't Begint met vingersquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
Justin wordt geil van een bowlingbal.
blowen tijdens het bowlenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
Ga ik eerst blowen, dan kan ik beter bowlen.
welke ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nah ik lees het nog wel, ik ga weer film kijken
De partij wist ik wel, maar de persoon? Geen idee...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is wel een behoorlijke Sadness Royale, als je gaat stemmen zonder dat je vanteovren ook maar enig idee hebt waarop.
Schoenhaal zequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de pakketten voor de slagers ophalen en even winkelen
dat koop je ook niet, dat hoor je te krijgen, zoals mijquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Bowlen. Dan ga ik wel mee.
En ik heb goftedomme heerlijke Caramel Fudge gehaald....stoppen ze er ranzige rozijnen in. WIE STOPT DAAR NOU ROZIJNEN IN.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef haakon het volgende:
[..]
dat koop je ook niet, dat hoor je te krijgen, zoals mij ik
Zoals ik. En staat dat in de sterren geschreven ofzo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:26 schreef haakon het volgende:
dat koop je ook niet, dat hoor je te krijgen, zoals mij
zuipen primaquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef Robinhoo het volgende:
Daarna gaan we zuipen en de drugs neem ik aan?
Jij bobt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zuipen prima![]()
drugs doe ik niet aan...
Neee, ik ga morgen naar de slachterij en ik weet niet hoe laat ik thuis benquote:
Ik ruil nooit schoenenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je ze zaterdag ging ruilen
Coolquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en bij deze reik ik Oscar uit aan...
Sammzzzzzzzzzzz
een kameraad van me werkt bij de ola, die koopt die dingen voor 60cent, en dan krijg ik gewoon potjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals ik. En staat dat in de sterren geschreven ofzo?wat een flauwekul.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef Assiej het volgende:
Geslaagd
Theorie een 9 (maar dat wisten jullie al toch....)
Technische make-up, voor onderstaande foto een 8
[ afbeelding ]
Vrije Expressie, vrije keuze dus, voor onderstaande foto een 8
[ afbeelding ]
Mijne is rechts, de rest is van de andere klasgenoten..
Ik had de hoogste cijers
[ afbeelding ]
Ik vind dat mooiquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:27 schreef Assiej het volgende:
Dank dank
En @San, dat is basis make-up /standaard makeup..
in de examen taal "Technische Make-up .."
Komt een beetje in de buurt van naturel he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat mooiZou je zo mee over straat kunnen.
Bij lange na niet. Maar het is niet belachelijk opvallendquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Komt een beetje in de buurt van naturel he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |