Jij beschouwt dit als kwetsend? dan neem ik jou echt niet serieus. Helaas.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
En waarom voel je je precies geroepen deze mening, waarvan je weet dat het mensen gaat kwetsen, toch nog te ventileren?
Goed gevonden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wanneer kom je uit de kast?
Uiteraard kan je hele verhaal als kwetsend beschouwd worden. En waarom neem je iemand niet serieus als hij zich gekwetst wordt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jij beschouwt dit als kwetsend? dan neem ik jou echt niet serieus. Helaas.
Ik beschouw dit vooral als dom en onnodig, maar je kunt op je vingers natellen dat er mensen zullen zijn die dit wel kwetsend zullen vinden. Dus ik vraag me af waarom je jouw mening zo belangrijk vindt, om er ondanks dat een topic over te openen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jij beschouwt dit als kwetsend? dan neem ik jou echt niet serieus. Helaas.
Ts is homoquote:Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet! Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan
Godver dus je kwetst nu ook al mensen omdat ze moeten accepteren dat niet iedereen ze moet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik beschouw dit vooral als dom en onnodig, maar je kunt op je vingers natellen dat er mensen zullen zijn die dit wel kwetsend zullen vinden. Dus ik vraag me af waarom je jouw mening zo belangrijk vindt, om er ondanks dat een topic over te openen.
Ik vind je vrij zwakzinnig, maar gelukkig voel je je daar niet gekwetstquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Godver dus je kwetst nu ook al mensen omdat ze moeten accepteren dat niet iedereen ze moet?
Wat een mietjesmaatschappij dit zeg, het is al zover dat je niet eens meer je mening mag uiten en alles wat mensen niet horen willen is "Kwetsend" het is gewoon harde realiteit, leer ermee omgaan.
Dit is treffend genoeg.....quote:
Och laat ze lekker paraderen daar in Amsterdam, schijt aan. Mag ik nu ook al mensen niet meer moeten? Dus we moeten allemaal elkaar maar lief en aardig vinden? Lekker geindoctrineerd allemaal zeg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Ts is homo
Voor ts :
[ afbeelding ]
Misschien kan je nu wat beter slapen
Antwoord geven op vragen is niet je sterktste punt, he? Dat is retorisch, hier hoef je niet op te antwoordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Godver dus je kwetst nu ook al mensen omdat ze moeten accepteren dat niet iedereen ze moet?
Wat een mietjesmaatschappij dit zeg, het is al zover dat je niet eens meer je mening mag uiten en alles wat mensen niet horen willen is "Kwetsend" het is gewoon harde realiteit, leer ermee omgaan.
Daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Och laat ze lekker paraderen daar in Amsterdam, schijt aan. Mag ik nu ook al mensen niet meer moeten? Dus we moeten allemaal elkaar maar lief en aardig vinden? Lekker geindoctrineerd allemaal zeg.
quote:
Ik ben er iig over uit dat ik een stuk normaler ben dan jij, whatever normaal mag zijn dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
We leven inderdaat in 2010, in 1950 was je nog zwakzinnig toen je vond dat Homo's normaal waren en nu mag je niet eens vinden dat het "Toch wel een beetje vreemd is" want het is immers volkomen natuurlijk doch?
retards, strijd tegen de maatschappelijke machine is onbegonnen, jammer.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik vind je vrij zwakzinnig, maar gelukkig voel je je daar niet gekwetst
Met Lesbi's heeft TS geen moeite hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef Pixie. het volgende:
Ts het is verdomme 2010 man
Kom onder je steen vandaag
En stop met zeiken.
En als je het zo walgelijk en goor vind
Waarom hou je je er dan mee bezig.
En het is geen realiteit het is gewoon het zwakzinnige wereldje waarin jij leeft.
- Als je het OP hebt gelezen is het je duidelijk geworden dat ik ze niet zozeer haat, maar ik vind het niet "Normaal" simpelweg omdat het niet klopt, dus volgens jou moet (mits iedereen iets normaal vind) ik het ook maar vinden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:34 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Maar het is nogal zwak van je om op een bepaald een bepaalde groep mensen te haten.
Waarschijnlijk heb je nog nooit goeie ervaringen met homosexuele mensen gehad.
Of je bent op die manier opgevoed.
Dat weet ik allemaal niet.
Maar je moet zomaar een grote groep mensen gaan beledigen waar jij zo te zien nergens van afweet.
Want als je echt zo'n sterke mening had gehad. Had je je ook in de feiten verdiept.
En die ken je blijkbaar niet.
Want homosexuele mensen zijn net als ieder ander ieder andere homo
Dus ook hetzelfde als jou
GADVER! Hetero is vies!!quote:
Zijn we wel van de overbevolking afquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Ergens heeft TS ook wel een punt. Als iedereen homoseksueel was dan was het snel gedaan met de mensheid.
Zo komt het wel over hoe je reageerd op bepaald commentaar hier.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
- Als je het OP hebt gelezen is het je duidelijk geworden dat ik ze niet zozeer haat, maar ik vind het niet "Normaal" simpelweg omdat het niet klopt, dus volgens jou moet (mits iedereen iets normaal vind) ik het ook maar vinden?
Nou gezien de verkiezingspeilingen heb je tegenwoordig dan gewoon gelijk..quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
En laat me raden, als ik zeg dat het immigratiebeleid wel wat strenger mag ben ik rascist zeker?
Pedo's ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:42 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Zo komt het wel over hoe je reageerd op bepaald commentaar hier.
En hoe je erover praat in je OP.
Doe gewoon even normaal man. En laat ieder mens in hun eigen waarde
Quote mij waar ik zeg dat ik homo's niet accepteer? Geef geen vertekend beeld onnozel geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef no1uknow het volgende:
Ik accepteer joden nog steeds niet, en Hitler's ideeën waren zo slecht nog niet! Maar deze mening ventileer ik toch ook niet als ik langs een synagoge loop.
Het klopt niet volgens jouw denkwijze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
- Als je het OP hebt gelezen is het je duidelijk geworden dat ik ze niet zozeer haat, maar ik vind het niet "Normaal" simpelweg omdat het niet klopt, dus volgens jou moet (mits iedereen iets normaal vind) ik het ook maar vinden?
nee immigratie mag je dan wel weer eerlijk je mening over gevenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Het is me gewoon volkomen duidelijk, Als je zegt over homo's dat je ze accepteert maar nooit echt normaal gaat vinden dan ben je homofoob
En laat me raden, als ik zeg dat het immigratiebeleid wel wat strenger mag ben ik rascist zeker?
Bekrompen stel
Je bent echt té grappig met je "bekrompen stel".quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Het is me gewoon volkomen duidelijk, Als je zegt over homo's dat je ze accepteert maar nooit echt normaal gaat vinden dan ben je homofoob
Bekrompen stel
Zó slecht dat ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Het klopt niet volgens jouw denkwijze.
Er is een verschil tussen storen aan, en gewoon een principiële hekel hebben aan.
Ik heb bijvoorbeeld een principiële hekel aan christenen die mij willen converteren (en dan niet naar jpg).
En ik stoor me aan marokkanen met een bontkraagje die lopen als een bodybuilder met tennissokken onder z'n armen.
Er is verschil.
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Het klopt niet volgens jouw denkwijze.
Er is een verschil tussen storen aan, en gewoon een principiële hekel hebben aan.
Ik heb bijvoorbeeld een principiële hekel aan christenen die mij willen converteren (en dan niet naar jpg).
En ik stoor me aan marokkanen met een bontkraagje die lopen als een bodybuilder met tennissokken onder z'n armen.
Er is verschil.
Waarom open je in godsnaam een topic, als je geen enkel kritisch geluid duldt. Faalhaas.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Quote mij waar ik zeg dat ik homo's niet accepteer? Geef geen vertekend beeld onnozel geval.
Wat is er onjuist aan geformuleerd dan? mensen accepteren homo's maar mensen die er ook maar iets anders over denken moeten gelijk "Normaal doen" dikke hoi.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent echt té grappig met je "bekrompen stel".
De mooiste zin uit je verhaal vind ik nog:
ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
* NanKing voelt zich een cavia.
Als iedereen een mannetje was, was het ook snel afgelopen. Is man zijn nu abnormaal?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Ergens heeft TS ook wel een punt. Als iedereen homoseksueel was dan was het snel gedaan met de mensheid.
Gewoon als een volwassen vent reageren en er niet zo jankerig over doen helpt al een hoopquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.
Is deze lulkoek relevant?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen een mannetje was, was het ook snel afgelopen. Is man zijn nu abnormaal?
Wat er onjuist aan geformuleerd is is dat je mensen en homo's zegt, jij paaseiquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Wat is er onjuist aan geformuleerd dan? mensen accepteren homo's maar mensen die er ook maar iets anders over denken moeten gelijk "Normaal doen" dikke hoi.
Koplopers van de Evolutie? of onderwerping aan survival of the fittest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef Twizu het volgende:
Ik denk overigens dat homo's koplopers zijn van de evolutie. Sommige diersoorten sterven nu eenmaal uit en ik denk dat de mens nu aan de beurt is.![]()
We hadden ook allemaal langzaam kannibaal kunnen worden, dat had uiteindelijk hetzelfde resultaat gehad, maar knuffelen met hetzelfde geslacht is toch veel leuker?
Nou dan, het nut van dit topic is dan ook weg en niets meer dan een "lief dagboek" moment.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.
JA!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen een mannetje was, was het ook snel afgelopen. Is man zijn nu abnormaal?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat er onjuist aan geformuleerd is is dat je mensen en homo's zegt, jij paasei.
Dat komt niet in het Topic zelf voor, dat is alleen voor het CBR bestemd, want homo zijn is normaal toch maar het is nog wel een scheldwoord? FRAPANT ZEG.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Het CBR - HOMOOOS.
kijk daar hebben we het al, de reden dat ts niet gesteld is op homo's
grammaticaal kan er geen komma voor het woord en staan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Goed gezien dat was namelijk een keiharde interpunctie Faud
Zo stond het er : heb mijn eigen normen en waarden over homo's en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Zo moet het er staan : heb mijn eigen normen en waarden over homo's[/b[b]],(KOMMA)! en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Wat loop je nou te homo' en? Volgens mij ben je zelf zo'n bruinwerker he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat komt niet in het Topic zelf voor, dat is alleen voor het CBR bestemd, want homo zijn is normaal toch maar het is nog wel een scheldwoord? FRAPANT ZEG.
ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zo stond het er : heb mijn eigen normen en waarden over homo's en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Zo moet het er staan : heb mijn eigen normen en waarden over homo's[/b[b]],(KOMMA)! en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Ja en hoe reageert dan een volwassen vent? laat me raden die geeft homosexuele mensen een dikke hug ofniet? je zegt wel steeds "Doe normaal" maar betekent dat bij jou "Neem een andere mening aan" of "je mag je niet uiten op zo'n manier als het over homo's gaat"quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon als een volwassen vent reageren en er niet zo jankerig over doen helpt al een hoop
Daar kan ik nou zo pissed off om wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan nog eens wat met de aarde. Zie het zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daar kan ik nou zo pissed off om worden
Je hoeft toch geen vriendjes met homo's te worden en dan maakt volgens mij ook niemand je wijs hier.
Maar je kan wel normaal reageren op mensen of ze nu homo zijn of niet.
Het maakt totaal geen verschil met ieder ander hoor
Een volwassen vent met een beetje kennis die laat ZELFS homosexuele mensen gewoon in hun waarden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja en hoe reageert dan een volwassen vent? laat me raden die geeft homosexuele mensen een dikke hug ofniet? je zegt wel steeds "Doe normaal" maar betekent dat bij jou "Neem een andere mening aan" of "je mag je niet uiten op zo'n manier als het over homo's gaat"
Mwah vooralsnog wijs je haar af om iets wat een groot deel van haar zelf is en waar ze niemand mee kwaad doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?
Het lijkt nogal of je in een vekrapt wereldje leeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Een volwassen vent met een beetje kennis die laat ZELFS homosexuele mensen gewoon in hun waarden.
Je moet niet alle homo's en potten over 1 kant scheren.
En nee.
Ik vind dat niet bepaald normaal nee als iemand zo overdreven reageert om zoiets als dit.
Get a grip man. en doe indd gewoon normaal.
Dat doe je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.
Ik laat homo's in hun waarde wat betreft het met rust laten van homo's, van mij zullen ze nooit last hebben mits ze mij niet lastig vallen.
Alle homosexuelen over 1 kam scheren? ze hebben toch 1 ding gemeen allemaal, hun homosexualiteit? en daar gaat het nu over.
En als er iemand overdreven reageert zijn het wel de "Afwijkende mening" - haters hier, ik zet mijn verhaal gewoon zonder abnormaal taalgebruik uiteen. En nog ben ik een soort hitler ofzo?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:03 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Het lijkt nogal of je in een vekrapt wereldje leeft
Het is 2010 !
Kom op zeg.
Waarom mogen van jou niet 2 mensen van hetzelfde geslacht van elkaar houden, daar is niets mis mee hoor.
ze hebben nu al last van je omdat jij ze loopt te veroordelen. Wie ben jij om een ander mens te veroordelen over zijn geaardheid?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.
Ik laat homo's in hun waarde wat betreft het met rust laten van homo's, van mij zullen ze nooit last hebben mits ze mij niet lastig vallen.
Alle homosexuelen over 1 kam scheren? ze hebben toch 1 ding gemeen allemaal, hun homosexualiteit? en daar gaat het nu over.
En als er iemand overdreven reageert zijn het wel de "Afwijkende mening" - haters hier, ik zet mijn verhaal gewoon zonder abnormaal taalgebruik uiteen. En nog ben ik een soort hitler ofzo?
Omdat het een normale zaak is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.
Mwoa komt overal in de dierenwereld voor hoor. Bij Bonobo aapjes doen ze zelfs voor hun plezier aan homosex.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar niet.
Want je loopt hier toch echt mensen te kwetsen met je overtuigingen.
En dat klopt niet helemaal.
En teminste ik praat nu voor mezelf.
Is dat ik daarom er zo op reageer.
Tof dat je toch je excuses aanbiedquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?
Waarom heb je dan überhaubt dit topic geopend? Er zit geen enkel doel in de OP behalve je eigen mening te spuien zonder reden, en dan gaan miepen dat mensen dat niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?
Waarom zou ik daar anders over denken? homosexualiteit betekent toch dat mensen op hetzelfde geslacht vallen of niet? of probeer je nou te scoren ofzoquote:
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:12 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Tof dat je toch je excuses aanbied
Maar enfin.
Het hoeft geen taboe te zijn voor mensen die anders denken.
Maar je ziet homosexuele mensen ook niet een topic aanmaken
Ik hou niet van hetero's what the hell
En iedereen mag zijn eigen mening hebben.
En iedereen mag zijn eigen mening verdedigen.
Maar het ligt er wel aan op welke manier je dat doet.
En ik vind dat jij dat op een hele foute manier doet.
Laten we er een topic over openenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :squote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Mwoa komt overal in de dierenwereld voor hoor. Bij Bonobo aapjes doen ze zelfs voor hun plezier aan homosex.
Homosexualiteit is geen keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.
En hoe kan je zo'n mening als ik heb op een minder serieuze manier stellen dan? Dan moet je er echt omheen gaan zitten draaien, maar ik vind dat gewoon. Bovendien ging ik er vanuit dat er wel ergere dingen tegen homosexuele mensen geroepen is dan dit betoog? en nemen mijns inziens mensen dit soort punten van kritiek (commentaar op homosexualiteit) in hun keuze om uit de kast te komen, dan ben ik blijkbaar slecht geinformeerd.
En je moet homosexualiteit niet vergelijken met lijkensex.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :s
In natuurlijke zin ja. Anders zou het niet voorkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :s
Ik weet niet of jij algemeen bent ingelicht over het voortplantingsstelsen van de mens?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef NanKing het volgende:
Waarom slaat het biologisch gezien helemaal nergens op?
Kanker is ook niet normaal. Wijs je kankerpatiënten ook af?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij algemeen bent ingelicht over het voortplantingsstelsen van de mens?
Ik zeg niet dat 'Homo mensen niet aardig/ lief/ behulpzaam kunnen zijn, punt van kritiek betreft gewoon het feit, dat mensen niet verdragen dat ik een andere mening ben toebedeeld dan de doorgaanse. En die van mij is dat het niet normaal is in natuurlijke zin, Daarmee veroordeel ik homo's niet als mens maar als iemand die heterosexualiteit afwijst.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
En die van mij is dat het niet normaal is in natuurlijke zin,
Dat heb ik niet gedaan, ik reageerde op die kerel die zei dat homosexualiteit in het dierenrijk voorkwam, als argument dat het natuurlijk is. Toen antwoorde ik dat er ook eenden zijn die dode eenden paren en daarmee bedoel ik; als eenden het doen is het natuurlijk puur omdat het dieren zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En je moet homosexualiteit niet vergelijken met lijkensex.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Daarmee veroordeel ik homo's niet als mens maar als iemand die heterosexualiteit afwijst.
Nee het staat er gewoon goed, en kom niet met die argumenten aanzetten die totaal niet van toepassing zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kanker is ook niet normaal. Wijs je kankerpatiënten ook af?
Ik ga er even voor het gemak van uit dat je 'homosexualiteit' bedoelt in die laatste zin
Dat blijkt dus dat je er niet voor kiest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:28 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, ik reageerde op die kerel die zei dat homosexualiteit in het dierenrijk voorkwam, als argument dat het natuurlijk is. Toen antwoorde ik dat er ook eenden zijn die dode eenden paren en daarmee bedoel ik; als eenden het doen is het natuurlijk puur omdat het dieren zijn?
Leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zojuist onbewust uit de kast geklommen
Jij deed net precies hetzelfde met die eendenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee het staat er gewoon goed, en kom niet met die argumenten aanzetten die totaal niet van toepassing zijn
Maar dieren doen het niet omdat ze het geil vinden, maar ze repen hetzelfde geslachts om ze onderdanig te maken. En ze geven dode dieren een laatste dienst door ze te paren, dat is hun vorm van rouw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat blijkt dus dat je er niet voor kiest.
Maar het gewoon bent
En onderwerpen als kanker erbij halen is wel inhoudelijk, oh sorry dat wist ik niet. Daarbij als ik op alle troll hier moet reageren zit ik de hele nacht nog op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij deed net precies hetzelfde met die eenden
Je komt hier binnen met een mening, je wil geen discussie aangaan, je gaat nergens inhoudelijk op in en roept alleen maar dat jouw mening niet geaccepteerd wordt. Ga toch weg man.
Behalve Bonobo aapjes. Die vinden het wel geil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:37 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Maar dieren doen het niet omdat ze het geil vinden, maar ze repen hetzelfde geslachts om ze onderdanig te maken. En ze geven dode dieren een laatste dienst door ze te paren, dat is hun vorm van rouw.
A; het is jouw mening, kan je daar wat aan doen?quote:
Dat geven van redenen om je mening te ondersteunen is iets wat volwassenen doen. Hopelijk leer je dat ooit nog...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Mij hoor je er niet over. Maar als je zegt dat je homosexualiteit niet normaal vind dan moet je gelijk redenen geven waarom niet,
Lijken mij geldige redenenquote:dan komen er loze kreten als ; "Homo's zijn ook mensen" en "iedereen heeft rechten". Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet!
Normen en waarden die onderbouwd worden met "ik snap het allemaal wel, maar ik moet ze gewoon niet!"quote:Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan, ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's. En mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Apen hebben evenals mensen een zeer complex brein en hierarchië, maar je zal echt nooit van je leven 2 steenrammen elkaar zien staan pijpen hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:40 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Behalve Bonobo aapjes. Die vinden het wel geil.
Heb jij nooit ergens een sterk gevoel over? dat is volgens mijzelf een "Credible" argument genoeg. Je hebt ook mensen die kleine ruimtes haten, als je om redenen vraagt dan gehts los.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat geven van redenen om je mening te ondersteunen is iets wat volwassenen doen. Hopelijk leer je dat ooit nog...
[..]
Lijken mij geldige redenen
[..]
Normen en waarden die onderbouwd worden met "ik snap het allemaal wel, maar ik moet ze gewoon niet!"![]()
Neem alsjeblieft geen kinderen TS
Ik niet, jij wel door met beter materiaal te komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
A; het is jouw mening, kan je daar wat aan doen?
Mijn punt was dat je niet zomaar een mening kunt hebben zonder het te onderbouwenquote:B; omdat het jouw mening is is het dan waar? nee, antwoord gegeven op jouw vorige post.
Als je even terugleest zie je voldoende onderbouwing, als je daar geen zin in hebt ben je wel een hele obvious troll.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik niet, jij wel door met beter materiaal te komen
[..]
Mijn punt was dat je niet zomaar een mening kunt hebben zonder het te onderbouwen
Het enige dat ik gezien heb is 'het is niet natuurlijk'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je voldoende onderbouwing, als je daar geen zin in hebt ben je wel een hele obvious troll.
ah maar je gaat aan het feit voorbij dat het blijkbaar een natuurlijk verschijnsel is. Misschien minder vaak voorkomend dan hetero sexualiteit. Maar het is wel natuurlijk anders zou het niet overal in het dierenrijk voorkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Apen hebben evenals mensen een zeer complex brein en hierarchië, maar je zal echt nooit van je leven 2 steenrammen elkaar zien staan pijnpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |