quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
En die van mij is dat het niet normaal is in natuurlijke zin,
Dat heb ik niet gedaan, ik reageerde op die kerel die zei dat homosexualiteit in het dierenrijk voorkwam, als argument dat het natuurlijk is. Toen antwoorde ik dat er ook eenden zijn die dode eenden paren en daarmee bedoel ik; als eenden het doen is het natuurlijk puur omdat het dieren zijn?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
En je moet homosexualiteit niet vergelijken met lijkensex.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Daarmee veroordeel ik homo's niet als mens maar als iemand die heterosexualiteit afwijst.
Nee het staat er gewoon goed, en kom niet met die argumenten aanzetten die totaal niet van toepassing zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:27 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Kanker is ook niet normaal. Wijs je kankerpatiėnten ook af?
Ik ga er even voor het gemak van uit dat je 'homosexualiteit' bedoelt in die laatste zin
Dat blijkt dus dat je er niet voor kiest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:28 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gedaan, ik reageerde op die kerel die zei dat homosexualiteit in het dierenrijk voorkwam, als argument dat het natuurlijk is. Toen antwoorde ik dat er ook eenden zijn die dode eenden paren en daarmee bedoel ik; als eenden het doen is het natuurlijk puur omdat het dieren zijn?
Leukquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:29 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bent zojuist onbewust uit de kast geklommen
Jij deed net precies hetzelfde met die eendenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nee het staat er gewoon goed, en kom niet met die argumenten aanzetten die totaal niet van toepassing zijn
Maar dieren doen het niet omdat ze het geil vinden, maar ze repen hetzelfde geslachts om ze onderdanig te maken. En ze geven dode dieren een laatste dienst door ze te paren, dat is hun vorm van rouw.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:30 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat blijkt dus dat je er niet voor kiest.
Maar het gewoon bent
En onderwerpen als kanker erbij halen is wel inhoudelijk, oh sorry dat wist ik niet. Daarbij als ik op alle troll hier moet reageren zit ik de hele nacht nog op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:33 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij deed net precies hetzelfde met die eenden
Je komt hier binnen met een mening, je wil geen discussie aangaan, je gaat nergens inhoudelijk op in en roept alleen maar dat jouw mening niet geaccepteerd wordt. Ga toch weg man.
Behalve Bonobo aapjes. Die vinden het wel geil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:37 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Maar dieren doen het niet omdat ze het geil vinden, maar ze repen hetzelfde geslachts om ze onderdanig te maken. En ze geven dode dieren een laatste dienst door ze te paren, dat is hun vorm van rouw.
A; het is jouw mening, kan je daar wat aan doen?quote:
Dat geven van redenen om je mening te ondersteunen is iets wat volwassenen doen. Hopelijk leer je dat ooit nog...quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Mij hoor je er niet over. Maar als je zegt dat je homosexualiteit niet normaal vind dan moet je gelijk redenen geven waarom niet,
Lijken mij geldige redenenquote:dan komen er loze kreten als ; "Homo's zijn ook mensen" en "iedereen heeft rechten". Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet!
Normen en waarden die onderbouwd worden met "ik snap het allemaal wel, maar ik moet ze gewoon niet!"quote:Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan, ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's. En mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Apen hebben evenals mensen een zeer complex brein en hierarchiė, maar je zal echt nooit van je leven 2 steenrammen elkaar zien staan pijpen hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:40 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Behalve Bonobo aapjes. Die vinden het wel geil.
Heb jij nooit ergens een sterk gevoel over? dat is volgens mijzelf een "Credible" argument genoeg. Je hebt ook mensen die kleine ruimtes haten, als je om redenen vraagt dan gehts los.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat geven van redenen om je mening te ondersteunen is iets wat volwassenen doen. Hopelijk leer je dat ooit nog...
[..]
Lijken mij geldige redenen
[..]
Normen en waarden die onderbouwd worden met "ik snap het allemaal wel, maar ik moet ze gewoon niet!"![]()
Neem alsjeblieft geen kinderen TS
Ik niet, jij wel door met beter materiaal te komenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
A; het is jouw mening, kan je daar wat aan doen?
Mijn punt was dat je niet zomaar een mening kunt hebben zonder het te onderbouwenquote:B; omdat het jouw mening is is het dan waar? nee, antwoord gegeven op jouw vorige post.
Als je even terugleest zie je voldoende onderbouwing, als je daar geen zin in hebt ben je wel een hele obvious troll.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik niet, jij wel door met beter materiaal te komen
[..]
Mijn punt was dat je niet zomaar een mening kunt hebben zonder het te onderbouwen
Het enige dat ik gezien heb is 'het is niet natuurlijk'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Als je even terugleest zie je voldoende onderbouwing, als je daar geen zin in hebt ben je wel een hele obvious troll.
ah maar je gaat aan het feit voorbij dat het blijkbaar een natuurlijk verschijnsel is. Misschien minder vaak voorkomend dan hetero sexualiteit. Maar het is wel natuurlijk anders zou het niet overal in het dierenrijk voorkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:41 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Apen hebben evenals mensen een zeer complex brein en hierarchiė, maar je zal echt nooit van je leven 2 steenrammen elkaar zien staan pijnpen hoor.
Dit vind ik ook altijd zo'n onzinquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:47 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Maar goed zoals ik al eerder opmerkte, is het het juist het dier mens die er een potje van maakt op aarde.
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Het enige dat ik gezien heb is 'het is niet natuurlijk'.
Het wordt net leuk!quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef Pixie. het volgende:
Oja ik kom nog even doei zeggen.
Want ik ben een beetje klaar met dit topic
Deels mee eens, dat is de geschiedenis ja. In principe niet heel relevant met dit topic. Maar wij leven nu eenmaal in een sterk ontwikkelde maatschappij waar niemand het onbetwist eens of oneens is. Dat standpunt hoeft niet per sé op sterke feiten te worden ondersteundquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:47 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
ah maar je gaat aan het feit voorbij dat het blijkbaar een natuurlijk verschijnsel is. Misschien minder vaak voorkomend dan hetero sexualiteit. Maar het is wel natuurlijk anders zou het niet overal in het dierenrijk voorkomen.
Het is puur de zogenaamd menselijke intelligentie(gecombineerd met moraal) die er een probleem van maakt.
Maar goed zoals ik al eerder opmerkte, is het het juist het dier mens die er een potje van maakt op aarde.
Je kunt proberen er andere mensen niet mee lastig te vallen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.
Zeggen allemaal niks. De enige manier waarop jouw 'het is niet natuurlijk' enige waarde heeft is als jouw definitie van 'natuurlijk' anders is dan de rest van de wereld.quote:Het feit : het is niet natuurlijk is technisch gezien een sterker argument dan "homo's zijn ook mensen" of "iedereen heeft rechten"
Ik weet met enige zekerheid dat er 13,7 miljard een big bang was en dat alles dat er nu in het heelal is, samengeperst was in een punt zo groot als een tennisbal. Dit punt bevatte jou, mij, onze ouders, iedereen op fok, alle dinosaurussen die ooit hebben rondgelopen, alle homo's die ooit hebben geleefd, alle eventuele buitenaardse beschavingen enz. enz. En dat alles in iets ter grote van een tennisbal!quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Heb jij nooit ergens een sterk gevoel over? dat is volgens mijzelf een "Credible" argument genoeg. Je hebt ook mensen die kleine ruimtes haten, als je om redenen vraagt dan gehts los.
Meningen inclusief normen en waarden zijn door mijn eigen ervaringen en gewaarwordingen opgebouwd, die sloop je niet zomaar 1,2,3 omdat mensen niet met je mening om kunnen gaan, met alle respect.
Dat betekent dat ik de discussie niet aan mag gaan want dan "val ik mensen lastig" Dat bedoel je toch? dat ik dit topic opende?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:53 schreef Avey het volgende:
[..]
Je kunt proberen er andere mensen niet mee lastig te vallen...
[..]
Zeggen allemaal niks. De enige manier waarop jouw 'het is niet natuurlijk' enige waarde heeft is als jouw definitie van 'natuurlijk' anders is dan de rest van de wereld.
Inderdaad. Je kunt alleen een discussie aangaan als je mening ergens op gebaseerd is, en dan bedoel ik niet 'een gevoel'. Daar kan niemand wat mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:57 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik de discussie niet aan mag gaan want dan "val ik mensen lastig" Dat bedoel je toch? dat ik dit topic opende?
Leuk verhaal, maar als je altijd zo wilt denken kan je net zo goed alle regels aan je laars lappen en losbandig/crimineel gaan leven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik weet met enige zekerheid dat er 13,7 miljard een big bang was en dat alles dat er nu in het heelal is, samengeperst was in een punt zo groot als een tennisbal. Dit punt bevatte jou, mij, onze ouders, iedereen op fok, alle dinosaurussen die ooit hebben rondgelopen, alle homo's die ooit hebben geleefd, alle eventuele buitenaardse beschavingen enz. enz. En dat alles in iets ter grote van een tennisbal!
En na honderden miljoenen jaren evolutie lopen wij hier rond als mensen. Ooit ontstaan uit eencellige organismen. En alles wat wij om ons heen waarnemen, inclusief onszelf, bestaat uit elementaire deeltjes die op relatief enorme afstanden om elkaar heendraaien en samen de bouwblokken vormen van datgene wat wij de realiteit noemen.
Wat ik probeer te zeggen: het leven en de realiteit zelf zijn zo bizar dat alles wat daarbinnen plaatsvindt niet kan worden weggezet als "raar" en daarom niet acceptabel. Mensen die dat niet inzien hebben nog veel te leren. En als eerste zullen ze moeten leren dat ze een enorme plaat voor hun kop hebben die hen ervan weerhoudt dingen op hun echte waarde te schatten.
Dus mensen mogen hier wel komen om te melden dat ze zichzelf snijden omdat ze dat fijn vinden. Vervolgens komt Henk en die schrijft hier dat hij dat asociaal vind? Dat kan dus niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:59 schreef Avey het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt alleen een discussie aangaan als je mening ergens op gebaseerd is, en dan bedoel ik niet 'een gevoel'. Daar kan niemand wat mee.
Mwoa is wel waar. Tijd voor een wereldwijde ramp om ons uit te roeienquote:
Deze reactie had ik verwacht en het is ook een begrijpelijke. Wat de meeste mensen niet zien is dat dit gevoel van ontzag voor het leven en de realiteit juist het beste in ons naar boven haalt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 03:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar als je altijd zo wilt denken kan je net zo goed alle regels aan je laars lappen en losbandig/crimineel gaan leven.
Je kan alles los analyseren tot atomen en prut. Maar je moet wel in de context van de hedendaagse maatschappij blijven, anders lijkt het allemaal zo betrekkelijk nutteloos.
Nah.quote:
Ik vind dit persoonlijk te makkelijk, omdat ik een mening heb over homo's die iets afwijkt, moet ik ook gelijk 1 of andere Adolf zijn die iedereen op de trein wil zetten ofzo. Dus deze argumenten of "Etische" vragen zijn een appels met peren vergelijking en totaal niet relevant.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef Twizu het volgende:
Gijsdezeikerd, hoe denk je over hetero's die onvruchtbaar zijn? Zijn deze mensen ook 'niet normaal'?
Van mij mogen ze ook, maar ik vind dat TS gewoon stom bezig is. Hij maakt een topic met een mening zonder dat hij een discussie wil, hij gaat niet in op argumenten, hij spreekt zichzelf tegen en zeurt dan dat iedereen alleen tegen hem is door de mening in kwestie. Volgens mij ligt het veel meer aan het gedrag van TS dan aan het feit dat hij het niet een fijn idee vindt dat sommige mensen van hetzelfde geslacht seks met elkaar hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn genoeg mensen in Nederland die homo's vies vinden, TS komt er voor uit. Ik ben het 100 % oneens met hem, maar het moet gezegd kunnen worden.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:17 schreef egeltje1985 het volgende:
TS, ik snap niet dat je je zo druk kan maken over wat andere mensen thuis doen. Persoonlijk vind ik het geen fijn idee dat sommige mensen vrijwillig naar 'De nieuwe Uri Geller' kijken, maar zolang ze dat niet in mijn huiskamer komen doen heb ik er geen probleem mee.
[ afbeelding ]
Hoe niet normaal is het trouwens, als het al zo lang bestaat?
Hebben donkere mensen ooit geaccepteerd dat blanken minderwaardig over hen dachten? Nee, die zijn er uiteindelijk in opstand tegen gekomen. Gelukkig maar! Als ts een topic had geopend "Mijn zegje over negers", was er heel anders gereageerd, wsl niet eens serieus, omdat blank/zwart zo goed als gelijk wordt beschouwd vandaag de dag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:58 schreef devl1nsect het volgende:
Zolang homo's de mening van TS niet kunnen accepteren, zullen de homo's in general nooit geaccepteerd worden door de maatschappij.
Jouw eerste punt is natuurlijk geheel ondergeschikt, Negers moesten apart in bussen zitten, apart winkelen en zelfs apart zwemmen. Nou zeg ik nergens in mijn hele topic dat ik vind dat homo's niet in de maatschappij mogen deelnemen. Hoe jij erbij komt dat ik (Quote: "hekel heb aan homo's") is mij een vraag.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hebben donkere mensen ooit geaccepteerd dat blanken minderwaardig over hen dachten? Nee, die zijn er uiteindelijk in opstand tegen gekomen. Gelukkig maar! Als ts een topic had geopend "Mijn zegje over negers", was er heel anders gereageerd, wsl niet eens serieus, omdat blank/zwart zo goed als gelijk wordt beschouwd vandaag de dag.![]()
![]()
Harvey Milk was de homosekuele Martin Luther King, alleen is het proces van acceptatie en gelijkwaardigheid nog steeds niet voltooid, helaas. Dit komt omdat er nergens in de Bijbel geschreven staat dat negers niet geaccepteerd worden en over homoseksualiteit staat dat er wel. Dat is jammer, want waarschijnlijk is dat gewoon geschreven/verzonnen door net zo'n mannetje als gdz (ts). Een homofoob.
Grappig, ik heb ooit, tijdens studie in het buitenland, eens een mega homofoob ontmoet, die niet in de hipste wijk v/d stad wilde komen, omdat het een homowijk was. Hij zag ook panisch overal regenbogen en homo's in, zonder dat ik het zelf nog maar doorhad! Hij kon niks anders uitkramen dan dat ie een hekel had aan homo's, ze vies vond en er niks mee te maken wilde hebben. Na vijf weken bleek dat hij een vriend had!!!![]()
![]()
Maar homo's zijn er altijd al geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
maar niemand mag mij dwingen dat ik homo's "doorsnee" mensen ga vinden, want die roeren niet in elkaars reet, (met alle respect daarvoor)
Wat een onzin. Als een mening gewoon totaal geen waarde heeft en in alle opzichten niet te verdedigen is, wat is dan het nut van die mening?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
Er zijn genoeg mensen in Nederland die homo's vies vinden, TS komt er voor uit. Ik ben het 100 % oneens met hem, maar het moet gezegd kunnen worden.
Er zijn ook meer dan genoeg hetero's die aan anale seks doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Jouw eerste punt is natuurlijk geheel ondergeschikt, Negers moesten apart in bussen zitten, apart winkelen en zelfs apart zwemmen. Nou zeg ik nergens in mijn hele topic dat ik vind dat homo's niet in de maatschappij mogen deelnemen. Hoe jij erbij komt dat ik (Quote: "hekel heb aan homo's") is mij een vraag.
Daarbij vind ik het onzin omdat "Negers" zoals jij mooi zegt gewoon een subras van homosapien sapien betreft. Jij zet dus onbewust homosexuele mensen in een apart kader, jij ziet homosexuele mensen dus ook wel als "Anderen". Prima allemaal maar dat is precies mijn punt. Ik accepteer iedereen die anders is, en ik zal zelfs een envelop in de brievenbus doen voor een gehandicapte homo, maar niemand mag mij dwingen dat ik homo's "doorsnee" mensen ga vinden, want die roeren niet in elkaars reet, (met alle respect daarvoor)
Dat een mening voor jou geen waarde heeft, betekent natuurlijk niet dat dat voor anderen zo is. En dat de mening niet goed verdedigbaar is, daar ben ik het mee eens. Maar ik blijf erbij dat het gezegd moet kunnen worden. Er zijn nou eenmaal mensen die domme uitlatingen doen en een forum is daar geweldig voor. Wat maakt het uit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als een mening gewoon totaal geen waarde heeft en in alle opzichten niet te verdedigen is, wat is dan het nut van die mening?
De stelling; homo's zijn doodgewoon. is ook moeilijk met rationele argumenten te onderbouwen hoor, hang niet de slimmerik uit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Avey het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als een mening gewoon totaal geen waarde heeft en in alle opzichten niet te verdedigen is, wat is dan het nut van die mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |