ik misschien welquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, ik kan aan wat kaartjes voor Feyenoord - Twente komen (halve finale beker), wie heeft er eventueel interesse?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik moet nu maar eens wat gaan lezen
No thnx Justin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, ik kan aan wat kaartjes voor Feyenoord - Twente komen (halve finale beker), wie heeft er eventueel interesse?
Jup, vanavond een toets, en heb geen idee wat ik ervoor moet doen!quote:
Marktplaatsquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik misschien wel![]()
hoe kom je er aan dan, kennissen bij een supportersvereniging? en ga je zelf ook dan?
linkje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marktplaats28 euro per stuk, en ja dan ga ik ook
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef James-Hetfield het volgende:
Getver, moet iedere keer weer werken tussen het Fok!ken door
leuk ofniet !?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, vanavond een toets, en heb geen idee wat ik ervoor moet doen!Dus het boek (een onwijs dik, saai boek) maar eens doorlezen
Ikke?!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
Selma, volgens mij moet je The Book of Eli nog een keer kijken in GOEDE kwaliteit en er goed voor gaan zitten.
Want hij scoort een 7,1 uit bijna 15000 stemmen op IMDB.
Dat zegt wel wat over jou smaak van films anders
[/b]Typisch romantische komedie kijkster ofzo[/b]
Ah je brengt me op een idee. Ik ga ff mn macaroni opwarmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb honger, maar pas over 2,5 uur macaroni!
Ik moet eerlijk zeggen, de kwaliteit was niet al te best. Weinig kleur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
Selma, volgens mij moet je The Book of Eli nog een keer kijken in GOEDE kwaliteit en er goed voor gaan zitten.
Eet ze voor straks Robin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Idd Remco
Maja dan in de auto naar huis, en dan heerlik macaroni eten.
Turkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
Assiej was je gisteren nog in de kantine dan? Ik heb je heel even gezochtMaar toen zei zo'n turkje tegen mij:" EY WAT DOE JE HIER MET V-HALS MANGGG"
![]()
Toen was ik die MBO'ers al weer zat
Laura ... die stem is zo heerlijk om mee wakker te wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog anderhalf uur werken en dan weer naar huis
Iemand stuurde mij vanmiddag een linkje naar een heel blij nummer van ene Laura Jansen, stiekem werd ik er vrolijk vanEn het deed me ook nog eens denken aan Mika's "Stuck in the middle"
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:26 schreef Robinhoo het volgende:
Idd Remco
Maja dan in de auto naar huis, en dan heerlik macaroni eten.
volgens mij gaan wij vanavond bami etenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd spaghetti maken trouwens
quote:
Hier gewoon Aardappel-pureequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanoamd spaghetti maken trouwens
Neequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja ik smste, maar je reageerde AL om 20.00 uur 's avonds
Nogmaals, thanksquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
Ziet er gaaf uit Assiej, gefeliciteerd![]()
Lol ik stem voor een Fok Meeting bij Bakker Bart gevolgd door Multi-Vlaaiquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:44 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nogmaals, thanks
ook als ik mensen over heb geslagen bijdeze bedankt
mijn vader had taart gehaald
en ik
dat wisten we dus niet en nu zitten we dus met dubbel taart....
Vanavond op het menu staat patatjes
net al bami gehad
Waarom doen we niet een keer een Fok meeting met alleen maar eten?
het Lopende Fok! buffet
Nee, niet nog meer taartquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lol ik stem voor een Fok Meeting bij Bakker Bart gevolgd door Multi-Vlaai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |