Ik help mee duimenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Zal dit dan het topic zijn waar de nieuwe MBP's komen?
Mjah dat geldt voor elk stukje hardware...quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
Ik ben benieuwd naar de specs en de prijsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Pino112 het volgende:
Dat is wel vaker zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Als je de Amerikaanse websites leest dan heeft de volgende iPad wel een camera en betere specs. Ik twijfel of ik wel voor de eerste versie ga. Daarbij beloofde Jobs dat het om de hoeveelheid gaat en bereidt is om de prijs te laten zakken als de verkoop tegenvalt. Kortom, als je wacht dan krijg je meer voor minder geld op termijn.
En dan zie je weer iets anders om op te wachtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
+100quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:29 schreef DancePlaza het volgende:
wachtend op een MBP 2010
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:58 schreef rubje het volgende:
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef Svyatagor het volgende:
Nerdvraagje; vanwege een juridische kwestie ben ik op zoek naar een tooltje waarmee je kunt zien wanneer er voor het laatst is gerommeld aan een file. In de eigenschappen staat natuurlijk wel een datum, maar we vermoeden dat die niet klopt. Het gaat om een screenshot van een website. Iemand een idee? Mag ook Windows zijn.
Thanks. Ja, ik ben ook aan het zoeken geslagen en kom eindeloos veel programmaatjes tegen waarmee zelfs een kind allerlei attributes van een file kan veranderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Swets het volgende:
[..]
Dat ga je juridisch nooit waterdicht krijgen. Digitaal is per definitie mee te rommelen.
Euh, mwa. Ik heb bij SL een paar keer gehad dat de boel even bevriest. Nu doe ik wel veel tegelijk met m'n Mac, maar niet meer dan onder Leopard.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarschijnlijk komt er ook eerder een nieuwe iPhone uit dan OSX 10.6.3
Wat op zich wel aangeeft dat SL een prima stabiel OS is.
Geen melding over Nederland dus. Apple SC meet in Duitsland in april?quote:Apple today announced that its magical and revolutionary iPad will be available in the US on Saturday, April 3, for Wi-Fi models and in late April for Wi-Fi + 3G models. In addition, all models of iPad will be available in Australia, Canada, France, Germany, Italy, Japan, Spain, Switzerland and the UK in late April.
Beginning a week from today, on March 12, US customers can pre-order both Wi-Fi and Wi-Fi + 3G models from Apple's online store (www.apple.com) or reserve a Wi-Fi model to pick up on Saturday, April 3, at an Apple retail store.
Hmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
iPad komt op 3 april, in de US: http://www.macrumors.com/(...)-fi-ipad-in-the-u-s/
[..]
Geen melding over Nederland dus. Apple SC meet in Duitsland in april?
Ik stel voor in London: daar betalen ze niet met euro's!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
iPad komt op 3 april, in de US: http://www.macrumors.com/(...)-fi-ipad-in-the-u-s/
[..]
Ik moet bekennen dat mijn voorstel mede was ingegeven doordat ik zo'n 3 kilometer van de grens woonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik stel voor in London: daar betalen ze niet met euro's!
Tweakers moet je niet komen voor informatie. Daar zitten (V)MBO-ers met een MSCE-certificaat die menen dat een OS pas een OS is als het 2 keer per dag vastloopt, je vier extra programma's moet draaien om geen malware binnen te krijgen, en het aanpassen van een register sleutel 'tweaken' noemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die eerste reactie @ http://tweakers.net/nieuw(...)et-naar-benelux.html ook
Dat is hier idd bekendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Zeroku het volgende:
De releasedatum van de iPad is bekend!
http://www.cultofmac.com/apple-announces-ipad-release-date-april-3rd-pre-orders-march-12th/32549?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+cultofmac%2FbFow+%28Cult+of+Mac%29&utm_content=Twitter
Oh nee hoor. Tweakers kun je best komen voor informatie. Je moet alleen de tweakers.mobi versie gebruiken of de comments negeren. Het nieuws is meestal prima.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tweakers moet je niet komen voor informatie.
Ik leef in Google Reader. Beter geeft 't niet, vooral met share-mogelijkheden en mogelijkheden om nieuwe relevante feeds te ontdekken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand een RSS-reader? Ik gebruik nu Times en vind het op zich wel overzichtelijk, ik heb nogal veel feeds, maar het loopt af en toe vast en haalt niet alle artikels goed op. Iemand een goed alternatief?
Ik vind het wel vermakelijk. Zo lees ik soms ook eens wat op de FP, gewoon even kijken hoe dramatisch laag het niveau is. Telegraaf is ook een aanradertje.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Tweakers kun je best komen voor informatie. Je moet alleen de tweakers.mobi versie gebruiken of de comments negeren. Het nieuws is meestal prima.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tweakers moet je niet komen voor informatie. Daar zitten (V)MBO-ers met een MSCE-certificaat die menen dat een OS pas een OS is als het 2 keer per dag vastloopt, je vier extra programma's moet draaien om geen malware binnen te krijgen, en het aanpassen van een register sleutel 'tweaken' noemen.
Ik ben daar volgens mij voor het leven geband.
Telegraaf is idd het ultiemequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk. Zo lees ik soms ook eens wat op de FP, gewoon even kijken hoe dramatisch laag het niveau is. Telegraaf is ook een aanradertje.
Ik gebruik zelf ook Times. Voorheen had ik de problemen die jij noemt ook, maar nu al een aantal maanden (sinds een update) geheel probleemloos. De eerste RSS-reader die ik tegen ben gekomen die ik lekker vind werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Gebruikt hier trouwens iemand een RSS-reader? Ik gebruik nu Times en vind het op zich wel overzichtelijk, ik heb nogal veel feeds, maar het loopt af en toe vast en haalt niet alle artikels goed op. Iemand een goed alternatief?
Dat is inderdaad zo vaagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Telegraaf is idd het ultieme![]()
. Vooral om te kijken waar ze suggestief de reactiemogelijkheid wél of juist niet aanzetten....
Gebruik je ook feeds van Nederlandse sites? Zo ja, welke? Mijn versie is geloof ik ook up to date..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook Times. Voorheen had ik de problemen die jij noemt ook, maar nu al een aantal maanden (sinds een update) geheel probleemloos. De eerste RSS-reader die ik tegen ben gekomen die ik lekker vind werken.
Ik heb nu.nl (algemeen en economie) en fd.nl. Verder geen Nederlandse sites volgens mij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Gebruik je ook feeds van Nederlandse sites? Zo ja, welke? Mijn versie is geloof ik ook up to date..
Online RSS readers zijn ook handig. Overal kunnen inloggen op je feeds is echt handig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef De_Hertog het volgende:
Slecht dat wij niet mee doen en bijv. Zwitserland wel. Nuja, dat worden weer import rituelen just like de eerste iPhone.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
True, true. Vooral bij Command+T in Safari. Die webpreviewfetcher (of hoe het ook heet) ramt soms een 8Gb quadcore helemaal stil.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Euh, mwa. Ik heb bij SL een paar keer gehad dat de boel even bevriest. Nu doe ik wel veel tegelijk met m'n Mac, maar niet meer dan onder Leopard.
En als je op nu.nl een artikel aanklikt, wordt dat dan gewoon geopend of krijg je alleen titel en header?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb nu.nl (algemeen en economie) en fd.nl. Verder geen Nederlandse sites volgens mij.
Die wordt gewoon geopend. Wel al eens gemerkt dat het bij RTL soms wel zo is dat je alleen de header krijgt, maar die gebruik ik niet meer, dus weet niet of dat nog steeds het geval is.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En als je op nu.nl een artikel aanklikt, wordt dat dan gewoon geopend of krijg je alleen titel en header?
Grieks?quote:
Vreemd, nu.nl werkt bij mij vrijwel nooit. Zal er nog eens naar kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die wordt gewoon geopend. Wel al eens gemerkt dat het bij RTL soms wel zo is dat je alleen de header krijgt, maar die gebruik ik niet meer, dus weet niet of dat nog steeds het geval is.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef fyah het volgende:
Ik heb ook net een mac maar hoe doe je nou webcam chatten op msn?
Russisch.quote:
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:31 schreef De_Hertog het volgende:
Nee, maar er zijn inmiddels wel drie Apps bijgekomen: Tracks, Airburst Extreme en Monkey Solitaire
Tracks is een fijne app vind ik! Andere twee nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?
Geen idee, ik twijfel nog steeds over die hele bundelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moest je wel eerst iets spammen op Twitter. Is het de moeite om voor die 3 apps een account op Twitter aan te maken?
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:01 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Microsoft's Courier 'digital journal': exclusive pictures and details (update: video!)
Wow, dit ziet er toch best tof uit.
Niet hatenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.
Als je als Microsoft hier je clientele tevreden mee moet houden, ben je wel erg triest.
www.meebo.comquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:48 schreef fyah het volgende:
Ik heb ook net een mac maar hoe doe je nou webcam chatten op msn?
amsn werkt het wel in, op zich.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
NietVolgens mij wilt microsoft niet zoveel in de msn voor osx investeren.
Er zijn wel van die andere gare programma's om die videochatten, google maar eens.
Quanta costa?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Maanden was ik op zoek naar headphones die qua looks bij mijn Macbook passen en ook nog eens killersound voortbrengen.
Maar nu heb ik ze gevonden!Zeer fijn geluid
[ afbeelding ]
Ooit kreeg je tot 20% korting op hardware, maar die deal is er uit gegaan met deze prijsverlaging. Als je niet daadwerkelijk wil gaan programmeren zit er dus geen voordeel meer aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Btw: wat waren ook alweer de voordelen van een developer-account? Die schijnen nu niet zo duur meer te zijn: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=873789
Zijn de Monster Beats Solo van Dr. Drequote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Quanta costa?
Zien er idd gruwelijk mooi uit
Wat is de nieuwswaarde daarvan?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:18 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Geen tethering mogelijk tussen iPhone en iPad
http://www.macrumors.com/(...)ery-life-reaffirmed/
T lijkt mij in ieder geval een product met meer potentie dan de iPad, en ja, ik heb Apple producten en ben geen microsoft fanboy.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een foto en een filmpje? Please. Rendered mockups is wat Microsoft hier laat zien. Dat WinMobile 7 wordt ook pas 11 maanden na presentatie (waar de demo's overigens niet vloeiend liepen) op de markt gebracht, dus dit is ook nog jaren weg. Als het uberhaupt al komt.
Als je als Microsoft hier je clientele tevreden mee moet houden, ben je wel erg triest.
Dat is het dus niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef Vultures het volgende:
[..]
T lijkt mij in ieder geval een product
Misschien krijg je wel een refurbished-model, in ieder geval geen 3rd gen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:10 schreef Vultures het volgende:
Heb mn 2G touch naar de garantie gebracht voor reperatie, en nu heb ik gehoord dat ze nog wel eens een compleet nieuw toestel willen geven als het niet te repareren is / het de tijd niet waar is.
Weet iemand wat er gebeurd wanneer ik een nieuwe touch zou krijgen?
Aangezien het een 2G 16gb was.. en die zijn er tegenwoordig niet meer. Hebben ze nog een voorraad van die dingen liggen voor dit soort gevallen, of krijg ik dan een 32GB 3rd gen?
iSync zorgt er toch gewoon voor dat je gegevens in de telefoon en in iCal gelijk zijn? Kwestie van pairen via bluetooth. Maar volgens mij kun je niet 2 aparte agenda's hebben met in de ene wel agenda-items en in de andere niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hoe kun je ook weer via iSync zorgen dat je agenda-items zowel in je telefoon als in iCal blijven staan?
Misschien moet je Microsoft vragen of ze eenhoorns voor je renderen. Wie weet vind je dat dan ook wel echt.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:18 schreef Vultures het volgende:
[..]
T lijkt mij in ieder geval een product met meer potentie dan de iPad, en ja, ik heb Apple producten en ben geen microsoft fanboy.
Ik had op de nieuwe iMac van mijn vriendin haar Nokia agenda gesynct, en nu zijn de items uit haar telefoon verdwenen. Is er niet een optie om er voor te zorgen dat de items weer in de telefoon komen te staan dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
iSync zorgt er toch gewoon voor dat je gegevens in de telefoon en in iCal gelijk zijn? Kwestie van pairen via bluetooth. Maar volgens mij kun je niet 2 aparte agenda's hebben met in de ene wel agenda-items en in de andere niet.
Als de volgende versies van OS X weer gewoon 120 euro kosten en ongeveer ieder jaar uitkomen zou je dus iets goedkoper aan OS X komen, maar meestal was het iedere anderhalf jaar ongeveer dus dat schiet niet zo opquote:Included in the new and improved Mac Developer Program is access to prerelease builds of Mac OS X, member-only developer forums, a series of instructional videos from Apple engineers, and two direct technical support incidents per year. The TSIs give developers direct access to an Apple engineer for assistance with code problems or other troubleshooting, and developers have the option of buying additional TSIs as needed.
Ja, ze staan wel in iCal. vreemd. Ik zal morgen eens kijken hoe het zit. Met mijn oude Nokia werkte het vroeger wel gewoon namelijk. Misschien dat het 'Merge' niet aanstaat, maar alleen dat de gegevens Telefoon -->iCal gaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat is apart, staan ze dan wel in iCal? Bij mij worden ze altijd Telefoon<->Macbook gesynced.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk staat het bij jou anders ingesteld de eerste keer. Maar als het goed is kun je met een hersync alles weer terug kopiëren naar de telefoon. De volgende keer syncen zouden beiden gegevens gelijk moeten zijn.
ik gok op een paar maandjes. als ie er in de lente niet komt eet ik mijn hoed op.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Hoelang moet ik nu nog wachten op de nieuwe macbook pro?
Ik wil een macbook, maar ik durf het nu niet aan, daardelijk komt de nieuwe pro uit, en dan is die veel beter ofzo
Die quoten we even, voor het geval dat.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef fyah het volgende:
[..]
ik gok op een paar maandjes. als ie er in de lente niet komt eet ik mijn hoed op.
Als ze er een nieuwe introduceren, dan voor de zomervakantie.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Ik wil een macbook, maar ik durf het nu niet aan, daardelijk komt de nieuwe pro uit, en dan is die veel beter ofzo
Als je een macbook wilt, koop hem dan gewoon. Ik ken mensen die al sinds oktober wachten op een Macbook Pro, en ze zijn er niet gelukkiger op geworden. De witte Macbook is een goed product, dus als je niet kan wachten, sla je slag!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:21 schreef Saninl het volgende:
Okay dan. Overtuigd. Ik ga een macbook halen, en geen Pro.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Als je een macbook wilt, koop hem dan gewoon. Ik ken mensen die al sinds oktober wachten op een Macbook Pro, en ze zijn er niet gelukkiger op geworden. De witte Macbook is een goed product, dus als je niet kan wachten, sla je slag!
Uitbreiden kan ik aanraden. Zeker als je denkt het in de toekomst nodig te hebben. Die 90 euro is namelijk een enorm voordelige prijs. Heeft wel effect op de levertijd (zijn niet standaard leverbaar, komen uit China)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef Saninl het volgende:
[..]
Okay dan. Overtuigd. Ik ga een macbook halen, en geen Pro.
Nu nog de keuze of ik de hardware ga upgraden, is de 4 GB intern geheugen wenselijk (90,-)?
De harde schrijf bereid ik niet uit, als ik echt geheugen nodig heb koop ik wel een externe schijf.
Mwa, 2GB ddr3 kost tegenwoordig nog maar 50 euro. Wil je het dubbele uitgeven voor hetzelfde, alleen dan van apple?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Uitbreiden kan ik aanraden. Zeker als je denkt het in de toekomst nodig te hebben. Die 90 euro is namelijk een enorm voordelige prijs. Heeft wel effect op de levertijd (zijn niet standaard leverbaar, komen uit China)
Veel plezier met je Macbook, ik ben al enkele maanden zeer tevreden met de mijne.
Reken eens uit voor jezelf dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Mwa, 2GB ddr3 kost tegenwoordig nog maar 50 euro. Wil je het dubbele uitgeven voor hetzelfde, alleen dan van apple?
je betaalt een meerprijs van 90 euro voor uitbereiding van 2gbquote:Op maandag 8 maart 2010 00:55 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Reken eens uit voor jezelf dan?
4 GB = 2GB ddr3= 2x 50 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |