ik misschien welquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, ik kan aan wat kaartjes voor Feyenoord - Twente komen (halve finale beker), wie heeft er eventueel interesse?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik moet nu maar eens wat gaan lezen
No thnx Justin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, ik kan aan wat kaartjes voor Feyenoord - Twente komen (halve finale beker), wie heeft er eventueel interesse?
Jup, vanavond een toets, en heb geen idee wat ik ervoor moet doen!quote:
Marktplaatsquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik misschien wel![]()
hoe kom je er aan dan, kennissen bij een supportersvereniging? en ga je zelf ook dan?
linkje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marktplaats28 euro per stuk, en ja dan ga ik ook
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef James-Hetfield het volgende:
Getver, moet iedere keer weer werken tussen het Fok!ken door
leuk ofniet !?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, vanavond een toets, en heb geen idee wat ik ervoor moet doen!Dus het boek (een onwijs dik, saai boek) maar eens doorlezen
Ikke?!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
Selma, volgens mij moet je The Book of Eli nog een keer kijken in GOEDE kwaliteit en er goed voor gaan zitten.
Want hij scoort een 7,1 uit bijna 15000 stemmen op IMDB.
Dat zegt wel wat over jou smaak van films anders
[/b]Typisch romantische komedie kijkster ofzo[/b]
Ah je brengt me op een idee. Ik ga ff mn macaroni opwarmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ik heb honger, maar pas over 2,5 uur macaroni!
Ik moet eerlijk zeggen, de kwaliteit was niet al te best. Weinig kleur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef haakon het volgende:
Selma, volgens mij moet je The Book of Eli nog een keer kijken in GOEDE kwaliteit en er goed voor gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |