Geen dikke vette plamuurlaag met schreeuwerige kleuren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Maar het is niet belachelijk opvallend
Hey, ff antwoord op jouw ene vraag: dat was een oude film: Decoys.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef haakon het volgende:
hoi he
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen dikke vette plamuurlaag met schreeuwerige kleuren.
Nou, als je sommige meiden ziet....quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou, als je sommige meiden ziet....En die lopen dan niet beroepsmatig met die plamuur he.
Ach moeten ze ook zelf weten als ze hun huid laten verstikken onder de make-up.![]()
Anyway, Assiej, je kan heel mooi opmaken.
Slechte filmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
Ik ga vanavond Cirque du Freak kijken
daar heb ik alle boeken ook van gelezen vroegah !
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
Ik ga vanavond Cirque du Freak kijken
daar heb ik alle boeken ook van gelezen vroegah !
Whehe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van.
Gisteren zat ik echt naast een lekker wijf in de trein trouwens
Weet je wat pas een slechte film is en pure tijdverspilling?quote:
Ik naar een warm bad, maar dat heb ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ik verlang naar een lekker warm bed zonder make up
(toch nog een beetje ontopic)
ga ik morgen naar toequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat pas een slechte film is en pure tijdverspilling?
Deze flutfilm:
[ afbeelding ]
kende vroeger zo eentje, die had een rode jas, maar haar kraag was compleet roze geworden van al dat poederquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou, als je sommige meiden ziet....En die lopen dan niet beroepsmatig met die plamuur he.
Ach moeten ze ook zelf weten als ze hun huid laten verstikken onder de make-up.![]()
Anyway, Assiej, je kan heel mooi opmaken.
psssssssst, ik heb een bad, interesse?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik naar een warm bad, maar dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
psssssssst, ik heb een bad, interesse?![]()
Bedquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ik verlang naar een lekker warm bed zonder make up
(toch nog een beetje ontopic)
ik laat hem vast vollopen, badzout ook erin?quote:
Ah..whirlpoolquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik naar een warm bad, maar dat heb ik niet.
Ja? Ik wist al niet wat ik ervan moest denken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze flutfilm:
[ afbeelding ]
Oja lekker. Steek je de kaarsjes ook alvast aan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
ik laat hem vast vollopen, badzout ook erin?
Is goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja lekker. Steek je de kaarsjes ook alvast aan?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
waar ben je eigenlijk voor geslaagd Assiej?
laat maar, zie ik je FoBo "MBO Grafisch Vormgeven, Visagie" staan
Ken je die Mad Max films? Van Mel Gibson jaren en jaren geleden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja? Ik wist al niet wat ik ervan moest denken...
Hmmm... maar niet doen danquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ken je die Mad Max films? Van Mel Gibson jaren en jaren geleden?
Daar lijkt het op maar dan heel erg saai.
Maar goed, dat is mijn mening he.
Nee sorry, ik badder liever alleen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:58 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Is goed
psssst, James er ook in?![]()
Hehe, waarom 'V-hals' ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Robinhoo het volgende:
Assiej was je gisteren nog in de kantine dan? Ik heb je heel even gezochtMaar toen zei zo'n turkje tegen mij:" EY WAT DOE JE HIER MET V-HALS MANGGG"
![]()
Toen was ik die MBO'ers al weer zat
waarom ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze flutfilm:
[ afbeelding ]
Ja ik smste, maar je reageerde AL om 20.00 uur 's avondsquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:02 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehe, waarom 'V-hals' ?
Alsin een tshirt met een V-hals?
Ik was wel in de kantine
al had je gesmst was het fail want mn batt was leeg
Doeiiiiquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga even in de zon zitten nu het nog kan en daarna mama helpen
Later![]()
dan ist toch goed ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Saai, voorspelbaar en zo'n 12 in een dozijnfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |