Geen dikke vette plamuurlaag met schreeuwerige kleuren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij lange na niet. Maar het is niet belachelijk opvallend
Hey, ff antwoord op jouw ene vraag: dat was een oude film: Decoys.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef haakon het volgende:
hoi he
Nou nou nou nouquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen dikke vette plamuurlaag met schreeuwerige kleuren.
Nou, als je sommige meiden ziet....quote:
Ik houd er ook niet van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou, als je sommige meiden ziet....En die lopen dan niet beroepsmatig met die plamuur he.
Ach moeten ze ook zelf weten als ze hun huid laten verstikken onder de make-up.![]()
Anyway, Assiej, je kan heel mooi opmaken.
Slechte filmquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
Ik ga vanavond Cirque du Freak kijken
daar heb ik alle boeken ook van gelezen vroegah !
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:44 schreef haakon het volgende:
Ik ga vanavond Cirque du Freak kijken
daar heb ik alle boeken ook van gelezen vroegah !
Whehe.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik houd er ook niet van.
Gisteren zat ik echt naast een lekker wijf in de trein trouwens
Weet je wat pas een slechte film is en pure tijdverspilling?quote:
Ik naar een warm bad, maar dat heb ik niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ik verlang naar een lekker warm bed zonder make up
(toch nog een beetje ontopic)
ga ik morgen naar toequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet je wat pas een slechte film is en pure tijdverspilling?
Deze flutfilm:
[ afbeelding ]
kende vroeger zo eentje, die had een rode jas, maar haar kraag was compleet roze geworden van al dat poederquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nou, als je sommige meiden ziet....En die lopen dan niet beroepsmatig met die plamuur he.
Ach moeten ze ook zelf weten als ze hun huid laten verstikken onder de make-up.![]()
Anyway, Assiej, je kan heel mooi opmaken.
psssssssst, ik heb een bad, interesse?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik naar een warm bad, maar dat heb ik niet.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:55 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
psssssssst, ik heb een bad, interesse?![]()
Bedquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:52 schreef Frutsel het volgende:
Ik verlang naar een lekker warm bed zonder make up
(toch nog een beetje ontopic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |