Is deze lulkoek relevant?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen een mannetje was, was het ook snel afgelopen. Is man zijn nu abnormaal?
Wat er onjuist aan geformuleerd is is dat je mensen en homo's zegt, jij paaseiquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Wat is er onjuist aan geformuleerd dan? mensen accepteren homo's maar mensen die er ook maar iets anders over denken moeten gelijk "Normaal doen" dikke hoi.
Koplopers van de Evolutie? of onderwerping aan survival of the fittest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef Twizu het volgende:
Ik denk overigens dat homo's koplopers zijn van de evolutie. Sommige diersoorten sterven nu eenmaal uit en ik denk dat de mens nu aan de beurt is.![]()
We hadden ook allemaal langzaam kannibaal kunnen worden, dat had uiteindelijk hetzelfde resultaat gehad, maar knuffelen met hetzelfde geslacht is toch veel leuker?
Nou dan, het nut van dit topic is dan ook weg en niets meer dan een "lief dagboek" moment.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat storen aan zal bij mij dan een Factor zijn, redenen geven? het is gewoon zo'n onderbuik gevoel; zo'n afkeer. Kan ik daar wat aan doen? nee.
JA!!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als iedereen een mannetje was, was het ook snel afgelopen. Is man zijn nu abnormaal?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat er onjuist aan geformuleerd is is dat je mensen en homo's zegt, jij paasei.
Dat komt niet in het Topic zelf voor, dat is alleen voor het CBR bestemd, want homo zijn is normaal toch maar het is nog wel een scheldwoord? FRAPANT ZEG.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:50 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Het CBR - HOMOOOS.
kijk daar hebben we het al, de reden dat ts niet gesteld is op homo's
grammaticaal kan er geen komma voor het woord en staan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Goed gezien dat was namelijk een keiharde interpunctie Faud
Zo stond het er : heb mijn eigen normen en waarden over homo's en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Zo moet het er staan : heb mijn eigen normen en waarden over homo's[/b[b]],(KOMMA)! en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Wat loop je nou te homo' en? Volgens mij ben je zelf zo'n bruinwerker he?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Dat komt niet in het Topic zelf voor, dat is alleen voor het CBR bestemd, want homo zijn is normaal toch maar het is nog wel een scheldwoord? FRAPANT ZEG.
ik moet helemaal niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Zo stond het er : heb mijn eigen normen en waarden over homo's en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Zo moet het er staan : heb mijn eigen normen en waarden over homo's[/b[b]],(KOMMA)! en mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.
Ja en hoe reageert dan een volwassen vent? laat me raden die geeft homosexuele mensen een dikke hug ofniet? je zegt wel steeds "Doe normaal" maar betekent dat bij jou "Neem een andere mening aan" of "je mag je niet uiten op zo'n manier als het over homo's gaat"quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Gewoon als een volwassen vent reageren en er niet zo jankerig over doen helpt al een hoop
Daar kan ik nou zo pissed off om wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan nog eens wat met de aarde. Zie het zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:38 schreef Twizu het volgende:
Ergens heeft TS ook wel een punt. Als iedereen homoseksueel was dan was het snel gedaan met de mensheid.
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Daar kan ik nou zo pissed off om worden
Je hoeft toch geen vriendjes met homo's te worden en dan maakt volgens mij ook niemand je wijs hier.
Maar je kan wel normaal reageren op mensen of ze nu homo zijn of niet.
Het maakt totaal geen verschil met ieder ander hoor
Een volwassen vent met een beetje kennis die laat ZELFS homosexuele mensen gewoon in hun waarden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ja en hoe reageert dan een volwassen vent? laat me raden die geeft homosexuele mensen een dikke hug ofniet? je zegt wel steeds "Doe normaal" maar betekent dat bij jou "Neem een andere mening aan" of "je mag je niet uiten op zo'n manier als het over homo's gaat"
Mwah vooralsnog wijs je haar af om iets wat een groot deel van haar zelf is en waar ze niemand mee kwaad doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?
Het lijkt nogal of je in een vekrapt wereldje leeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:00 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Vooralsnog? wat doe ik volgens jou abnormaal ernstig dan?
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Een volwassen vent met een beetje kennis die laat ZELFS homosexuele mensen gewoon in hun waarden.
Je moet niet alle homo's en potten over 1 kant scheren.
En nee.
Ik vind dat niet bepaald normaal nee als iemand zo overdreven reageert om zoiets als dit.
Get a grip man. en doe indd gewoon normaal.
Dat doe je blijkbaar niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.
Ik laat homo's in hun waarde wat betreft het met rust laten van homo's, van mij zullen ze nooit last hebben mits ze mij niet lastig vallen.
Alle homosexuelen over 1 kam scheren? ze hebben toch 1 ding gemeen allemaal, hun homosexualiteit? en daar gaat het nu over.
En als er iemand overdreven reageert zijn het wel de "Afwijkende mening" - haters hier, ik zet mijn verhaal gewoon zonder abnormaal taalgebruik uiteen. En nog ben ik een soort hitler ofzo?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:03 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Het lijkt nogal of je in een vekrapt wereldje leeft
Het is 2010 !
Kom op zeg.
Waarom mogen van jou niet 2 mensen van hetzelfde geslacht van elkaar houden, daar is niets mis mee hoor.
ze hebben nu al last van je omdat jij ze loopt te veroordelen. Wie ben jij om een ander mens te veroordelen over zijn geaardheid?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:04 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
ik lees een paar superlatieven die zijn vetgedrukt.
Ik laat homo's in hun waarde wat betreft het met rust laten van homo's, van mij zullen ze nooit last hebben mits ze mij niet lastig vallen.
Alle homosexuelen over 1 kam scheren? ze hebben toch 1 ding gemeen allemaal, hun homosexualiteit? en daar gaat het nu over.
En als er iemand overdreven reageert zijn het wel de "Afwijkende mening" - haters hier, ik zet mijn verhaal gewoon zonder abnormaal taalgebruik uiteen. En nog ben ik een soort hitler ofzo?
Omdat het een normale zaak is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.
Mwoa komt overal in de dierenwereld voor hoor. Bij Bonobo aapjes doen ze zelfs voor hun plezier aan homosex.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:07 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik dat Afkeur? ik vind het gewoon "Niet normaal" net zoals jij dat niet normaal vind, dat ik dat niet normaal vind. Mijn vraag is dat waarom is het volgens jullie zo normaal? Biologisch gezien slaat het Helemaal nada op.
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:06 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Dat doe je blijkbaar niet.
Want je loopt hier toch echt mensen te kwetsen met je overtuigingen.
En dat klopt niet helemaal.
En teminste ik praat nu voor mezelf.
Is dat ik daarom er zo op reageer.
Tof dat je toch je excuses aanbiedquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?
Waarom heb je dan überhaubt dit topic geopend? Er zit geen enkel doel in de OP behalve je eigen mening te spuien zonder reden, en dan gaan miepen dat mensen dat niet op prijs stellen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:10 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ten eerste is mijn intentie niet om mensen af te branden, als ik mensen heb gekwetst bied ik daar oprecht mijn excuses voor aan. Het is duidelijk dat dit een delicate stelling is, maar moet je het dan maar een taboe maken dat er mensen zijn die anders denken?
Waarom zou ik daar anders over denken? homosexualiteit betekent toch dat mensen op hetzelfde geslacht vallen of niet? of probeer je nou te scoren ofzoquote:
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:12 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Tof dat je toch je excuses aanbied
Maar enfin.
Het hoeft geen taboe te zijn voor mensen die anders denken.
Maar je ziet homosexuele mensen ook niet een topic aanmaken
Ik hou niet van hetero's what the hell
En iedereen mag zijn eigen mening hebben.
En iedereen mag zijn eigen mening verdedigen.
Maar het ligt er wel aan op welke manier je dat doet.
En ik vind dat jij dat op een hele foute manier doet.
Laten we er een topic over openenquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :squote:Op donderdag 4 maart 2010 02:09 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Mwoa komt overal in de dierenwereld voor hoor. Bij Bonobo aapjes doen ze zelfs voor hun plezier aan homosex.
Homosexualiteit is geen keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Nou ik kan je vertellen, dan zouden er minder mensen komen haten/ trollen dan in dit topic.
En hoe kan je zo'n mening als ik heb op een minder serieuze manier stellen dan? Dan moet je er echt omheen gaan zitten draaien, maar ik vind dat gewoon. Bovendien ging ik er vanuit dat er wel ergere dingen tegen homosexuele mensen geroepen is dan dit betoog? en nemen mijns inziens mensen dit soort punten van kritiek (commentaar op homosexualiteit) in hun keuze om uit de kast te komen, dan ben ik blijkbaar slecht geinformeerd.
En je moet homosexualiteit niet vergelijken met lijkensex.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :s
In natuurlijke zin ja. Anders zou het niet voorkomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
In de dierenwereld komen ook gevallen van lijkenneukerij voor, is dat nu ook normaal in natuurlijke zin? ach wie weet over 50 jaar :s
Ik weet niet of jij algemeen bent ingelicht over het voortplantingsstelsen van de mens?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:08 schreef NanKing het volgende:
Waarom slaat het biologisch gezien helemaal nergens op?
Kanker is ook niet normaal. Wijs je kankerpatiënten ook af?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:26 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij algemeen bent ingelicht over het voortplantingsstelsen van de mens?
Ik zeg niet dat 'Homo mensen niet aardig/ lief/ behulpzaam kunnen zijn, punt van kritiek betreft gewoon het feit, dat mensen niet verdragen dat ik een andere mening ben toebedeeld dan de doorgaanse. En die van mij is dat het niet normaal is in natuurlijke zin, Daarmee veroordeel ik homo's niet als mens maar als iemand die heterosexualiteit afwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |