Ze zullen de PvdA redelijk meevallen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Hebben ze naar de verkeerde verkiezingsuitslagen gekeken bij de PvdA
Ha, geen campagne maar analyse. Thanks.quote:
teletekstquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:57 schreef 9x19 het volgende:
Staan er ergens de uitslagen online?
Natuurlijk, maar om dan te zeggen dat ze terug zijn terwijl ze verliezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:58 schreef Igen het volgende:
2006 waren voor de PvdA wel uitzonderlijk goede verkiezingen hè, dat ze dus nu minder halen is op zich best logisch.
Het is voor PvdA's eigen bestwil om de aanstaande wanvertoning van Jeltje preventief af te kappenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef RvLaak het volgende:
Vuile rechtse NOS, de PvdA afkappen... Het is een rechtsch complot om de PvdA te demoniseren
Hopen dat zijn gezondheid goed genoeg is...quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Confetti het volgende:
Wester zegt dus dat de druk op Marijnissen toeneemt om terug te komen. Zou ik prima vinden
excuus, ik ging er vanuit dat de districten ongeveer even groot waren qua aantal inwonersquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:53 schreef carboni het volgende:
[..]
Hoho, 75 van de 98 stembureau's.. Dit zijn cijfers op basis van 43% van de stemmen.
Hij heeft "last van z'n rug", net als z'n achterban.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Confetti het volgende:
Wester zegt dus dat de druk op Marijnissen toeneemt om terug te komen. Zou ik prima vinden
ik hoop dat je gemeentes bedoelt, want als je niet weet waar 3/4 van de provincies ligt is het wel erg triest met je gesteld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Boe-man het volgende:
3kwart van die provincies heb ik geen idee waar het ligt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef koningdavid het volgende:
Die kerel met het touch-screen dinges doet het erg leuk.
Wester = rechts = unilever = cdaquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Confetti het volgende:
Rechtse staatsomroepquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef RvLaak het volgende:
Vuile rechtse NOS, de PvdA afkappen... Het is een rechtsch complot om de PvdA te demoniseren
Ga terug naar groep 6quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Boe-man het volgende:
(zijn gemeenten)quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Boe-man het volgende:
Dat jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik hoop dat je gemeentes bedoelt, want als je niet weet waar 3/4 van de provincies ligt is het wel erg triest met je gesteld.
Dat kan ook niet anders met zo'n uitslag en tering wat is Kant een slechte keuze geweest, niet dat ik het erg vind.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Confetti het volgende:
Zeker niet zo vaak voldoende gehaald voor je topo?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:00 schreef Boe-man het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |