Zeg het dan goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef Boe-man het volgende:
Hoe dichter bij Dord, hoe zwarter rotter het wordt
Zij is niet het grootste probleem. Het probleem van de SP is dat ze de problemen in de buurten proberen te negeren, en dat is waar een groot deel van hun visvijver zwemt.quote:
1 knoop hè...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef Type-R het volgende:
hij heeft z'n onderste knoopje dicht van z'n pak
Dat zijn de meeste leuke steden.quote:
Dat ligt er maar net aan welke groep waar op stemt, dan valt de protest-stem weg in het wespennest he.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef AardbeefMachine het volgende:
Amsterdam is doomed na alle ellende stemmen ze nog links
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zijn de meeste leuke steden.
Waarschijnlijk wel 1.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef Amos_ het volgende:
[..]Als je houdt van teveel betalen voor klaplopers en financiele stilstand wel ja.
Jawel. Alleen gaat het nu ineens snel. Gewoon blijven rammen op die F5-knop.quote:
Nee, ik hou het geld waar ik hard voor werk gewoon liever zelf dan dat uitzichtloze kansloze sloebers ermee aan de haal gaan, al overlast veroorzakend.quote:
Je hoeft niet te F5'en om die rechter lijst te updatenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:07 schreef NJN het volgende:
[..]
Jawel. Alleen gaat het nu ineens snel. Gewoon blijven rammen op die F5-knop.
PS. Gelukkig. Amsterdam blijft progressief.
Verwarrend ook, met die omgerekende absolute aantallen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:07 schreef Krambo het volgende:
Ik vind het vrij onzinnig dit soort tussenstandjes
Ja nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
gaat het debat niet door ofzo?
Staat op Twitter, dus weet niet of het klopt.quote:jhvogel Arme Pastors. RT @locuta: Definitieve uitslag Rotterdam is eindelijk binnen: Leefbaar 28,6%, PvdA 28,82%, #GR010 #GR2010 PvdA gewonnen!
1 minute ago from Echofon
quote:
Met nog 2 stembureaus niet gemeld worden ze de 3e partij, met evenveel zetels als de nummer 2 VVD ..quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef HenkieVdV het volgende:
D66Nice.
Hoop dat het in Enschede ook zo door is gekomen.
Auw, pijnlijk voor Pastors!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Staat op Twitter, dus weet niet of het klopt.
Voor de lijst niet nee. Om weer verbinding te krijgen wel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te F5'en om die rechter lijst te updaten
Dat betekent overigens beide 14 zetelsquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Staat op Twitter, dus weet niet of het klopt.
Hij deed me ook denken aan:quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef Amos_ het volgende:
Bos is de nieuwe
[ afbeelding ]
Wie photoshopped Bos zijn kop er ff op met de tekst "We zijn terug!"
Denk dat dit het einde van Pastors in Leefbaar Rotterdam is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Dat betekent overigens beide 14 zetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |