maar stellen dat je niet zonder Mac OS zou kunnen is zinloos.
Het gaat om de posts onder jou.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien miste je mijn smiley, maar het was dus niet serieus bedoeld. Maar ja, zeggen dat je een Dell koopt hier is een beetje hetzelfde als in een Ajax-topic zeggen dat je een Feijenoord-seizoenskaart hebt gekocht. Dus eigenlijk gaan we er nog heel volwassen mee om(dit is een smiley.)
Je snapt wel wat ik bedoel mag ik hopen?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Windows is een OSmac is een computer
Ze zijn toch beide voor dezelfde doeleinden gemaakt?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is een alternatief voor Time Machine dan? En MobileMe koop ik altijd op eBay, paar tientjes kan ik weer een jaar vooruit en worden bookmarks, contacts, mail en instellingen gesynced tussen mijn 3 Mac's en iPhone, WinAmp snapt weinig van mijn iPhone, en Aperture vind ik vele malen toffer dan LR, etc, etc.
Dan neem ik nog geeneens mee dat ik een Dell prutswerk vind ivm een MBP, qua gewicht, qua design, qua extra's als een MagSafe adapter, etc, etc.
Allemaal prima als je die 10% extra performance écht nodig hebt, maar ik vraag me sterk af of dat in dit geval zo was of dat er gewoon een excuus gezocht werd iets goedkopers dan een MBP te kopen. Wat op zich OOK weer prima is maar kom dan niet lame aanzetten met dat het allemaal same-o same-o is...
Wmb wel. Een Dell en een MBP zijn beide computers ja, maar daar houdt de vergelijking wel op imho. Maar hey, nogmaals, veel plezier met je Dell hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:29 schreef deepart het volgende:
Het is niet dat ik een aap met een konijn vergelijk.
Wat een arrogantie.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wmb wel. Een Dell en een MBP zijn beide computers ja, maar daar houdt de vergelijking wel op imho. Maar hey, nogmaals, veel plezier met je Dell hoor..
De posts onder mij zijn iemand die plagerig zegt 'dat kan vast niet op een Dell' met een smiley erachter, een paar mensen die lachen en iemand die afvraagt of jij jezelf nog wel mag. Allemaal niet bijster serieus hoor. Daarna kom jij met 'fanboys' aanzetten, en ja, dan komen er een paar reacties. Het is nog altijd een Apple-topic tenslotte.quote:
Hoezo? Ik heb duidelijk uitgelegd wat voor mij de voordelen van een Mac boven een Windows PC zijn. Daar is niks arrogants aan en ik hoop oprecht dat je veel plezier van je Dell hebt.quote:
Over die post ging het ook niet. Maar dat vijandige van sommige osx gebruiken ten opzichte van gebruikers van andere besturings systemen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De posts onder mij zijn iemand die plagerig zegt 'dat kan vast niet op een Dell' met een smiley erachter, een paar mensen die lachen en iemand die afvraagt of jij jezelf nog wel mag. Allemaal niet bijster serieus hoor. Daarna kom jij met 'fanboys' aanzetten, en ja, dan komen er een paar reacties. Het is nog altijd een Apple-topic tenslotte.
Maar niemand noemt je een loser en ik denk ook dat je het allemaal net iets te serieus neemt. 'We' gaan je echt niet wegpesten hoor. En af en toe een plaagstootje moet je tegen kunnen als je in een Apple topic Dell probeert te verdedigen
Misschien moet je jou posts nog eens doorlezen danquote:Op maandag 8 maart 2010 16:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb duidelijk uitgelegd wat voor mij de voordelen van een Mac boven een Windows PC zijn. Daar is niks arrogants aan en ik hoop oprecht dat je veel plezier van je Dell hebt..
Windows is imho een inferieur systeem voor thuisgebruikers. Dat is niet vijandig, dat is mijn mening. En je hoeft 'm niet te delen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Over die post ging het ook niet. Maar dat vijandige van sommige osx gebruiken ten opzichte van gebruikers van andere besturings systemen.
Mwa, jij bent wel degene die met grote woorden als loser, fanboy en nu weer arrogantie.quote:
Ik vind osx ook fijn, die zal ooit nog hier thuis komen te staan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Windows is imho een inferieur systeem voor thuisgebruikers. Dat is niet vijandig, dat is mijn mening. En je hoeft 'm niet te delen.
Het is anders, en jij kunt er niet mee omgaan, dat is heel wat anders.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Windows is imho een inferieur systeem voor thuisgebruikers. Dat is niet vijandig, dat is mijn mening. En je hoeft 'm niet te delen.
Stel dat ik nee zegquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef deepart het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel mag ik hopen?
Loser heb ik niet gezegd, fanboy is niks mis mee. Arrogantie is het als je je zo superieur opsteltquote:Op maandag 8 maart 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mwa, jij bent wel degene die met grote woorden als loser, fanboy en nu weer arrogantie.
Oh, en Jarno is iemand die jaren geleden hier langs kwam en fervent Windows-gebruiker en -verdediger was. Maar hij was ook iemand die open stond om nieuwe dingen te proberen. En moet je hem nu eens horen
Ik denk dat ik prima met Windows om kan gaan. Heb ongeveer 12 jaar beheer ervaring achter de rug, van NT t/m Windows 2008. Ik beheer nu een serverpark van ruim 100 Windows servers.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Het is anders, en jij kunt er niet mee omgaan, dat is heel wat anders.
Wel als ik naïeve zou zijnquote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Stel dat ik nee zegwil je het dan uitleggen?
Welke dan wel? Ik heb iedere post tussen de mijne, die je niet bedoelde, en de post waar je ons fanboys noemt genoemd. Welke post miste ik?quote:
Beheerervaring is iets heel anders als thuisgebruikervaring. Jij loopt tegen de gebreken van het OS op door je beheerstaken, dat zul je wellicht met een paar 100 OSX servers onder je beheer ook. Voor thuisgebruik voldoet Windows echter prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik prima met Windows om kan gaan. Heb ongeveer 12 jaar beheer ervaring achter de rug, van NT t/m Windows 2008. Ik beheer nu een serverpark van ruim 100 Windows servers.
Echt serieus neem ik het allemaal niet, het is fok snapjequote:Op maandag 8 maart 2010 16:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welke dan wel? Ik heb iedere post tussen de mijne, die je niet bedoelde, en de post waar je ons fanboys noemt genoemd. Welke post miste ik?
Echt, ik denk dat je de enige bent die dit te serieus neemt. We waren echt niet van plan je buiten te gaan sluiten hoor, alleen is dit nu eenmaal een Apple SC en dan is de mening dat Windows en OS X even goed zijn lichtelijk in de minderheid
Je maakte deze vergelijking:quote:Op maandag 8 maart 2010 16:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Loser heb ik niet gezegd, fanboy is niks mis mee. Arrogantie is het als je je zo superieur opstelt
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:26 schreef deepart het volgende:
[..]
Oeh Aldi ijsthee lekker man!
Pff wat ben jij een loser zeg dat jij Aldi ijsthee koopt, AH ijsthee ftw!
Ik heb thuis ook niet altijd OSX gebruikt hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Beheerervaring is iets heel anders als thuisgebruikervaring. Jij loopt tegen de gebreken van het OS op door je beheerstaken, dat zul je wellicht met een paar 100 OSX servers onder je beheer ook. Voor thuisgebruik voldoet Windows echter prima.
Dan is het goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef deepart het volgende:
[..]
Echt serieus neem ik het allemaal niet, het is fok snapje
Daarmee noem ik toch niemand een loserquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je maakte deze vergelijking:
[..]
En nogmaals, neem het niet te serieus allemaal
Even een objectieve vraag dan: Wil jij je voorkeur stiekem heel graag aan iemand opleggen? Eerlijk antwoordenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen afkeer van Windows, maar ik wil het thuis niet meer hebben. Da's geen blinde haat, maar gewoon een voorkeur op basis van verschillende ervaringen.
Prima, maar om dat meteen door te trekken naar de rest van de wereld is wat extreem imo. Of een OS inferieur is bepaalt iedere gebruiker wel voor zich.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen afkeer van Windows, maar ik wil het thuis niet meer hebben. Da's geen blinde haat, maar gewoon een voorkeur op basis van verschillende ervaringen.
Klopt, maar aan de andere kant zijn er maar weinig gebruikers die beide grondig getest hebben en een echte afweging gemaakt hebben. Veel mensen die OS X afkraken hebben het nog nooit geprobeerd of in ieder geval nooit echt uitgeprobeerd. Dan kun je altijd nog zeggen 'Windows is voor mij goed genoeg, ik hoef niets anders te proberen' maar dan kun je geen waardeoordeel over de rest uitspreken.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Prima, maar om dat meteen door te trekken naar de rest van de wereld is wat extreem imo. Of een OS inferieur is bepaalt iedere gebruiker wel voor zich.
De mensen die ik naar OSX heb laten kijken hebben allemaal later een Mac gekocht en zijn er heel blij mee. Opleggen? Mwach, ik laat mensen graag het alternatief zien.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:50 schreef deepart het volgende:
[..]
Even een objectieve vraag dan: Wil jij je voorkeur stiekem heel graag aan iemand opleggen? Eerlijk antwoorden
Maar hebben ze die gekocht omdat jij ze doet geloven of het fijner/beter is?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
De mensen die ik naar OSX heb laten kijken hebben allemaal later een Mac gekocht en zijn er heel blij mee. Opleggen? Mwach, ik laat mensen graag het alternatief zien.
Geloof me, ik laat mensen niet zo heel makkelijk 1000 - 1500 euro uitgeven als ik zou willen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Maar hebben ze die gekocht omdat jij ze doet geloven of het fijner/beter is?
Okéquote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Geloof me, ik laat mensen niet zo heel makkelijk 1000 - 1500 euro uitgeven als ik zou willen..
quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus! .... je kan je Dell nog terug brengen
net zoals vorige week, de week daarvoor en daarvoor?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens verwacht ik deze week 10.6.3
Lijkt me ook. Beetje muziek tijdens het browsen hoeft nu ook weer geen tientallen GBs opslagruimte te kostenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef nelisb het volgende:
Zit toch al een home functie in iTunes?
Dus ja zal dus werken.
In iPhone OS zit het niet. Kan dus zijn dat het niet werkt.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:58 schreef nelisb het volgende:
Zit toch al een home functie in iTunes?
Dus ja zal dus werken.
http://games.venturebeat.(...)rings-steam-to-macs/quote:Valve finally brings its Steam game platform to Macs
March 8, 2010 | Devindra Hardawar | Add a Comment |
Share12
|
Game company Valve has announced today that it’s finally bringing over its Steam digital distribution platform to Macs.
Steam has long been a very popular platform among PC gamers. It offers a one-stop shop for purchasing and playing games — much like iTunes does for music and media. The service currently offers over 1,000 games and boasts 25 million registered accounts. In 2009, the platform gained 25 percent in new users and saw sales increase 205 percent.
Valve plans to launch Steam on Macs in April, along with all of the company’s games running on the Source game engine — including Left 4 Dead 2, Portal, and Team Fortress 2. Valve has updated Source to perform natively on the Mac, so games should perform just as well as they do on Windows PCs.
Portal 2 will be the first game released simultaneously across both Mac and PC platforms. That alone is significant, since Mac versions of popular PC games traditionally come out several months (and sometimes years) after the PC version. By bringing Steam over to Macs, Valve could potentially help solve that problem.
The company has also announced two new features for Steam that will affect both Mac and PC users. “Steam Play” allows games purchased via Steam on PCs to be available on the Mac, and vice versa. It also means that games Steam users already own on the PC side will be available on their Macs. Even more intriguing is “Steam Cloud”, which will allow players to continue their progress on games across platforms. You could play through a level of Half Life 2 on your PC desktop, and continue at a later point on your Mac laptop.
Valve has taken its sweet time recognizing the Mac as a legitimate gaming platform, but the addition of these progressive cross-platform features will likely make gamers forget about the snub.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
http://games.venturebeat.(...)rings-steam-to-macs/
Cool.
Dat melde ik eerder al.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef Junkie het volgende:
Valve's Mac Teasers Just Made Me Change My Pants
Valve Teases Upcoming Mac Announcement, Not So Subtly
[ afbeelding ]Zo gaaf
Dacht dat het hooikoorts was!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ruiken jullie het ook? 10.6.3 hangt in de lucht.
Ik moet beter lezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:34 schreef Junkie het volgende:
[..]
[..]
Dat melde ik eerder al.![]()
Left4Dead is tof.
Je kan ook Videodrive gebruiken, die kan het ook importeren in iTunes, met album art e.d. En die zoekt aan de hand van bestandsnaam dan ook voor je uit wat het is (film, serie, seizoen, aflevering).quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:41 schreef fyah het volgende:
Wisten jullie dat je gewoon avi's kunt adden aan je iTunes library door de avi bestanden snel te "taggen" met volgende regel in je terminal:
SetFile -t "MooV" /path/to/movies/*.avi
Getest en het werkt echtDaarna kan je met get info instellen welke serie/film het is, welke aflevering, etc. Alleen de album art instellen lijkt nog iets waar ik naar moet kijken. Je kan een soort keyframe uit de film instellen als album art, maar een jpg als cover gebruiken moet toch met een omweg ofzo
master. dankjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kan ook Videodrive gebruiken, die kan het ook importeren in iTunes, met album art e.d. En die zoekt aan de hand van bestandsnaam dan ook voor je uit wat het is (film, serie, seizoen, aflevering).
perongelijk een film op je bureaublad geplaatst?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef fyah het volgende:
Backing up 1.19 GB ? [ afbeelding ] Wholla ik heb niks nieuws!
Achja, die avi files die ik ge-ituned hebquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
perongelijk een film op je bureaublad geplaatst?ik had laatst omdat ik ze nog moest kopieren even 5 films op mn bureaublad gezet (HD) bij elkaar iets van 20GB, ging die ook backuppen
TimeTrackerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:37 schreef fyah het volgende:
Backing up 1.19 GB ? [ afbeelding ] Wholla ik heb niks nieuws!
http://news.cnet.com/8301-27080_3-10466230-245.htmlquote:Malware found on HTC Android phone from Vodafone
An employee at Spanish antivirus firm Panda Security received a new Android-based Vodafone HTC Magic with malware on it, according to researchers at Panda Labs.
"Today one of our colleagues received a brand new Vodafone HTC Magic with Google's Android OS," researcher Pedro Bustamante wrote on the Panda Research Blog on Monday.
"The interesting thing is that when she plugged the phone to her PC via USB, her Panda Cloud Antivirus went off, detecting both an autorun.inf and autorun.exe as malicious," he wrote. "A quick look into the phone quickly revealed it was infected and spreading the infection to any and all PCs that the phone would be plugged into."
The malware began "phoning home" for instructions, Bustamante wrote. It's likely the user's credentials would have been stolen, he speculated.
The malware turned out to be related to the Mariposa botnet, but there was other malware on the device too--Conficker and a Lineage password-stealing Trojan, he said.
Ook dat je het gewoon extern opgeslagen kan houden?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kan ook Videodrive gebruiken, die kan het ook importeren in iTunes, met album art e.d. En die zoekt aan de hand van bestandsnaam dan ook voor je uit wat het is (film, serie, seizoen, aflevering).
Goed, Apple's beleid is ook niet alles, maar dit is inderdaad het nadeel van open en makkelijk aan te passen systemen ja.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
http://news.cnet.com/8301-27080_3-10466230-245.html
Dat helpt je niets tegen een bestand dat op een disk of flashdive in je product gezet wordt buiten je medeweten. Apple heeft ook weleens iPods verkocht met (Windows-)virussen erop:quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goed, Apple's beleid is ook niet alles, maar dit is inderdaad het nadeel van open en makkelijk aan te passen systemen ja.
Ik vind het best meevallen, of tegenvallen, eigenlijk. Welke programma's eruit vind je zo goed dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:58 schreef Jarno het volgende:
Hmmm, nog 22 uur voor de Macheist bundel... zal ik zal ik zal ik... best wel aardige bundel deze keer vind ik.
Ik vind Rapidweaver wel erg leuk (heb ooit een trial gebruikt) als iWeb vervanger (ben echt een totale webdesign00b), Clips lijkt me aardig, Tales Of Monkey Island en Tweetie.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, of tegenvallen, eigenlijk. Welke programma's eruit vind je zo goed dan?
Rapidweaver is inderdaad het beste, maar die heb ik al uit een andere bundelquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind Rapidweaver wel erg leuk (heb ooit een trial gebruikt) als iWeb vervanger (ben echt een totale webdesign00b), Clips lijkt me aardig, Tales Of Monkey Island en Tweetie.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:34 schreef Tonio-mcdo het volgende:
14 euro..
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:43 schreef .Pas het volgende:
15¤
De waarde van de dollar fluctueert wel heel erg vandaag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:49 schreef Jarno het volgende:
13 euro nog wat!
Waar is dat voor?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je Tweetie eenmaal gewend bent wil je niet anders meer!
Ik vind de twitter website eigenlijk nog gewoon het fijnstequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ik gebruik nu TweetDeck voor Twitter maar die heeft ehm hoe heet dat dinges van Adobe nou, ohja, AIR nodig ofzo en da's nogal een mem slurper. Eens kijken of Tweetie als native app het wat beter doet.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
[..]
[..]
De waarde van de dollar fluctueert wel heel erg vandaag.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Jarno het volgende:
Ik gebruik nu TweetDeck voor Twitter maar die heeft ehm hoe heet dat dinges van Adobe nou, ohja, AIR nodig ofzo en da's nogal een mem slurper. Eens kijken of Tweetie als native app het wat beter doet.
bij uploaden naar tinypic crashte mijn safari. in het feedbackvenster heb ik eenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gvd..zojuist 21 (!) seconden moeten wachten omdat een Alt-Tab in Safari OSX even helemaal deed bevriezen. WTF?
En dit is helemaal netjes van Valve.quote:
quote:Your Mac Questions Answered
Yesterday, we announced that Steam and all our Source engine games will be coming to the Mac. Sound too good to be true? Well, guess what: It is true! There are no catches! Sometimes life actually works like that. The bad news is that we've just truth bombed your hard-earned lie detector back to the stone age, and you'll probably lose all your money to the next international lottery scam that sneaks through your spam filter. Still, Steam on the Mac!
Since we're getting a lot of email asking the same basic questions, we figured we'd just answer them here:
Q: I own TF2 on the PC. Do I have to buy it again on the Mac?
A: No. If you own TF2 on the PC, you own TF2 on the Mac (and vice versa). You don't have to buy the game twice. In addition, the Steam Cloud will automatically propagate your configuration settings and custom sprays to your Mac for you.
Q: Is it just some crappy emulated version of TF2?
A: No! Also: How dare you! Mac users aren't getting a crappy emulated version of the game. TF2 will run natively on OSX, like an actual big boy game for adults.
Q: Hmm, that all sounds pretty good. But I'll bet I can't play with my friends who own Macs if I'm on my PC.
A: Mac and PC users will all play together, on the same servers. We're not creating two separate universes. We're all going to be one big, happy family with guns locked in a bloody, never-ending struggle for cap points.
Alleen Flow is al die ¤14 waard! Veruit het beste (snelste) FTP programma dat er is!quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen, of tegenvallen, eigenlijk. Welke programma's eruit vind je zo goed dan?
quote:Dell heeft vier maanden na de release de levering van zijn dunne Adamo XPS stilgelegd. De laptop zou ook niet meer terugkeren. Volgens de fabrikant ging het om een gelimiteerde oplage, al werd daar bij de introductie niet over gerept.
De Dell Adamo XPS werd bij zijn introductie eind november 2009 geroemd om zijn ontwerp. De prijs van 1800 dollar werd over het algemeen echter als veel te hoog ervaren: met zijn energiezuinige 1,4GHz-Core 2 Duo, een 128GB-ssd, twee usb 2.0-poorten en een accu die het twee uur volhield, beschikte de laptop namelijk niet over bijster imponerende specificaties.
Geen 4g?quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik heb vandaag een iPhone gekocht
Nee, mijn glazen bol heeft een vrije dag.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef styliste het volgende:
iemand enig idee waarom itunes mijn apple ID niet herkent?
Juist welquote:
Een Windows pc overnemen? Remote Desktop Connection lijkt me het meest voor de hand liggend.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef fyah het volgende:
Wat is de beste manier om vanop afstand een pc te besturen? Soort remote assistant waarbij ik het scherm kan overnemen dus. Hoef ik niet naar mn ouders terwijl ik pizza maak
obvious trollquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:27 schreef deepart het volgende:
Ik heb al wel een beetje spijt dat ik geen macbook heb gekocht
Iemand die hiermee bekend is?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef robbolo het volgende:
Ik heb de laatste tijd vaak een probleem met het touchpad van mij macbook. Als ik met mijn vinger erover heen gaat stopt de cursor gewoon. Ik moet dan mijn vingers van het touchpad afhalen om het weer opnieuw te kunnen bewegen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en belangrijker misschien, wat ik eraan kan doen?
Is VERY obvious.quote:
quote:
quote:
en heb je er iets aan kunnen doen, of ging t vanzelf weer weg? Ik hoop niet dat ie nu al kapot is....quote:
9to5mac heeft meestal wel goede inside info geloof ik. Zie verder ook: http://9to5mac.com/hexacore-mac-core-i7-4526092364quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://twitter.com/9to5mac/status/10282260472
Duizend maal dank!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:12 schreef Junkie het volgende:
Als je hem niet kan importeren dan moet je het filmpje omzetten met MPEG Streamclip naar een QuickTime bestand (.mov) met de Intermediate Codec.
Als je een test clipje van een paar seconden online kan zetten, dan kan ik wel even voor je uitzoeken wat de ideale instellingen zijn.
Edit: Ik heb een clipje gevonden.
http://www.dcresource.com/reviews/samsung/l74w-review/
Open Streamclip, sleep het bestandje in het venster.
FILE - Export to QuickTime
En vul daar deze onderstaande gegevens in.
En deze QT bestanden importeer je in iMovie
FILE - Import - Movies
[ afbeelding ]
(Als je veel bestanden hebt dan kan je met de batchlist van MPEG Streamclip werken.)
topding. Inprikken en gaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:23 schreef eleusis het volgende:
Is zo'n Airport Express een beetje okay, of niet?
Ik zoek een simpel access point...
HandBrake maakt van de mpeg4.avi weer een mpeg4.mov. Maar gooit er nog een keer een MPEG4 encodeer proces overheen, en daardoor krijg je kwaliteitsverlies.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:53 schreef fyah het volgende:
Kan hij dat niet makkelijker met handbrake doen?
Asjeblieft.quote:
Is er hier iemand die dit herkend en een oplossing heeft?quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef robbolo het volgende:
Ik heb de laatste tijd vaak een probleem met het touchpad van mij macbook. Als ik met mijn vinger erover heen gaat stopt de cursor gewoon. Ik moet dan mijn vingers van het touchpad afhalen om het weer opnieuw te kunnen bewegen. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn, en belangrijker misschien, wat ik eraan kan doen?
Laten we hopen dat dat het CPU-probleem met Alt-Tab en Top sites oplost.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Apple Releases Safari 4.0.5
Achja, beter dan niets he.
Ik heb Top Sites uitgezet, dat helpt ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat het CPU-probleem met Alt-Tab en Top sites oplost.
The force is strong with this one.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:50 schreef Jarno het volgende:
Zo. Weer 1 aan onze kant. Collega heeft gisteren een 21,5 inch iMac gehaald.
En dan wou -ie eerst een mini halen dus ik heb wel m'n best gedaan voor His Steveness.quote:
Mijn vriendin (die haar aftandse Pentium 3 met Windows 2000 gewend is) mailt me net dat ze op haar nieuwe stage een 27" iMac op haar bureau hebben geplempt van "alsjeblieft, hier is je computer".quote:
Resistance is futile.quote:
Damn, I want it!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mijn vriendin (die haar aftandse Pentium 3 met Windows 2000 gewend is) mailt me net dat ze op haar nieuwe stage een 27" iMac op haar bureau hebben geplempt van "alsjeblieft, hier is je computer".
Ik ging voor de i5 en toen dat te lang duurde heb ik gewoon de i7 gekocht. M.i. de beste bang for da buck, maar da buck is dan wel wat meer.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Resistance is futile.
[..]
Damn, I want it!
Hij gaat er ook komen. Ik uberdraaikont twijfel alleen nog over C2D of i5. Qua bang for buck is de 3.06 ghz volgens mij het beste.
Nouja, dat bedoel ik. Voor veel bucks heb je veel bang, maar voor iets minder bucks heb je ook heel veel bang, en ik vermoed dat die verhouding wat beter is in de subtop-modellen. Plus dat ik die x honderd euro weer in andere mooie speeltjes kan stoppenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ging voor de i5 en toen dat te lang duurde heb ik gewoon de i7 gekocht. M.i. de beste bang for da buck, maar da buck is dan wel wat meer.
MBP's, Mac Pro's krijgen een update en de MBA gaat eruit [/jomanda]quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
De apple store is offlineKijken wat ze er nu voor moois instoppen
Ik zie en voel niet dat mijn accu is opgezet. Maar ik neem aan dat ik dan ook andere dingen zou moeten merken? (los van het touchpad natuurlijk...)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:37 schreef ikheetmartijn het volgende:
Kijk voor de grap eens of je accu niet opgezet en aan het overlijden is.
Bij mijn oude (zwarte) MacBook waren wat vage reactie problemen opgelost toen ik een visitekaartje tussen de batterij en touchpad bevestigde.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 03:50 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is er hier iemand die dit herkend en een oplossing heeft?
Voor de mensen die geen MBA hebben zit er een klein prijsverschil tussenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Prima toch? Kom ik ook niet in de verleiding om hem te kopen. Ziet er gelikt uit, maar ik vraag me af wat voor mij de toegevoegde waarde van een iPad is. Met een MBA ben je al zo mobiel als wat.
Apple brengt iPad voorlopig niet naar Beneluxquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:34 schreef Intrepidity het volgende:
Alleen in de VSHad gehoopt dat ik 'm hier ook kon preorderen
Hier werkt 'ie prima?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
De apple store is offlineKijken wat ze er nu voor moois instoppen
Ik heb een unibody macbook, dus dat gaat m helaas niet worden. In ieder geval bedankt voor je antwoord.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:01 schreef Junkie het volgende:
[..]
Bij mijn oude (zwarte) MacBook waren wat vage reactie problemen opgelost toen ik een visitekaartje tussen de batterij en touchpad bevestigde.
Dat hoeft niet eensquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Alsjeblief smeer die jongen een PC aan..
Nieuwe pc of Mac?
Meer heb je niet nodig. Preorder geplaatst.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is dat alles
En ook nog eens alleen in de US
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |