quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
Simpel. Bij twijfel altijd het gas loslaten. Iets minder dan de maximumsnelheid rijden bij een onoverzichtelijke situatie is geen ramp, en als je dat niet snapt verdien je dat papiertje niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
OK, ik heb dus eindelijk genoeg geld gespaard om mijn rijbewijs af te kopen en ik verwachtte dat dat theorieexamen een makkie zou zijn. ALleen dan komen ze met zo'n KANKER SUBJECTIEF EXAMEN ALS GEVARENHERKENNING!
A. Remmen B. Gas los C. Niets.
En dat ja. Niet teveel overanalyseren en gewoon het wenselijke antwoord geven, dan zit je altijd goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:32 schreef nightsleeper het volgende:
Hoe kun je nou zakken voor je theorie.
Niets is toch gewoon je gas inhouden en doorrijden?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
Is dat antwoord niet hetzelfde als B. Gas los?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:39 schreef AlphaOmega het volgende:
C. Niets
QFTquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:29 schreef babipangang het volgende:
je bent gewoon een zeikerd, er is maar 1 goed (beste) antwoord. En die examens zijn ontwikkeld om mensen die geen gevaren kunnen herkennen (zoals jou) van de weg te houden, en zo te zien lukt dat aardig
Haha, jij bent door gevarenherkenning gezaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
Meest debiele vragen ooit! Het feit dat je er mee dan de helft van fout mag hebben (13 van de 25) is al een teken dat er geen kloot klopt van die vragen.
"Oh, er loopt een man over de weg, laat ik remmen want er zit niemand achter mij"
NEE< JE MOET ALLEEN MAAR AFREMMEN!!
Who cares. Echt, de mensen die dat bedacht en goedgekeurd hebben mogen ze direct voor een vrachtwagen mikken.
Dan moet die vrachtwagen remmen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:41 schreef Cheiron het volgende:
Meest debiele vragen ooit! Het feit dat je er mee dan de helft van fout mag hebben (13 van de 25) is al een teken dat er geen kloot klopt van die vragen.
"Oh, er loopt een man over de weg, laat ik remmen want er zit niemand achter mij"
NEE< JE MOET ALLEEN MAAR AFREMMEN!!
Who cares. Echt, de mensen die dat bedacht en goedgekeurd hebben mogen ze direct voor een vrachtwagen mikken.
Nee, 2x de helft!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:43 schreef Rookert het volgende:
Je mag 13 van de 25 fout hebben, meer dan de helft dus
dude?quote:
Je garp was leuk in 2007. Nu niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |